Usługa - Twoja profesjonalna marka osobista

Logo OZGA CONSULTING COMPANY Marta Ozga

4.9/5 z 114 ocen

Tytuł Twoja profesjonalna marka osobista

Numer usługi 2020/08/03/30523/605878

Dostawca usług OZGA CONSULTING COMPANY Marta Ozga

Miejsce usługi Poznań

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

3 450,00 zł netto za osobę

3 450,00 zł brutto za osobę

230,00 zł netto za osobogodzinę

230,00 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób dbających o rozwój, będących ekspertami w swoich dziedzinach i chcących zwiększyć świadomość w zakresie tworzenia swojego wizerunku jako najlepszej wersji siebie w ramach zatrudniającej go firmy.

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 3
Data zakończenia rekrutacji: 13-11-2020
Liczba godzin usługi: 15
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

I. Warsztaty tworzenia komunikatu marki osobistej w oparciu o indywidualne czynniki uczestniczek spotkania​ 

1. Komunikat marki osobistej​

Uczestniczki szkolenia poznają pojęcie marki osobistej oraz elementy jej komunikatu. Dowiedzą się jaką wagę ma dbanie o komunikat wysyłany do otoczenia. 

2. Kolory i fasony w garderobie biznesowej

Uczestniczki poznają psychologiczne oddziaływanie koloru w garderobie codziennej i biznesowej, a także zobaczą jak wybór odpowiedniego fasonu może oddziaływać na odbiór przez otoczenie.

3. Dress code

Następnie omówione zostaną poszczególne rodzaje dress code’u wraz z tymi, które będą najbardziej odpowiednie do stanowisk zajmowanych przez uczestniczki szkolenia.

4. Tworzenie garderoby biznesowej

Niezbędnym elementem budowania wizerunku będzie wprowadzenie do tworzenia garderoby biznesowej i wskazanie jakie elementy powinny znaleźć się w dobrze zaplanowanej garderobie.

5. Analizy sylwetek i typów kolorystycznych

Każda z uczestniczek będzie miała przeprowadzoną analizę sylwetki oraz typu kolorystycznego, dowie się jakie kolory i fasony najlepiej dopełnią jej wizerunek.


II. Opracowanie garderoby marki osobistej wraz z selekcją ubrań​

1. Selekcja ubrań i dodatków

Kolejnego dnia uczestniczki pojawią się na szkoleniu ze swoimi ubraniami. Zostaną one wyselekcjonowane pod kątem przeprowadzonych wcześniej analiz oraz z uwzględnieniem budowanej marki osobistej. Nieodpowiednie ubrania i dodatki zostaną odrzucone, natomiast rzeczy które będą dobrze dopasowane do uczestniczek będą wykorzystane do tworzenia nowych zestawień.

2. Tworzenie garderoby kapsułowej

Podstawą budowania nowego wizerunku stanie się koncepcja garderoby kapsułowej i na niej zostanie również oparta selekcja ubrań i dodatków.


III. Ćwiczenia z budowania komunikatu marki osobistej

W ramach ostatniego dnia szkolenia prowadząca będzie ćwiczyć z uczestniczkami wiedzę zdobytą w pierwszych dwóch dniach szkolenia. Podczas wizyty w sklepach uczestniczki dowiedzą się jak budować idealne zestawy do pracy, by kontynuować tworzenie odpowiedniego komunikatu marki osobistej, będą mogły zmierzyć nowe rozwiązania, by otworzyć się też na zmiany, które warto będzie wprowadzić. Dowiedzą się jakie marki będą najlepiej dopasowane do ich komunikatu, typów sylwetek i typów kolorystycznych, rozmiarów oraz budżetu.

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Warsztaty tworzenia komunikatu marki osobistej w oparciu o indywidualne czynniki uczestniczek spotkania - część 1. Komunikat marki osobistej​
Data realizacji zajęć
14-11-2020
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Warsztaty tworzenia komunikatu marki osobistej w oparciu o indywidualne czynniki uczestniczek spotkania - część 2. Kolory i fasony w garderobie biznesowej
Data realizacji zajęć
14-11-2020
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Warsztaty tworzenia komunikatu marki osobistej w oparciu o indywidualne czynniki uczestniczek spotkania - część 3. Dress code
Data realizacji zajęć
14-11-2020
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Warsztaty tworzenia komunikatu marki osobistej w oparciu o indywidualne czynniki uczestniczek spotkania - część 4. Tworzenie garderoby biznesowej
Data realizacji zajęć
14-11-2020
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
14:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Warsztaty tworzenia komunikatu marki osobistej w oparciu o indywidualne czynniki uczestniczek spotkania - część 5. Analizy sylwetek i typów kolorystycznych
Data realizacji zajęć
14-11-2020
Godzina rozpoczęcia
14:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Opracowanie garderoby marki osobistej wraz z selekcją ubrań - część 1. Selekcja ubrań i dodatków
Data realizacji zajęć
15-11-2020
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Opracowanie garderoby marki osobistej wraz z selekcją ubrań - część 2. Tworzenie garderoby kapsułowej
Data realizacji zajęć
15-11-2020
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Ćwiczenia z budowania komunikatu marki osobistej
Data realizacji zajęć
21-11-2020
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
05:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel biznesowy

Opisany w efektach uczenia się.

Cel edukacyjny

Opisany w efektach uczenia się.

Efekty uczenia się

Po szkoleniu uczestnik nabędzie wiedzę z zakresu podstawowych zasad dress code’u i nauki wykorzystywania tych, które dotyczą konkretnej sytuacji zawodowej, informacji na temat rodzaju sylwetki i typu kolorystycznego. Będzie umiał zaplanować własny styl, który odzwierciedli wiedzę, umiejętności i komunikat marki osobistej, będzie potrafił stworzyć i skompletować codzienne stylizacje spójnie z marką osobistą, tak by nie pochłaniało to ogromnej ilości czasu. Ponadto uczestnik wzmocni siebie w kontekście własnego wizerunku oraz uzyska sprawność w dostosowaniu wizerunku do wybranych sytuacji zawodowych.


Cel biznesowy

Praca nad wizerunkiem jest jednym z elementów składających się na sukces na wielu płaszczyznach. Dbanie o swój wygląd jest silnie związane z samooceną oraz odbiorem danej osoby przez potencjalnych klientów czy współpracowników. Szkolenie z zakresu dress code’u wspomoże działania firmy poprzez uzyskanie dopracowanego wizerunku jej pracowników.

Szkolenie zostanie podzielone na trzy części:

I CZĘŚĆ – połączenie wykładu z pracą warsztatową. Do wykładu zostaną włączone analizy case-study oraz indywidualne analizy sylwetki i typu kolorystycznego.

II CZEŚĆ – praca na ubraniach uczestniczek, selekcja garderoby pod kątem konsekwentnego budownia marki osobistej oraz planu stworzonego podczas pierwszej części szkolenia.

III CZEŚĆ – ćwiczenia w budowaniu wizerunku na bazie nowych stylizacji dopasowanych do planu stworzonego w części I oraz wyselekcjonowanej garderoby w części II.


Cel edukacyjny

Po szkoleniu uczestnik nabędzie: 


WIEDZĘ z zakresu: podstawowych zasad dress code’u i nauki wykorzystywania tych zasad, które dotyczą konkretnej sytuacji zawodowej, zasad przygotowania się do pracy z klientem, informacji na temat rodzaju sylwetki i typu kolorystycznego. 


UMIEJĘTNOŚCI: zaplanowanie samodzielnie własnego stylu, który będzie odzwierciedlał wiedzę, umiejętności oraz komunikat marki osobistej, a także reprezentował właściwie markę firmy, tworzenie i kompletowanie codziennych stylizacji spójne z marką osobistą, tak by nie pochłaniało to ogromnej ilości czasu. 


KOMPETENCJE SPOŁECZNE: wzmocnienie pewności siebie w kontekście wizerunku, sprawność w dostosowaniu wizerunku do wybranych sytuacji zawodowych.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 3 450,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 3 450,00 zł
Koszt osobogodziny netto 230,00 zł
Koszt osobogodziny brutto 230,00 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. św. Rocha 19f/18, 61-142 Poznań, woj. wielkopolskie

III część szkolenia: galeria Posnania ul. Pleszewska 1 Poznań 61-139

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Barbara Józefiak

Barbara Józefiak

Stylizacja, wizerunek
Oprócz szkoleń i warsztatów zajmuję się pracą z klientami indywidualnie, stylizuję sesje zdjęciowe prywatne i biznesowe, współpracuję z mediami, pracuję przy eventach modowych i pokazach, dzielę się swoją wiedzą bezpłatnie podczas transmisji live i w materiałach tworzonych na potrzeby obserwatorów w mediach społecznościowych, a także prowadzę szkolenia dla przyszłych personal shopperów. Dzięki szerokiemu doświadczeniu mogę odpowiadać na przeróżne problemy moich klientów podczas spotkań indywidualnych czy grupowych.
Wyższe
Zajmuję się stylizacją i szeroko pojętym wizerunkiem od ponad 8 lat, z czego 6 lat to również szkolenia wizerunkowe. W tym czasie przeprowadziłam szkolenia i warsztaty z zakresu dress code’u dla firm prywatnych, organizacji oraz instytucji publicznych, podczas których przeszkolonych zostało ponad 1000 osób.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Marta Ozga

Marta Ozga

email: marta.ozga@ozgaconsulting.com

tel: (+48) 501 161 301

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje dodatkowe

Informujemy, iż zapoznaliśmy się z wytycznymi dla organizatorów spotkań biznesowych, szkoleń, konferencji i kongresów w trakcie epidemii SARS-CoV-2

https://www.gov.pl/web/rozwoj/spotkania-biznesowe-szkolenia-konferencje-i-kongresy

Indywidualne długopisy, kartki, markery i inne jednorazowe pomoce dydaktyczne. Materiały dydaktyczne zostały opracowane przez trenerkę w oparciu o jej doświadczenie w pracy z klientami indywidualnymi oraz najczęściej pojawiającymi się problemami w tworzeniu wizerunku biznesowego. Są one uzupełnieniem licznych przykładów, które pojawią się w prezentacji podczas szkolenia.

Ciasteczka>