Kategorie usług
 
Menu

Efektywna sprzedaż w branży ISP


Usługa archiwalna

Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/05/11/14194/166964
Cena netto 2 490,00 zł Cena brutto 2 490,00 zł
Cena netto za godzinę 118,57 zł Cena brutto za godzinę 118,57
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 21
Termin rozpoczęcia usługi 2018-06-19 Termin zakończenia usługi 2018-06-21
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-05-11 Termin zakończenia rekrutacji 2018-06-19
Maksymalna liczba uczestników 23
Kategoria główna KU Usługi
Kategorie dodatkowe KU Usługi
Rozwój osobisty
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu DESEVEN Marcin Kosiński
Osoba do kontaktu Monika Kosińska Telefon +48 607254711
E-mail monika.kosinska@deseven.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Uczestnik po zakończonym szkoleniu będzie wiedział w jaki sposób: sprawiać dobre pierwsze wrażenie f2f oraz przez telefon, budować silne i długotrwałe relacje z klientami. Będzie potrafił reagować na najczęstsze obiekcje klientów. Będzie umiał używać języka cech, zalet, korzyści w sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Będzie wiedział jak efektywnie przeprowadzać "trudne” rozmowy.
Drukuj do PDF