Certyfikowany animator czasu wolnego
Certyfikowany animator czasu wolnego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Artystyczne
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób pełnoletnich zainteresowanych podjęciem pracy lub już pracujących w charakterze animatora czasu wolnego, w szczególności w ośrodkach wypoczynkowych, hotelach, świetlicach środowiskowych, domach kultury, przedszkolach, szkołach, sanatoriach oraz na eventach i imprezach plenerowych.
Oferta adresowana jest zarówno do osób rozpoczynających swoją karierę w branży animacyjnej, jak i tych, które chcą poszerzyć lub uzupełnić swoje umiejętności oraz kwalifikacje w zakresie prowadzenia zajęć animacyjnych dla dzieci, dorosłych i seniorów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do zdobycia kwalifikacji w zakresie planowania, organizowania i prowadzenia animacji czasu wolnego dla dzieci, dorosłych i seniorów w różnych środowiskach, takich jak hotele, placówki edukacyjne, domy kultury czy imprezy okolicznościowe. Szkolenie kończy się egzaminem weryfikującym nabyte kompetencje.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje zawód animatora czasu wolnego | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcie animatora. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje miejsca i grupy, z którymi pracuje animator. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje plusy i minusy pracy animatora. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Planuje działania animacyjne w różnych grupach wiekowych. | Kryteria weryfikacji Określa cele animacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje plan animacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje działania do wieku i możliwości uczestników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Stosuje zabawy poznawcze, integracyjne i grupowe | Kryteria weryfikacji Przeprowadza zabawy poznawcze i zapoznawcze. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Prowadzi zabawy grupowe i integracyjne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Rozwija relacje między uczestnikami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Komunikuje się skutecznie z uczestnikami animacji (w tym dziećmi). | Kryteria weryfikacji Zadaje pytania w sposób zrozumiały. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Udziela jasnych instrukcji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje język do odbiorcy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Skręca baloniki w proste formy przestrzenne (twistowanie). | Kryteria weryfikacji Wykonuje figury z balonów (pieski, serca, kwiaty). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje rodzaje balonów i ich zastosowania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy własne kompozycje z balonów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Maluje twarze zgodnie z zasadami face paintingu. | Kryteria weryfikacji Posługuje się farbami i akcesoriami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Dobiera wzory odpowiednie dla dzieci. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Maluje twarz zgodnie z instrukcją i zasadami higieny. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Organizuje zabawy sportowe i ruchowe dla różnych grup wiekowych. | Kryteria weryfikacji Dobiera aktywności do grupy (dzieci, dorośli, seniorzy). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Prowadzi gry sportowe i ćwiczenia pamięciowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Rozwija sprawność fizyczną i integrację. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Radzi sobie w trudnych sytuacjach podczas animacji. | Kryteria weryfikacji Reaguje na niechęć dziecka do zabawy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Rozwiązuje sytuacje stresowe i konfliktowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wspiera dzieci mniej sprawne fizycznie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Prezentuje samodzielnie przygotowane zabawy. | Kryteria weryfikacji Planuje i przeprowadza autorskie zabawy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Współpracuje w parze z innym animatorem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Otrzymuje informację zwrotną i wyciąga wnioski. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęZwiązek Zakładów Doskonalenia Zawodowego oddział w Warszawie-Krajowe Centrum Akredytacji(KCA)
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoZwiązek Zakładów Doskonalenia Zawodowego oddział w Warszawie-Krajowe Centrum Akredytacji(KCA)
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Dodatkowe pliki
Program
Program
- Wprowadzenie do zawodu animatora - 2 godz
- Psychologia i komunikacja - 2 godz
- Metody i techniki animacyjne - 8 godz
- Planowanie i organizacja zajęć - 2 godz
- Rozwój kompetencji miękkich i pracy w grupie - 1 godz
- Marketing i rozwój kariery - 1 godz
- Walidacja- 1 godz
1 godzina zajęć = 45 min (godzina dydaktyczna).
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi rozwojowej.
Walidacja jest wliczona w czas trwania usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 600,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 211,76 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 211,76 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 250,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Mariola Bartusek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe opracowane przez wykładowcę. Zeszyt, długopis dla słuchacza kursu.
Informacje dodatkowe
Informujemy, że w Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach jest zwolniony z podatku VAT, w związku z tym koszt szkolenia netto i brutto jest identyczny (zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43, ust. 1, pkt. 26, lit. a) Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług).
Adres
Adres
Przy Ośrodku bezpłatny, ogrodzony parking, w pobliżu przystanki komunikacji miejskiej.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Obiekt w pełni przystosowany do wymogów osób niepełnosprawnych ruchowo.