szkolenie zakresu - Facebook w marketingu i reklamie
szkolenie zakresu - Facebook w marketingu i reklamie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm oraz jednoosobowych działalaności gospdosrczych, do menadzerów oraz pracowników działów marketingu. Szkolenie skierowane jest również do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie social mediów i rozpocząć sprawnie i skutecznie budować zasięgi oraz kampanie marketingowe na Facebooku
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji18-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy oraz niezbędnych umiejętności do sprawnego,efektywnego i szybkiego uruchamiania kampanii marketingowo - sprzedażowych wykorzystując Facebook'aEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie rolę Facebooka jako narzędzia social media: | Kryteria weryfikacji Poznanie podstawowych funkcji, możliwości reklamowych i komunikacyjnych platformy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się uczestnik posiada Umiejętność budowania strategii biznesowej na Facebooku | Kryteria weryfikacji Tworzenie spersonalizowanych planów działania, uwzględniających cele sprzedażowe, budowanie wizerunku i zaangażowanie użytkowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się uczestnik wymienia narzędzia i funkcje Facebooka | Kryteria weryfikacji Opanowanie technik konfiguracji profili, fan page'ów, autoresponderów, oraz integracji z innymi platformami internetowymi, jak WordPress. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się uczestnik posiada Umiejętność analizowania danych i statystyk | Kryteria weryfikacji Interpretacja wyników analitycznych, np. odwiedzin, zaangażowania użytkowników, konwersji, dla mierzenia realizacji celów biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie w formule zdalnej, ilość godzin szkolenia zdalnego: 7 .
Wprowadzenie
- Jakie narzędzia i korzyści daje Facebook?
- Facebook jako efektowne narzędzie Social Media
- Przykłady wielkich sukcesów na Facebooku
- Realizacja celów biznesowych: sprzedaż, wizerunek, aktywność
- Stworzenie strategii budowania biznesu w internecie
- Założenie i konfiguracja własnego profilu
- Autoresponder
- Konfiguracja facebooka z wordpress'em
- Fan page, czym jest i co daje?
- Jak zmienić profil w fan page?
- Jak przyciągać uwagę i zdobywać nowych fanów?
- Jak nie dać się skasować?
- Jak uspokoić komentarze?
- Jak mierzyć realizację celów biznesowych?
- Statystyki odwiedzin - page Analytics
- Dodatki od Facebooka dla firm
- Pozycjonowanie i optymalizacja strony na Facebooku - SEO na Facebooku
Facebook w naszej firmie
- Zdobywanie nowych fanów przez przycisk "Lubię to" (nowość)
- Przycisk "Lubię to"
- Aktywna reklama na facebooku
- Integracja fanpage z innymi serwisami
- Wtyczki społecznościowe
- Jak sprawić, aby klienci mogli promować każdy produkt/ usługę wśród znajomych?
- Likebox
- Facebook Connect
- Facebook Comments - efektowne komentarze
Zwiększenie efektów
- Zmiana designu Facebooka - tworzenie zakładek
- Omówieni opcji i narzędzi zakładek
- Omówienie sukcesów i nieudanych konkursów na Facebooku - dyskusja
- Zdobądź więcej fanów, klientów i wypromuj swój wizerunek dzięki konkursowi na Facebooku
- Jak poprowadzić konkurs na Facebooku zgodnie z regulaminem
- Jak zapisać ludzi, przez Facebooka, na firmową listę mailową?
- Jak za pomocą Facebooka wyciągnąć ludzi z domu?
- Praktyczne ćwiczenia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 wykład, chat, współdz.ekranu- Wprowadzenie | Prowadzący KAMIL SZERSZEŃSKI | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 wykład, współdzielenie ekranu, chat Facebook w naszej firmie | Prowadzący KAMIL SZERSZEŃSKI | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 wykład, ćwiczenia: Zwiększenie efektów | Prowadzący KAMIL SZERSZEŃSKI | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 168,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto166,93 PLN
- Koszt osobogodziny netto135,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
KAMIL SZERSZEŃSKI
Trener jest specjalistą z zakresu:
- Social Media
- budowania marki
- działań marketingowych online
Prowadzący zajęcia zna teoretyczne aspekty zagadnień i posiada minimum pięcioletnie doświadczenie dydaktyczne oraz praktyczne w dziedzinie szkolenia.
Posiada doświadczenie w przeprowadzeniu ponad 100 godzin szkolenia z zakresu social media.
Trener zajmuje się marketingiem, PR-em, grafiką, fotografią, social mediami i tworzy strony internetowe. Był m.in konferansjerem na eventach, zarządzał zespołem sprzedażowym i siecią sklepów, pracował jako Marketing Manager i grafik dla wielu firm w Polsce oraz współorganizował wydarzenia motywacyjno-biznesowe.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów dydaktycznych online, ćwiczeń i zadań do wykonania w zakresie szkolenia na platformie DaDesktop oraz zostaną przesłane mailowo.
Informacje dodatkowe
Kontakt w sprawie szkolenia, dotyczące kwestii organizacyjnych :
Monika Fengler monika.fengler@nobleprog.pl, tel. 880 997 760
Kontakt w sprawie dofinansowania do szkolenia :
Patrycja Foremniak patrycja.foremniak@nobleprog.com , tel. 694 117 999
W przypadku dofinansowania minimum 70% usługę będzie zwolniona z VATu.
Proszę po zapisaniu sie na usługę przesłac mailowo informację OD JAKIEGO OPERATORA UZYSKALIŚCIE PAŃSTWO DOFINANSOWANIE.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagane:
wymagania sieciowe, oprogramowanie - komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu (min 10Mbit/s download i
1Mbit/s upload);
przeglądarka internetowa Chrome lub Firefox;
wymagania w sprzęt - dobrej jakościmikrofon lub słuchawki;
rodzaj komunikatora- Szkolenie odbędzie się na platformie ZOOM
Minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor jednordzeniowy o taktowaniu co najmniej 1Ghz,
Pamięć RAM – zalecana 4Gb,
w laptopach posiadających jeden lub dwa rdzenie liczba klatek na sekundę jest ograniczona podczas udostępniania ekranu
(około 5 klatek na sekundę).
Aby uzyskać optymalne wyniki podczas udostępniania ekranu z laptopów,
zalecamy wykorzystanie procesora posiadającego cztery procesory lub więcej,
System Linux wymaga procesora lub karty graficznej z obsługą sterownika OpenGL 2.0 lub nowszej wersji.
Uczestnik otrzyma link do szkolenia na 2 dni przed rozpoczęciem usługi
Link będzie ważny przez cały okres trwania usługi