Usługa - Studia Podyplomowe: Marketing Internetowy, edycja 2021/22

Logo Politechnika Białostocka

4.3/5 z 258 ocen

Tytuł Studia Podyplomowe: Marketing Internetowy, edycja 2021/22

Numer usługi 2021/02/01/7712/925952

Dostawca usług Politechnika Białostocka

Miejsce usługi Białystok

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

6 400,00 zł netto za osobę

6 400,00 zł brutto za osobę

26,89 zł netto za osobogodzinę

26,89 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisany 1 uczestnik

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Studia kierowane są zarówno do osób zajmujących stanowiska kierownicze, przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o zagadnienia związane z wykorzystaniem narzędzi e-marketingowych w zarządzaniu, budowie strategii i planowaniu nowych form świadczenia usług oraz reklamy, jak i pozostałych osób, które chcą zdobyć nową lub poszerzyć swoją wiedzę na temat mechanizmów i narzędzi marketingu internetowego.


Studia kierowane są w szczególności do:

- wszystkich, dla których ważna jest budowa wizerunku marki, zaangażowania oraz pozyskiwanie klientów;

- kierowników działu marketingu, dyrektorów zarządzających, specjalistów ds. marketingu online;

- właścicieli małych i średnich firm, freelancerów, pasjonatów, blogerów.

Jeżeli poznasz zasady nim rządzące i najnowsze narzędzia – będziesz cennym nabytkiem każdej firmy, która chce prowadzić profesjonalne działania marketingowe w Internecie.

Minimalna liczba uczestników: 15
Maksymalna liczba uczestników: 30
Data zakończenia rekrutacji: 30-09-2021
Liczba godzin usługi: 238
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: art. 11 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz Statut Politechniki Białostockiej
Zakres uprawnień: STUDIA PODYPLOMOWE

Ramowy program usługi

Pokaż program

Podczas studiów dowiesz się, na czym polega prowadzenie działań marketingowych w Internecie. Zdobyta wiedza pomoże Ci w realizacji nowych przedsięwzięć oraz budowaniu wizerunku marki. Pod okiem ekspertów z całej Polski nauczysz się jak:

• Planować działania marketingowe i kreatywne kampanie w Internecie

• Prowadzić działania w mediach społecznościowych

• Samodzielnie korzystać z nowoczesnych narzędzi marketingowych

• Skutecznie zwrócić uwagę klientów na swoją markę

• Prawidłowo budować współpracę ze specjalistycznymi agencjami.

Studia trwają dwa semestry.

Plan studiów obejmuje 238 godzin zajęć i dotyczy następujących zagadnień:

I SEMESTR

1. Komunikacja w nowych mediach(wykład/ćwiczenia:12h/4h)

2. Strategia i budowanie marki (wykład/ćwiczenia:20h/4h)

3. Marketing Treści - Webwriting i kreacja (wykład/ćwiczenia:10h/8h)

4. Internet jako pole badań (wykład/ćwiczenia/pracownia:4h/8h/4h)

5. Zarządzanie biznesem w Internecie (wykład/ćwiczenia:16h/8h)

6. Serwisy WWW - Rodzaje i przeznaczenie (wykład/ćwiczenia/pracownia:4h/4h/8h)

7. Pozyskiwanie ruchu w Internecie(wykład/pracownia:12h/8h)

II SEMESTR

1. Storytelling i twórcy internetowi(wykład/ćwiczenia:16h/16h)

2. Biznes w Internecie - Prawo i planowanie(wykład/ćwiczenia/pracownia:12h/12h/4h)

3. Komunikacja Mobile i User Experience(wykład/ćwiczenia:12h/8h)

4. Kampanie - Działania płatne w Internecie(wykład/ćwiczenia:16h/4h)

5. Projekt zaliczeniowy (ćwiczenia:4h)

Zajęcia realizowane są w systemie niestacjonarnym. Program przewiduje 9-10 dwudniowych zjazdów w semestrze (sobota-niedziela). Podczas każdego zjazdu zaplanowane jest średnio po 16 godzin dydaktycznych odbywających się w godzinach 9 – 18.    

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 01
Data realizacji zajęć
16-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 01
Data realizacji zajęć
17-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 02
Data realizacji zajęć
23-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 02
Data realizacji zajęć
24-10-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 03
Data realizacji zajęć
06-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 03
Data realizacji zajęć
07-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 04
Data realizacji zajęć
13-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 04
Data realizacji zajęć
14-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 05
Data realizacji zajęć
27-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 05
Data realizacji zajęć
28-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 06
Data realizacji zajęć
04-12-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 06
Data realizacji zajęć
05-12-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 07
Data realizacji zajęć
11-12-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 07
Data realizacji zajęć
12-12-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 08
Data realizacji zajęć
16-01-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 08
Data realizacji zajęć
17-01-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 09
Data realizacji zajęć
12-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 09
Data realizacji zajęć
13-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 10
Data realizacji zajęć
19-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr zimowy - zjazd 10
Data realizacji zajęć
20-02-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 01
Data realizacji zajęć
05-03-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 01
Data realizacji zajęć
06-03-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 02
Data realizacji zajęć
19-03-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 02
Data realizacji zajęć
20-03-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 03
Data realizacji zajęć
02-04-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 03
Data realizacji zajęć
03-04-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 04
Data realizacji zajęć
09-04-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 04
Data realizacji zajęć
10-04-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 05
Data realizacji zajęć
07-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 05
Data realizacji zajęć
08-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 06
Data realizacji zajęć
14-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 06
Data realizacji zajęć
15-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 07
Data realizacji zajęć
28-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 07
Data realizacji zajęć
29-05-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 08
Data realizacji zajęć
04-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 08
Data realizacji zajęć
05-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 09
Data realizacji zajęć
18-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 09
Data realizacji zajęć
19-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 10
Data realizacji zajęć
25-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00
Przedmiot / temat zajęć
semestr letni - zjazd 10
Data realizacji zajęć
26-06-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
18:00
Liczba godzin
09:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Studia poświęcone są wykorzystywaniu nowych mediów w prowadzeniu biznesu, pracy zawodowej czy realizowaniu swojej pasji. Jesteś przedsiębiorcą, freelancerem, blogerem, pasjonatem? Chcesz dowiedzieć się jak zaplanować kreatywną kampanię w Internecie? Pod okiem ekspertów z całej Polski nauczysz się jak planować działania marketingowe i kreatywne kampanie w Internecie; Prowadzić działania w mediach społecznościowych;
Skutecznie zwrócić zwrócić uwagę klientów na swoją markę.

Efekty uczenia się

Po uzyskaniu pozytywnych ocen z zaliczeń z przedmiotów (lub projektów) przewidzianych w programie kształcenia uczestnicy otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.

Absolwenci pozyskają wiedzę z zakresu pojęć związanych z marketingiem internetowym, Public Relations, mediami społecznościowymi i biznesem elektronicznym, przygotowywania planu wdrożenia i strategii; opracowywania planu marketingowego i promocji, określania potrzeb finansowych na start i początkowy etap realizacji projektu, zagadnień związanych z ideą realizacji biznesu w modelu elektronicznym, przypadków biznesowych case-study, które są wartościowsze niż czysta teoria, na bazie przykładów firm/realizacji godnych uznania.

Uczestnik nabywa wiedzę i zdobywa umiejętności opisane w poniższej tabeli.

Efekty uczenia się:

Symbol

Efekty Uczenia się dla kierunku studiów podyplomowych

Odniesienie do charakterystyk drugiego stopnia określonych na podstawie art.7 ust. 3 Ustawy z dn. 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji na poziomie 6 PRK

Odniesienie do charakterystyk drugiego stopnia określonych na podstawie art.7 ust. 4 Ustawy z dn. 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji na poziomie 6 PRK

Wiedza: absolwent zna i rozumie

MI_W01

wybrane pojęcia i metody związane z marketingiem internetowym, Public Relations, mediami społecznościowymi i biznesem elektronicznym.

P6S_WK

P6Z_WT, P6Z_WZ, P6Z_WO

MI_W02

wybrane pojęcia dotyczące nowych mediów, narzędzi, budowania strategii i planowania kampanii, e-commerce, komunikacji i realizacji projektów internetowych oraz wizerunku marki.

P6S_WK

P6Z_WT, P6Z_WZ, P6Z_WO

MI_W03

pojęcia dotyczące projektowania Web Design, narzędzi graficznych oraz wytycznych w zakresie projektowania User Experience i rozwiązań mobile. 

P6S_WK

P6Z_WT, P6Z_WZ, P6Z_WO

MI_W04

analizy wymagań, strategii, zarządzania projektem internetowym i wykorzystania narzędzi monitorowania i analityki, SEM/SEO.

P6S_WG, P6S_WK

P6Z_WT, P6Z_WZ, P6Z_WO

MI_W05

wybrane zagadnienia dziennikarstwa internetowego i blogosfery, content marketingu, e-mail marketingu, video oraz działań w innych kanałach social mediów.

P6S_WG, P6S_WK

P6Z_WT, P6Z_WZ, P6Z_WO

MI_W06

ideę, sposób działania rynku nowych mediów i orientuje się w wykorzystaniu wybranych narzędzi internetowych do monitorowania, prowadzenia analiz, projektowania interfejsów i założeń, także mobile.

P6S_WG, P6S_WK

P6Z_WT, P6Z_WZ, P6Z_WO

Umiejętności: absolwent potrafi

MI_U01

wykorzystać w pracy marketera wybrane pojęcia i narzędzia związane z marketingiem internetowym, Public Relations, mediami społecznościowymi i biznesem elektronicznym.

P6S_UW, P6S_UK, P6S_UO

P6Z_UI, P6Z_UN, P6Z_UO

MI_U02

przeprowadzić wybrane  działania w obszarze nowych mediów, narzędzi, e-commerce, komunikacji i realizacji projektów internetowych, wizerunku marki, budowania strategii i planowania kampanii samodzielnie i w zespole.

P6S_UW, P6S_UK, P6S_UO

P6Z_UI, P6Z_UN, P6Z_UO

MI_U03

wykorzystywać wybrane narzędzia i zdobytą wiedzę w projektowaniu Web Design z wykorzystaniem narzędzi graficznych oraz wytycznych w zakresie projektowania User Experience i rozwiązań mobile oraz rozwijać tą umiejętność

P6S_UW, P6S_UU

P6Z_UI, P6Z_UN, P6Z_UO

MI_U04

operować narzędziami dotyczącymi analizy wymagań, budowania strategii, zarządzania projektem internetowym i wykorzystania narzędzi monitorowania i analityki, SEM/SEO.

P6S_UW,P6S_UO

P6Z_UI, P6Z_UN, P6Z_UO

MI_U05

posługiwać się warsztatem media managera i twórcy treści wykorzystaniem wiedzy z zakresu dziennikarstwa internetowego i blogosfery, content marketingu, e-mail marketingu, video oraz działań w innych kanałach social mediów oraz rozwijać te umiejętności.

P6S_UW, P6S_UU

P6Z_UI, P6Z_UN, P6Z_UO

MI_U06

używać wybranych narzędzi internetowych do monitorowania, prowadzenia analiz, projektowania interfejsów i założeń, także mobile.

P6S_UW

P6Z_UI, P6Z_UN, P6Z_UO

Kompetencje społeczne: absolwent jest gotów do

MI_K01

rozwiązywania problemów w sposób poznawczy i praktyczny

P6S_KK

P6Z_KP

MI_K02

wejścia na rynek pracy jako Junior Social Media Manager i

P6S_KO

P6Z_KP, P6Z_KW

MI_K03

odpowiedzialnego pełnienia roli zawodowej zgodnie z zasadami etyki oraz dbałością o dorobek zawodu

P6S_KR

P6Z_KW, P6Z_KO

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 6 400,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 6 400,00 zł
Koszt osobogodziny netto 26,89 zł
Koszt osobogodziny brutto 26,89 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie

Politechnika Białostocka Wydział Informatyki ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Wi-fi
  • Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami
  • Laboratorium komputerowe

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

Ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media, od ponad 10 lat pomaga firmom tworzyć silne marki dla ich produktów i usług. Autor dwóch bestsellerowych (1. miejsce na liście OnePress) książek marketingowych: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”. W kwietniu 2012 roku otrzymał tytuł Człowieka Roku Polskiego Marketingu (a „Zakamarki marki” tytuł Marketingowej Książki Roku) w ogólnopolskim plebiscycie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego.
Właściciel agencji brandingowej MIDEA, z którą tworzy projekty dla takich firm jak Agora (rebranding portalu Gazeta.pl i pod-marek), Diners Club czy Lukas Bank. Absolwent MBA, dziś sam staje po drugiej stronie katedry prowadząc szkolenia z zakresu brandingu, marketingu, social media. Doradza startupom jako mentor w programach Startup Weekend czy iNKubator. Z jego wiedzy korzystają często mass media – na stałe współpracuje z „Briefem”, „Marketing w praktyce”, wywiady ukazywały się w „Polityce”, „Forbesie”, „Wprost” czy „Gazecie Wyborczej”.
Absolwent MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i University of Limerick w Irlandii.
Prowadzi wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród jego klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu… Firmy, które szkolił to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama. Prowadził zajęcia w poprzedniej edycji na Studiach Podyplomowych.

Zdjęcie Artur Jabłoński

Artur Jabłoński

Jeden z największych ekspertów marketingu i webwritingu. Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w Internecie.
Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy.
Pracował m.in. dla: Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Województwo Pomorskie, Województwo Kujawsko-Pomorskie czy Polskiego Radia PiK. CEO firmy Digitalk.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu.
Wykłada na studiach podyplomowych Wyższych Szkół Bankowych w Toruniu, Bydgoszczy Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Prowadził już blisko 2000 godzin szkoleń, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych.

Zdjęcie Paweł Stempniak

Paweł Stempniak

Planowaniem komunikacji w internecie zajmuje się od ponad 7 lat. Przygotowuje strategie mające na celu zbliżenie konsumentów i marek w nowych mediach. A następnie zajmuje się ich wdrożeniem.
Od 2 lat rozwija własną firmę – Whitebits.pl – oferującą rozwiązania i wiedzę dla MSP, korporacji, agencji i instytucji w obszarze nowych mediów. Whitebits.pl odpowiada całościowo za obecność marki PEUGEOT POLSKA w social media. Współpracuje także z Ghelamco oraz EY. Zajmował stanowiska Head of Social Media w Euro RSCG (Havas), Dyrektora Strategii (Ciszewski MSL) i Interactive Solutions Manager (Infinity Group).
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
W zakresie komunikacji w nowych mediach przeszkolił ponad 400 osób z administracji państwowej i biznesu. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych PR na Polskiej Akademii Nauk.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Paweł Tadejko

Paweł Tadejko

email: p.tadejko@pb.edu.pl

tel: (+48) 504 142 530

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje dodatkowe

Po zapisaniu się na usługę kandydat na studia powinien złożyć  następujące dokumenty:

  • podanie o przyjęcie na studia – ankieta osobowa (dostępne na stronie studiów podyplomowych),
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego pracownika PB lub notariusza.

Dokumenty należy składać osobiście w biurze studiów podyplomowych Wydziału Informatyki p. 019 (parter, wejście obok bankomatu), lub przesłać pocztą na adres:

Studia Podyplomowe Wydziału Informatyki

Politechnika Białostocka

15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A

Szczegółowe informacje:

http://marketing.wi.pb.edu.pl/

Ciasteczka>