4.6/5 z 1280 ocen
Numer usługi 2021/02/23/25527/953636
Dostawca usług Wertui spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejsce usługi Kraków
Dostępność Usługa otwarta
Status usługi opublikowana
Identyfikator projektu Kierunek Kariera
1 000,00 zł netto
1 000,00 zł brutto
62,50 zł netto za godzinę
62,50 zł brutto za godzinę
Informacje o usłudze
Pokaż szczegółySposób dofinansowania: |
wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników |
Grupa docelowa usługi: |
Przedsiębiorcy i ich pracownicy |
Minimalna liczba uczestników: | 1 |
Maksymalna liczba uczestników: | 10 |
Data zakończenia rekrutacji: | 10-03-2021 |
Liczba godzin usługi: | 16 |
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: | Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0 |
Ramowy program usługi
Pokaż programAnaliza zachowania. Rozwiązanie kwestionariusza
Zapoznanie się z typami osobowości, analiza poszczególnego modelu, podstawowe tendencje i style myślenia
Klient wymagający i trudne relacje z klientami/konsumentami
Poziomy interpretacji, zrozumienie typów zachowań, reakcje na zmiany, rozwijanie strategii
sukcesu, tendencja zachowań i dobór zadań, radzenie sobie ze stresem, budowanie efektywnych zespołów budowniczych
Omówienie efektu synergii
Polecana i sugestywna sprzedaż przez rozpoznanie potrzeb klienta/konsumenta
Rozwiązywanie problemów na różnych przykładach w Firmie oraz podcza spotkań z klientami.
Autorefleksja
Harmonogram usługi
Sprawdź harmonogramPrzedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć DISK część 1 | Data realizacji zajęć 10-03-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć DISK część 2 | Data realizacji zajęć 11-03-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Główny cel usługi
PokażCel biznesowy
Świadomośc z jakim typem osobowości ma się kontakt w biznesie. Zwiększenie kompetencji i skuteczności w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania
wpływu na ludzi. Zrozumienie istoty typów temperamentów i ich wpływu na percepcję, sposób komunikowania, oczekiwania i obawy klientów.
Umiejętność rozpoznania osobowości klienta/konsumenta oraz nauczenia porozumiewania sie językiem klienta.
Możliwość lepszej sprzedaży produktu. Rozwiązywanie napotkanych problemów.
Cel edukacyjny
Zwiększenie efektywności w wyrażaniu swojej osoby, a także poczucia własnej wartości. Zmniejszenie presji i stresu wywoływanego codzienna komunikacją z innymi, w tym także
klientów. Zwiększenie liczby zadowolonych i lojalnych klientów. Poznanie schematu procesów myślowych i komunikacyjnych. Komunikacja z klientem. Poznanie techniki sprzedaży i
będzie umiał je wprowadzić w życie w pracy z klientem/konsumentem.
Efekty uczenia się
Zwiększenie efektywności w wyrażaniu swojej osoby, a także poczucia własnej wartości.
Zmniejszenie presji i stresu wywoływanego codzienna komunikacją z innymi, w tym także
klientów. Zwiększenie liczby zadowolonych i lojalnych klientów, dzięki zwiększeniu swojej
efektywności zawodowej. Poznanie schematu procesów myślowych i komunikacyjnych w
celu odbycia własnych nawyków komunikacyjnych i nauki świadomego wpływania na jakość
osobistych kontaktów. Uczestnik dowie się jak komunikować się z klientem, jakie zadawać
pytanie, które otrzymają zamierzoną odpowiedź. Uczestnik pozna techniki sprzedaży i
będzie umiał je wprowadzić w życie w pracy z klientem/konsumentem. Umiejetnośc rozwiązywania problemów.
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Kwalifikacje
Pokaż kwalifikacjeBrak wyników. |
Cena
Pokaż szczegółyKoszt usługi netto | 1 000,00 zł |
Koszt usługi brutto | 1 000,00 zł |
Koszt godziny netto | 62,50 zł |
Koszt godziny brutto | 62,50 zł |
Adres realizacji usługi
Pokaż adresul. Józefa Gałęzowskiego 22A, 30-498 Kraków, woj. małopolskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
Zajęcia poprowadzą
Więcej informacji
![]() |
Marlena Potoczek Wykształcenie wyższe na kierunku stosunki międzynarodowe. Promotor marki. Od 2008 roku zajmuje się sprzedażą detaliczna, nawiązywaniem relacji z klientami biznesowymi. Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, obsługą klientów biznesowych oraz negocjacji z dostawcami. Doświadczenie w przygotowywaniu strategii marketingowych oraz przeprowadzaniu szkoleń wewnętrznych. Stawia na stały rozwój. |
![]() |
Łukasz Kaplita Sprzedaż, reklama, marketing internetowy, negocjacje biznesowe. Od 14 roku życia zajmuje się sprzedażą. Obecnie zajmuje się tworzeniem skutecznych kampanii reklamowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Prowadzi także dział handlowy. Od 2017 roku Prezes Silesia Start-Up Sp. z o.o., a od 2015 roku Dyrektor Regionalny Wertui Sp. z o.o. Średnie techniczne- Technik LogistykTechnikum nr 1 w Czechowicach - Dziedzicach, Google Digital Sales Certyfication, Persolog Win Master Negotation, Ukończone szkolenie z "Negocjacje biznesowe z wykorzystaniem licencjonowanych narzędzi szkoleniowych". Od 3 lat prowadzi szkolenia sprzedażowe, przekazuje swoim klientom wiedzę z obszaru budowania sieci sprzedaży oraz wdrażania nowych produktów. Uczy także, jak aktywnie pozyskiwać klientów biznesowych. |
Kontakt
Pokaż
![]() |
Magda Kielar email: szkolenia@wertui.pl tel: (+48) 725 161 830 |