Usługa - Jak założyć sklep internetowy?

Logo AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.

4.7/5 z 1136 ocen

Tytuł Jak założyć sklep internetowy?

Numer usługi 2021/03/02/12918/961385

Dostawca usług AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.

Miejsce usługi Starachowice

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

3 400,00 zł netto za osobę

3 400,00 zł brutto za osobę

141,67 zł netto za osobogodzinę

141,67 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie kierowane jest do osób, które chcą zdobyć wiedzę, umiejętności oraz kompetencje dot. zakładania sklepu Internetowego

Minimalna liczba uczestników: 5
Maksymalna liczba uczestników: 18
Data zakończenia rekrutacji: 18-05-2021
Liczba godzin usługi: 24
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych

Ramowy program usługi

Pokaż program

Wprowadzenie i rozpoczęcie

  • Gdzie szukać źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce?
  • Customer experience – jak dobrze zaopiekować się klientem?
  • Jak dbać o spójne doświadczenia klienta we wszystkich kanałach sprzedaży?
  • Jak pozyskiwać dobrze konwertujący ruch?
  • Jak dobrze zaprojektować sklep przyjazny dla użytkowników mobilnych.
  • Jak działania PR-owe przekładają się na sprzedaż?
  • Czy influencerzy pomagają sprzedawać?
  • Jakie procesy w e-commerce warto automatyzować?
  • Jak usprawnić mobilny proces zakupowy, żeby zwiększyć sprzedaż?
  • Jak zwiększać wartość zamówień i dobrze zaopiekować się klientami w e-commerce B2B?
  • Jak zbudować sklep internetowy na fanpage ?
  • Jak zrobić skuteczną reklamę na Facebook ?
  • YouTube jak narzędzie do promocji swojego biznesu
  • Email marketing jako kluczowe narzędzie do komunikacji
  • SMS/VMS/MMS marketing – mało znane formy marketingu
  • Marketing afiliacyjny, programy lojalnościowe, partnerskie – jako narzędzia budowy firmy
  • Promocja sklepu internetowego – rozwiązania praktyczne.
  • Działania marketingowe a ich spójność ze strategią marketingową
  • Pozycjonowanie stron www i SEO
  • Podsumowanie i zakończenie

Wytyczne w zakresie przestrzegania reżimu sanitarnego, zapewniamy:

  1. Układ przestrzenny szkolenia zorganizowany w sposób:
    • zapewniający zwiększenie fizycznej odległości między uczestnikami min. 1,5 metra;
    • uniemożliwiający samodzielny wybór miejsca
  2. Odpowiednią liczbę dozowników z płynem do dezynfekcji rąk, maseczki;
  3. Przed wejściem mierzymy temperaturę;
  4. Regularne czyszczenie powierzchni wspólnych
  5. Utrzymanie dobrej wentylacji, częste wietrzenie oraz dezynfekcja miejsc
  6. Przygotowanie strefy wejścia / wyjścia
    • Oczekiwanie w kolejce do wejścia umożliwiające min. 1,5-metrową odległość między uczestnikami
    • ograniczenie możliwości zbierania się uczestników
  7. W ogólnodostępnych toaletach dla uczestników zapewniamy:
    • płynne mydło, płyn do dezynfekcji rąk oraz ręczniki jednorazowe.
    • instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki oraz instrukcję prawidłowej dezynfekcji rąk.
  8. Dezynfekcja elementów sprzętowych udostępnianych uczestnikom
  9. Przechowywanie śmieci i odpadów w pojemnikach zamkniętych

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Wprowadzenie i rozpoczęcie szkolenia, Gdzie szukać źródeł przewagi konkuren. Customer experience
Data realizacji zajęć
19-05-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
10:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
spójne doświadczenia klienta we wszystkich kanałach sprzedaży, Jak pozyskiwać dobrze konwertujący ruch?
Data realizacji zajęć
19-05-2021
Godzina rozpoczęcia
10:30
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
19-05-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
12:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Jak dobrze zaprojektować sklep przyjazny dla użytkowników mobilnych
Data realizacji zajęć
19-05-2021
Godzina rozpoczęcia
12:15
Godzina zakończenia
13:45
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Jak działania PR-owe przekładają się na sprzedaż?, Czy influencerzy pomagają sprzedawać?
Data realizacji zajęć
19-05-2021
Godzina rozpoczęcia
13:45
Godzina zakończenia
15:15
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Jakie procesy w e-commerce warto automatyzować?, Jak usprawnić mobilny proces zakupowy, żeby zwiększyć sprzedaż?
Data realizacji zajęć
20-05-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
10:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Jak zwiększać wartość zamówień i dobrze zaopiekować się klientami w e-commerce B2B?
Data realizacji zajęć
20-05-2021
Godzina rozpoczęcia
10:30
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
20-05-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
12:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Jak zbudować sklep internetowy na fanpage ?
Data realizacji zajęć
20-05-2021
Godzina rozpoczęcia
12:15
Godzina zakończenia
13:45
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Jak zrobić skuteczną reklamę na Facebook ? YouTube jak narzędzie do promocji swojego biznesu
Data realizacji zajęć
20-05-2021
Godzina rozpoczęcia
13:45
Godzina zakończenia
15:15
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Email marketing jako kluczowe narzędzie do komunikacji, SMS/VMS/MMS marketing mało znane formy marketingu
Data realizacji zajęć
21-05-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
10:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Marketing afiliacyjny, programy lojalnościowe, partnerskie – jako narzędzia budowy firmy
Data realizacji zajęć
21-05-2021
Godzina rozpoczęcia
10:30
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
21-05-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
12:15
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Promocja sklepu internetowego rozwiązania praktyczne., Działania marketingowe a ich spójność ze strategią marketingową
Data realizacji zajęć
21-05-2021
Godzina rozpoczęcia
12:15
Godzina zakończenia
13:45
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Pozycjonowanie stron www i SEO, Podsumowanie i zakończenie
Data realizacji zajęć
21-05-2021
Godzina rozpoczęcia
13:45
Godzina zakończenia
15:15
Liczba godzin
01:30

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Poprzez uczestnictwo w szkoleniu Uczestnik pozna skuteczne rozwiązania, które zoptymalizują sprzedaż w biznesie, stworzy swoje niezależne źródła promocji.

Efekty uczenia się

Uczestnik:
Wiedza:
opisuje pojęcie customer experience i możliwości promocji sklepu internetowego, definiuje pojęcie email marketigu, omawia możliwości wyszukiwania źródeł przewagi konkurencyjnej w e-commerce, wie jak prowadzić SMS/VMS/MMS marketing
Umiejętności: pozyskuje dobrze konwertujący ruch, projektuje sklep przyjaznych dla użytkowników mobilnych, automatyzuje procesy w e-commerce, usprawnia mobilny proces zakupowy, buduje sklep na fanpage oraz tworzy skuteczną reklamę na Facebook’a, wykorzystuje marketing afiliacyjny i programy lojalnościowe, partnerskie , potrafi wykorzystać YouTube jako narzędzie promocji oraz pozycjonować strony www
Kompetencje: Uczestnik dostrzega swoje słabe i mocne strony w realizacji zakładania sklepu  , motywuje do podnoszenia swoich kompetencji
oraz skutecznej opieki klientów w e-commerce

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 3 400,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 3 400,00 zł
Koszt osobogodziny netto 141,67 zł
Koszt osobogodziny brutto 141,67 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Bankowa 7, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Michał Susfał

Michał Susfał

Prowadzi szkolenia i kursy w formie stacjonarnej oraz zdalnej z zakresu tworzenia stron www, social mediów, obsługi programów do obróbki treści graficznych, tekstowych. Autor książek: „Moodle. Ćwiczenia praktyczne“ oraz „Jak automatyzować i organizować procesy biznesowe”. Z wykształcenia – nauczyciel techniki i informatyki; z wykonywanego zawodu – trener IT, specjalista marketingu internetowego. Absolwent kierunku edukacja techniczno-informatyczna na Uniwersytecie Rzeszowskim.
Inspiracją do działania są dla niego stosowane w edukacji i biznesie nowe technologie automatyzujące pracę, edukację i szkolenie online. W swojej działalności wykorzystuje m.in. narzędzia informatyczne służące do: promocji, sprzedaży, prezentacji produktów i usług, wizualizacji danych, dystrybucji treści on-line, rozwoju biznesu, obróbki i przygotowania treści szkoleniowych w formie online. Obsługuje narzędzia IT do tworzenia usług zdalnych na poziomie zaawansowanym. Posiada 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu zdalnych usług rozwojowych oraz zrealizowanie min. 6 projektów zdalnej usługi rozwojowej w ostatnich 3 latach.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Aleksandra Szpankowska

Aleksandra Szpankowska

email: aleksandra.szpankowska@ap.org.pl

tel: (+48) 501 493 940

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje dodatkowe

Szkolenie obejmuje 24h dydaktyczne (1h = 45 min.), przerwy odbywają się w godz. 12.00 - 12.15
 

Materiały szkoleniowe - kwestionariusze i arkusze szkoleniowe

Ciasteczka>