Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

SGN™ - Akademia Barmańsko-kelnerska


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2018/01/14/8671/121855
Cena netto 6 250,00 zł Cena brutto 6 250,00 zł
Cena netto za godzinę 195,31 zł Cena brutto za godzinę 195,31
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 32
Termin rozpoczęcia usługi 2018-02-05 Termin zakończenia usługi 2018-02-13
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2018-01-14 Termin zakończenia rekrutacji 2018-01-31
Maksymalna liczba uczestników 20
Kategoria główna KU Zawodowe
Kategorie dodatkowe KU Zawodowe
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2008 (PN-EN ISO 9001:2009) – w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Segna Polska Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Izabela Rosa Telefon 605508429
E-mail izabela.rosa@segna.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Celem usługi jest przygotowanie Uczestników do profesjonalnej pracy za barem oraz profesjonalnej obsługi kelnerskiej przez podniesienie kompetencji i praktycznych umiejętności w tym obszarze. Szkolenie uczy zasad sztuki barmańskiej oraz zasad usługi kelnerskiej i rozszerzone jest o wiele praktycznych porad. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób, które chcą usystematyzować swoją wiedzę lub poszerzyć swoje umiejętności, lub rozpoczynają swą pracę w lokalu gastronomicznym. Obok kompetencji i umiejętności profesjonalnego barmana (m.in znajomość alkoholi, umiejętność przygotowywania drinków i koktajli, umiejętność obsługi i wykorzystania urządzeń barowych oraz znajomość zasad obsługi klienta), celem usługi jest również zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności kelnerskich - od odpowiedniego przygotowania zastawy, przez cały proces serwisowania do resztkowania. Każdy Uczestnik nauczy się pracować samodzielnie jak również współpracować w zespole.


Drukuj do PDF