Sztuczna inteligencja (AI) w działaniach proekologicznych i edukacyjnych - zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Sztuczna inteligencja (AI) w działaniach proekologicznych i edukacyjnych - zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Administracja IT i systemy komputerowe
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia mogą być osoby takie jak:
- pracownicy działów technicznych, inżynieryjnych, analiz i raportowania w przedsiębiorstwach,
- nauczyciele, edukatorzy i trenerzy wykorzystujący nowe technologie w edukacji,
- studenci i wykładowcy kierunków przyrodniczych, ekologicznych i technicznych,
- osoby zainteresowane wykorzystaniem sztucznej inteligencji jako narzędzia wspierającego działania proekologiczne i edukacyjne.
- osoby zainteresowane wykorzystaniem sztucznej inteligencji w celach prywatnych
Grupa docelowa to osoby planujące lub realizujące pracę w przedsiębiorstwach oraz instytucjach z potencjałem do tworzenia zielonych miejsc pracy, głównie na terenie województwa śląskiego. Szkolenie dedykowane jest osobom odpowiedzialnym lub planującym wzięcie odpowiedzialności za wdrażanie zrównoważonych rozwiązań w swoich organizacjach, w szczególności w kontekście wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji17-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie rozwija kompetencje zgodne z Regionalną Strategią Innowacji woj. śląskiego i ramą GreenComp, wspierając myślenie systemowe, współpracę i wdrażanie rozwiązań proekologicznych. Uczestnicy uczą się analizować powiązania między technologią, ekologią i gospodarką oraz stosować narzędzia AI w edukacji i zrównoważonym rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia GenAI i LLM oraz charakteryzuje ich rolę w myśleniu systemowym i zrównoważonym rozwoju (GreenComp) | Kryteria weryfikacji Prawidłowo odpowiada na pytania dotyczące definicji, funkcji i powiązań AI z gospodarką, społeczeństwem i środowiskiem | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje wiedzę o narzędziach GenAI i LLM do analizy tekstów i danych oraz ocenia ich wpływ na podejmowanie decyzji w kontekście proekologicznym | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje poprawne zastosowania AI do pracy z dokumentami, streszczeniami i danymi środowiskowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia narzędzia i zasady tworzenia treści multimedialnych (grafika, prezentacje, audio) z wykorzystaniem GenAI oraz wskazuje ich znaczenie w gospodarce cyrkularnej | Kryteria weryfikacji Odpowiada poprawnie na pytania dotyczące funkcji narzędzi i etapów projektowania treści multimedialnych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Formułuje poprawne prompty oraz wskazuje rozwiązania AI wspierające optymalizację procesów organizacyjnych i środowiskowych (oszczędność energii, redukcja CO₂, GOZ) | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje przykłady skutecznych promptów i zastosowań AI do redukcji śladu środowiskowego | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje zasady etyki, bezpieczeństwa i odpowiedzialności w wykorzystaniu GenAI oraz ocenia potencjalne skutki społeczne i środowiskowe ich wdrażania | Kryteria weryfikacji Wybiera poprawne przykłady dobrych praktyk i strategii minimalizacji ryzyka | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia zasady współpracy i komunikacji w interdyscyplinarnych zespołach oraz wskazuje sposoby promowania etycznego wykorzystania AI zgodnie z GreenComp | Kryteria weryfikacji Odpowiada poprawnie na pytania dotyczące pracy zespołowej i komunikacji w kontekście wdrażania AI | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
PROGRAM AI
Lp. | Nazwa Zajęć |
Dzień 1 | Pretest - Test diagnozujący poziom wiedzy uczestników w zakresie AI i zrównoważonego rozwoju. (test indywidualny) |
Wprowadzenie do AI w kontekście zrównoważonego rozwoju - Czym jest sztuczna inteligencja, jej główne zastosowania oraz możliwości wykorzystania AI w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju. (rozmowa na żywo) | |
Interfejsy i porównanie asystentów AI - Omówienie i porównanie: ChatGPT, Gemini, Claude, PERPLEXITY. Porównanie wyników na bazie promptów o charakterze ekologicznym. (ćwiczenia, pokaz na żywo) | |
Personalizacja AI i integracja z narzędziami zewnętrznymi - Dostosowywanie tonów odpowiedzi, ustawienia pamięci, integracja z Gmailem, Kalendarzem i Dyskiem Google. (ćwiczenia praktyczne) | |
Skuteczne pisanie promptów - Techniki tworzenia promptów z kontekstem, rolami, iteracją. Przykłady działań edukacyjnych i ekologicznych: scenariusze, zaproszenia, inicjatywy. (ćwiczenia, rozmowa na żywo) | |
Korzystanie z gotowych i tworzenie własnych asystentów AI - Korzystanie z gotowych asystentów AI wspomagających skuteczne pisanie promptów, posiadających specjalistyczną wiedzę z zakresu ochrony środowiska, zrównoważonego rozwoju, zmian klimatu, ochrony przyrody i ekologicznych rozwiązaniach. Tworzenie asystentów tematycznych (np. odpowiedzi na maile dot. działań ekologicznych). (ćwiczenia, rozmowa na żywo) | |
AI w analizie danych: dokumenty i streszczenia - Streszczanie dokumentów (np. GreenComp), porównywanie danych dot. odpadów z różnych gmin. (ćwiczenia praktyczne, rozmowa na żywo) | |
Dzień 2 | Podsumowanie dnia 1 – ćwiczenia utrwalające - Tworzenie quizów ekologicznych, sprawdzanie poprawności odpowiedzi przez AI, wykorzystanie AI w edukacji. (ćwiczenia praktyczne, rozmowa na żywo) |
Generowanie grafiki z AI - Tworzenie plakatów i grafik promujących zrównoważone praktyki (np. odnawialne źródła energii). (ćwiczenia, pokaz na żywo – ChatGPT, Google AI Studio + Canva) | |
Tworzenie prezentacji z AI - Projektowanie prezentacji z pomocą GammaApp oraz Genspark – np. prezentacja dot. oszczędzania zasobów. (ćwiczenia, pokaz narzędzia) | |
Tworzenie treści audio z AI - Tworzenie piosenek z przekazem ekologicznym z pomocą narzędzia SUNO. Modele głosowe AI na przykładzie ElevenLabs. (ćwiczenia, pokaz na żywo) | |
Projekt: AI dla zrównoważonego rozwoju (GreenComp 2.1) - Zespołowe opracowanie rozwiązania systemowego z wykorzystaniem AI dla lokalnego problemu środowiskowego (np. gospodarka odpadami, oszczędność wody w szkole, komunikacja ekologiczna w gminie). (praca zespołowa, myślenie systemowe) | |
Posttest i podsumowanie szkolenia - Zespołowe opracowanie rozwiązania systemowego z wykorzystaniem AI dla lokalnego problemu środowiskowego (np. gospodarka odpadami, oszczędność wody w szkole, komunikacja ekologiczna w gminie). (praca zespołowa, myślenie systemowe) |
2.WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ PRZEPROWADZONA PRZEZ PODMIOT ZEWNĘTRZNY
Szkolenie realizowane będzie przez 2 dni weekendowe. W godzinach od 8.00 do 15.00
Szkolenie trwa 20 godzin dydaktycznych, z czego na zakończenie szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się trwająca 4 h dydaktyczne.
Wyniki testów cyfrowych generowane są automatycznie przez system, od razu po zakończeniu walidacji co gwarantuje zachowaniewarunku rozdzielności procesów szkolenia i walidacji.
Dodatkowo w trakcie szkolenia przewidziane są dziennie 3 przerwy jedna 30 minutowa i dwie 15 minutowe. Przerwy nie są ujęte w polu „Liczba godzin dydaktycznych”, ale są wliczone do tabeli z harmonogramem zajęć.
Wymagany poziom obecności na zajęciach 80-100% (w zależności od wymagań Operatora).
Do udziału w usłudze nie jest wymagana żadna wiedza - kurs realizowany jest od podstaw.
Po zakończeniu kursu zostanie przeprowadzony zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS® potwierdzający:
1. Nabycie kwalifikacji zawodowej: Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji
2. Nabycie zielonej kompetencji: 2.1 Myślenie systemowe w ramach Europejskiej Ramy Kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju GreenComp.
Szkolenie jest zgodne z celami Funduszu Sprawiedliwej Transformacji, koncentrując się na rozwoju zielonych kompetencji i dostosowywaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Zakres szkolenia jest również powiązany z priorytetami zawartymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030, ze szczególnym uwzględnieniem zielonej i cyfrowej gospodarki.
Szkolenie wspiera rozwój kompetencji zgodnych z Regionalną Strategią Innowacji województwa śląskiego, poprzez promowanie technologii oszczędzających energię i zasoby. Wprowadzone rozwiązania i wiedza zdobyta przez uczestników umożliwiają efektywniejsze zarządzanie zasobami, redukcję emisji CO2 oraz zmniejszenie kosztów operacyjnych, co przyczynia się do realizacji celów zrównoważonego rozwoju regionu.
Zielone umiejętności zdobyte podczas szkolenia, przyczyniają się do realizacji celów Europejskiej Ramy Kompetencji GreenComp, co wspiera transformację w kierunku bardziej zrównoważonej gospodarki. Kompetencje te umożliwiają uczestnikom nie tylko stosowanie ekologicznych praktyk, ale także promowanie ich wśród współpracowników i społeczności lokalnej.
Szkolenie realizowane jest w formule zdalnej, w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem platformy Microsoft Teams. Zajęcia odbywają się w grupach liczących maksymalnie 10 osób. Uczestnicy łączą się na żywo z lektorem, co umożliwia bezpośrednią interakcję i zadawanie pytań w trakcie zajęć. Po każdych zajęciach uczestnicy otrzymują zadania domowe do samodzielnego wykonania, co wspiera utrwalanie zdobytej wiedzy. Uczestnik może łączyć się na zajęcia z dowolnego urządzenia (komputera, laptopa, tabletu lub smartfona), na którym możliwe jest dołączenie do zajęć które odbywają się na Microsoft Teams. Urządzenie musi posiadać dostęp do mikrofonu oraz kamerki, aby umożliwić aktywny udział w szkoleniu.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Pretest | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Wprowadzenie do AI w kontekście zrównoważonego rozwoju - rozmowa na żywo | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Przerwa | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Interfejsy i porównanie asystentów AI - ćwiczenia, pokaz na żywo | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Interfejsy i porównanie asystentów AI - ćwiczenia, pokaz na żywo | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Przerwa | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Personalizacja AI i integracja z narzędziami zewnętrznymi - ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Skuteczne pisanie promptów - ćwiczenia, rozmowa na żywo | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Przerwa | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Korzystanie z gotowych i tworzenie własnych asystentów AI - ćwiczenia, rozmowa na żywo | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 AI w analizie danych: dokumenty i streszczenia, AI w analizie danych: część II - ćwiczenia praktyczne, rozmowa na żywo | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 18-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Podsumowanie dnia 1 – ćwiczenia utrwalające - ćwiczenia praktyczne, rozmowa na żywo | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Przerwa | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Generowanie grafiki z AI - ćwiczenia, pokaz na żywo - ChatGPT, Google AI STUDIO + Canva | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Przerwa | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Tworzenie prezentacji z AI - ćwiczenia, pokaz narzędzia, pokaz na żywo | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Przerwa | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Projekt: AI dla zrównoważonego rozwoju (GreenComp 2.1) - praca zespołowa, myślenie systemowe | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Posttest I podsumowanie szkolenia - test + rozmowa na żywo | Prowadzący Marcin Obszański | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji brutto | Cena 153,75 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt walidacji netto | Cena 153,75 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania brutto | Cena 153,75 PLN |
Rodzaj ceny W tym koszt certyfikowania netto | Cena 153,75 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marcin Obszański
Od czerwca 2018 roku realizuje szkolenia oraz tworzy rozwiązania dla biznesu w zakresie automatyzacji procesów raportowych i analizy danych. Wcześniej zdobywał doświadczenie jako trener w projektach certyfikowanych szkoleń ICT oraz jako praktykant w agencji interaktywnej.
Brał udział w licznych projektach edukacyjnych i szkoleniowych, m.in.:
- „Szkolenia ICT w Wielkopolsce” (01.07.2021 – 30.07.2021)
- „Inwestycja w siebie – bezpłatne szkolenia językowe i komputerowe” (22.01.2022 – 05.09.2022)
- „Śląski program podnoszenia kompetencji językowych i komputerowych” (19.05.2022 – 03.04.2023)
- „Otwarci na nowe możliwości – kompetencje komputerowe i kwalifikacje językowe twoją szansą na rozwój” (27.06.2023 – 13.07.2023)
- „Akademia cyfrowych kompetencji” (01.02.2025 – 20.03.2025)
Jego profesjonalizm, umiejętność przekazywania wiedzy oraz praktyczne podejście do nauczania sprawiają, że jest cenionym trenerem w branży ICT. Osoba prowadząca usługę posiada doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat lub kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują:
- autorskie materiały Trenera jako zadanie domowe do wykonania po zajęciach
- Dokument "GreenComp - Europejskie ramy kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju"
- dostęp do subskrypcji ChatGPT PLUS
- Karta usługi dokumentuje dostawę towarów lub świadczenie usług zwolnionych z podatku od towarów i usług na podstawie: art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie poprzez BUR w celu zawarcia umowy świadczenia usług i wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Informacje dodatkowe
- W polu Liczba godzin usługi wymiar godzin szkolenia jest przedstawiony w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna usługi = 45 minut).
- Wymagany poziom obecności na zajęciach 80%- 100% (w zależności od wymagań Operatora).
- W sytuacjach nagłych/nieprzewidzianych, jak również w przypadku problemów technicznych prosimy uczestników szkolenia o kontakt pod numerem telefonu 451 230 905.
- Cena usługi zawiera koszt walidacji i certyfikacji.
- Każdy etap realizacji projektu będzie prowadzony z poszanowaniem zasady równości dla wszystkich Uczestniczek i Uczestników projektu, w sposób niedyskryminujący ze względu na płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, poglądy polityczne, majątek, urodzenie, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną.
- Po zakończeniu kursu zostaną przeprowadzone dwa zewnętrzne egzaminy w standardzie MY PERSONALITY SKILLS®
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia będą odbywać się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Uczestnik instaluje Microsoft Teams na komputerze/tablecie/telefonie wyposażonym w mikrofon oraz kamerkę
Platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa:
Microsoft Teams
Oto minimalne wymagania sprzętowe i internetowe dla aplikacji Microsoft Teams:
Wymagania sprzętowe:
Komputer:
- System operacyjny:
- Windows:
- Windows 11 w wersji 22H2 lub nowszej (od 15 stycznia 2025 r.)
- Windows 10 (z wyjątkiem Windows 10 LTSC)
- Windows 8.1
- Windows Server 2019
- Windows Server 2016
- Windows Server 2012 R2
- macOS: macOS 13 lub nowszy
- Linux: Obsługiwane dystrybucje systemu Linux dostępne na stronie Microsoft
- Windows:
- Procesor:
- Minimum 1,1 GHz lub szybszy, dwurdzeniowy
- Procesor czterordzeniowy lub lepszy jest zalecany dla wyższej jakości wideo oraz udostępniania ekranu
- Pamięć RAM:
- Minimum 4 GB
- Dysk twardy:
- Minimum 3 GB wolnego miejsca
- Karta graficzna:
- Wymagane sprzętowe przyspieszanie grafiki z obsługą DirectX 9 lub nowszego ze sterownikiem WDDM 2.0 lub nowszym dla systemu Windows 10
- Ekran:
- Minimalna rozdzielczość 1024x768
Urządzenia mobilne:
- iOS: Microsoft Teams współpracuje z urządzeniami, na których są używane dwie ostatnie główne wersje systemu iOS
- Android: Microsoft Teams współdziała z urządzeniami z systemem Android, używając ostatnich czterech głównych wersji systemu operacyjnego
Wymagania internetowe:
- Prędkość połączenia:
- Dla połączeń wideo HD: minimum 1,5 Mb/s w obie strony
- Dla połączeń audio: minimum 128 kb/s
- Dla połączeń grupowych: zalecane 1,5 Mb/s na uczestnika dla jakości HD
- Wymagania mogą się różnić w zależności od liczby uczestników spotkania oraz używanych funkcji. Lepszy sprzęt i szybsze łącze internetowe zapewnią wyższą jakość rozmów i stabilność połączeń.
Warto zauważyć, że wymagania te mogą różnić się w zależności od konkretnej wersji Microsoft Teams oraz od liczby uczestników rozmowy. Lepszy sprzęt i szybsze łącze internetowe zapewnią wyższą jakość rozmów.
Link do szkolenia uczestnicy otrzymają dzień przed rozpoczęciem zajęć i będzie on aktywny przez cały czas trwania kursu.