Usługa - OD ZERA DO MARKETERA. Kompendium wiedzy z zakresu marketingu, pozycjonowania, tworzenia treści, budowania profilu klienta - forma zdalna

Logo HW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

4.9/5 z 40 ocen

Tytuł OD ZERA DO MARKETERA. Kompendium wiedzy z zakresu marketingu, pozycjonowania, tworzenia treści, budowania profilu klienta - forma zdalna

Numer usługi 2021/02/28/50172/959200

Dostawca usług HW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Miejsce usługi Wrocław

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

4 000,00 zł netto za osobę

4 000,00 zł brutto za osobę

133,33 zł netto za osobogodzinę

133,33 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

usługa prowadzona w formie zdalnej

Grupa docelowa usługi:

Osoby pragnące dokształcić się w zakresie marketingu internetowego, pozycjonowania, tworzenia treści reklamowych, zdobycia umiejętności konstruowania wartościowych grup klientów docelowych oraz nauki podstaw kreowania stron internetowych z modułem sprzedażowym.

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 25
Data zakończenia rekrutacji: 17-04-2021
Liczba godzin usługi: 30
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych

Ramowy program usługi

Pokaż program

Kompletna dawka wiedzy na temat budowania wizerunku i prowadzenia kompleksowego marketingu dla klienta z dowolnej branży.

- Jak poprowiadzić research pod kątem stworzenia profilu klientów danej firmy
- Strona Internetowa to podstawa! - warsztat tworzenia stron - wizytówek / moduł sklepu
- UX - pozostań na stronie i eksploruj, zamiast zagubić się i wyłączyć
- e-mail marketing - nie zaśmieć, a zainteresuj
- Copywriting - mów to co klient chce usłyszeć, tak żeby Cię zrozumiał
- SEO - słowa mają moc!
- YouTube - tak, to też narzędzie sprzedażowe!
- Facebook - to również może być Twoja platforma sprzedaży
- Instagram - tu najbardziej liczy się ładne zdjęcie i hasztagi
- Google Ads - dobierz odpowiednie wyrazy i buduj dłuższy "ogon"
- Remarketing - nie pozwól, aby klient porzucił koszyk
 

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Powitanie, plan szkolenia
Data realizacji zajęć
09-04-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
10:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Facebook - grupy klientów docelowych
Data realizacji zajęć
09-04-2021
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Warsztat tworzenia strony www - WordPress cz.1
Data realizacji zajęć
09-04-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
15:30
Liczba godzin
03:30
Przedmiot / temat zajęć
Warsztaty tworzenia stron - WordPress cz.2 - moduł sklepowy WooCommerce
Data realizacji zajęć
09-04-2021
Godzina rozpoczęcia
15:30
Godzina zakończenia
19:00
Liczba godzin
03:30
Przedmiot / temat zajęć
UX - myśl jak klient i twórz przyjemne w obsłudze treści
Data realizacji zajęć
10-04-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
e-mail marketing - zaciekaw klienta, a nie zaśmiecaj jego skrzynki pocztowej
Data realizacji zajęć
10-04-2021
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Copywriting - treści jasne, zrozumiałe i przyciągające uwagę
Data realizacji zajęć
10-04-2021
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
SEO - długofalowe budowanie rozpoznawalności firmy
Data realizacji zajęć
10-04-2021
Godzina rozpoczęcia
15:00
Godzina zakończenia
17:30
Liczba godzin
02:30
Przedmiot / temat zajęć
YouTube - to także Twoje narzędzie promocji marki!
Data realizacji zajęć
10-04-2021
Godzina rozpoczęcia
17:30
Godzina zakończenia
19:30
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Facebook - jedna z najskuteczniejszych platform sprzedażowych!
Data realizacji zajęć
11-04-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
11:30
Liczba godzin
02:30
Przedmiot / temat zajęć
Instagram - czyli Facebook dla tych, którzy nie lubią czytać
Data realizacji zajęć
11-04-2021
Godzina rozpoczęcia
11:30
Godzina zakończenia
14:00
Liczba godzin
02:30
Przedmiot / temat zajęć
Instagram. Influencer Study Case.
Data realizacji zajęć
11-04-2021
Godzina rozpoczęcia
14:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Google Ads - budowanie długiego "ogona" fraz kluczowych
Data realizacji zajęć
11-04-2021
Godzina rozpoczęcia
15:00
Godzina zakończenia
16:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Remarketing - daj znać klientowi, że Twój produkt jest mu niezbędny
Data realizacji zajęć
11-04-2021
Godzina rozpoczęcia
16:30
Godzina zakończenia
18:30
Liczba godzin
02:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel biznesowy

Zwiększenie skuteczności zespołu w tworzeniu kampanii marketingowych krótko i długo falowych, które RZECZYWIŚCIE SPRZEDAJĄ produkt, a nie tylko "przepalają" środki. Zdobycie minimum 3 nowych klientów za pośrednictwem kampanii płatnych na platformie Facebook w przeciągu 2 miesięcy od ukończenia szkolenia.
Doprowadzenie do zwiększenia bazy mailowej klientów do newslettera, promującego usługi firmy o 50 kontaktów w przeciągu 2 miesięcy od momentu ukończenia szkolenia.

Cel edukacyjny

OD ZERA DO MARKETERA. Kompendium wiedzy z zakresu marketingu, pozycjonowania, tworzenia treści, budowania profilu klienta - forma zdalna - kurs przygotowuje do samodzielnego stworzenia witryny www, jej administrowania z poziomu panelu administratora WordPress, kreowania treści w oparciu o zasady copywritingu, które przyciągną klienta (treści na stronie oraz e-mail marketing). Dodatkowo uczestnik samodzielnie tworzy grupy docelowe klientów potencjalnie zainteresowanych produktem lub usługą.

Efekty uczenia się

● analizuje witrynę www pod kątem atrakcyjności UX i wprowadza niezbędne zmiany, skracając drogę prowadzącą do koszyka zakupowego.
● kreuje grupy docelowe w oparciu o awatary osób realnie zainteresowanych usługami i ofertą danej branży. 
● tworzy długofalowe kampanie SEO i generuje treści związane z daną branżą.
● administruje zapleczem "backend" strony www z poziomu panelu administratora WordPress
● w oparciu o zasady copywritingu tworzy treści zachęcające do zapoznania się z ofertą firmy
● optymalizuje kampanie reklamową pod kątem właściwego wykorzystania środków względem zaangażowania obserwujących oraz ilości sfinalizowanych transakcji

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 4 000,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 4 000,00 zł
Koszt osobogodziny netto 133,33 zł
Koszt osobogodziny brutto 133,33 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. św. Jerzego 1a, 50-518 Wrocław, woj. dolnośląskie

Siedziba HW Sp. z o.o.

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Klimatyzacja
  • Wi-fi
  • Laboratorium komputerowe

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Piotr Łyczba

Piotr Łyczba

Reklamy Facebook Ads.
Budowanie profilu klienta zgodne z realnymi wytycznymi rynku, a nie wyidealizowanym obrazem.
"Lepiej stworzyć mniejszą grupę osób rzeczywiście zainteresowanych i mogących pozwolić sobie na Twój produkt, niż wielką grupę, z której zakupu dokona 1-2% i wydać wielokrotnie więcej na płatne reklamy, które nie przyniosą zamierzonego skutku, czyli sprzedaży."
Wieloletni konsultant w większych i mniejszych firmach marketingowych.
Od ponad 4 lat tworzy skuteczne kampanie reklamowe oraz audyty skuteczności reklam prowadzonych przez inne firmy.
Przeprowadzone ponad 500 kampanii reklamowych, z których najlepsza z nich przyniosła zwrot w wysokości 124 500 zł z zainwestowanych środków na reklamę w wysokości 1300 zł!
Wyższe
Każdorazowa konsultacja w firmach, w których zwykł doradzać była prowadzona przed gronem kilku-kilkudziesięciu osób, tak więc sama forma przekazu jest praktycznie identyczna, jak forma, w jakiej pracował na co dzień.

Zdjęcie Przemysław Korotusz

Przemysław Korotusz

Doktorant psychologii na Uniwersytecie SWPS.
Specjalista z zakresu psychologii marketingu - bodźców decydujących o zakupie danego towaru, impulsach, odczucia, pierwszym wrażeniu.
W oparciu o tą wiedzę kreuje kampanie tak skonstruowane, aby ludzie podświadomie chcieli posiadać dany produkt bądź usługę.
Wieloletni pracownik SWPS oraz stypendysta Ministerstwa Edukacji Narodowej z 3 różnych zakresów specjalizacji w obszarach badań dotyczących zachowań społecznych związanych z emocjami towarzyszącymi podczas zakupów, podejmowaniu decyzji o zakupie danego produktu lub jego braku..
Wyższe
Etatowy wykładowca SWPS z zakresu psychologii marketingu.

Zdjęcie Maciej Kownacki

Maciej Kownacki

Wykładowca i szkoleniowiec.
Od 20 lat związany z branżą IT, początkowo skupiał się na programowaniu i grafice oraz grafice 3D, jednak wraz ze zmianą trendów na rynku skupił się głównie na marketingu internetowym.
Po współpracy z wieloma firmami marketingowymi, wyciągnął własne wnioski i zajął się marketingiem na własną rękę.
Zrozumienie potrzeb klienta, traktowanie go po partnersku, tworzenie kampanii zgodnych z wyobrażeniami klientów, a jednocześnie będących atrakcyjnymi nie tylko dla klienta, ale przede wszystkim dla jego klientów, to najważniejsze zagadnienia, na których się skupia.
Sam był klientem i wielokrotnie współpraca nie układała się po jego myśli, co zaowocowało stworzeniem systemu eliminującego błędy, których sam doświadczył, a dodatkowo dokładającego autorskie rozwiązania.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Maciej Kownacki

Maciej Kownacki

email: maciek@kownacki-training.com

tel: (+48) 535 300 335

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Warunki uczestnictwa

1. Warunki formalne niezbędne do udziału w usłudze:

1) Wyrażenie zgody na rejestrowanie szkolenia na potrzeby usługodawcy oraz osób biorących udział w szkoleniu. Zgoda na rejestrowanie na potrzeby kontroli oraz dla potrzeb utrwalenia efektów szkolenia. 

2. Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:

1) Platforma: ZOOM (https://zoom.us/) - platforma obsługiwana jest przez aplikację lub przez przeglądarkę www;

2) Minimalne wymagania sprzętowe: urządzenie (komputer, laptop, tablet, smartphone, itp.) z dostępem do internetu i kamerą video.

3) Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza internetowego do płynnej transmisji: 10/10 Mbit/s.

4) Sterowniki oraz oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści oraz materiałów w formacie PDF oraz doc/docx.

5) Dostęp do usługi pozostaje aktywny przez 7 dni od daty jej rozpoczęcia.

Informacje dodatkowe

Zgodnie z zaleceniami Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej w porozumieniu z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, na potrzeby usługodawcy i korzystającego ze szkolenia, jak również na potrzeby monitoringu i kontroli oraz w celu utrwalenia efektów kształcenia – szkolenie podlegać będzie rejestrowaniu/nagrywaniu, a Usługodawca jest zobowiązany pozyskać na to zgodę uczestnika.

Uczestnicy, którzy nie wyrażają zgody na rejestrowanie/nagrywanie szkolenia, nie będą mogli wziąć udziału w szkoleniu.

Każdy uczestnik otrzyma drogą elektroniczną materiały szkoleniowe w formie plików PDF, DOC/DOCX.

Ciasteczka>