Usługa - Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej - warsztaty praktyczne - FORMA ZDALNA

Logo Iwona Świdurska Mati Consulting - Szkolenia

5/5 z 2 ocen

Tytuł Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej - warsztaty praktyczne - FORMA ZDALNA

Numer usługi 2020/11/05/7409/841160

Dostawca usług Iwona Świdurska Mati Consulting - Szkolenia

Miejsce usługi Mchy

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

1 880,00 zł netto za osobę

1 880,00 zł brutto za osobę

156,67 zł netto za osobogodzinę

156,67 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

usługa prowadzona w formie zdalnej

Grupa docelowa usługi:

obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta, zespoły sprzedażowe i inni. Szkolenie dla firm o różnym przekroju branż oraz dla osób indywidualnych, również studentów, bezrobotnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się pozyskiwaniem klientów, pracują lub będą pracować z Klientami, dla osób podejmujących własną działalność gospodarczą

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 22
Data zakończenia rekrutacji: 09-12-2020
Liczba godzin usługi: 12
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych

Ramowy program usługi

Pokaż program

Program szkolenia:

1. Charakterystyka pracy przedstawiciela handlowego 
2. Cechy i predyspozycje do sprzedaży
3. Sprawna komunikacja i budowanie relacji z Klientem
4. Kreowanie potrzeb klienta
5. Obsługa klienta jako klucz do sukcesu
6. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy przez handlowca
7. Psychologia sprzedaży
8. Poszukiwanie potencjalnych klientów
9. Metody poszukiwania potencjalnych klientów
10. Planowanie rozmowy z klientem - budowanie baz klientów
11. Organizacja sprzedaży - przygotowanie oferty
12. Zarządzanie czasem
13. Podstawy planowania pracy handlowca
14. Analiza wykorzystania czasu
15. Pojęcie marketingu
 

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Akademia handlowca
Data realizacji zajęć
16-12-2020
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
16:00
Liczba godzin
06:00
Przedmiot / temat zajęć
Akademia handlowca
Data realizacji zajęć
17-12-2020
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
16:00
Liczba godzin
06:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel biznesowy

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Cel edukacyjny

Dziś najlepsze firmy to te, które mają najlepszych handlowców. Najlepiej prosperujące organizacje na świecie to te, które potrafią najlepiej sprzedawać. Umiejętność sprzedawania przekłada się na wysokie dochody i bezpieczeństwo zatrudnienia. Bez względu na to, jakie zmiany zajdą w gospodarce, zapotrzebowanie na najlepszych handlowców zawsze będzie wysokie.

Efekty uczenia się

Po szkoleniu Uczestnik umie/potrafi:

- przygotować prezentacje

- obsługuje Klienta

- prowadzi rozmowę z Klientem

- zadaje różne typy pytań

- zna cechy, pochwały, korzyści produktów/usług

- organizuje sprzedaż

- potrafi zarządzać swoim czasem

- zna elementy marketingu

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 1 880,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 1 880,00 zł
Koszt osobogodziny netto 156,67 zł
Koszt osobogodziny brutto 156,67 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

Mchy 6, 63-130 Mchy, woj. wielkopolskie

nie dotyczy

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Klimatyzacja
  • Wi-fi
  • Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Iwona Świdurska

Iwona Świdurska

sprzedaż, obsługa klienta
od 16 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki, obecnie kończy studia podyplomowe managerskie bhp.
W latach 1997-2002 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu. Od 2003 roku współpracuje ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej. Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty. Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza.
Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Wa

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Iwona Świdurska

Iwona Świdurska

email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl

tel: (+48) 600 433 371

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Warunki uczestnictwa

zgłoszenie na szkolenie

Informacje dodatkowe

Szkolenie trwa – 16 godzin dydaktycznych
Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta.
Podana cena jest ceną brutto.  Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, słodki poczęstunek, soki, wodę.

Karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl
Informacje dotyczące miejsca szkolenia, godzin szkolenia przesyłamy w ciągu kilku dni po dokonanym zgłoszeniu i zakwalifikowaniu do danej grupy szkoleniowej. 

M | +48 600 433 371  
E  | maticonsulting@szkolenia-mc.pl
W | www.szkolenia-mc.pl
F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
 

Ciasteczka>