AKADEMIA HR – Szkolenie stacjonarne: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
AKADEMIA HR – Szkolenie stacjonarne: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są:
- Specjaliści i pracownicy działów HR,
- Menedżerowie i liderzy zespołów,
- Kandydaci na menedżerów i liderów,
- Osoby odpowiedzialne za politykę personalną, rekrutację i rozwój pracowników.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji10-03-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest przygotowanie uczestników do zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników poprzez analizę wpływu zmian na rynku pracy na możliwości pozyskiwania i utrzymywania pracowników, identyfikację obecnych i przyszłych potrzeb organizacji w zakresie potencjału kadrowego, projektowanie i wdrażanie procesów rekrutacji, selekcji i onboardingu oraz przygotowywanie narzędzi HR wspierających stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualne trudności w pozyskiwaniu i utrzymaniu w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:– wskazuje zmiany na rynku pracy wpływające na dostępność i retencję pracowników, – określa trudności i wyzwania HR wynikające z aktualnych uwarunkowań rynku pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:– opisuje aktualne potrzeby organizacji dotyczące potencjału pracowników, – określa przyszłe wymagania kompetencyjne wynikające z kierunku rozwoju firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i onboardingu pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał pracowników. | Kryteria weryfikacji Kursant:– opisuje elementy skutecznej rekrutacji, selekcji i wdrożenia nowego pracownika, – wskazuje sposób przygotowania programu umożliwiającego pozyskanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik:– wskazuje narzędzia wspierające rozwój kompetencji pracowników, – określa sposób dostosowania narzędzi HR do bieżących i przyszłych potrzeb organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1. Potencjał pracowników a wyzwania rynku pracy
1. Wpływ zmian na rynku pracy na możliwości pozyskiwania i utrzymania pracowników o odpowiednim potencjale.
2. Trudności w rekrutacji i retencji wynikające z aktualnych uwarunkowań rynkowych.
3. Obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników.
4. Identyfikacja luk kompetencyjnych i ich konsekwencje dla organizacji.
5. Ustalanie priorytetowych obszarów kompetencyjnych.
6. Wykorzystanie informacji o zmianach rynkowych do planowania działań HR.
Moduł 2. Skuteczne pozyskiwanie i rozwój potencjału pracowników
1. Elementy skutecznego procesu rekrutacji, selekcji i onboardingu.
2. Projektowanie rozwiązań pozwalających pozyskiwać zróżnicowany potencjał pracowników.
3. Zasady wprowadzania nowego pracownika i budowania zaangażowania od pierwszych dni.
4. Narzędzia HR wspierające rozwój kompetencji pracowników.
5. Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się potrzeb organizacji.
6. Rola HR i menedżerów w monitorowaniu i rozwijaniu potencjału pracowników.
Metody pracy
Prezentacje trenerskie, omówienie przykładów, dyskusja moderowana, pytania i odpowiedzi.
Liczba godzin dydaktycznych
Łącznie: 8 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut)
- 7 godzin teorii i ćwiczeń
- 1 godzina walidacji.
Walidacja
- Test teoretyczny sprawdzający wiedzę.
Przerwy nie wliczają się w czas szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Moduł 1 cz.1 | Prowadzący Paulina Żurowska-Wrzesińska | Data realizacji zajęć 11-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 przerwa kawowa | Prowadzący Paulina Żurowska-Wrzesińska | Data realizacji zajęć 11-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Moduł 1 cz. 2 | Prowadzący Paulina Żurowska-Wrzesińska | Data realizacji zajęć 11-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 przerwa kawowa | Prowadzący Paulina Żurowska-Wrzesińska | Data realizacji zajęć 11-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Moduł 2 | Prowadzący Paulina Żurowska-Wrzesińska | Data realizacji zajęć 11-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 440,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 440,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 180,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 180,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Paulina Żurowska-Wrzesińska
Przeszła przez wszystkie szczeble organizacyjne – od operacji po prezesurę w zarządzie firmy rodzinnej, o obrotach +150 mln zł.
W tym czasie zarządzała zespołami i złożonymi procesami biznesowymi, ale też wykształciła kilkunastu skutecznych menedżerów, wspierając ich w rozwoju kompetencji i przejściu od roli specjalisty do lidera.
Dzięki unikalnemu połączeniu wiedzy strategicznej, praktyki operacyjnej i narzędziowego podejścia potrafi precyzyjnie zidentyfikować blokery w rozwoju liderów i zaproponować rozwiązania, które natychmiast przekładają się na ich skuteczność i samodzielność.
Jest dyplomowaną doradczynią firm rodzinnych i certyfikowaną specjalistką w obszarze rozwoju liderskiego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1.Wymagany poziom obecności na zajęciach min. 80% czasu szkoleniowego.
2.Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983).
Materiały szkoleniowe:
Każdy uczestnik otrzymuje po szkoleniu następujące materiały / pomoce szkoleniowe:
a) opracowane materiały edukacyjne - skrypt szkoleniowy w wersji elektronicznej,
b) prezentacja, która była wyświetlana podczas szkolenia
c) pomoce dydaktyczne takie jak: literatura branżowa, raporty branżowe,
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi