4.3/5 z 258 ocen
Numer usługi 2021/02/01/7712/925952
Dostawca usług Politechnika Białostocka
Miejsce usługi Białystok
Dostępność Usługa otwarta
Status usługi opublikowana
6 400,00 zł netto za osobę
6 400,00 zł brutto za osobę
26,89 zł netto za osobogodzinę
26,89 zł brutto za osobogodzinę
Informacje o usłudze
Pokaż szczegółySposób dofinansowania: |
wsparcie dla osób indywidualnych wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników |
Grupa docelowa usługi: |
Studia kierowane są zarówno do osób zajmujących stanowiska kierownicze, przedsiębiorców i właścicieli firm, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o zagadnienia związane z wykorzystaniem narzędzi e-marketingowych w zarządzaniu, budowie strategii i planowaniu nowych form świadczenia usług oraz reklamy, jak i pozostałych osób, które chcą zdobyć nową lub poszerzyć swoją wiedzę na temat mechanizmów i narzędzi marketingu internetowego.
- wszystkich, dla których ważna jest budowa wizerunku marki, zaangażowania oraz pozyskiwanie klientów; - kierowników działu marketingu, dyrektorów zarządzających, specjalistów ds. marketingu online; - właścicieli małych i średnich firm, freelancerów, pasjonatów, blogerów. Jeżeli poznasz zasady nim rządzące i najnowsze narzędzia – będziesz cennym nabytkiem każdej firmy, która chce prowadzić profesjonalne działania marketingowe w Internecie. |
Minimalna liczba uczestników: | 15 |
Maksymalna liczba uczestników: | 30 |
Data zakończenia rekrutacji: | 30-09-2021 |
Liczba godzin usługi: | 238 |
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: | art. 11 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz Statut Politechniki Białostockiej |
Zakres uprawnień: | STUDIA PODYPLOMOWE |
Ramowy program usługi
Pokaż programPodczas studiów dowiesz się, na czym polega prowadzenie działań marketingowych w Internecie. Zdobyta wiedza pomoże Ci w realizacji nowych przedsięwzięć oraz budowaniu wizerunku marki. Pod okiem ekspertów z całej Polski nauczysz się jak:
• Planować działania marketingowe i kreatywne kampanie w Internecie
• Prowadzić działania w mediach społecznościowych
• Samodzielnie korzystać z nowoczesnych narzędzi marketingowych
• Skutecznie zwrócić uwagę klientów na swoją markę
• Prawidłowo budować współpracę ze specjalistycznymi agencjami.
Studia trwają dwa semestry.
Plan studiów obejmuje 238 godzin zajęć i dotyczy następujących zagadnień:
I SEMESTR
1. Komunikacja w nowych mediach(wykład/ćwiczenia:12h/4h)
2. Strategia i budowanie marki (wykład/ćwiczenia:20h/4h)
3. Marketing Treści - Webwriting i kreacja (wykład/ćwiczenia:10h/8h)
4. Internet jako pole badań (wykład/ćwiczenia/pracownia:4h/8h/4h)
5. Zarządzanie biznesem w Internecie (wykład/ćwiczenia:16h/8h)
6. Serwisy WWW - Rodzaje i przeznaczenie (wykład/ćwiczenia/pracownia:4h/4h/8h)
7. Pozyskiwanie ruchu w Internecie(wykład/pracownia:12h/8h)
II SEMESTR
1. Storytelling i twórcy internetowi(wykład/ćwiczenia:16h/16h)
2. Biznes w Internecie - Prawo i planowanie(wykład/ćwiczenia/pracownia:12h/12h/4h)
3. Komunikacja Mobile i User Experience(wykład/ćwiczenia:12h/8h)
4. Kampanie - Działania płatne w Internecie(wykład/ćwiczenia:16h/4h)
5. Projekt zaliczeniowy (ćwiczenia:4h)
Zajęcia realizowane są w systemie niestacjonarnym. Program przewiduje 9-10 dwudniowych zjazdów w semestrze (sobota-niedziela). Podczas każdego zjazdu zaplanowane jest średnio po 16 godzin dydaktycznych odbywających się w godzinach 9 – 18.
Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Harmonogram usługi
Sprawdź harmonogramPrzedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 01 | Data realizacji zajęć 16-10-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 01 | Data realizacji zajęć 17-10-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 02 | Data realizacji zajęć 23-10-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 02 | Data realizacji zajęć 24-10-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 03 | Data realizacji zajęć 06-11-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 03 | Data realizacji zajęć 07-11-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 04 | Data realizacji zajęć 13-11-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 04 | Data realizacji zajęć 14-11-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 05 | Data realizacji zajęć 27-11-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 05 | Data realizacji zajęć 28-11-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 06 | Data realizacji zajęć 04-12-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 06 | Data realizacji zajęć 05-12-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 07 | Data realizacji zajęć 11-12-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 07 | Data realizacji zajęć 12-12-2021 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 08 | Data realizacji zajęć 16-01-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 08 | Data realizacji zajęć 17-01-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 09 | Data realizacji zajęć 12-02-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 09 | Data realizacji zajęć 13-02-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 10 | Data realizacji zajęć 19-02-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr zimowy - zjazd 10 | Data realizacji zajęć 20-02-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 01 | Data realizacji zajęć 05-03-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 01 | Data realizacji zajęć 06-03-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 02 | Data realizacji zajęć 19-03-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 02 | Data realizacji zajęć 20-03-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 03 | Data realizacji zajęć 02-04-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 03 | Data realizacji zajęć 03-04-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 04 | Data realizacji zajęć 09-04-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 04 | Data realizacji zajęć 10-04-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 05 | Data realizacji zajęć 07-05-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 05 | Data realizacji zajęć 08-05-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 06 | Data realizacji zajęć 14-05-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 06 | Data realizacji zajęć 15-05-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 07 | Data realizacji zajęć 28-05-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 07 | Data realizacji zajęć 29-05-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 08 | Data realizacji zajęć 04-06-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 08 | Data realizacji zajęć 05-06-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 09 | Data realizacji zajęć 18-06-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 09 | Data realizacji zajęć 19-06-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 10 | Data realizacji zajęć 25-06-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć semestr letni - zjazd 10 | Data realizacji zajęć 26-06-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Główny cel usługi
PokażCel edukacyjny
Studia poświęcone są wykorzystywaniu nowych mediów w prowadzeniu biznesu, pracy zawodowej czy realizowaniu swojej pasji. Jesteś przedsiębiorcą, freelancerem, blogerem, pasjonatem? Chcesz dowiedzieć się jak zaplanować kreatywną kampanię w Internecie? Pod okiem ekspertów z całej Polski nauczysz się jak planować działania marketingowe i kreatywne kampanie w Internecie; Prowadzić działania w mediach społecznościowych;
Skutecznie zwrócić zwrócić uwagę klientów na swoją markę.
Efekty uczenia się
Po uzyskaniu pozytywnych ocen z zaliczeń z przedmiotów (lub projektów) przewidzianych w programie kształcenia uczestnicy otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Absolwenci pozyskają wiedzę z zakresu pojęć związanych z marketingiem internetowym, Public Relations, mediami społecznościowymi i biznesem elektronicznym, przygotowywania planu wdrożenia i strategii; opracowywania planu marketingowego i promocji, określania potrzeb finansowych na start i początkowy etap realizacji projektu, zagadnień związanych z ideą realizacji biznesu w modelu elektronicznym, przypadków biznesowych case-study, które są wartościowsze niż czysta teoria, na bazie przykładów firm/realizacji godnych uznania.
Uczestnik nabywa wiedzę i zdobywa umiejętności opisane w poniższej tabeli.
Efekty uczenia się:
Symbol |
Efekty Uczenia się dla kierunku studiów podyplomowych |
Odniesienie do charakterystyk drugiego stopnia określonych na podstawie art.7 ust. 3 Ustawy z dn. 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji na poziomie 6 PRK |
Odniesienie do charakterystyk drugiego stopnia określonych na podstawie art.7 ust. 4 Ustawy z dn. 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji na poziomie 6 PRK |
Wiedza: absolwent zna i rozumie |
|||
MI_W01 |
wybrane pojęcia i metody związane z marketingiem internetowym, Public Relations, mediami społecznościowymi i biznesem elektronicznym. |
P6S_WK |
P6Z_WT, P6Z_WZ, P6Z_WO |
MI_W02 |
wybrane pojęcia dotyczące nowych mediów, narzędzi, budowania strategii i planowania kampanii, e-commerce, komunikacji i realizacji projektów internetowych oraz wizerunku marki. |
P6S_WK |
P6Z_WT, P6Z_WZ, P6Z_WO |
MI_W03 |
pojęcia dotyczące projektowania Web Design, narzędzi graficznych oraz wytycznych w zakresie projektowania User Experience i rozwiązań mobile. |
P6S_WK |
P6Z_WT, P6Z_WZ, P6Z_WO |
MI_W04 |
analizy wymagań, strategii, zarządzania projektem internetowym i wykorzystania narzędzi monitorowania i analityki, SEM/SEO. |
P6S_WG, P6S_WK |
P6Z_WT, P6Z_WZ, P6Z_WO |
MI_W05 |
wybrane zagadnienia dziennikarstwa internetowego i blogosfery, content marketingu, e-mail marketingu, video oraz działań w innych kanałach social mediów. |
P6S_WG, P6S_WK |
P6Z_WT, P6Z_WZ, P6Z_WO |
MI_W06 |
ideę, sposób działania rynku nowych mediów i orientuje się w wykorzystaniu wybranych narzędzi internetowych do monitorowania, prowadzenia analiz, projektowania interfejsów i założeń, także mobile. |
P6S_WG, P6S_WK |
P6Z_WT, P6Z_WZ, P6Z_WO |
Umiejętności: absolwent potrafi |
|||
MI_U01 |
wykorzystać w pracy marketera wybrane pojęcia i narzędzia związane z marketingiem internetowym, Public Relations, mediami społecznościowymi i biznesem elektronicznym. |
P6S_UW, P6S_UK, P6S_UO |
P6Z_UI, P6Z_UN, P6Z_UO |
MI_U02 |
przeprowadzić wybrane działania w obszarze nowych mediów, narzędzi, e-commerce, komunikacji i realizacji projektów internetowych, wizerunku marki, budowania strategii i planowania kampanii samodzielnie i w zespole. |
P6S_UW, P6S_UK, P6S_UO |
P6Z_UI, P6Z_UN, P6Z_UO |
MI_U03 |
wykorzystywać wybrane narzędzia i zdobytą wiedzę w projektowaniu Web Design z wykorzystaniem narzędzi graficznych oraz wytycznych w zakresie projektowania User Experience i rozwiązań mobile oraz rozwijać tą umiejętność |
P6S_UW, P6S_UU |
P6Z_UI, P6Z_UN, P6Z_UO |
MI_U04 |
operować narzędziami dotyczącymi analizy wymagań, budowania strategii, zarządzania projektem internetowym i wykorzystania narzędzi monitorowania i analityki, SEM/SEO. |
P6S_UW,P6S_UO |
P6Z_UI, P6Z_UN, P6Z_UO |
MI_U05 |
posługiwać się warsztatem media managera i twórcy treści wykorzystaniem wiedzy z zakresu dziennikarstwa internetowego i blogosfery, content marketingu, e-mail marketingu, video oraz działań w innych kanałach social mediów oraz rozwijać te umiejętności. |
P6S_UW, P6S_UU |
P6Z_UI, P6Z_UN, P6Z_UO |
MI_U06 |
używać wybranych narzędzi internetowych do monitorowania, prowadzenia analiz, projektowania interfejsów i założeń, także mobile. |
P6S_UW |
P6Z_UI, P6Z_UN, P6Z_UO |
Kompetencje społeczne: absolwent jest gotów do |
|||
MI_K01 |
rozwiązywania problemów w sposób poznawczy i praktyczny |
P6S_KK |
P6Z_KP |
MI_K02 |
wejścia na rynek pracy jako Junior Social Media Manager i |
P6S_KO |
P6Z_KP, P6Z_KW |
MI_K03 |
odpowiedzialnego pełnienia roli zawodowej zgodnie z zasadami etyki oraz dbałością o dorobek zawodu |
P6S_KR |
P6Z_KW, P6Z_KO |
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Kwalifikacje
Pokaż kwalifikacjeBrak wyników. |
Cena
Pokaż szczegółyKoszt przypadający na 1 uczestnika netto | 6 400,00 zł |
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | 6 400,00 zł |
Koszt osobogodziny netto | 26,89 zł |
Koszt osobogodziny brutto | 26,89 zł |
Adres realizacji usługi
Pokaż adresul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie
Politechnika Białostocka Wydział Informatyki ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
Zajęcia poprowadzą
Więcej informacji
![]() |
Paweł Tkaczyk
Ekspert nowoczesnego brandingu, praktyk social media, od ponad 10 lat pomaga firmom tworzyć silne marki dla ich produktów i usług. Autor dwóch bestsellerowych (1. miejsce na liście OnePress) książek marketingowych: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja”. W kwietniu 2012 roku otrzymał tytuł Człowieka Roku Polskiego Marketingu (a „Zakamarki marki” tytuł Marketingowej Książki Roku) w ogólnopolskim plebiscycie Śląskiego Towarzystwa Marketingowego. |
![]() |
Artur Jabłoński
Jeden z największych ekspertów marketingu i webwritingu. Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu efektywnych kampanii reklamowych w Internecie. |
![]() |
Paweł Stempniak
Planowaniem komunikacji w internecie zajmuje się od ponad 7 lat. Przygotowuje strategie mające na celu zbliżenie konsumentów i marek w nowych mediach. A następnie zajmuje się ich wdrożeniem. |
Kontakt
Pokaż
![]() |
Paweł Tadejko email: p.tadejko@pb.edu.pl tel: (+48) 504 142 530 |
Informacje dodatkowe
Pokaż szczegółyInformacje dodatkowe
Po zapisaniu się na usługę kandydat na studia powinien złożyć następujące dokumenty:
Dokumenty należy składać osobiście w biurze studiów podyplomowych Wydziału Informatyki p. 019 (parter, wejście obok bankomatu), lub przesłać pocztą na adres:
Studia Podyplomowe Wydziału Informatyki
Politechnika Białostocka
15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A
Szczegółowe informacje:
http://marketing.wi.pb.edu.pl/