Usługa - Brand management. Zarządzanie marką firmy

Logo Wyższa Szkoła Bankowa z siedzibą w Gdańsku

4.6/5 z 38 ocen

Tytuł Brand management. Zarządzanie marką firmy

Numer usługi 2021/01/27/7100/920100

Dostawca usług Wyższa Szkoła Bankowa z siedzibą w Gdańsku

Miejsce usługi Gdańsk

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

4 590,00 zł netto za osobę

4 590,00 zł brutto za osobę

25,50 zł netto za osobogodzinę

25,50 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Studia idealne dla osób, które chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze marketingu i brandingu. Zajęcia są kierowane zarówno dla kadry menadżerskiej, absolwentów marketingu i zarządzania, jak i dla pracowników działów sprzedaży, public relations i wszystkich, którzy zajmują się komunikacją marketingową. Idealne dla tych, którzy chcą poszerzyć kompetencje o poszukiwane umiejętności zarządzania marką oraz dla pracowników administracji w departamentach komunikacji społecznej

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 30
Data zakończenia rekrutacji: 26-09-2021
Liczba godzin usługi: 180
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: posiada uprawnienia do świadczenia usług rozwojowych prowadzących do zdobycia kwalifikacji nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1842, z późn. zm.)
Zakres uprawnień: Studia podyplomowe

Ramowy program usługi

Pokaż program

Studia trwaja 2 semestry, 9 miesiecy nauki, 10 zjazdów, 30 ECTS

BRAND MANAGER – FILOZOFIA, PODEJŚCIE I NARZĘDZIA (28 GODZ.)

  • Brand-driven company – dlaczego wygrywają firmy zarządzane marketingowo (16 godz.)
  • Zarządzanie marketingowe – warsztat tworzenia strategii brandingowych (4 godz.)
  • Filozofia Love Brand – dlaczego klient ma pokochać markę (4 godz.)
  • Integrowanie kanałów offline i online w działaniach brandingowych (4 godz.)

KONSUMENT W SIECI – BADANIA, TRENDY, PSYCHOLOGIA (22 GODZ.)

  • Trendy konsumenckie – obserwacje, badania i wnioski potrzebne do budowania LoveBrand (4 godz.)
  • Psychologia zachowań konsumenckich (4 godz.)
  • Ekonomia behawioralna dla Brand Managerów (4 godz.)
  • Badania marketingowe . Persony i psychografia w praktyce marketingowej i brandingowej (10 godz.)

INBOUND MARKETING NARZĘDZIE LOVEBRAND (16 GODZ.)

  • Content marketing – treści w tworzeniu opowieści o LoveBrand. User generated content  (8 godz.)
  • Warsztat tworzenia treści – copywriting (4 godz.)
  • Strategiczne planowanie kampanii inbound marketingowych (4 godz.)

EFEKTYWNOŚĆ I KONTROLA REALIZACJI DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH I BRANDINGOWYCH (14 GODZ.)

  • Wskaźniki efektywności działań marketingowych i brandingowych. Budżet marketingowy i jego kontrola (6 godz.)
  • Współpraca z agencjami reklamowymi/badawczymi/PR (4 godz.)
  • Prawo autorskie, zawieranie umów (4 godz.)

MARKA W SOCIAL MEDIA (34 GODZ.)

  • Marka w internecie – warsztat tworzenia strategii. Analiza Case Studies i praca nad własnymi markami (4 godz.)
  • Social media – podstawy dla Brand Managera (4 godz.)
  • Narzędzia promocji organicznej i płatnej w social media. Komunikacja w social media – język marki w social media (6 godz.)  
  • Branding offline/online (warsztat case studies) (4 godz.)
  • Instagram (4 godz.)
  • Youtube (8 godz.)
  • Facebook (4 godz.)

ZARZĄDZANIE MARKĄ I PRODUKTEM (46 GODZ.)

  • Zarządzanie marką – wstęp (8 godz.)
  • Pozycjonowanie jako podstawa działań brandingowych (8 godz.)
  • Portfel produktowy – optymalna polityka produktowa (8 godz.)
  • Portfel marek – zarządzanie portfelem marek (4 godz.)
  • Rebranding jako element strategii marketingowej firmy (8 godz.)
  • Tworzenie marki od zera – Brand Sprint i strategia tworzenia Love Brand od zera (zajęcia warsztatowe) (10 godz.)

KODY KOMUNIKACJI MARKI (12 GODZ.)

  • Tworzenie kodów komunikacyjnych marki | zajęcia graficzne (8 godz.)
  • Mikro-narracje jako element komunikacji marki w XXI w. (4 godz.)

PROJEKT (8 godz.)

  • Seminarium projektowe (8 godz.).

FORMA ZALICZENIA

Dwa testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu.

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Powitanie słuchaczy
Data realizacji zajęć
01-10-2021
Godzina rozpoczęcia
16:30
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
00:30
Przedmiot / temat zajęć
Wprowadzenie
Data realizacji zajęć
01-10-2021
Godzina rozpoczęcia
17:00
Godzina zakończenia
21:30
Liczba godzin
04:30

Główny cel usługi

Pokaż

Cel biznesowy

Celem studiów jest ugruntowanie i poszerzenie wiedzy z marketingu o zagadnienia związane z najnowszymi trendami w zakresie tworzenia marki i zarządzania nią oraz przekazanie wiedzy i narzędzi do tworzenia marki w oparciu o badania marketingowe, wiedzy z zakresu psychologii poznawczej i konsumenckiej. Ponadto słuchacze poznają narzędzia pozwalające na rebranding i zarządzanie oparte na mierzalnych wskaźnikach.

Efekty uczenia się

WIEDZA
S2P_W01 wymienia i definiuje poszczególne etapy planowania strategii marketingowej oraz elementy marketingu mix
S2P_W02 wymienia i prawidłowo nazywa różne formy badań pierwotnych i wtórnych
S2P_W03 definiuje i rozumie pojęcie produktu. Wymienia metody analizy portfelowej
S2P_W04 wymienia i definiuje wskaźniki efektywności i skuteczności poszczególnych form promocji mix.
S2P_W05 planuje reklamę zgodnie z budżetem marketingowym, jak wsółpracować z domami mediowymi oraz wymienia wskaźniki  efektywności reklamy 
S2P_W06 wymienia podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej, wlączając w to prawa własności intelektualnejw  internecie.
UMIEJĘTNOŚCI
S2P_U01 potrafi przygotować plan marketingu właściwie opisując poszczególne etapy
S2P_U02 wykorzystuje informacje o postawach nabywców do skutecznego doboru narzędzi promocyjnych wykorzystując markę firmy
S2P_U03 wskazuje korzyści wynikajace z posiadania produktu podstawowego/rozszerzonego. Potrafi zanalizowac portfel produktów i wyciągnąc wnioski oraz dać rekomendacje dotyczące rozwoju linii produktowej
S2P_U04 posiada umiejętnośc jak dobrać właściwe narzędzia promocji aby efektywnie wspierać realizację celów przedsiębiorstwa
S2P_U05 potrafi stworzyć media plan oraz dokonać analizy rynku agencji reklamowych 
S2P_U06 proponuje metodę tworzenia budżetu oraz potrafi go samodzielnie stworzyć
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
S2P_K01 potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy
S2P_K02 umie uczestniczyć w przygotowaniu projektów społecznych i potrafi przewidywać wielokierunkowe skutki społeczne swojej działalności
S2P_K03 prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu
S2P_K04 potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania
S2P_K05 potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role
S2P_K06 potrafi tworzyć plany marektingowe w oparciu o budżet, współpracować z miediami, aby osiągać cele firmy
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 4 590,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 4 590,00 zł
Koszt osobogodziny netto 25,50 zł
Koszt osobogodziny brutto 25,50 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

al. Grunwaldzka 238A, 80-266 Gdańsk, woj. pomorskie

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Wi-fi
  • Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami
  • Laboratorium komputerowe

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Piotr Bucki

Piotr Bucki

od 18 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Autor książki „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Life's a pitch and then you die” oraz „Złap równowagę”. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie.
Kierunkowe

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Krystian Olejnik

Krystian Olejnik

email: rekrut-dsp@wsb.gda.pl

tel: (+48) 58 5527 513

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Warunki uczestnictwa

Zapis na studia następuje poprzez formularz BUR. Szczegółowe zasady rekrutacji pod linkiem https://www.wsb.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/zasady-rekrutacji

Cennik studiów https://www.wsb.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/znizki-i-dofinansowanie

Informacje dodatkowe

Szczegóły dotyczące kierunku 

https://www.wsb.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/kierunki/brand-management-zarzadzanie-marka-firmy/program-studiow

Harmonogram zjazdów oraz plan zajęć będzie dostępny w wersji elektronicznej w lipcu. W sprawie szczegółów proszę o kontakt mailowy dsp@wsb.gda.pl

Cennik i aktualne zniżki i poromocje pod linkiem https://www.wsb.pl/gdansk/studia-i-szkolenia/studia-podyplomowe/kierunki/brand-management-zarzadzanie-marka-firmy/ceny

W wersji elektronicznej

Ciasteczka>