Usługa - Applied Marketing - The Chartered Institute of Marketing

Logo Robert Kozielski questus

5/5 z 14 ocen

Tytuł Applied Marketing - The Chartered Institute of Marketing

Numer usługi 2020/08/04/40639/606220

Dostawca usług Robert Kozielski questus

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

3 130,08 zł netto za osobę

3 850,00 zł brutto za osobę

31,30 zł netto za osobogodzinę

38,50 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:
  • osoby, które rozpoczęły pracę w marketingu
  • osoby, które chciałyby podjąć pracę w marketingu
  • osoby, które zastanawiają się nad zmianą pracy i chciałyby ulepszyć swoje CV
  • właściciele i dyrektorzy małychbiznesów
  • osoby, które chciałyby potwierdzić swoje kwalifikacje i uzyskać międzynarodowy certyfikat
Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 100
Data zakończenia rekrutacji: 06-12-2020
Liczba godzin usługi: 100
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Kurs Applied Marketing realizowany jest w całości w języku angielskim za pośrednictwem platformy e-learningowej.

Kurs kończy się międzynarodowym egzaminem certyfikowanym przez The Chartered Institute of Marketing, który odbywa się w trybie online..

Warunkiem przystąpienia do kursu jest znajomość języka angielskiego.

Tematyka kursu:

  • Orientacja marketingowa – rola i funkcje marketingu, czynniki wpływające na konsumentów i zachowania konsumenckie
  • Audyt Marketingowy – identyfikowanie czynników i trendów w środowisku marketingowym oraz ich wpływ one na planowanie marketingowe, zbieranie kluczowych informacji i audyt marketingowy
  • Marketing Mix – elementy marketingu mix, wdrażanie marketingu mix celem zaspokojenia potrzeb konsumenta

Kurs online składa się z 6 modułów, każdy z nich obejmuje:

  • wykład w formie wideo, podcastu, prezentacji i transkrypcji
  • dodatkowe materiały rekomendowane do poszerzenia wiedzy (artykuły, wideo)
  • quiz sprawdzający wiedzę zdobytą w danym module – aby przejść do kolejnego modułu, należy uzyskać pozytywny wynik

Na każdym etapie uczestnictwa w kursie, uczestnik ma możliwość skontaktować się z trenerem egzaminacyjnym (mail/telefon) w celu zasięgnięcia porad merytorycznych.

Ponadto uczestnik otrzymuje podręcznik do kursu w formie papierowej.

Po ukończeniu 6 modułów, uczestnik przystępuje na platformie do 4 próbnych egzaminów, po czym zapisuje się na międzynarodowy egzamin CIM.

Egzamin odbywa się w jednej z sesji egzaminacyjnych CIM w roku: kwiecień, lipiec lub grudzień (uczestnik dokonuje wyboru).

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Kurs Applied Marketing realizowany jest online poprzez platformę e-learningową. Umożliwia poszerzenie wiedzy z zakresu marketingu na poziomie operacyjnym oraz uzyskanie międzynarodowego certyfikatu stanowiącego potwierdzenie posiadanej wiedzy. Certyfikat wydawany jest przez The Chartered Institute of Marketing (CIM).

Wiedza obejmująca kurs pozwala zrozumieć rolę marketingu w biznesie, zrozumieć zachowania współczesnego konsumenta oraz poznać narzędzia marketingowe pozwalające usprawnić podejmowanie decyzji biznesowych.

W ramach programu uczestnik otrzymuje dostęp do platformy, możliwość konsultacji online z trenerem, podręcznik do kursu, a na końcu przystępuje do międzynarodowego egzaminu CIM. Kurs oparty jest na pierwszym module poziomu średniozaawansowanego (intermediate) w certyfikacji CIM.

Efekty uczenia się

  • Uczestnik zdobywa wiedzę z zakresu roli marketingu w organizacji, audytu marketingowego, podstaw researchu i mierników, elementów marketingu mix (produkt, cena, dystrybucja, promocja, ludzie, proces, świadectwo materialne) oraz ich aplikacji w różnych kontekstach biznesowych, znaczenia środowiska digitalowego w marketingu.
  • Uczestnik po zdanym egzaminie otrzymuje międzynarodowy certyfikat „Applied Marketing” wystawiany przez brytyjski instytut The Chartered Institute of Marketing.
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 3 130,08 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 3 850,00 zł
Koszt osobogodziny netto 31,30 zł
Koszt osobogodziny brutto 38,50 zł

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Brak wyników.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Donata Wilczewska

Donata Wilczewska

email: dwilczewska@questus.pl

tel: +48 691 366 116

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje dodatkowe

Uczestnik otrzymuję papierowe wydanie książki "Principles of Marketing” Philip Kotler,Gary Armstrong

Ciasteczka>