Doradztwo Biznesowe Małgorzata Skoczylas-Błaszczyk

Możliwość dofinansowania
ul. Akacjowa 2/-
62-563 Licheń Stary
Usługa doradcza / Usługa szkoleniowa
Liczba zrealizowanych usług: 53
Aktualne usługi
Charakterystyka działalności firmy

Małgorzata Skoczylas-Błaszczyk jako Trener posiada odpowiednie kwalifikacje i umiejętności trenerskie, w tym:

Dyplom ukończenia Międzywydziałowego Studium Pedagogicznego potwierdzający uzyskane kwalifikacje pedagogiczne do pracy nauczycielskiej (AE Poznań, 25.02.1998r.)

Certyfikat Career Dimensions Polska z ukończonego szkolenia pt. „Profesjonalny trener” (07.10.2010).

Dyplom ukończenia studiów magisterskich na AE w Poznaniu na kierunku zarządzanie i marketing o specjalności Finanse i rachunkowość przedsiębiorstw oraz Podyplomowe Studia z Bankowości. Aktywna zawodowo od 18.08.1997r., pracowała przez 7 lat w banku jako m.in. specjalista od marketingu i analiz bankowych, doradca klienta korporacyjnego, weryfikator kredytowy. Od 10.10.2005r. zatrudniona w Instytucji Otoczenia Biznesu jako m.in. członek komisji oceniającej wnioski do różnych programów pomocowych/dotacyjnych, doradca klienta w zakresie pozyskiwania dofinansowania i jako analityk finansowy, przez okres ok. 1 roku pracowała również w dziale księgowości, była zgłoszona do PARP/KSU jako doradca w zakresie świadczenia usługi doradczej, szkoleniowej oraz finansowej, od sierpnia 2011 do końca okresu zatrudnienia aktywnie uczestniczyła w pracy Funduszu Pożyczkowego, w tym w jego powołaniu do funkcjonowania i dynamicznego rozwoju, pełniła funkcje kierownika projektu pożyczki Jeremie oraz Jeremie2 oraz jednocześnie była Koordynatorem tego funduszu.

W okresie ok. 6 lat, w tym jako konsultant zgłoszony w KSU, szacuje się, że przeprowadziła łącznie ponad 60 szkoleń (udokumentowanych w  Instytucji Otoczenia Biznesu), w tym zamkniętych i otwartych, każde średnio po 6 godzin 45-minutowych, tj. łącznie ok. 360 godzin.

Firma Doradztwo Biznesowe Małgorzata Skoczylas-Błaszczyk działa na rynku jako jednoosobowy podmiot od 04.09.2017r. Głównym profilem działalności było świadczenie usług doradczych w zakresie m.in. aspektów prowadzenia działalności gospodarczej, poszukiwania zewnętrznych źródeł finansowania działalności bieżącej i/lub inwestycyjnej, wdrożenia innowacji w firmie, dostosowywanie przepisów do sytuacji danego podmiotu, np. w zakresie RODO. Na podstawie dotychczasowego doświadczenia zawodowego, uzyskano Certyfikat członkostwa w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych (17.05.2018r.), po czym już 19.05 2018r. pojawiło się zlecenie od jednej z konińskich uczelni na przeprowadzenie szkolenia pt. „Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na rozwój firmy oraz zmiany w prawie gospodarczym dotyczącym micro przedsiębiorstw w roku 2018”. Szczegółowy harmonogram szkolenia należał do przygotowania przez trenera. Szkolenie było w wymiarze 8 godz., grupą docelową było 28 osób, które dzięki otrzymanemu dofinansowaniu w ramach projektu założyło własne firmy.

Kolejne doświadczenie w roku 2018, to dynamiczna realizacja w okresie od lipca do listopada 14 usług doradczych z dofinansowaniem za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych (w tym12 usług obejmowało Doradztwo w zakresie przekazania niezbędnej wiedzy i przygotowania dokumentacji zgodnej z RODO oraz 2 usługi dot. Przeprowadzenia poufnego audytu w zakresie przestrzegania przez średnie przedsiębiorstwo przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z indywidualnym planem audytu 1 etap - Organizacja i 2 etap - IT). W wyniku realizacji 14 usług dla MMŚP, udział wzięło 21 osób: właścicieli i ich pracowników.  
W celu pogłębienia wiedzy z zakresu szeroko rozumianego bezpieczeństwa informacji, właścicielka firmy podjęła naukę na Studiach Podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na Wydziale Towaroznawstwa w Kierunku: Menedżer Bezpieczeństwa Informacji. Efektem tej nauki było przystąpienie do dwóch egzaminów, dot.: obsługi oprogramowania e-risk (Certified Risk Manager ISO 31000 z obsługą oprogramowania e-risk z dn. 12.05.2019r., przyznawany przez firmę PBSG z Poznania) oraz na audytora wewnętrznego (Certyfikat przyznawany przez firmę DEKRA Certification Sp. z o.o. z Wrocławia). W dn. 15.06.2019r. z wynikiem bardzo dobrym właścicielka firmy obroniła pracę podyplomową, przygotowaną wraz z innym uczestnikiem studiów. Tematem pracy było "Zarządzanie bezpieczeństwem informacji w mikroprzedsiębiorstwie na przykładzie firmy doradczo-szkoleniowej". Zdobyta wiedza poparta doświadczeniem wykładowców, przyczyni się zapewne do planowanego w przyszłości rozszerzenia świadczonych usług doradczonych o zarządzanie bezpieczeństwem informacji w MMŚP.

Rok 2019: od stycznia do kwietnia właścicielka firmy zorganizowała 4 autorskie szkolenia komercyjne za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych pt. "Twoja Firma w poszukiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodarczej oraz Twoja firma online - teoria i praktyka", współpracując z trenerem w zakresie marketingu. W szkoleniach wzięło udział w sumie 12 osób, właścicieli lub przedstawcieli z 8 MMŚP.

W dn.08.06.2019r. Doradztwo Biznesowe Małgorzata Skoczylas-Błaszczyk uzyskała pozytywną ocenę w zakresie nadzoru nad realizacją Standardu SUS 2.0., przyznaną przez DEKRA Certification Sp. z o.o. z Wrocławia. Dalsza realizacja usług szkoleniowych została uzależniona od dostępności dofinansowania, z kolei realizacja usług doradczych skupiała się przede wszystkim wokół finansowania zwrotnego z wykorzystaniem pożyczki Jeremie.

2020-2022: ogólne podsumowanie świadczonych usług doradczo-szkoleniowych w kolejności: 51 (w tym 2 szkoleniowe), 47 (w tym 2 szkoleniowe), 45 (w tym 6 usług szkoleniowych w BUR).

Działalność doradzo-szkoleniową firmy potwierdza Standard Usługi Szkoleniowo - Rozwojowej Polskiej Izby Firm Szkoleniowych (SUS 2.0), aktualnie ważny od 19-06-2024r. na podstawie DEKRA/SUS/000347/1.

Kontakt
Masz pytania? Skontaktuj się z nami
E-mail
doradztwomsb@onet.pl
Telefon
(+48) 577 665 217