Zarządzanie zmianą i relacjami z klientami- szkolenie forma zdalna w czasie rzeczywistym.
Zarządzanie zmianą i relacjami z klientami- szkolenie forma zdalna w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Menedżerowie i liderzy zespołów, którzy odpowiadają za wdrażanie zmian w organizacji.
Specjaliści ds. obsługi klienta i sprzedaży, którzy chcą rozwijać umiejętności budowania trwałych relacji z klientami.
Pracownicy działów HR i rozwoju organizacji zaangażowani w procesy zmian.
Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w firmie.
Profesjonaliści, którzy chcą wzmocnić kompetencje miękkie w zakresie zarządzania zmianą i skutecznej współpracy z klientami.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji12-05-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zarządzanie zmianą i relacjami z klientami- szkolenie forma zdalna w czasie rzeczywistym" przygotowuje kadrę menadżerską do zarządzania procesami zmiany w przedsiębiorstwie poprzez znajomość zasad i technik zarządzania zmianą. Przygotowuje do pozyskiwania, gromadzenia oraz przetwarzania i wykorzystania w celach marketingowych informacji na temat klientów. Udział w usłudze przygotowuje uczestników do podejmowania działań w celu zbudowania i utrzymania długoterminowych relacji z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza :Wskazuje zasady i narzędzia zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie. Wyjaśnia znaczenie i rolę zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje narzędzia i etapy procesu zmiany, przygotowuje ocenę gotowości organizacji.Uczestnik opisuje plan wdrożenia zmian oraz rolę lidera. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:Definiuje kierunek i skutki planowanych zmian | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie identyfikuje potencjalne bariery i przyczyny oporu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne (postawy):Dostrzega znaczenie relacji bezpośredniej w utrzymaniu klienta | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje potrzeby klientów i uzasadnia proponowane działania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1.PRE-TEST( zarządzanie zmianą i relacjami z klientami) / PROWADZENIE LUDZI PRZEZ ZMIANY
- style reakcji na zmianę
- style kierowania zmianami
- krzywa zmiany
- radzenie sobie z oporem wobec zmian
- komunikowanie zmian
- motywowanie do stosowania nowych zachowań / systemów / zasad
2. CZYM JEST ZMIANA I ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
- zewnętrzne i wewnętrzne czynniki wywołujące zmianę
- kim są interesariusze zmiany i czym jest środowisko w jakim dochodzi do zmiany
3. CEL ZMIANY JEST NAJWAŻNIEJSZY
- jakie cele przygotować
- ile celów przygotować
- cel w formie smart
- wprowadzanie do celu struktury: cechy – korzyści dla interesariuszy zmiany
4. FAZY WPROWADZANIA ZMIANY
- co to jest postawa
- strategie zmian postaw
- rozmrażanie starych postaw
- zmiana – w kierunku nowych postaw
- zamrożenie nowych postaw
5. KOMUNIKACJA W PROCESIE ZMIAN
- komunikowanie wizji zmian
- dobór kanałów i form informacji
- bariery komunikacyjne i sposoby ich niwelowania
- pułapki w procesie komunikacji
- skuteczna strategia informacyjna w procesie zmian
6. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ JEST ASERTYWNĄ KOMUNIKACJĄ
- aktywne słuchanie
- parafrazowanie
- pytania otwarte
- klaryfikowanie
- odzwierciedlanie
- komunikat typu „ja”
7. ZARZĄDZANIE ZMIANĄ TO WYWIERANIE WPŁYWU
- wpływ oparty o wzajemność
- wpływ oparty o zaangażowanie i konsekwencję
- wpływ nacisku społecznego
- wpływ wynikający z bycia lubianym
- wpływ autorytetu
- wpływ, który pociąga ograniczenie dostępu, niepowtarzalność, bezpowrotność
8. ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI/ CASE STUDY
- pozyskiwanie, gromadzenie oraz przetwarzanie i wykorzystywanie w celach marketingowych informacji na temat klientów
- podejmowanie działań w celu zbudowania i utrzymania długoterminowych relacji z klientami
- narzędzia komunikacji elektronicznej potrzebne do nawiązania i utrzymania kontaktu z klientem
- modele zachowań konsumentów
- różnorodność potrzeb klientów, znaczenie relacji bezpośredniej w utrzymaniu klienta.
9. JAK PRZEPROWADZIĆ SIEBIE I INNYCH PRZEZ ZMIANĘ – PODSUMOWANIE /POST-TEST ( zarządzanie zmianą i relacjami z klientami)
- rola managera/lidera we wdrażaniu zmian: najczęstsze błędy i dobre praktyki
- wpływ postawy managera na motywację pracowników w zmianie
W harmonogramie uwzględniono godziny zegarowe, natomiast kurs opiera się na 45-minutowych godzinach lekcyjnych- stąd rozbieżność pomiędzy liczbą godzin w harmonogramie a ogólną liczbą godzin kursu.
1 godzina= 45 minut (godzina szkoleniowa)
Szkolenie obejmuje łącznie 16 godzin dydaktycznych, co przekłada się na 12 godzin zegarowych. Szkolenie obejmuje 1:30 przerwy. 12 godzin dydaktycznych to część teoretyczna zaś 4 godziny dydaktyczne obejmuje część praktyczna.
Podczas ostatnich 30 minut szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja.
Przerwy nie są wliczane są w czas szkolenia.
Szkolenie będzie realizowane w formie zdalnej za pomocą platformy ClickMeeting.
Całość nagrania zostanie zarchiwizowana i umieszczona na dysku zewnętrznym w celu kontroli i audytu.
1. Prezentacja powerpoint celem utrwalenia informacji przekazanych w trakcie szkolenia drogą mailową.
2. E-materiały w formacie PDF.
Szkolenie w formie zdalnej będzie odbywało się w czasie rzeczywistym. W zależności od czasu potrzeb będą wykorzystywane różne elementy: ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu i inne. Całe szkolenie jest rejestrowane w celach kontroli/audytu. Wykorzystanie nagrania w innym celu niż kontrola/audyt wymaga zgody Trenera i Uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 187,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 187,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają nagranie ze szkolenia oraz materiały dydaktyczne ( prezentacje) przygotowane przez Trenera wysłane na adres e-mail.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
Przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc. Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Szkolenie w formie zdalnej będzie odbywało się w czasie rzeczywistym. W zależności od czasu potrzeb będą wykorzystywane różne elementy: ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu i inne.
Informacje dodatkowe
Uwaga:
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Całe szkolenie jest rejestrowane w celach kontroli/audytu. Wykorzystanie nagrania w innym celu niż kontrola/audyt wymaga zgody Trenera i Uczestników. Uczestnicy otrzymają zaświadczenie, potwierdzające że ukończyli szkolenie.
Forma świadczenia usługi : Zdalna w czasie rzeczywistym - prowadzona na żywo.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie realizowane w formie zdalnej za pomocą platformy ClickMeeting.
Wymagania, które muszą zostać spełnione, aby uczestniczyć w szkoleniu na ClickMeeting.:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziej zaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania lub sprzętu.
Aby móc korzystać z usługi na niektórych urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczas konferencji, konieczne jest posiadanie zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Państwa urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Okres ważności linku: Link będzie ważny w dniach i godzinach wskazanych w harmonogramie usługi.
Metody pracy podczas szkolenia on-line:
- wygodna forma szkolenia
- wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki
- szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
- bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu
- Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
- pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.