Trening medialny – warsztaty kamerowe z Maciejem Orłosiem
Trening medialny – warsztaty kamerowe z Maciejem Orłosiem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Grupa docelowa usługi
Warsztaty kieujemy do:
- osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, osób z obszaru PR, marketingu, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji w mediach, w tym social mediach
- tych, którzy chcieliby poznać zasady świadomego kreowania wizerunku swojego/swojej organizacji
- tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego wizerunku ma znaczący wpływ na zwiększenie efektywności wykonywanej przez nich pracy.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Trening medialny – warsztaty kamerowe z Maciejem Orłosiem" przygotowuje uczestnika do świadomego kreowania wizerunku swojego oraz swojej organizacji, a także do prowadzenia rozmów z mediami, poprzez naukę komunikacji niewerbalnej, zachowań przed kamerą oraz rozpoznawanie manipulacji i sposobów obrony przed nią.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie zasad dotyczących wystąpień przed kamerą | Kryteria weryfikacji • definiuje preferowane zachowania przed kamerą | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji • omawia formy wypowiedzi eksperckiej, która jest podstawą skutecznej wypowiedzi medialnej | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji • charakteryzuje dostępne środki wyrazu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Efekty uczenia się Uczestnik świadomie kreuje swój wizerunek oraz wizerunek swojej organizacji z wykorzystaniem wystąpień publicznych | Kryteria weryfikacji • prowadzi wystąpienia zgodnie z zasadami wystąpień przed kamerą | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kryteria weryfikacji • dopasowuje używane środki wyrazu do konkretnego zadania | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji • buduje zawodowy wizerunek w mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji • projektuje wystąpienia publiczne | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | |
Kryteria weryfikacji • analizuje i ocenia wystąpienia publiczne oraz wyciąga z nich wnioski na przyszłość | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
1. Wprowadzenie do tematu – trochę teorii
- Samoświadomość w biznesie – czyli umiejętność spojrzenia na elementy swojego wizerunku, komunikacji niewerbalnej i przesłania z perspektywy widza, słuchacza, odbiorcy mediów elektronicznych
- Świadome dopasowywanie używanych środków wyrazu do konkretnego zadania i tym samym zwiększanie skuteczności perswazyjnej przekazu
- Najważniejsze aspekty skutecznych prezentacji i wystąpień biznesowych
2. Komunikacja niewerbalna
- Ćwiczenia z zakresu kontroli gestów, aury emocjonalnej, kontaktu wzrokowego i ruchu scenicznego,
- Aura emocjonalna – dlaczego należy mieć uśmiech w oczach i jak się uśmiechać, gdy nie masz na to ochoty?
- Kontakt wzrokowy w wystąpieniach medialnych i online
- Ruch przed kamerą – ogólne zasady, gestykulacja w TV/ruch przed kamerą TV/online
- Jesteś wizytówką Twojej firmy – oceniaj książkę po okładce
- Kadr, światło, tło – czyli profesjonalizm online
- Jak się ubrać, jakich błędów unikać?
- Spójność wizerunku z rolą społeczną
- Dźwięk w wystąpieniach publicznych
- Przykłady ćwiczeń oraz rozgrzewka aparatu mowy
- Tempo oraz rytm – zmiana biegów
- Mikrofon – bezprzewodowy vs. nagłowny/krawatowy
3. Komunikacja werbalna
- Zasada wycieraczek samochodowych – „informacja-ilustracja”
- Jak ilustrować wypowiedzi
- Opowiadanie historii: analogia, efekt zaskoczenia, rekwizyt, interakcja, imponujące dane, cytat, przysłowia, słowa piosenki, dialog z filmu, fragment wiersza jako sposoby na ilustrowanie i uatrakcyjnianie wypowiedzi
- Krótka forma – dlaczego jest trudna
- Warsztat profesjonalisty
- Autentyczność – key word
- Start with why – zacznij od dlaczego, jaka jest wartość dodana twojej prezentacji
4. Ćwiczenia praktyczne – wystąpienia i autoprezentacja
- Wystąpienie biznesowe – „kilka słów” o sobie i swojej firmie, prezentacja oferty
- Współpraca z dziennikarzami, o czym pamiętać, co warto wiedzieć
5. Praca przed kamerą – warsztaty
- Setka – co to jest i jak ją wypracować?
- Rozmowa z dziennikarzem – dlaczego należy pójść z własnym celem?
- Teleprompter – używać czy nie używać?
- Kamery są wszędzie
6. Podsumowanie
Informacje dodatkowe:
Szkolenie dedykowane jest dla:
- osób publicznych,
- menedżerów,
- rzeczników prasowych,
- osób z obszaru PR, marketingu,
- urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji w mediach, w tym social mediach
- tych, którzy chcieliby poznać zasady świadomego kreowania wizerunku swojego/swojej organizacji
- tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego wizerunku ma znaczący wpływ na zwiększenie efektywności wykonywanej przez nich pracy.
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 9 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut), w tym: 4 godziny stanowi część praktyczna, 4 godziny część teoretyczna, 45 min. walidacja. Podana ilość godzin szkolenia nie zawiera czasu przerw.
Walidacja:
Po szkoleniu przeprowadzana będzie walidacja w formie testu teoretycznego. Pytania testowe przygotowane zostały przez niezależnego walidatora, zapewniając rozdzielność funkcji uczenia od walidacji. Test przeprowadzany będzie w formie online, poprzez wykorzystanie platformy zewnętrznej. Osoba walidująca nie jest obecna w części szkoleniowej. W harmonogramie szkolenia, został wskazany przybliżony czas przeprowadzenia walidacji usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Wprowadzenie do tematu – trochę teorii; Komunikacja niewerbalna | Prowadzący Maciej Orłoś | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Komunikacja werbalna | Prowadzący Maciej Orłoś | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa | Prowadzący Maciej Orłoś | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Ćwiczenia praktyczne – wystąpienia i autoprezentacja | Prowadzący Maciej Orłoś | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Przerwa | Prowadzący Maciej Orłoś | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Praca przed kamerą – warsztaty | Prowadzący Maciej Orłoś | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Przerwa | Prowadzący Maciej Orłoś | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Podsumowanie | Prowadzący Maciej Orłoś | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 644,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 293,83 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 238,89 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Orłoś
Autor książki „Sztuka wystąpień publicznych”, poświęconej autoprezentacji i wystąpieniom.
Stale współpracuje z EY Academy of Business, prowadząc trening medialny w formie warsztatów kamerowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Warunki uczestnictwa
Ogólne warunki świadczenia usług poprzez Ernst & Young spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Academy of Business sp. k. dostępne są na stronie: https://www.academyofbusiness.pl/ogolne-warunki-swiadczenia-uslug-osobom-prawnym/
Informacje dodatkowe
Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do danej grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.