PRO OPTIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Możliwość dofinansowania
Logo PRO OPTIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
al. Aleja Ignacego Daszyńskiego 12/13
31-534 Kraków
Usługa szkoleniowa / Usługa doradcza
Liczba zrealizowanych usług: 12
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Od 2007 roku realizujemy dedykowane projekty rozwojowe: szkolenia, cykle szkoleń, szkolenia w połaczeniu z coachingiem i sesjami follw up, coachingi, doradztwo, szkolenia indywidualne.

Wskaźnik NPS (poleceń naszych szkoleń) przez uczestników wynosi w 20022 roku 70!

Naszą domeną jest kształtowanie postaw pro-klienckich i doskonalenie umiejętności decydujących o wyróżniającej jakości obsługi Klienta, dzięki której firma buduje trwalszą, unikalną wobec rynkowych rywali i trudną do skopiowania przewagę. Od 2006 roku stawiamy sobie za cel zdobywanie, weryfikowanie a potem upowszechnianie wiedzy o sposobach i narzędziach umożliwiających koncentrację na najważniejszym zasobie firmy – Kliencie. Przez te lata zrealizowaliśmy: wdrożenia Standardów Obsługi Klienta, szkolenia warsztatowe kształtujące kompetencje obsługowe i menedżerskie, budowaliśmy narzędzia pomiaru satysfakcji Klienta, doradzaliśmy i wdrażaliśmy projekty zmiany stylu zarządzania i kultury organizacyjnej. Wiedzę czerpiemy z wielu źródeł: nowoczesnego marketingu, psychologii poznawczej, społecznej, ewolucyjnej i neuroekonomii. Uczymy się także od naszych Klientów. Zgromadzone zasoby wiedzy i zweryfikowane praktyki efektywnego dbania o Klientów są do Państwa dyspozycji. Sami zdecydujecie, na jaką skalę zechcecie je wykorzystać. Nasi Klienci potrafią skuteczniej zadbać o swoich Klientów. Być może to dzięki współpracy z nami także Wy zbudujecie trwalszą, wyróżniającą się na tle konkurentów i trudną do skopiowania przewagę konkurencyjną. Jak działamy? Praca z nami umożliwia znalezienie nowych, odmiennych perspektyw i sposobów skutecznego postępowania, a także kierunku dalszego rozwoju. Proponujemy zwiększenie efektywności organizacji poprzez: Rozpoznanie silnych stron, na których można budować przewagę konkurencyjną; Odkrywanie elementów kultury organizacji warunkujących jej produktywność oraz identyfikację dźwigni wzrostu; Wzmocnienie strategicznie ważnych kompetencji; Monitorowanie wdrożenia zmian w zachowaniach pracowników; Kreowanie produktywnego środowiska i proaktywnych postaw członków organizacji; Wzmacnianie motywacji i odpowiedzialności za własny rozwój pracowników, a także elastyczności i zdolności uczenia się na doświadczeniach; Eliminowanie przyczyn i mechanizmów obecnych problemów, np. stagnacji, spadku sprzedaży, obniżenia jakości obsługi klienta, spadku jakości produkcji; Wykorzystanie informacji zwrotnych wynikających z ewaluacji prowadzonych projektów. Dzięki metodyce Osiągania celów Biznesowych (OCB) rozwój kluczowych kompetencji personelu wymagający niewielkiej inwestycji czasu i kapitału stanie się strategiczną dźwignią wzrostu Waszej organizacji. Zobacz co nas wyróżnia http://prooptima.pl/s/38-co-nas-wyroznia

Certyfikaty i referencje
Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami