Strategia zarządzania firmą - warsztat doradczy dla mikroprzedsiębiorstwa
Możliwość dofinansowania
Strategia zarządzania firmą - warsztat doradczy dla mikroprzedsiębiorstwa
Numer usługi 2024/04/09/5299/2118906
6 853,56 PLN
brutto
5 572,00 PLNnetto
489,54 PLNbrutto/h
398,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do menadżerów, właścicieli firm, specjalistów i pracowników mających wpływ na strategię mikroprzedsiębiorstwa. W ramach kilku modułów doradczych, uczestnicy zyskują szansę na skonsultowanie strategii zarządzania firmą.
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji07-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem doradztwa biznesowego jest wypracowanie strategii przedsiębiorstwa, przedsięwzięcia, startupu, które pozwoli na rozwój i realizację zamierzonych celów strategicznych w określonych wartościach i czasie oraz wsparcie przedsiębiorcy w rozwoju osobistym i profesjonalnym poprzez udoskonalenie umiejętności zarządzania czasem oraz optymalizację procesów biznesowych w firmie.Efekt usługi
WIEDZA
- Uczestnik pozna metodyki zarządzania strategicznego, narzędzia do analizy stanu obecnego oraz narzędzia do planowania realnych celów w czasie. Dowie się na czym polega model biznesowy, pozna strategie przewagi konkurencyjnej oraz narzędzia do budowania własnego pomysłu na biznes.
- Pozna również podstawowe narzędzia myślowe teorii ograniczeń
UMIEJĘTNOŚCI
- Uczestnik nauczy się planować rozwój swojego projektu, przedsięwzięcia i kontrolować rozwój strategii w czasie.
- Nauczy się podstaw zarządzania strategicznego i efektów działania celowego.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
- Uczestnik wypracuje lub wzmocni swoją postawę orientacji na cel oraz rozwinie umiejętność skutecznego działania.
- Zrozumie również znaczenie podejmowanych przez niego działań, w kontekście społecznym i gospodarczym.
- Wzmocni świadomość przyczynowo-skutkową.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Udokumentowanie wszystkich działań podjętych w trakcie realizacji usługi doradztwa biznesowego oraz opis wypracowanych rozwiązań w formie analizy potrzeb rozwojowych.
Program
Program
Dzień 1
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa:
- Wprowadzenie i omówienie zasad pracy
- Wdrażanie strategii - mini wykład
- Analiza otoczenia i uwarunkowań wewnętrznych – warsztat doradczy
- Strategie przewagi konkurencyjnej – mini wykład
- Analiza strategii przewagi konkurencyjnej – warsztat doradczy
- Analiza SWOT – warsztat doradczy
Dzień 2
Konstruowanie strategii przedsiębiorstwa
- Wprowadzenie i omówienie wniosków z poprzedniego dnia
- Wartości, Misja, Wizja – warsztat doradczy
- Cel główny i cele pośrednie – zgodne ze SMART
- Podsumowanie i wprowadzenie do realizacji projektów zdefiniowanych w ramach planu.
- Podsumowanie dotychczasowych efektów warsztatów i analiz;
- Zasady tworzenia projektów, w tym prawidłowego harmonogramowania działań
- Identyfikacja niezbędnych działań wdrożeniowych;
- warsztat dotyczący opracowania harmonogramu działań na kolejne miesiące.
W wyniku zrealizowanej usługi doradczej powstanie dokument zawierający rekomendacje dla firmy.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto6 853,56 PLN
- Koszt usługi netto5 572,00 PLN
- Koszt godziny brutto489,54 PLN
- Koszt godziny netto398,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Artur Roger
Marketing, PR, techniki sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie. Trener biznesu, Coach. Posiada doświadczenie w tym zakresie uzyskane w ciągu ostatnich 5 lat.
Właściciel marek (od 2003 roku): Kuźnia Ekspertów (firma szkoleniowa), Take-out (marketing oraz badania społeczne i rynkowe) oraz Cienista Office (biura dla biznesu). Obsługiwał marketingowo m.in. takie marki jak:, Fundacja „Politikos” (właściciele rodzina Wejchertów, współwłaścicieli ITI), Szkoła Języków Obcych Empik (kampania ogólnopolska), marka Wilkinson, Związek Gmin Wiejskich, ENEA, Orbis S.A., Związek Miast Polskich, Fundacja Konrada Adenauera w Polsce, Wielkopolska Grupa Prawnicza, AMG Wielkopolska Grupa Inwestycyjna.
Organizator konferencji dla wielkopolskiej branży agroturystycznej w 2017 roku. W ramach międzynarodowego projektu badawczego „Protect” (Wielka Brytania, Dania, Holandia oraz Polska) dbał o wizerunek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pracował również w amerykańskich korporacjach kasynowych takich jak: Cal Neva Casino, John
Ascuaga's Nugget Hotel Resort, Circus Circus Reno (marketing).
Wyższe, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunek politologia, specjalizacja marketing polityczny.
Ukończył kurs Jonasza TOC przy Instytucie Zarządzania Ograniczeniami TOC. Posiada również certyfikat TOCICO (Theory of Constraints International Certification Organization). Jest członkiem klubu wiedzy Harvard Business Review. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachingu „Moderatora”.
Właściciel marek (od 2003 roku): Kuźnia Ekspertów (firma szkoleniowa), Take-out (marketing oraz badania społeczne i rynkowe) oraz Cienista Office (biura dla biznesu). Obsługiwał marketingowo m.in. takie marki jak:, Fundacja „Politikos” (właściciele rodzina Wejchertów, współwłaścicieli ITI), Szkoła Języków Obcych Empik (kampania ogólnopolska), marka Wilkinson, Związek Gmin Wiejskich, ENEA, Orbis S.A., Związek Miast Polskich, Fundacja Konrada Adenauera w Polsce, Wielkopolska Grupa Prawnicza, AMG Wielkopolska Grupa Inwestycyjna.
Organizator konferencji dla wielkopolskiej branży agroturystycznej w 2017 roku. W ramach międzynarodowego projektu badawczego „Protect” (Wielka Brytania, Dania, Holandia oraz Polska) dbał o wizerunek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pracował również w amerykańskich korporacjach kasynowych takich jak: Cal Neva Casino, John
Ascuaga's Nugget Hotel Resort, Circus Circus Reno (marketing).
Wyższe, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunek politologia, specjalizacja marketing polityczny.
Ukończył kurs Jonasza TOC przy Instytucie Zarządzania Ograniczeniami TOC. Posiada również certyfikat TOCICO (Theory of Constraints International Certification Organization). Jest członkiem klubu wiedzy Harvard Business Review. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachingu „Moderatora”.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały strukturyzujące wiedzę po zakończeniu doradztwa biznesowego.
Adres
Adres
ul. Cienista 4
60-587 Poznań
woj. wielkopolskie
Miejsce doradztwa możliwe do ustalenia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Sandra Pawlicka
E-mail
szkolenia@kuzniaekspertow.pl
Telefon
(+48) 533 442 900