Usługa - Perfekcyjny Konsultant Ślubny - Wedding Planner

Logo OSTACHOWICZ KAROLINA GLAMOUR EVENT WEDDING PLANNERS

0/5

Tytuł Perfekcyjny Konsultant Ślubny - Wedding Planner

Numer usługi 2021/02/12/46577/938983

Dostawca usług OSTACHOWICZ KAROLINA GLAMOUR EVENT WEDDING PLANNERS

Miejsce usługi Katowice

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

2 990,00 zł netto za osobę

2 990,00 zł brutto za osobę

99,67 zł netto za osobogodzinę

99,67 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Grupa docelowa usługi:

Kobiety i mężczyźni w wieku pow. 18lat, chcący zdobyć lub poszerzyć wiedzę z zakresu organizacji ślubów i wesel, pracy konsultanta ślubnego i prowadzenia agencji ślubnej.
Osoby planujące założyć agencję ślubną lub mające swoją agencję ślubną/eventową.
Konsultanci/menadżerowie weselni pracujący w obiektach weselnych, chcący poszerzyć wiedzę z zakresu organizacji ślubu i wesela.
Osoby kierujące pracowników na kursy dokształcające lub planujące poszerzenie swoich usług o konsulting ślubny.
Doświadczenie w branży ślubnej nie jest wymagane.

Minimalna liczba uczestników: 5
Maksymalna liczba uczestników: 15
Data zakończenia rekrutacji: 08-11-2021
Liczba godzin usługi: 30

Ramowy program usługi

Pokaż program

Ramowy program usługi
1. Specyfika pracy na stanowisku Organizatora Imprez Ślubnych według Krajowego Standardu Kompetencji Zawodowych
a rzeczywistość Wedding Plannera.
2. Optymalizacja pracy Konsultanta Ślubnego (system PLANER).
3. Najnowsze trendy na rynku ślubnym w Polsce i na świecie.
4. Aspekty prawne zawierania związków małżeńskich w Polsce i w wybranych krajach za granicą.
5. Organizacja ślubu (cywilnego, konkordatowego, wyznaniowego, międzynarodowego, plenerowego, symbolicznego, za
granicą) – procedura krok po kroku, w tym m.in.:
- formalności przed i poślubne,
- dobór lokalizacji na ślub,
- aranżacja miejsca zaślubin,
- oprawa muzyczna,
- oprawa florystyczna,
- atrakcje dodatkowe,
- orszak ślubny.
6. Organizacja wesela (polskiego, międzynarodowego, plenerowego, tematycznego) – procedura krok po kroku, w tym
m.in.:
- dobór idealnego obiektu (sala, hala namiotowa, przestrzeń industrialna itp.),
- negocjacje i umowa z obiektem,
- rezerwacja podwykonawców,
- wypracowanie motywu przewodniego i jego zastosowanie (w dekoracjach, papeterii ślubnej itd.),
- pomoc w doborze garderoby ślubnej,
- dobór atrakcji dodatkowych,
- aranżacja sali weselnej i przestrzeni w hali namiotowej (obliczanie niezbędnej powierzchni, planowanie przestrzenne),
- tort weselny i bufet słodki (specjalne elementy motywu przewodniego, wymagające wyjątkowej uwagi konsultanta),
- konsultacje w sprawie pierwszego tańca,
- podziękowań dla rodziców i gości,
- komponowania menu (dobór rodzajowy i ilościowy: potraw, alkoholi, napojów; planowanie posiłków w czasie; wybór
formy podania),
- nakrywamy do stołu,
- usadzenie gości przy stołach,
- toasty i przemówienia,
- organizacja transportu i noclegów dla gości
- savoir vivre.
7. Wpraodzenie do koordynacji dnia ślubu i wesela – procedura krok po kroku, w tym m.in.:
- przygotowanie do koordynacji,
- kuferek koordynatora,
- dress code,
- realizacja pracy własnej,
- koordynacja pracy podwykonawców,
- rozliczenia gotówkowe w dniu ślubu,
- plan B,
- zdarzenia losowe: zapobieganie i rozwiązywanie sytuacji kryzysowych.
8. Indywidualne opracowania specjalistyczne:
- budżet uroczystości,
- terminarz pary młodej,
- scenariusz dnia ślubu,
- formalności przedślubne.
9. Współpraca z Parą Młodą, w tym m.in.:
- pierwszy kontakt,
- sprzedaż,
- wycena usług i kalkulacja wstępnego budżetu weselnego,
- umowa,
- rozliczenia,
- obsługa bieżąca,
- spotkania organizacyjne,
- marzenia ślubne i ich realizacja,
- rola Pary Młodej w dniu ślubu,
- świadkowie i bliscy,
- relacje interpersonalne.
10. Współpraca z Podwykonawcą, w tym m.in.:
- baza podwykonawców,
- współpraca (zasady pisane i niepisane),
- umowa,
- rozliczenia,
- lista rekomendowanych podwykonawców,
- wpływ pracy Podwykonawców na opinię o agencji ślubnej.
11. Rozwiązywanie problemów na etapie: planowania, organizacji, koordynacji.
12. Prowadzenie własnej agencji ślubnej, w tym m.in.:
- sytuacja na polskim rynku ślubnym,
- źródła przychodów,
- koszty prowadzenia agencji ślubnej,
- forma prawna agencji,
- rozliczenia podatkowe,
- niezbędne narzędzia pracy,
- marketing i PR agencji ślubnej,
- konkurencja i współpraca wśród agencji ślubnych,
- członkostwo w Polskim Stowarzyszeniu Konsultantów Ślubnych.

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Dzień 1 - teoretyczny
Data realizacji zajęć
26-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
19:00
Liczba godzin
10:00
Przedmiot / temat zajęć
Dzień 2 - teoretyczny
Data realizacji zajęć
27-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
19:00
Liczba godzin
10:00
Przedmiot / temat zajęć
Dzień 3 - praktyczny
Data realizacji zajęć
28-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
19:00
Liczba godzin
10:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel biznesowy

Uczestnik szkolenia otrzymuje przygotowanie do otworzenia i prowadzenia działalności gospodarczej (własnej agencji ślubnej) a także wiedzę i praktyczne umiejętności, pozwalające na ubieganie się o pracę w charakterze konsultanta ślubnego.

Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy w zawodzie konsultanta ślubnego. W ramach szkolenia uczestnik zdobywa wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu prowadzenia agencji ślubnej oraz organizacji uroczystości ślubno - weselnej.
Po szkoleniu uczestnik potrafi poprawnie przeprowadzić: procedurę formalności przedślubnych, proces organizacji wesela, pozyskać i obsłużyć klienta - parę młodą, stworzyć i rozwijać bazę podwykonawców, nawiązać i utrzymać współpracę z podwykonawcami usług ślubnych.

Efekty uczenia się

Na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia, przeprowadzany jest test wewnętrzny, weryfikujący poziom wiedzy uczestnika
przed szkoleniem i na jego zakończenie.
Absolwent Akademi GLAMOUR EVENT:
1. ma uporządkowaną wiedzę na temat rynku ślubnego w Polsce oraz procesu organizacji ślubu i wesela.
2. potrafi pozyskać i obsłużyć klienta.
3. umie pozyskać i rozwijać współpracę z podwykonawcą.
4. potrafi przygotować i aktualizować specjalistyczne opracowania, niezbędne w procesie organizacyjnym,
5. posiada wiedzę o tym jak założyć i zarządzać agencją ślubną.
6. zna specyfikę pracy w zawodzie konsultanta ślubnego, listę niezbędnych cech oraz umiejętności a także ma
świadomość konieczności stałego samorozwoju.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 2 990,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 2 990,00 zł
Koszt osobogodziny netto 99,67 zł
Koszt osobogodziny brutto 99,67 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Jana III Sobieskiego 11, 40-082 Katowice, woj. śląskie

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Klimatyzacja
  • Wi-fi
  • Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Karolina Ostachowicz

Karolina Ostachowicz

Organizacja ślubów i wesel. PR, marketing i zarządzanie firmą. Coaching.
Założycielka agencji ślubnych: GLAMOUR EVENT, SlubSymboliczny.pl, OrganizujemySlub.pl.
Trenerka w Akademii GLAMOUR EVENT oraz Akademii Mistrzów Ceremonii Ślubnych.
Członek Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych.
od 2009r. - organizacja ślubów i wesel w ramach agencji GLAMOUR EVENT;
od 2010r. - organizacja ślubów symbolicznych w ramach agencji SlubSymboliczny.pl;
2019 - 2020r. - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Studia podyplomowe: Trener, coach, menadżer ds. szkoleń.
2002 - 2003r. - Górnośląska Szkoła Handlowa w Katowicach. Studia podyplomowe: Public Relations.
1998 - 2003r. - Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Studia magisterskie: Marketing i Zarządzanie.
Akademia GLAMOUR EVENT rozpoczęła działalność w 2016r.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Karolina Ostachowicz

Karolina Ostachowicz

email: karolina@glamourevent.pl

tel: (+48) 791 543 001

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Warunki uczestnictwa

Zapis na usługę.

Informacje dodatkowe

Agencja GLAMOUR EVENT jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS) pod numerem - 2.24/00401/2017.
Posiadamy pozytywne opinie powiatowych urzędów pracy oraz instytucji realizujących projekty w ramach funduszy
europejskich.
Szkolenia GLAMOUR EVENT posiadają rekomendację Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniach z dofinansowaniem z PARP i/lub PUP (powiatowych urzędów pracy),
prosimy o kontakt: karolina@glamourevent.pl, +48 791 543 001, +48 32 307 35 00.
Więcej informacji na temat szkoleń, znajdą Państwo na stronie internetowej: www.glamourevent-szkolenia.pl

Ciasteczka>