Kategorie usług
 
Menu

Kadry i płace


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/08/02/23773/199662
Cena netto 17 000,00 zł Cena brutto 17 000,00 zł
Cena netto za godzinę 485,71 zł Cena brutto za godzinę 485,71
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 35
Termin rozpoczęcia usługi 2019-01-16 Termin zakończenia usługi 2019-01-30
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2019-01-12 Termin zakończenia rekrutacji 2019-01-25
Maksymalna liczba uczestników 5
Kategoria główna KU Finanse i bankowość
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Business M Center Monika Kowalik
Osoba do kontaktu Monika Kowalik Telefon 792429490
E-mail biuro@businessmcenter.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem kształcenia jest przygotowanie, usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy z obszaru kadr i naliczania wynagrodzeń. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów poprzedzonych wykładem, podczas którego prowadzący przedstawia liczne przykłady i interpretacje, oraz zaprasza uczestników do samodzielnego rozwiązywania zadań, które systematyzują i porządkują wiedzę, oraz pomagają w zdobyciu praktyki z zakresu kadr i rozliczania wynagrodzeń. Uczestnicy poznają zasady zatrudniania pracowników, prowadzenia teczek pracowniczych, poznają zasady naliczania wynagrodzeń oraz ubezpieczeń zus. Będą potrafili określić poziom swoich umiejętności oraz zaplanować dalsze kroki w rozwoju. Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie posiadał umiejętność samokształcenia się oraz poszukiwania informacji potrzebnych do obsługi kadrowo- płacowej firmy, zrozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz będzie potrafił prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem tego typu pracy.


Drukuj do PDF