Usługa doradcza z zakresu uzyskania certyfikatu SZJ ISO 9001:2015 wraz z wpisem do BUR - 2025
Usługa doradcza z zakresu uzyskania certyfikatu SZJ ISO 9001:2015 wraz z wpisem do BUR - 2025
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
właścicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw,
osób zarządzających firmami usługowymi, produkcyjnymi lub edukacyjnymi,
organizacji planujących wdrożenie lub certyfikację systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015,
przedsiębiorców przygotowujących się do wpisu do Bazy Usług Rozwojowych (BUR) i świadczenia usług szkoleniowych lub doradczych z dofinansowaniem.
- Data zakończenia rekrutacji14-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem biznesowym usługi jest podniesienie jakości i wiarygodności przedsiębiorstwa poprzez przygotowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2015 oraz uzyskanie wpisu do BUR.Efektem realizacji usługi będzie:
uporządkowanie procesów zarządzania i obsługi klientów,
opracowanie pełnej dokumentacji SZJ zgodnej z wymaganiami normy,
przygotowanie firmy do audytu certyfikującego,
spełnienie wymagań formalnych umożliwiających rejestrację w BUR i oferowanie usług dofinansowanych.
Dzięki temu przedsiębiorstwo uzyska przewagę konkurencyjną, zwiększy zaufanie klientów i będzie mogło rozwijać działalność szkoleniową oraz doradczą w oparciu o system jakości potwierdzony certyfikatem.
Efekt usługi
Efektem realizacji usługi jest opracowana kompletna dokumentacja przygotowująca przedsiębiorstwo do przystąpienia do procesu certyfikacji przez niezależną jednostkę certyfikującą oraz raport dot. przedmiotu realizacji usługi.
- Zwiększenie konkurencyjności:
Wdrożenie normy ISO 9001:2015 może poprawić wizerunek firmy i zwiększyć zaufanie klientów.
Certyfikat ISO 9001 często jest wymagany w przetargach publicznych i przy współpracy z dużymi firmami.
- Poprawa efektywności procesów:
Analiza i dokumentacja procesów w firmie pozwala na ich optymalizację i eliminację marnotrawstwa.
Lepsza organizacja pracy i komunikacja wewnętrzna.
- Zwiększenie satysfakcji klientów:
Skoncentrowanie na wymaganiach klientów i ciągłe doskonalenie procesów.
Poprawa jakości produktów i usług.
- Lepsza kontrola i zarządzanie:
Ustrukturyzowany system zarządzania jakością ułatwia podejmowanie decyzji.
Regularne audyty wewnętrzne identyfikują obszary do poprawy.
- Motywacja i zaangażowanie pracowników:
Pracownicy lepiej rozumieją swoje role i odpowiedzialności.
Wdrażanie ciągłych usprawnień zwiększa poczucie wpływu.
- Zgodność z wymaganiami prawnymi:
Wdrożenie normy ISO 9001 pomaga spełnić wymagania regulacyjne.
Ogranicza ryzyko kar i reklamacji.
Kryterium weryfikacji usługi będzie analiza sporządzonego raportu.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Metodą potwierdzenia osiągnięcia efektów usługi jest raport dot. przedmiotu realizacji doradztwa - w zakresie ISO 9001:2015.
Program
Program
Etap 1 – Diagnoza organizacji
- Analiza kontekstu organizacji, interesariuszy i wymagań klientów.
- Ocena gotowości do wdrożenia ISO 9001:2015.
- Zidentyfikowanie procesów kluczowych i obszarów ryzyka.
Etap 2 – Opracowanie dokumentacji SZJ
- Opracowanie Polityki Jakości i celów jakościowych.
- Przygotowanie mapy procesów i procedur:
- zarządzanie dokumentacją,
- obsługa klienta,
- działania korygujące,
- audyt wewnętrzny.
- Stworzenie rejestrów i formularzy wymaganych przez normę.
Etap 3 – Wdrożenie systemu
- Wprowadzenie dokumentacji do praktyki organizacji.
- Szkolenie personelu w zakresie stosowania SZJ.
- Wsparcie w monitorowaniu i pomiarze procesów.
Etap 4 – Przygotowanie do certyfikacji
- Przegląd zarządzania i audyt próbny.
- Identyfikacja obszarów do doskonalenia przed audytem zewnętrznym.
Etap 5 – Wpis do BUR
- Analiza spełnienia kryteriów operatorów BUR.
- Przygotowanie wniosku o wpis do Bazy Usług Rozwojowych.
- Pomoc w opracowaniu programów usług (szkoleń / doradztwa).
- Wsparcie w przygotowaniu dokumentacji zgodnej z wymogami PARP.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt usługi brutto | Cena 22 140,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt usługi netto | Cena 18 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt godziny brutto | Cena 442,80 PLN |
Rodzaj ceny Koszt godziny netto | Cena 360,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Wagner
jakością według normy ISO 9001. 12.2016 r. -
Doradztwo podczas dostosowania systemu
zarządzania jakością do nowej normy ISO
9001:2015 w firmie MTD Centrum Szkoleń i
Doradztwa. 03.2017 r. - Doradztwo podczas
wdrożenia systemu zarządzania jakością wg
normy ISO 9001 w firmie Financial Managment
Services. 12.2017 r. - Doradztwo podczas
dostosowania systemu zarządzania jakością do
nowej normy ISO 9001:2015 w firmie Collegium
medyczne Medica
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiał w wersji elektronicznej
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi