Pomoc
Kategorie usług
 
Menu

Zarządzanie pokoleniami X, Y, Z


Informacje o usłudze
Czy usługa może być dofinansowana? Tak
Sposób dofinansowania
  • wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników
Rodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Podrodzaj usługi Usługa szkoleniowa
Dostępność usługi Otwarta
Numer usługi2017/12/07/4974/110252
Cena netto 593,00 zł Cena brutto 729,39 zł
Cena netto za godzinę 84,71 zł Cena brutto za godzinę 104,20
Usługa z możliwością dofinansowania Tak
Liczba godzin usługi 7
Termin rozpoczęcia usługi 2018-06-11 Termin zakończenia usługi 2018-06-11
Termin rozpoczęcia rekrutacji 2017-12-07 Termin zakończenia rekrutacji 2018-06-06
Maksymalna liczba uczestników 16
Kategoria główna KU Zarządz. zas. ludzkimi
Podstawa uzyskania wpisu w zakresie świadczenia usług współfinansowanych Certyfikaty:
Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Czy usługa pozwala na zdobycie kwalifikacji lub części kwalifikacji zarejestrowanych w ZRK? Nie
Czy usługa pozwala na uzyskanie kwalifikacji innych niż kwalifikacje zarejestrowane w ZRK? Nie
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Informacje o podmiocie świadczącym usługę
Nazwa podmiotu Vademecum - Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o.
Osoba do kontaktu Mikołaj Rudolf Telefon 71 341 85 10 w: 31
E-mail m.rudolf@vade.com.pl
Cel usługi
Cel edukacyjny
Podstawową rolą managera jest skuteczne zarządzanie pracą swoich podwładnych. Obecnie, w dobie wejścia na rynek pracowników z pokoleń Y i Z jest to zadanie wymagające specjalistycznej wiedzy zarządczej. Zapraszamy Państwa na innowacyjne szkolenie, które w niezwykle angażujący sposób uczy komunikacji i zarządzania zespołem zróżnicowanym wiekowo ze szczególnym uwzględnieniem młodych „trudnych” pracowników. W trakcie zajęć uczestnicy z jednej strony przeżywają różne doświadczenia związane z kierowaniem innymi, jak też i zdobywają konkretną, merytoryczną wiedzę opartą na najnowszych odkryciach z dziedziny zarządzania i badań organizacji. Duży nacisk jest tu położony na motywowanie pracowników, prowadzenie rozmów dyscyplinujących oraz udzielanie informacji zwrotnych.Szkolenie jest dynamiczne i nie pozwala uczestnikom się nudzić, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu dostarczanych kompetencji.


Drukuj do PDF