Marketing w social mediach – tryb indywidualny
Marketing w social mediach – tryb indywidualny
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Artystyczne
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób, które świadomie planują wykorzystać social media w pracy zawodowej, zarówno pracowników, jak i pracodawców.
Szkolenie jest skierowane do:
- Właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą zwiększyć swoją widoczność w social media i pozyskać nowych klientów.
- Specjalistów ds. marketingu i osób odpowiedzialnych za promocję firmy w social media.
- Przedsiębiorców w branży usługowej, takich jak fryzjerzy, barberzy, kosmetolodzy, trenerzy personalni, którzy chcą skutecznie promować swoje usługi online.
- Osób, które planują rozpocząć działalność online i chcą budować swoją obecność w social mediach
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji12-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do praktycznych umiejętności tworzenia treści reklamowych i promocyjnych z szeroko pojętych mediów społecznościowych. Począwszy od przygotowania treści (grafik, zdjęć, tekstów), poprzez odpowiednie planowanie kampanii, po techniczną obsługę najważniejszych social mediów oraz programów pomocnych w tworzeniu treści. Nabyta wiedza i umiejętności kursant będzie potrafił wykorzystać podczas codziennej pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza – charakteryzuje niezbędne social media oraz właściwe dla nich formy promocji. | Kryteria weryfikacji Definiuje istotne w danym medium narzędzia do tworzenia akcji promocyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności – dobiera właściwe kadry do fotografii i filmowania, dobiera i buduje odpowiedni obraz do promowanej usługi/produktu. | Kryteria weryfikacji Odpowiednio dobiera właściwe zdjęcia, właściwe medium, jak również terminy akcji promocyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne – ustala sobie cele i priorytety działania | Kryteria weryfikacji Każdemu działaniu przypisuje priorytet, aby uzyskać założony cel. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie do social mediów.
- Kompozycja – siła obrazu
- zasady kompozycji
- jak kadrować
- uspokajanie i dynamizowanie obrazu
- przedstawianie ruchu
- Praca z telefonem – przygotowanie treści
- jak wykorzystać dostępne narzędzia (aplikacje) do produkcji zdjęć i wideo?
- omówienie najpopularniejszych aplikacji do edycji zdjęć i filmów na telefonie.
- praktyczne ćwiczenia: robienie zdjęć, kręcenie filmów, tworzenie grafik.
- Edytowanie filmów i zdjęć na potrzeby social media
- podstawy montażu wideo
- techniki edytowania i przycinania filmów, dodawanie efektów
- korekcja kolorów, dodawanie napisów i grafik
- Strategia contentowa w social mediach
- jak budować plan publikacji?
- jakie są najlepsze praktyki tworzenia angażujących treści?
- co to jest storytelling i jak go wykorzystać w marketingu?
- Tworzymy treści bezpośrednio w multimediach
- wrzucamy przygotowane podczas szkolenia treści ćwicząc różnorodność możliwości jakie dają social media
- planowanie publikacji do przodu – czy tak się da
- łączenie mediów czyli jak zaoszczędzić czas
- Marketing własnej marki
- wykorzystanie algorytmów i narzędzi do promocji postów
- analiza wyników działań i optymalizacja kampanii
Usługa realizowana w formule godzin dydaktycznych 45 min. Przerwy i walidacja wliczają się w czas trwania usługi. Uczestnikowi przysługuje przerwa na każde 4 godzin – 15 minut. Przerwa realizowana jest na prośbę uczestnika.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Marketing w social mediach cz.1 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Agata Nadrowska | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Marketing w social mediach cz.2 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Agata Nadrowska | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Marketing w social mediach cz.3 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Agata Nadrowska | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Marketing w social mediach cz.4 - współdzielenie ekranu | Prowadzący Agata Nadrowska | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Agata Nadrowska | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 341,92 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 904,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 146,37 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 119,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Szymon Jaszak
Wrzesień 2023 — Lipiec 2025
SPECJALISTA DS. SOCIAL MEDIA / CONTENT CREATOR
Listopad 2021 — Sierpień 2022
YOUTUBE VIDEO SPECIALIST / OPERATOR / MONTAŻYSTA WIDEO
Wrzesień 2020 — Maj 2021
MONTAŻYSTA WIDEO
Maj 2019 — Czerwiec 2019
OPERATOR KAMERY / MONTAŻYSTA WIDEO
Kwiecień 2018 — Grudzień 2021
OPERATOR KAMERY / MONTAŻYSTA WIDEO
Kamil Jurczyński
Technik fotografii
Specjalizacja:
Portret charakterystyczny, fotografia modowa, reportażowa i ślubna. Grafika rastrowa - Photoshop oraz Lightroom
Prowadzi zajęcia:
Kurs ogólny fotografii cyfrowej, warsztaty tematyczne
Agata Nadrowska
Od lutego 2025 roku zajmuje się obsługą kanałów social media marki Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok. Zarządza kontem reklamowym Meta Ads, tworzy grafiki do postów, karuzel i relacji w programie Canva, nagrywa i montuje rolki. Nawiązuje i koordynuje współpracę z influencerami, grafikami i twórcami wideo oraz koordynuje współpracę UGC (user generated content). Tworzy harmonogramu publikacji, strategie rozwoju kanałów social media, raportuje działania social media oraz wdraża zmiany.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
filmy instruktażowe
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość indywidualnego dostosowania terminów zajęć.
filmy instruktażowe przesyłane po każdych zajęciach
Usługa może zostać zwolniona z podatku VAT dla uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagany jest komputer z stabilnym łączem internetowym. Dodatkowo, wskazane jest, by uczestnik szkolenia miał dostęp do mikrofonu oraz głośników, by móc swobodnie komunikować się z prowadzącym zajęcia. Szkolenie będzie realizowane za pomocą google meets.