Wzmocnienie i rozwój kompetencji pracowników Działu Handlowego w zakresie budowania zyskownej sprzedaży i optymalizacji procesu obsługi Klienta.
Wzmocnienie i rozwój kompetencji pracowników Działu Handlowego w zakresie budowania zyskownej sprzedaży i optymalizacji procesu obsługi Klienta.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Grupa docelowa usługi
Osoby zarządzające zespołem podwładnych, lub pracownicy odpowiadający za budowanie relacji z Klientami. Osoby odpowiedzialne za sprzedaż produktów lub usług, budowanie sieci dystrybucji, oraz aktywne pozyskiwanie klientów. Osoby których zadaniem jest także dbałość o efektywność kosztową podejmowanych działań (Kierownicy, Handlowcy, Specjaliści).
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji03-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zrozumienie kluczowych mechanizmów mających wpływ na skuteczność w procesie obsługi klienta. Świadomość przebiegu procesu sprzedaży i jego chronologii. Umiejętność pokonywania obiekcji ukierunkowana na izolowanie zastrzeżeń i budowanie długoterminowych relacji z klientem. Poznanie zasad nawiązywania relacji biznesowych, komunikacja z różnymi typami osobowości, zdobywanie informacji, badanie potrzeb klienta, formułowanie wniosków, świadome wykorzystywanie narzędzi efektywnej komunikacjiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Praktyczna znajomość etapów procesu sprzedaży2. Regularne aktualizowanie posiadanej wiedzy w zakresie posiadanej oferty stałej i promocyjnej 3. Znajomość mechanizmów i narzędzi mających wpływ na skuteczność sprzedaży 4. Umiejętność sprzedawania różnym typom klientów i dopasowywania się do ich oczekiwań 5. Znajomość zasad pokonywania obiekcji 6. Zamiana cech na korzyści i sprzedaż korzyści wynikających z posiadanej oferty | Kryteria weryfikacji Praktyczna znajomość etapów procesu sprzedaży. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Znajomość mechanizmów i narzędzi mających wpływ na skuteczność sprzedaży | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Umiejętność sprzedawania różnym typom klientów i dopasowywania się do ich oczekiwań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Znajomość zasad pokonywania obiekcji i umiejętna zamiana cech na korzyści | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się 1. Wyliczanie i stosowanie kluczowych wskaźników finansowych (marża, narzut, zapas w dniach, wartość koszyka)2. Budowanie, opartej na analizie liczbowej, argumentacji służącej do prezentacji najbardziej zyskownych rozwiązań 3. Analiza potencjału klienta, na podstawie dostępnych danych 4. Budowanie zyskownej strategii cenowej pod kątem „elastyczności” i wrażliwości produktów | Kryteria weryfikacji Wyliczanie kluczowych wskaźników finansowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Budowanie argumentacji służącej do prezentacji najbardziej zyskownych rozwiązań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Analiza potencjału klienta, na podstawie dostępnych danych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się 1. Praktyczne stosowanie narzędzi komunikacji werbalnej i niewerbalnej2. Radzenie sobie z „trudnymi uczestnikami” unikając konfrontacji 3. Planowanie i organizacja pracy 4. Budowanie skutecznej argumentacji, w kontaktach z różnymi typami klientów 5. Metody pokonywania zastrzeżeń w relacjach z tzw. „trudnymi klientami” | Kryteria weryfikacji Stosowanie narzędzi komunikacji werbalnej i niewerbalnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Umiejętne pokonywanie obiekcji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Planowanie i organizacja pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Cel biznesowy
Rozwój umiejętności dokonywania analizy dostępnych informacji, oraz generowania wniosków będących wstępem do podejmowania różnorodnych inicjatyw biznesowych, które stanowić mają „wartość dodaną” z perspektywy firmy. Dobieranie najbardziej skutecznej formy przekazu informacji, w zależności od stylu przyswajania wiedzy przez odbiorcę. Praktyczne stosowanie narzędzi komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Planowanie i organizacja pracy. Budowanie skutecznej argumentacji, w kontaktach z różnymi typami klientów. Opanowanie i praktyczne zastosowanie metod pokonywania zastrzeżeń w relacjach z tzw. „trudnymi klientami”. Program szkolenia został skonstrowany tak aby wzmacniać w szczególności kompetencje w obszarze budowania relacji z klientem a także wspierać przedsiębiorczość orientację na wynik w wymiarze biznesowym i ludzkim. Zawartość usługi wspiera także rozwój kompetencji w obszarze zarządzania powierzonym terytorium pod kątem poprawy kluczowych wskaźników wydajności i niwelowania pojawiających się luk.Celem nadrzędnym jest wzrost skuteczności podejmowanych działań dzięki wdrożeniu metodologii aktywizacji sprzedaży oraz poprawa wskaźników wydajności powiązanych z procesem obsługi klienta i sprzedażą.
Efekt usługi
- Praktyczna znajomość etapów procesu sprzedaży
- Znajomość mechanizmów i narzędzi mających wpływ na skuteczność sprzedaży
- Umiejętność sprzedawania różnym typom klientów i dopasowywania się do ich oczekiwań
- Znajomość zasad pokonywania obiekcji
- Zamiana cech na korzyści i sprzedaż korzyści wynikających z posiadanej oferty
- Praktyczne stosowanie narzędzi komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- Planowanie i organizacja pracy
- Metody pokonywania zastrzeżeń w relacjach z tzw. „trudnymi klientami”
- Wyliczanie i stosowanie kluczowych wskaźników finansowych
- Analiza potencjału klienta, na podstawie dostępnych danych
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
- Raport ewaluacyjny potwierdzający stosowanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy
- Raport systemowy ilustrujący poziom KPI
- Poziom egzekucji wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Optymalizacja struktury raportowania Kluczowych Wskaźników Wydajności dzięki zastosowaniu metod agregacji danych z wykorzystaniem arkuszy kalkulacyjnych
- Doskonalenie umiejętności w obszarze komunikacji interpersonalnej
- Budowanie zyskownych relacji w celu poprawy skuteczności sprzedaży
- Przygotowanie do procesu sprzedaży w oparciu o wyznaczone cele
- Badanie potrzeb w trakcie rozmowy handlowej i sprzedaż korzyści w oparciu o cechy prezentowanej oferty
- Wykorzystanie wskaźników finansowych do budowania efektywności kosztowej podejmowanych działań
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Optymalizacja struktury raportowania Kluczowych Wskaźników Wydajności dzięki zastosowaniu metod agregacji danych z wykorzystaniem arkuszy kalkulacyjnych | Prowadzący Maksym Pękosz | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Optymalizacja struktury raportowania Kluczowych Wskaźników Wydajności dzięki zastosowaniu metod agregacji danych z wykorzystaniem arkuszy kalkulacyjnych | Prowadzący Maksym Pękosz | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Doskonalenie umiejętności w obszarze komunikacji interpersonalnej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Doskonalenie umiejętności w obszarze komunikacji interpersonalnej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Budowanie zyskownych relacji w celu poprawy skuteczności sprzedaży | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przygotowanie do procesu sprzedaży w oparciu o wyznaczone cele | Prowadzący Szymon Łabno | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Badanie potrzeb w trakcie rozmowy handlowej i sprzedaż korzyści w oparciu o cechy prezentowanej oferty | Prowadzący Szymon Łabno | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Wykorzystanie wskaźników finansowych do budowania efektywności kosztowej podejmowanych działań | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 82,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 66,67 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maksym Pękosz
Szymon Łabno
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wraz z pakietem wiedzy, uczestnikom zostaną przekazane instrukcje szkoleniowe, oraz wszelkie niezbędne materiały do wykorzystania na swój wewnętrzy użytek.
Informacje dodatkowe
Zawartość merytoryczna szkolenia obejmować będzie narzędzia budowania relacji, metody analizowania potrzeb, sposoby komunikacji z różnymi typami osobowości, oraz sposoby dostosowania prezentowanej oferty do profilu osobowościowego klienta. Program szkolenia został skonstrowany tak aby wzmacniać w szczególności kompetencje w obszarze budowania relacji z klientem i zespołem podwładnych a także wspierać przedsiębiorczość orientację na wynik w wymiarze biznesowym i ludzkim
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe