Szkolenie pt. Przygotowanie organizacji do wyzwań na rynku pracy
Szkolenie pt. Przygotowanie organizacji do wyzwań na rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikatory projektówAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Mikro, małe, średnie i duże przedsiębiorstwa (bez jednoosobowych działalności niezatrudniających pracowników).
Uczestnicy:
· pracownicy zespołów HR,
· pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną i zarządzanie zasobami ludzkimi,
· menedżerowie i kandydaci na menedżerów nadzorujący zespoły, które mierzą się z wyzwaniami współczesnego rynku pracy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji16-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników do skutecznego przygotowywania organizacji na wyzwania współczesnego rynku pracy. Uczestnik po ukończeniu usługi potrafi m.in.: diagnozować wpływ przemian rynku pracy na sytuację organizacji, identyfikować luki kompetencyjne i obszary ryzyka, projektować działania w obszarze zatrudniania, utrzymania i rozwoju pracowników oraz wdrażać rozwiązania organizacyjne i personalne, które zwiększają odporność i konkurencyjność firmy w zmiennym otoczeniu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik diagnozuje sytuację organizacji w kontekście wyzwań rynku pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po zakończeniu usługi rozpoznaje obszary ryzyka i luki kompetencyjne w organizacji; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik po zakończeniu usługi wskazuje kluczowe zasoby i bariery wpływające na zdolność firmy do reagowania na zmiany rynku pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje działania przygotowujące organizację na wyzwania rynku pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po zakończeniu usługi wskazuje adekwatne działania w obszarze zatrudniania, utrzymania i rozwoju pracowników; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik po zakończeniu usługi dobiera rozwiązania organizacyjne zwiększające elastyczność i atrakcyjność pracodawcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców i pracowników przedsiębiorstw sektora MŚP pełniących lub mających pełnić funkcje kierownicze lub HR, którzy mają potrzebę pozyskać wiedzę i umiejętności w zakresie przygotowania organizacji do wyzwań współczesnego rynku pracy.
W trakcie usługi szkoleniowej zostaną podjęte następujące zagadnienia umożliwiające zdobycie i usystematyzowanie przewidzianych w usłudze zasobów wiedzy, umiejętności i społecznych kompetencji:
· Przemiany rynku pracy i ich wpływ na organizacje – główne trendy, zmiany demograficzne, zmiany w oczekiwaniach pracowników.
· Diagnoza sytuacji organizacji i jego potencjału względem wyzwań rynkowych.
Usługa szkoleniowa odpowiada na konieczną potrzebę zwiększenia przez przedsiębiorców i ich kadrę menedżerską oraz zespoły HR zdolności do świadomego, przewidywalnego i skutecznego przygotowywania organizacji na wyzwania współczesnego rynku pracy.
Metody dydaktyczne: miniwykłady moderowane, studium przypadku, praca warsztatowa, symulacje rozmów, dyskusje kierowane, test walidacyjny.
Podział łączny godzin:
· Bloki teoretyczne: 4 godzin;
· Bloki praktyczne: 2 godzin.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Zapoznanie uczestników z celami, metodami i zakładanymi efektami szkolenia; wprowadzenie do wyzwań na rynku pracy (część teoretyczna) | Prowadzący Waldemar Glabiszewski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Przerwa | Prowadzący Waldemar Glabiszewski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Najważniejsze współczesne wyzwania rynku pracy i ich znaczenie dla organizacji (część teoretyczna) | Prowadzący Waldemar Glabiszewski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Przerwa | Prowadzący Waldemar Glabiszewski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Diagnoza sytuacji organizacji wobec wyzwań rynku pracy i propozycje potencjalnych zmian (część praktyczna) | Prowadzący Waldemar Glabiszewski | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:25 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidujący test teoretyczny (część praktyczna) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:25 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 087,52 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 884,16 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 181,25 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 147,36 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Waldemar Glabiszewski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy na bieżąco będą wyposażani w wiedzę (mającą formę ustna i pisemną) oraz materiały niezbędne do realizowania w trakcie szkolenia kolejnych prac warsztatowych, w tym m.in. zadania i scenariusze ćwiczeń warsztatowych.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze szkoleniowej jest poprawne zarejestrowanie przez przedsiębiorcę usługi poprzez system Bazy Usług Rozwojowych.
Warunkiem otrzymania zaświadczenia ukończenia usługi jest:
- udział w co najmniej 80% czasu trwania szkolenia,
- zaliczenie walidacji / przewidzianych zadań i testu końcowego zgodnie z kryteriami (próg zaliczenia: 60%).
Informacje dodatkowe
Forma wsparcia po zakończonej usłudze: możliwość dodatkowych konsultacji w formie mailowej i telefonicznej.
Ankieta oceniająca szkolenie na koniec usługi (element obligatoryjny).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi