Usługa - ASPEKTY PRAWNE ZASTOSOWANIA TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W WINDYKACJI

Logo Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.

0/5

Tytuł ASPEKTY PRAWNE ZASTOSOWANIA TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W WINDYKACJI

Numer usługi 2020/07/27/10913/603287

Dostawca usług Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.

Miejsce usługi Warszawa

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi niezrealizowana

PLN

890,00 zł netto za osobę

1 094,70 zł brutto za osobę

148,33 zł netto za osobogodzinę

182,45 zł brutto za osobogodzinę

Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

usługa prowadzona w formie zdalnej

Grupa docelowa usługi:

Tak jak w ramach poprzedniej edycji szkolenie dotyczące nowoczesnych form windykacji było przeznaczone w szczególności dla biznesu wchodzącego w relacje gospodarcze z wieloma kontrahentami, tak w obecnej sytuacji w zasadzie każdy biznes powinien mieć wiedzę jak można egzekwować swoje należności bez wykorzystania procedur sądowych.

Co więcej, to szkolenie może okazać się też przydatne dla firm, które borykają się z problemami płatniczymi. Te same informacje, które wierzycielowi pozwolą na legalną i skuteczną windykację mogą okazać się przydatne także dłużnikowi lub firmie za takiego uznanej, gdy działania wierzyciela przekroczą próg legalności.

Jeśli więc chcesz bezpiecznie prowadzić biznes także w czasie pandemii COVID-19 powinieneś skorzystać z tego szkolenia, aby dowiedzieć się jak legalnie i skutecznie dochodzić swoich należności.

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 15
Data zakończenia rekrutacji: 25-08-2020
Liczba godzin usługi: 6
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat ISO 29990:2010

Ramowy program usługi

Pokaż program

Nowe technologie, a windykacja: giełdy długów oraz wykorzystanie BIG w windykacji. 
Publiczne oferty sprzedaży wierzytelności, a przetwarzanie danych osobowych. 
RODO a BIG. 
Odpowiedzialność podmiotów zamieszczających dane o zadłużeniu, a giełdy długów i BIG.
Przeciwdziałanie nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych zgodnie z ustawą obowiązującą od 1 stycznia 2020 roku.

  • Analiza podstaw prawnych funkcjonowania giełd długów.
  • Analiza prawnych uwarunkowań legalnego prowadzenia giełd długów w kontekście dóbr osobistych.
  • Analiza prawnych uwarunkowań legalnego prowadzenia giełd długów w kontekście RODO.
  • Środki prawne możliwe do wdrożenia przez dłużników w stosunku do podmiotów prowadzących giełdy długów.
  • Wykorzystanie BIG w windykacji. 
  • Warunki windykacji z wykorzystaniem BIG w przypadku długów konsumenckich. 
  • Warunki windykacji z wykorzystaniem BIG w przypadku długów przedsiębiorców. 
  • BIG a RODO, czyli jakie dane można zamieszczać w BIG. 
  • Środki prawne w przypadku bezprawnym wpisom. Odpowiedzialność wierzyciela za bezprawne wpisy.
  • Odpowiedzialność BIG za bezprawne wpisy. 
  • Wykorzystanie ustawy o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych do prowadzenia windykacji oraz rozliczenia jej kosztów.

Wpływ automatyzacji windykacji na efektywność odzyskiwania pieniędzy. Sztuczna inteligencja w windykacji. Voice-boty w roli asystentów windykatorów.

  • jak innowacyjny legaltech automatyzuje proces windykacji w segmencie MSP i korporacjach (przykłady)?
  • jak działa najwyżej pozycjonowana (pod względem widoczności) giełda długów w Polsce?
  • w jakim zakresie można wykorzystać sztuczną inteligencję w windykacji?
  • czy voice-boty zastąpią człowieka i mogą być od niego skuteczniejsze?

Windykacja z narzędziami Google:

  • Czy nowe technologie mogą pomóc w procesie windykacji? 
  • Przegląd nietypowych pomysłów oraz inspiracje.

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
ASPEKTY PRAWNE ZASTOSOWANIA TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH W WINDYKACJI
Data realizacji zajęć
26-08-2020
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
06:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel biznesowy

Szkolenia zdalne to nowe rozwiązanie, które idealnie sprawdzi się w obecnej sytuacji epidemicznej. Bez wychodzenia z domu możesz skorzystać ze specjalistycznej wiedzy naszych prelegentów.
Nie ma potrzeby podróżowania i gromadzenia się w większych grupach. Szkolenia zdalne posiadają wszystkie atuty szkoleń stacjonarnych, bez konieczności dojazdu do naszych sal szkoleniowych.

Efekty uczenia się

Obecnie, czyli po pandemii COVID-19 jeszcze większym problemem niż dotychczas stali się nierzetelni dłużnicy. Niejednokrotnie bywa i tak, że dobrze prosperujące firmy stają na skraju bankructwa ze względu na brak zapłaty ze strony ich kontrahentów.

Dotychczas w egzekwowaniu należności Twojej firmy z pomocą przychodził wymiar sprawiedliwości jednak obecnie na skutek niemal kwartalnego zniesienia wszystkich spraw o zapłatę popadł w jeszcze większe opóźnienia niż dotychczas.

To szkolenie ma pomóc Ci w poznaniu prawnych aspektów nowych form windykacji przy czym zarówno co do możliwości ich zastosowania, jak i ryzyka, które się z nimi wiążą. Z tego szkolenia dowiesz się w szczególności:

  • czy każdy może wystawić wierzytelność na giełdę długów,
  • jakie ryzyka wiążą się z wystawieniem wierzytelności na giełdę długów,
  • kto ponosi odpowiedzialność w przypadku bezprawnego wystawienia wierzytelności na giełdę długów,
  • jakie formy rekompensaty przysługują wierzycielowi jeśli dłużnik opóźnia się z zapłatą należnych mu kwot,
  • kto i jak może dochodzić rekompensat za nieterminową płatność,
  • kiedy można wpisać dłużnika do Biura Informacji Gospodarczej,
  • kiedy należy wykreślić dłużnika z Biura Informacji Gospodarczej
  • oraz wiele, wiele innych kwestii!
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 890,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 1 094,70 zł
Koszt osobogodziny netto 148,33 zł
Koszt osobogodziny brutto 182,45 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

Ul. Pory 78/I piętro, 02-757 Warszawa, woj. mazowieckie

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Piotr Kantorowski

Piotr Kantorowski

Przedsiębiorca, prawnik, podkaster. Od 5 lat prowadzi – Kancelarię Prawną Kantorowski, Głąb i Wspólnicy. Od ponad roku prowadzi swój podcast Prawo dla Biznesu. Od zawsze pasjonuje się biznesem. Zamiłowanie do biznesu jest u niego widoczne na wszystkich polach działalności. W Kancelarii zajmuje się obsługą przedsiębiorców, a w podcaście wyjaśnia osobom, które zaczynają przygodę z biznesem jak odnaleźć się w gąszczu przepisów i wykorzystać je na swoją korzyść. Zawodowo skupia swoje zainteresowania przede wszystkim wokół kwestii dotyczących prawnych aspektów marketingu, e-commerce oraz IT i prawem nowych technologii.

Zdjęcie Bogusław Bieda

Bogusław Bieda

Prezes Zarządu
Absolwent Master of Business Administration – Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, Rotterdam School of Management, Erasmus University. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie menedżerskie.
Związany z branżą finansową, w szczególności sprzedaż ubezpieczeń, Customer Care, CRM. Ostatnie 12 lat związany z PZU SA, gdzie pracował na stanowisku Dyrektora ds. Wsparcia Sprzedaży. Odpowiadał za realizację strategii spółki w zakresie: wdrożeń narzędzi wsparcia sprzedaży dla sieci agencyjnej (systemy sprzedażowe dla 20 000 użytkowników), wdrożenia i rozwoju Systemu Wsparcia Sprzedaży – planowanie i raportowanie wyników sprzedaży dla wszystkich kanałów sprzedaży, transformację biznesową, wdrożenie operacyjnego CRM, wdrożenie skutecznego modelu sprzedaży w 360 agencjach biurowych, realizację przypisu składki poprzez zdalne kanały dystrybucji (mass printing, contact center, WWW).
Rozwijał narzędzia komunikacji i budowania wiedzy z grupą kilkunastu tysięcy podmiotów współpracujących. Wcześniej pracował na stanowiskach kierowniczych w Readers Digest, Avivie, PTE Big Banku Gdańskiego oraz Call Center Poland. Prywatnie pasjonat dalekich podróży, nurkowania i narciarstwa.

Zdjęcie Mateusz Jakóbiak

Mateusz Jakóbiak

Pomysłodawca i współtwórca narzędzi z obszaru Legal Tech, w szczególności systemu do windykacji online. Absolwent prawa, prawa spółek, rachunkowości i finansów przedsiębiorstw – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Akademia Leona Koźmińskiego, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Doświadczony manager i przedsiębiorca, od 10 lat rozwijający spółki windykacyjne, specjalizujący się z budowaniu działów windykacji, projektowaniu procesów windykacji w przedsiębiorstwach. Posiadający duże doświadczenie w badaniu due diligenece pakietów wierzytelności i ich wycenie. Obecnie współzarządzający spółką Vindicat, wcześniej pełniący stanowisko prezesa zarządu w Executio Investment Sp. z o. o., spółce zarządzającej niszowymi pakietami wierzytelności. Poprzednio związany z grupą DTP S.A. i Kancelarią Corpus Iuris Sp. z o.o.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Iwona Nowosielska

Iwona Nowosielska

email: i.nowosielska@cpi.com.pl

tel:

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Warunki uczestnictwa

Warunkiem udziału jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (zakładka "Zgłoszenie - https://cpi.com.pl/php/impreza.php?id=608"), faksem lub elektronicznie i otrzymanie drogą elektroniczną potwierdzenia udziału ze strony CPI. O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona.

Informacje dodatkowe

  • komputer lub urządzenie mobilne ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
  • przeglądarka internetowa (preferowany Firefox),
  • używasz przeglądarki EDGE, wspierana jest tylko najnowsza oparta na silniku Chromium,
  • głośnik, mikrofon i/lub słuchawki,
  • NIE łącz się przez VPN i/lub sieć firmową - mogą ograniczać dostęp,
  • Internet Explorer (IE) oraz Yandex NIE są wspierane,
  • na otrzymany link do pokoju webinarowego może zalogować się tylko jedna osoba/urządzenie,
  • a najlepiej zrób test połączenia i sprawdź swój sprzęt
  • szkolenie zdalne w wybranym przez Ciebie miejscu, możesz je odbyć w domu, w swoim biurze czy na wyjeździe,
  • w trakcie szkolenia widzisz prezentację, samego trenera, możesz widzieć również omawianą aplikację lub pulpit komputera trenera,
  • będziesz mieć możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio przez mikrofon lub poprzez czat,
  • przed spotkaniem otrzymasz materiały a po spotkaniu certyfikat w formacie PDF,
  • nie martw się o przerwy, w trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał na to czas.
Ciasteczka>