Usługa - D-I-S-K profil osobowości czyli jak rozpoznawać model osobowości w pracy. Rola komunikacji w sprzedaży. Komunikacja z Klientem oraz komunikacja w Firmie. Rozwiązywanie problemów.

Logo Wertui spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

4.6/5 z 1280 ocen

Tytuł D-I-S-K profil osobowości czyli jak rozpoznawać model osobowości w pracy. Rola komunikacji w sprzedaży. Komunikacja z Klientem oraz komunikacja w Firmie. Rozwiązywanie problemów.

Numer usługi 2021/02/23/25527/953636

Dostawca usług Wertui spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Miejsce usługi Kraków

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

Identyfikator projektu Kierunek Kariera

PLN

1 000,00 zł netto

1 000,00 zł brutto

62,50 zł netto za godzinę

62,50 zł brutto za godzinę

Zapisz się
Zapisanych 3 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Przedsiębiorcy i ich pracownicy

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 10
Data zakończenia rekrutacji: 10-03-2021
Liczba godzin usługi: 16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Analiza zachowania. Rozwiązanie kwestionariusza
 Zapoznanie się z typami osobowości, analiza poszczególnego modelu, podstawowe tendencje i style myślenia
Klient wymagający i trudne relacje z klientami/konsumentami
Poziomy interpretacji, zrozumienie typów zachowań, reakcje na zmiany, rozwijanie strategii
sukcesu, tendencja zachowań i dobór zadań, radzenie sobie ze stresem, budowanie efektywnych zespołów budowniczych
Omówienie efektu synergii
Polecana i sugestywna sprzedaż przez rozpoznanie potrzeb klienta/konsumenta
Rozwiązywanie problemów na różnych przykładach w Firmie oraz podcza spotkań z klientami.
 Autorefleksja
 

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
DISK część 1
Data realizacji zajęć
10-03-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
DISK część 2
Data realizacji zajęć
11-03-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel biznesowy

Świadomośc z jakim typem osobowości ma się kontakt w biznesie. Zwiększenie kompetencji i skuteczności w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania
wpływu na ludzi. Zrozumienie istoty typów temperamentów i ich wpływu na percepcję, sposób komunikowania, oczekiwania i obawy klientów.
Umiejętność rozpoznania osobowości klienta/konsumenta oraz nauczenia porozumiewania sie językiem klienta.
Możliwość lepszej sprzedaży produktu. Rozwiązywanie napotkanych problemów.

Cel edukacyjny

Zwiększenie efektywności w wyrażaniu swojej osoby, a także poczucia własnej wartości. Zmniejszenie presji i stresu wywoływanego codzienna komunikacją z innymi, w tym także
klientów. Zwiększenie liczby zadowolonych i lojalnych klientów. Poznanie schematu procesów myślowych i komunikacyjnych. Komunikacja z klientem. Poznanie techniki sprzedaży i
będzie umiał je wprowadzić w życie w pracy z klientem/konsumentem.

Efekty uczenia się

Zwiększenie efektywności w wyrażaniu swojej osoby, a także poczucia własnej wartości.
Zmniejszenie presji i stresu wywoływanego codzienna komunikacją z innymi, w tym także
klientów. Zwiększenie liczby zadowolonych i lojalnych klientów, dzięki zwiększeniu swojej
efektywności zawodowej. Poznanie schematu procesów myślowych i komunikacyjnych w
celu odbycia własnych nawyków komunikacyjnych i nauki świadomego wpływania na jakość
osobistych kontaktów. Uczestnik dowie się jak komunikować się z klientem, jakie zadawać
pytanie, które otrzymają zamierzoną odpowiedź. Uczestnik pozna techniki sprzedaży i
będzie umiał je wprowadzić w życie w pracy z klientem/konsumentem. Umiejetnośc rozwiązywania problemów.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt usługi netto 1 000,00 zł
Koszt usługi brutto 1 000,00 zł
Koszt godziny netto 62,50 zł
Koszt godziny brutto 62,50 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Józefa Gałęzowskiego 22A, 30-498 Kraków, woj. małopolskie

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Klimatyzacja
  • Wi-fi

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Marlena Potoczek

Marlena Potoczek

Wykształcenie wyższe na kierunku stosunki międzynarodowe. Promotor marki. Od 2008 roku zajmuje się sprzedażą detaliczna, nawiązywaniem relacji z klientami biznesowymi. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, obsługą klientów biznesowych oraz negocjacji z dostawcami. Doświadczenie w przygotowywaniu strategii marketingowych oraz przeprowadzaniu szkoleń wewnętrznych. Stawia na stały rozwój.

Zdjęcie Łukasz Kaplita

Łukasz Kaplita

Sprzedaż, reklama, marketing internetowy, negocjacje biznesowe. Od 14 roku życia zajmuje się sprzedażą. Obecnie zajmuje się tworzeniem skutecznych kampanii reklamowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Prowadzi także dział handlowy. Od 2017 roku Prezes Silesia Start-Up Sp. z o.o., a od 2015 roku Dyrektor Regionalny Wertui Sp. z o.o. Średnie techniczne- Technik LogistykTechnikum nr 1 w Czechowicach - Dziedzicach, Google Digital Sales Certyfication, Persolog Win Master Negotation, Ukończone szkolenie z "Negocjacje biznesowe z wykorzystaniem licencjonowanych narzędzi szkoleniowych". Od 3 lat prowadzi szkolenia sprzedażowe, przekazuje swoim klientom wiedzę z obszaru budowania sieci sprzedaży oraz wdrażania nowych produktów. Uczy także, jak aktywnie pozyskiwać klientów biznesowych.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Magda Kielar

Magda Kielar

email: szkolenia@wertui.pl

tel: (+48) 725 161 830

Ciasteczka>