Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy - Akademia HR
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy - Akademia HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
- pracownicy pełniący funkcję kierowniczą
- pracownicy przewidziani do objęcia funkcji kierowniczej/menadżerskiej
- pracownicy zespołów HR
- pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną firmy lub zarządzanie zasobami ludzkimi
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji12-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi25
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wzmocnienie kompetencji w zakresie pozyskiwania (w tym procesu rekrutacji) oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału / talentów / doświadczeń pracowników. Dostosowanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji. Kształtowanie otwartości na wyzwania rozwojowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje i opisuje aktualne zmiany na rynku pracy, takie jak nowe technologie, zmieniające się wymagania kompetencyjne oraz demograficzne trendy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia co najmniej trzy metody oceny potencjału zawodowego oraz charakteryzuje przykład ich zastosowania w kontekście konkretnej potrzeby firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje co najmniej dwie obecne i przyszłe potrzeby firmy, związane z potencjałem pracowników, obejmujące wymagane kwalifikacje, kompetencje, doświadczenie i talenty, wraz z uzasadnieniem ich znaczenia dla rozwoju firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje oraz omawia możliwości oraz potencjalne korzyści wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania w firmie, uwzględniając różne aspekty takie jak doświadczenia, kwalifikacje, wiek, płeć, pochodzenie etniczne i poglądy, oraz przedstawić konkretny przykład pozytywnego wpływu na firmę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy oraz przedstawia szczegółowy plan programu rekrutacji, selekcji i onboarding nowego pracownika, uwzględniający metody pozyskiwania kandydatów o zróżnicowanych kompetencjach, talentach i doświadczeniach, oraz identyfikuje co najmniej trzy konkretne korzyści płynące z wdrożenia takiego programu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje wybrane narzędzia lub procesy HR, które umożliwiają stały monitoring rozwoju kompetencji pracowników oraz ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji, wraz z uzasadnieniem konkretnych korzyści dla firmy wynikających z ich wdrożenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik proponuje rozwiązania i narzędzia HR, które są skierowane na ciągłe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, przedstawiając ich konkretne zastosowanie oraz korzyści dla organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia i charakteryzuje co najmniej dwa przykłady programów rozwoju oraz ścieżek kariery, które są oparte na wykorzystaniu zróżnicowanego potencjału pracowników, oraz wskazuje konkretne rezultaty tych programów dla długoterminowego rozwoju organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikający z wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia oraz charakteryzuje dwa przykłady wykorzystania potencjału wynikającego z wewnętrznego zróżnicowania pracowników, uwzględniając różnorodność doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp., oraz wskazuje konkretne korzyści dla organizacji wynikające z tych działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje wybrane programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, które wykorzystują wiedzę ukrytą oraz minimalizują ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń, przedstawiając konkretny sposób ich implementacji i wymierne korzyści dla organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje strategie lub programy, które skutecznie budują pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałego rozwoju oraz nabywania nowych kompetencji, oraz wskazuje zamierzone korzyści dla pracowników i organizacji wynikające z tych działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje przykłady konkretnych działań, które aktywnie kształtują wartości i kulturę pracy promującą otwartość na nowe wyzwania rozwojowe, oraz uzasadnia, jak te działania przyczyniają się do budowania pozytywnego nastawienia i gotowości pracowników do ciągłego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ 1 – Rynek pracy i jego wpływ na zarządzanie potencjałem (4 godz.)
Część teoretyczna (2h)
- Aktualne trendy na rynku pracy: demografia, automatyzacja, kompetencje przyszłości
- Zmiany społeczne i technologiczne wpływające na pozyskiwanie pracowników
- Zjawiska utrudniające rekrutację: luka kompetencyjna, rotacja, konkurencja o talenty
- Koncepcja zrównoważonego zarządzania potencjałem ludzkim
Część praktyczna (2h)
- Analiza trendów w branży uczestnika (praca w grupach)
- Diagnoza głównych ryzyk i szans rekrutacyjnych
- Case study: „Jak zmiany na rynku pracy wpłyną na mój dział HR?”
MODUŁ 2 – Ocena potencjału kandydatów i pracowników (4 godz.)
Część teoretyczna (2h)
- Kluczowe metody oceny potencjału:
- kompetencyjne profile stanowisk
- Assessment/Development Center
- wywiad kompetencyjny
- testy psychometryczne
- analiza doświadczenia i talentów
- Zakres użycia narzędzi w różnych obszarach HR (rekrutacja, rozwój, talenty)
Część praktyczna (2h)
- Projektowanie profilu kompetencyjnego stanowiska (HR canvas)
- Analiza ćwiczeń próbnych AC/DC
- Dobór metod oceny potencjału do potrzeb organizacji
- Mini-symulacja wywiadu kompetencyjnego
MODUŁ 3 – Potrzeby organizacji: kompetencje, talenty, zróżnicowanie (4 godz.)
Część teoretyczna (2h)
- Mapowanie kompetencji i potrzeb przyszłości
- Analiza funkcji, ról i talentów w organizacji
- Zróżnicowanie w miejscu pracy – korzyści:
- różnorodność doświadczeń
- różnorodność wiekowa, kulturowa, płci
- myślenie wieloperspektywiczne i innowacje
- Koncepcje: Diversity & Inclusion, belonging, kultura otwartości
Część praktyczna (2h)
- Narzędzie: „Mapa talentów i kompetencji organizacji”
- Analiza przypadku: Firma X i jej wyzwania D&I
- Ćwiczenie: określanie korzyści i ryzyk związanych z różnorodnością
MODUŁ 4 – Nowoczesne procesy rekrutacji, selekcji i onboarding (4 godz.)
Część teoretyczna (2h)
- Rekrutacja oparta na potencjale
- Projektowanie selekcji: metody tradycyjne i cyfrowe
- Wsparcie różnorodności w procesach rekrutacyjnych
- Onboarding a utrzymanie pracownika
- Nowoczesne narzędzia rekrutacyjne
Część praktyczna (2h)
- Stworzenie modelu procesu rekrutacji i onboardingu dla własnej firmy
- Warsztat: jak projektować ogłoszenia i profile kandydatów pod kątem różnorodności
- Studium przypadku: „Onboarding, który zatrzymuje pracowników”
MODUŁ 5 – Rozwój kompetencji i ścieżki kariery (4 godz.)
Część teoretyczna (2h)
- Budowanie kompetencji przyszłości – podejście reskilling/upskilling
- Modele rozwoju: 70-20-10, Learning Agility
- Planowanie i wdrażanie ścieżek kariery
- Narzędzia rozwojowe i monitoring kompetencji
- Organizacja ucząca się – zasady i narzędzia
Część praktyczna (2h)
- Tworzenie matrycy kompetencji
- Projektowanie indywidualnych planów rozwojowych (IDP)
- Warsztat: „Ścieżka kariery dla kluczowego stanowiska”
MODUŁ 6 – Wykorzystanie wiedzy ukrytej i zarządzanie różnorodnością wewnętrzną (4 godz.)
Część teoretyczna (2h)
- Czym jest wiedza ukryta i jak ją wykorzystać
- Zagrożenia utraty wiedzy w organizacji
- Metody transferu wiedzy: mentoring, job shadowing, społeczności ekspertów
- Zarządzanie różnorodnością w praktyce (age management, kultura włączająca)
- Postawy sprzyjające rozwojowi – kultura Learning Agility
Część praktyczna (2h)
- Projektowanie programu mentoringowego
- Narzędzie: analiza ryzyk wiedzy ukrytej w zespołach
- Ćwiczenie: jak budować postawy otwartości na rozwój w zespołach
WALIDACJA (1 godz.)
TEST TEORETYCZNY: Test wiedzy na temat wpływu wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów ect.) potencjału pracowników.
OBSERWACJA W WARUNKACH SYMULOWANYCH: Zadanie praktyczne – dobór metod oceny i rozwoju kompetencji pracowników do nowych wyzwań firmy.
Szkolenie składa się z 12 godzin zajęć teoretycznych i 12 godzin zajęć praktycznych oraz 1 godziny walidacji, a szczegółowy plan zajęć znajduje się w harmonogramie.
Przerwy i walidacja są wliczone w czas usługi.
Szkolenie realizowane jest w godzinach zegarowych.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Informacje dodatkowe ciąg dalszy:
-Usługa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w danym projekcie o zbliżonej tematyce przez dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli dostawcy tych usług,
- Usługodawca nie jest podmiotem jednocześnie korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce,
-Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie
-Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat/zaświadczenie o ukończeniu usług. Warunkiem uzyskania certyfikatu/zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego/80% punktów z testu oraz pozytywny wynik z formy walidacji w postaci obserwacji w warunkach symulowanych.
-Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
Dostawca usługi (Kuźnia Ekspertów sp. z o.o.) nie jest podmiotem pełniącym funkcję Beneficjenta lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
Usługa nie wynika z obowiązku przeprowadzenia szkoleń na zajmowanym stanowisku pracy wynikających z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu BHP, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy); nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills); nie jest tożsama z usługą, która została wcześniej sfinansowana w ramach dofinansowania z innych źródeł.
Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Moduł 1 - część teoretyczna | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Moduł 1 - część praktyczna | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Moduł 2 - część teoretyczna | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Moduł 2 - część praktyczna | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Moduł 3 - część teoretyczna | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Moduł 3 - część praktyczna | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Moduł 4 - część teoretyczna | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Moduł 4 - część praktyczna | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Moduł 5 - część teoretyczna | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Moduł 5 - część praktyczna | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Moduł 6 - część teoretyczna | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Przerwa | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Moduł 6 - część praktyczna | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 550,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 550,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 182,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 182,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Artur Roger
Właściciel marek (od 2003 roku): Kuźnia Ekspertów (firma szkoleniowa), Take-out (marketing oraz badania społeczne i rynkowe) oraz Cienista Office (biura dla biznesu). Obsługiwał m.in. takie marki, jak: Fundacja „Politikos” (właściciele rodzina Wejchertów, współwłaścicieli ITI), Szkoła Języków Obcych Empik, marka Wilkinson, Związek Gmin Wiejskich, ENEA, Orbis S.A., Związek Miast Polskich, Fundacja Konrada Adenauera w Polsce, Wielkopolska Grupa Prawnicza, AMG Wielkopolska Grupa Inwestycyjna.
Pracował również w amerykańskich korporacjach kasynowych takich jak: Cal Neva Casino, JohnAscuaga's Nugget Hotel Resort, Circus Circus Reno.
Wieloletnie doświadczenie w budowaniu, zarządzaniu, rozwoju zespołów handlowych, rekrutacjach na stanowiska kierownicze i zarzadzaniu zasobami ludzkimi. Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sprzedaży, HR, rozwoju kompetencji sprzedażowych, trenerskich i menedżerskich, zarządzania przedsiębiorstwem i zasobami ludzkimi. Posiada wymagane doświadczenie trenerskie uzyskane w ciągu ostatnich 5 lat. Posiada także co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Wykształcenie : Wyższe, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
adres e-mail: info@arturroger.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie papierowej lub elektronicznej w zależności od preferencji
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście obecności.
Informacje dodatkowe
Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo.
Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo
Usługa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, z wyłączeniem kosztów związanych z pokryciem specyficznych potrzeb osób z niepełnosprawnościami, które mogą zostać sfinansowane w ramach projektu w ramach mechanizmu racjonalnych usprawnień, o którym mowa w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi