Kurs języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym w ramach projektu Małopolski Pociąg do Kariery, 41 lekcji indywidualnych online
Kurs języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym w ramach projektu Małopolski Pociąg do Kariery, 41 lekcji indywidualnych online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
- osoby zatrudnione nie prowadzące własnej działalności,
- usługa adresowana dla uczestników projektu Małopolski Pociąg do Kariery
- osoby związane miejscem pracy lub zamieszkania z Małopolską
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji07-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
kurs przygotowuje do samodzielnego rozwiązywania problemów w języku angielskim pomiędzy przedsiębiorstwem a ich klientami, sporządzania pisemnych odpowiedzi na reklamacje, a także prowadzenia nieskomplikowanych negocjacji (np. z klientem na temat zakresu usług).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Swobodnie wypowiada się na różne tematy, wykorzystując słownictwo oraz struktury gramatyczne właściwe dla poziomu średnio-zaawansowanego | Kryteria weryfikacji Przedstawia siebie, swoje kwalifikacje, doświadczenia i oczekiwania zawodowe (np. w rozmowie kwalifikacyjnej);Rozpoczyna, prowadzi i kończy rozmowy związane z wykonywaną pracą, stosuje zwroty grzecznościowe; Prowadzi bardziej zaawansowane negocjacje wymagające znajomości języka w dobrym stopniu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Sprawnie czyta w języku angielskim stosując właściwą wymowę na poziomie średnio-zaawansowanym | Kryteria weryfikacji Rozumie czytany tekst, rozpoznaje charakterystyczne dla języka angielskiego związki frazeologiczne, czasowniki frazalne (phrasal verbs), idiomy, etc. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Sprawnie pisze w języku angielskim stosując właściwą pisownię (correct spelling) na poziomie średnio-zaawansowanym | Kryteria weryfikacji Pisze zdania właściwą formą czasownika w odpowiednim czasie gramatycznym.Stosuje odpowiednie części mowy (nouns, verbs, adjectives, adverbs, prepositions, etc.) oraz zdania (subject, object, etc.), stosuje różnorodne formy gramatyczne oraz stylistyczne w zależności od potrzeb (pismo formalne/nieformalne) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobrze radzi sobie z rozumieniem informacji przekazywanych w formie ustnej (listening comprehension) na poziomie średnio-zaawansowanym | Kryteria weryfikacji Wyłapuje właściwe informacje "ze słuchu", udzielając poprawnych odpowiedzi na zadane pytania (zarówno podczas rozmowy z nauczycielem w czasie lekcji, jak i po odsłuchaniu materiałów puszczanych z płyty, autentycznych scenek, filmików, itp.) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres tematyczny i leksykalny
- Autoprezentacja. Określenie swoich zainteresowań i planów zawodowych.
- Przygotowanie i wygłoszenie formalnej prezentacji w oparciu o oryginalne źródła w języku angielskim na temat związany z własnymi zainteresowaniami.
- Posługiwanie się pomocą wizualną w trakcie prezentacji. Odwoływanie się do ilustracji, zdjęć, wykresów, itp.
- Opis typowych zjawisk rynkowych związanych z marketingiem, reklamą, negocjacjami.
- Omawianie typowych zagadnień związanych z zakładaniem, funkcjonowaniem i rozwijaniem firmy.
- Omawianie wad i zalet różnorodnych zjawisk rynkowych oraz rozwiązań technicznych.
- Zabieranie głosu w rozmowie: zgadzanie się i nie zgadzanie z przedstawioną opinią, zadawanie pytań, pytanie o informacje; odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji, wyrażanie opinii, przekonywanie, akceptowanie propozycji, przedstawianie przeciwnych argumentów, przedstawienie problemu, proponowanie rozwiązań, zasięganie i udzielanie rady.
- Redagowanie wypowiedzi pisemnych m.in. korespondencji formalnej w postaci maila lub listu (np. mail/list wyrażający zażalenie lub reklamację, zamówienie towaru lub usługi, prośbę o doprecyzowanie informacji lub udzielenie informacji, list motywacyjny) - poziomie średnio-zaawansowanym.
Gramatyka
- Czasy:
- Present Simple
- Present Continuous
- Past Simple
- Past Continuous
- Present Perfect Simple
- Present Perfect Continuous
- Future Simple
- Konstrukcja 'going to'
- Formy gerundialne i bezokolicznikowe (Gerunds and Infinitives)
- Czasowniki modalne (Modal Verbs): can, could, should, must
- Strona bierna (Passive Voice)
- Mowa zależna (Reported Speech / reporting verbs): zdania twierdzące, przeczące, pytające; prośby, rozkazy
- Zdania złożone (Complex sentences)
- Zdania warunkowe I i II typu (First and Second Conditional)
- Zdania czasowe (Time clauses): as soon as, when, while, before, after
- Zdania przydawkowe (Defining and non-defining relative clauses)
- Zdania z czasownikami cause, make, let, enable, allow, stop, prevent (from)
- Zdania wyrażające cel: in order to, by means of
- Zdania określające związki przyczynowo-skutkowe: due to, owing to, because of, as a result
- Konstrukcje pytające (Questions): pytania ogólne i szczegółowe; pytania pośrednie
- Stopniowanie przymiotników i przysłówków (Comparison of Adjectives and Adverbs)
- Przyimki (Prepositions)
- Wyrażenia i konstrukcje:
- have to vs. must
- can vs. be able to
- to be possible
- be capable of
- succeed in
- manage to
- have/get something done
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 40 use of grammar | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 40 use of grammar | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 40 use of grammar | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 40 use of grammar | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 40 use of grammar | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 40 use of grammar | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 40 use of grammar | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 40 use of grammar | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 40 use of grammar | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 40 speaking | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 40 speaking | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 40 speaking | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 02-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 40 speaking | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 40 speaking | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 09-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 40 speaking | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 40 speaking | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 16-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 40 speaking | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 40 speaking | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 23-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 40 speaking | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 40 writing | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 40 writing | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 40 writing | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 09-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 40 writing | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 13-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 40 writing | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 16-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 40 writing | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 20-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 40 writing | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 23-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 40 writing | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 27-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 40 writing | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 30-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 40 writing | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 10-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 40 reading / listening | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 13-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 40 reading / listening | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 17-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 40 reading / listening | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 20-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 40 reading / listening | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 24-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 40 reading / listening | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 27-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 40 reading / listening | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 04-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 40 reading / listening | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 08-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 40 reading / listening | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 11-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 40 reading / listening | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 15-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 40 reading / listening | Prowadzący DANIEL CURRIE | Data realizacji zajęć 18-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 40 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-05-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Samek
Ewelina Wasilewska
Paweł Chojnacki
Lidia Wastag
DANIEL CURRIE
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszystkie materiały potrzebne do realizacji kursu (wraz z odpowiednim podręcznikiem) zapewnia szkoła w cenie kursu.
Warunki uczestnictwa
Dla uczestników projektów: Małopolski Pociąg do Kariery
Osoby zainteresowane uczestnictwem w kursie prosimy o kontakt telefoniczny celem zapisania na kurs. Nr kontaktowy: 501 146 654
Informacje dodatkowe
Szkoła posiada certyfikat jakości MSUES nadany przez Marszałka woj. Małopolskiego, który uprawnia do zawierania umów szkoleniowych z Wojewódzkim Urzędem Pracy.
Zawarto umowę z WUP w Krakowie w ramach projektu Małopolski Pociąg do Kariery;
Master your English communication skills. Poziom średnio-zaawansowany
Szkoła przeprowadzi 41 godzin dydaktycznych będących odpowiednikiem 30 godzin i 45 minut zegarowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
platforma, za pośrednictwem której prowadzona będzie usługa: SKYPE lub MEET
minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: system operacyjny Windows 7, kamera, internet, słuchawki
minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego: 10 Mb/s
niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: word, excel
okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: brak (spotkania na platformach Skype i Meet są darmowe i bezterminowe)