Usługa - Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych - szkolenie ZAMKNIĘTE (dla firm) - termin do ustalenia

Logo HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.

4.4/5 z 234 ocen

Tytuł Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych - szkolenie ZAMKNIĘTE (dla firm) - termin do ustalenia

Numer usługi 2020/06/03/10142/578043

Dostawca usług HILLWAY Training & Consulting Drumlak, Kalinowski i Sawicka Sp. J.

Miejsce usługi Warszawa

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi opublikowana

PLN

1 000,00 zł netto za osobę

1 230,00 zł brutto za osobę

62,50 zł netto za osobogodzinę

76,88 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie z zakresu Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych​ przeznaczone jest dla osób zajmujących się sprzedażą, w szczególności dla pracowników działów utrzymania Klienta.

Szczególnie polecane jest osobom, które zainteresowane są podniesieniem poziomu obsługi klienta i podniesieniem swoich wyników sprzedażowych

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 12
Data zakończenia rekrutacji: 15-12-2020
Liczba godzin usługi: 16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Wybrane moduły lub ich części możliwe do zastosowania w programie szkolenia w wersji podstawowej lub rozszerzonej w zależności od wyników badania potrzeb i przekazanych informacji odnośnie celów szkolenia, a także priorytetów w rozwoju poszczególnych kompetencji według organizacji. 

W ciągu jednego dnia szkoleniowego zazwyczaj realizujemy 4-5 modułów szkoleniowych.

PROGRAM:

ROLA KLIENTA DLA FIRMY I PRACOWNIKA  –  AKTUALNE WZYWANIA ZWIĄZANE Z OBSŁUGĄ KLIENTA

  • Kim jest Klient – rola Klienta w firmie i jego oczekiwania wobec Firmy na nasyconym rynku usług
  • Firma to ty – ty to firma – Twoje nastawienie to podstawa sukcesu!
  • Proaktywność w kontakcie z Klientem
  • Złota i Platynowa zasada obsługi Klienta

KLIENT CHCE ODEJŚĆ I CO DALEJ? – POWODY ODEJŚĆ

  • Dlaczego Klienci usług  tak często migrują?
  • Reklamacja jako prezent dla firmy – ,,góra lodowa” w reklamacjach
  • Stopnie reakcji klienta spowodowane niezadowoleniem z usługi
  • Czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta
  • Triada satysfakcji klienta – potrzeby merytoryczne, proceduralne i psychologiczne

PSYCHOLOGIA  ODEJŚĆ REKLAMACYJNYCH

  • Zastrzeżenia o podłożu emocjonalnym i racjonalnym
  • Zastrzeżenia zasadne i niezasadne
  • Psychologiczny schemat odpowiedzi na reklamacje, zastrzeżenie Klienta – formuła prezentu

TYPOLOGIA  KLIENTA CHCĄCEGO ODEJŚĆ

  • Rozpoznanie typu Klienta
  • Dostosowanie sposobu obsługi do typu Klienta

ROZMOWA  UTRZYMANIOWA – CZYLI CO ZROBIĆ, BY KLIENT CHCIAŁ Z NAMI DALEJ ROZMAWIAĆ?

  • PPP – pierwsze pozytywne wrażenie – odpowiednie rozpoczęcie rozmowy utrzymaniowej – ćwiczenia
  • Identyfikowanie konkretnych potrzeb Klienta/oczekiwań/zastrzeżeń
  • Pokonywanie oporu i niechęci rozmówcy
  • Reagowanie na zarzuty i zastrzeżenia
  • Analiza emocji i faktów w rozmowie z Klientem

BUDOWANIE ZAUFANIA I TWORZENIE POZYTYWNEJ ATMOSFERY ROZMOWY – PODSTAWA ROZMOWY UTRZYMANIOWEJ

  • Budowanie zaufania w rozmowie z Klientem
  • Umiejętność słuchania i potwierdzanie słuchania
  • Umiejętność profesjonalnego zadawania pytań – ,,Ten kontroluję rozmowę, kto zadaje pytania” – pytania sugerujące, ukierunkowujące
  • Kontrola rozmowy z Klientem
  • Ustalenie niezbędnych informacji
  • Precyzyjne formułowanie komunikatów

SKUTECZNA  PREZENTACJA OFERTY UTRZYMANIOWEJ

  • Wykorzystanie otrzymanych informacji do prezentacji oferty
  • Prezentacja oferty dopasowanej do Klienta z użyciem języka korzyści
  • Zaspokajanie potrzeb Klienta produktem wyższej jakości
  • Zaspokajanie potrzeb Klienta tańszym produktem
  • Techniki komunikacyjne i perswazja
  • Empatia i kreatywność w doborze rozwiązań
  • Radzenie sobie z obiekcjami

NEGOCJACJE  UTRZYMANIOWE

  • Rozmowa negocjacyjna krok po kroku
  • Stopniowanie korzyści dla Klienta – czyli nie wszystko od razu
  • Słabe strony odejścia dla Klienta (np. formalności)
  • Analiza działań konkurencji  – bądź na bieżąco z ofertami i miej kontrargumenty
  • Motywowanie Klienta do dalszej współpracy
  • Techniki finalizacji rozmowy utrzymaniowej

Na koniec uczestnicy mają okazję przetestować nabytą wiedzę i umiejętności w praktyce. Pod okiem Trenera sprawdzają czy potrafią zastosować je na przykładach i wprowadzają ewentualne korekty. To etap, w którym dają sobie i dostają też od trenera dużo informacji zwrotnej. Ten etap powinien być kontynuowany i korygowany w ramach dalszych etapów cyklu edukacyjnego.

W trakcie szkoleń:

  • pracujemy na konkretnych przykładach dotyczących sprzedaży i negocjacji w sprzedaży usług energetycznych. Praca na realnych sytuacjach pozwoli uczestnikom zastosować zmiany w rozmowach z pracownikami już następnego dnia po szkoleniu.

  • w trakcie warsztatów i burz mózgów wypracowanie listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) często ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami ich oceny.
  • pokażemy konkretne techniki wraz z zestawem zwrotów, które pomogą kontrolować rozmowy z pracownikami oraz ułatwią szybką i skuteczną reakcję na niespodziewane sytuacje - szkolenia prowadzą praktycy
  • żadnej zbędnej teorii - wykłady i ćwiczenia poprowadzą wyłącznie praktycy, którzy z sukcesem szkolą menedżerów z całej Polski i Europy
  • żadnych prezentacji marketingowych - 100% merytoryki i wartości dla naszych uczestników
  • możliwość przeprowadzenia indywidualnych konsultacji z Trenerem po szkoleniu - odpowiemy na każde pytanie, którego być może nie zdążą uczestnicy zadać w czasie warsztatu

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych
Data realizacji zajęć
21-12-2020
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00
Przedmiot / temat zajęć
Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych
Data realizacji zajęć
22-12-2020
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
08:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Celem szkolenia Techniki utrzymania klienta – trening umiejętności handlowych jest zaznajomienie uczestników z technikami wykorzystywanymi do sprzedażowych rozmów mających na celu utrzymanie klienta. Uczestnicy mają również za zadanie zapoznać się z powodami odejścia Klientów.

Efekty uczenia się

 

  • Poznanie przyczyn, przez które Klienci decydują się zakończyć wspóółpracę
  • Poznanie typologii odchodzących Klientów
  • Nabycie umiejętności skutecznej prezentacji oferty utrzymaniowej
  • Nabycie umiejętności z zakresu radzenia sobie z obiekcjami podczas rozmowy sprzedażowej
  • Udoskonalenie umiejętności związanych z zarządzaniem rozmową sprzedażową
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 1 000,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 1 230,00 zł
Koszt osobogodziny netto 62,50 zł
Koszt osobogodziny brutto 76,88 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

Warszawa ./., woj. mazowieckie

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Wi-fi

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Jacek Łabuński

Jacek Łabuński

Trener Biznesu
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń biznesowych związanych
z budowaniem i poszerzaniem kompetencji w zakresie sprzedaży, komunikacji, zarządzania i rozwoju osobistego.
W ostatnich latach współtworzył nowe standardy zarządzania w największej polskiej firmie zatrudniającej
40 tys. pracowników na stanowisku dyrektora projektu ds. poprawy efektywności zarządzania. Ponadto posiada kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży w branżach technicznych, IT, FMCG i innych,
w systemach sprzedaży B2C, B2B oraz B2G. W ciągu swojej kariery zawodowej przeprowadził ok. 15 000 rozmów handlowych i negocjacji, ponad 10 000 godzin szkoleń i coachingu.
Posiada wyższe wykształcenie na kierunkach psychosocjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, administracja samorządowa.
Autor artykułów na temat zarządzania, sprzedaży i efektywności pracy.
Doświadczenie Trenera w projektach szkoleniowo-doradczych w obszarze zarządzania personelem i sprzedaży B2C:
Apple APR Coach Program - szkolenie i coaching kierowników salonów i handlowców w autoryzowanych salonach Apple (18 salonów na terenie całego kraju, łącznie 120 osób), w zakresie miękkich i twardych kompetencji menedżerskich
i obsługi klienta, budowanie synergii w zespole. Szkolenia przygotowujące do audytów Mystery Shoper’a, projektowanie programów wdrażania nowych pracowników i nowych standardów pracy.
ATLANTIC S.A. – coaching terenowy Regionalnych Kierowników Sprzedaży. coaching menedżerski w tym rozw

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Anna Zielińska

Anna Zielińska

email: info@hillway.pl

tel: +48 22 250 22 82

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Warunki uczestnictwa

PODPISANE ZAMÓWIENIE LUB UMOWA ZLECENIA REALIZACJI SZKOLENIA ZAMKNIĘTEGO

Szkolenia organizowane w formie zamkniętej, dedykowanej danej firmie, dopasowane do specyfiki organizacji, branży i potrzeb uczestników.

JAK ORGANIZUJEMY SZKOLENIE ZAMKNIĘTE?

Szkolenia dedykowane HILLWAY to profesjonalne projekty rozwojowe z 2 dniowym szkoleniem bazowym, gdzie cykl edukacyjny jest wydłużony do 60-80 dni!  

Optymalnie Model 2 +1 (2 dni szkolenia -> wdrożenie usprawnień -> 3-4 tygodnie po szkoleniu właściwym 1 dzień szkolenie Follow-up z analizą punktów krytycznych, utrwaleniem wiedzy).

http://www.hillway.pl/harmonogram-wspolpracy/

TRENER PROWADZĄCY:

Szkolenie zamknięte prowadzi jeden Trener. Dobór Trenera jest ustalany z Klientem zamawiającym. 

MIEJSCE SZKOLENIA

Możliwość zorganizowania szkolenia na terenie całej Polski, w siedzibie Klienta i w każdym innym miejscu wskazanym przez Klienta. Istnieje możliwość zorganizowania logistyki szkolenia przez HILLWAY.

TERMIN SZKOLENIA:

Do ustalenia pomiędzy Stronami, przy czym należy założyć min. miesiąc na przygotowanie projektu (komunikacja, badanie potrzeb itp)

SZKOLENIE OTWARTE Z TEGO TEMATU 

Szkolenie to organizowane jest również jako Szkolenie otwarte. Zobacz Kalendarium Szkoleń Otwartych HILLWAY http://www.hillway.pl/kalendarium-szkolen-szkolenia-otwarte-warszawa

Informacje dodatkowe

Szacowana cena za osobę przy założeniu grupy min. 10 osób.

Szkolenie zamknięte 2-dniowe = 10 000 zł netto + 23% VAT



Cena nie zawiera: (koszty po stronie Zleceniodawcy) – logistyka szkolenia

  • zapewnienie wyposażonej sali szkoleniowej
  • przerw kawowych oraz lunchu dla uczestników szkolenia i Trenera,
  • zakwaterowanie i wyżywienie Trenera podczas szkolenia i na dzień przed szkoleniem 

Jesteś zainteresowany danym szkoleniem? Masz dodatkowe pytania lub oczekiwania? 

A może szukasz szkolenia o podobnej tematyce lub chcesz usprawnić proces obsługi klienta czy sprzedaży?

Zapraszamy do kontaktu!

E-mail: info@hillway.pl
Tel: +48 22 250 22 82

Informujemy, iż na wszystkie zapytania odpowiadamy maksymalnie w ciągu 48 godzin.

Uczestnicy otrzymują bogaty liczący ok. 40-60 stron Materiał szkoleniowy wraz z notatnikiem oraz w trakcie szkolenia hand-outy np. testy szkoleniowe, ćwiczenia. 

Dodatkowo 14 dni po szkoleniu mają możliwość konsultacji e-mail dotyczących tematu szkolenia z Trenerem prowadzącym

W trakcie szkolenia Trener uwzględnia indywidualne sytuacje z Państwa środowiska pracy, przedstawia narzędzia i rozwiązania gotowe do zastosowania już następnego dnia po szkoleniu!

  • wypracowanie listy pomysłów (nowe projekty, zmiany, usprawnienia) często  ustalonymi datami ich realizacji lub kryteriami ich oceny.
  • Indywidualne Plany Działania
Ciasteczka>