Social Media - czyli jak budować zasięgi i sprzedaż za pomocą portali Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram
Social Media - czyli jak budować zasięgi i sprzedaż za pomocą portali Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm oraz jednoosobowych działalaności gospdosrczych, do menadzerów oraz pracowników działów marketingu. Szkolenie skierowane jest również do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie social mediów i rozpocząć sprawnie i skutecznie budować zasięgi oraz kampanie marketingowe w social mediach.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji20-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy oraz niezbędnych umiejętności do sprawnego,efektywnego i szybkiego uruchamiania kampanii marketingowo - sprzedażowych wykorzystując media społecznościowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie mechanizmów działania platform społecznościowych, Umiejętność tworzenia angażujących treści | Kryteria weryfikacji aktywność na zajęciach, obecność | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykorzystanie narzędzi analitycznych do optymalizacji działań | Kryteria weryfikacji aktywność na zajęciach, obecność | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie w formule zdalnej, ilość godzin szkolenia zdalnego: 7 .
1. Landscape Social Media w Polsce - aktualne statystyki, przegląd platform
2. Kluczowe Trendy Digital w tym Social Media - co jest aktualnie kluczowe jeśli chodzi o budowanie obecności marki w social media,
3. Facebook - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy
4. Instagram - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy
5. LinkedIN - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy
6. YouTube - ogólne informacje o platformie, przegląd narzędzi i formatów - dopasowane do specyfiki platformy
7. Jak konsumujemy content w mediach społecznościowych? Jakie treści przykuwają naszą uwagę?
8. Jak stworzyć strategię marki i zacząć działać w mediach społecznościowych?
9. Jak tworzyć content na platformy społecznościowe?
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto166,93 PLN
- Koszt osobogodziny netto135,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
KAMIL SZERSZEŃSKI
Trener jest specjalistą z zakresu:
- Social Media
- budowania marki
- działań marketingowych online
Prowadzący zajęcia zna teoretyczne aspekty zagadnień i posiada minimum pięcioletnie doświadczenie dydaktyczne oraz praktyczne w dziedzinie szkolenia.
Posiada doświadczenie w przeprowadzeniu ponad 100 godzin szkolenia z zakresu social media.
Trener zajmuje się marketingiem, PR-em, grafiką, fotografią, social mediami i tworzy strony internetowe. Był m.in konferansjerem na eventach, zarządzał zespołem sprzedażowym i siecią sklepów, pracował jako Marketing Manager i grafik dla wielu firm w Polsce oraz współorganizował wydarzenia motywacyjno-biznesowe.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów dydaktycznych online, ćwiczeń i zadań do wykonania w zakresie szkolenia na platformie DaDesktop oraz zostaną przesłane mailowo.
Informacje dodatkowe
Kontakt w sprawie szkolenia, dotyczące kwestii organizacyjnych :
Monika Fengler monika.fengler@nobleprog.pl, tel. 880 997 760
Kontakt w sprawie dofinansowania do szkolenia :
Patrycja Foremniak patrycja.foremniak@nobleprog.com , tel. 694 117 999
w przypadku dofinansowania min.70% usługa będzie zwolniona z VAT.
Po zapisie proszę o mailową informację OD JAKIEGO OPERATORA uzyskaliście Państwo DOFINANSOWANIE.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagane:
- komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu (min 10Mbit/s download i 1Mbit/s upload);
- przeglądarka internetowa Chrome lub Firefox;
- dobrej jakości mikrofon lub słuchawki;
- ciche miejsce, wolne od zakłóceń i hałasu zewnętrznego
szkolenie w formie zdalnej będzie przeprowadzone na platformie do telekonferencji ZOOM .
Linki do spotkania zostaną przesłane na 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia .