LEARN Method Foundation - kompleksowe szkolenie
LEARN Method Foundation - kompleksowe szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
- Liderzy i managerowie – Osoby na stanowiskach kierowniczych, które dbają o i projektują cały proces rozwoju swoich pracowników (wraz ze wsparciem HR).
- Specjaliści ds. szkoleń i rozwoju (L&D), HR BP oraz Specjaliści/tki ds. HR – Osoby zajmujące się rozwojem pracowników w organizacjach, odpowiedzialne za planowanie, projektowanie i wdrażanie działań rozwojowych.
- Przyszli i obecni trenerzy biznesu, mentorzy, coachowie, konsultanci – Osoby, które już pracują we wskazanych rolach lub planują rozpocząć karierę w tej dziedzinie.
- Project Managerowie, Product Ownerzy, Scrum Masterzy, Change Managerowie – Osoby, które w zakresie pełnionej przez siebie roli wpływają na proces projektowania i realizacji rozwoju kompetencji pracowników, w ramach prowadzonych projektów, czy wdrażania zmian.
- Osoby odpowiadające za tworzenie strategii organizacji (C-Level).
- Usługa rozwojowa adresowana również dla Uczestników projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie potwierdza przygotowanie Uczestnika do samodzielnego i skutecznego projektowania, realizacji, wdrażania i ewaluacji procesu rozwoju ludzi, który będzie wypływał ze strategii oraz celów biznesowych organizacji, a dzięki temu prowadził do realnych efektów biznesowych. Uczestnik po szkoleniu efektywnie identyfikuje luki kompetencyjne i potrzeby rozwojowe wynikające z celów strategicznych, definiuje cele rozwojowe, dobiera adekwatne formy i metody rozwoju kompetencji pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą kontekstu stałego i zmiennego dla znaczenia rozwoju pracownika w organizacji | Kryteria weryfikacji charakteryzuje główne elementy ścieżki życia pracownika w organizacji, w tym rozwój kompetencji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje specyfikę zmienności i dynamiki Rewolucji 4.0 oraz jej wpływ na ewolucję modeli pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje 4 typy modeli pracownika | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą elementów składowych i roli Menedżera oraz HRu w budowaniu środowiska wspierającego proces uczenia się w organizacji | Kryteria weryfikacji charakteryzuje 6 głównych elementów składowych Środowiska wspierjącego procesu uczenia w organizacji, w oparciu o Model HPI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje zadania i odpowiedzialności Menedżera oraz HRu w procesie budowania i rozwoju tego środowiska. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą kompleksowego spojrzenia na proces projektowania, realizacji i ewaluacji skutecznego rozwoju pracowników w organizacji | Kryteria weryfikacji charakteryzuje 4 główne etapy Procesu, od Identyfikacji i Analizy Potrzeb po Ewaluację Rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróznia kluczowe narzędzia i techniki wspierające Menedżera i HR w efektywnej realizacji Procesu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą sposobów i metod Identyfikacji i Analizy Potrzeb rozwojowych w oparciu o cele strategiczne organizacji | Kryteria weryfikacji charakteryzuje główne reguły i narzędzia Identyfikacji i Analizy Potrzeb w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia potrzeby rozwojowe identyfikowane "od dołu", od tych wynikających z luk kompetencyjnych pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą sposobów i metod Projektowania Rozwoju, w oparciu o znajomość kluczowych form rozwojowych | Kryteria weryfikacji rozróżnia główne typy form rozwojowych, dostępnych na rynku usług | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje "pole minowe" i zagrożenia wynikające z nieprofesjonalnych usług rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą sposobów i metod Ewaluacji Rozwoju, pozwalających zidentyfikować prawdziwą zmianę w zachowaniu oraz wynikach biznesowych | Kryteria weryfikacji charakteryzuje 8 poziomów ewaluacji rozwoju zgodnie z Modelem LTEM | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia techniki i narzędzia Menedżera oraz HRu i Trenerów pozwalające na przeprowadzenie ewaluacji na wybranym poziomie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przeprowadza Identyfikację i Analizę Potrzeb Rozwojowych w oparciu o kluczowe zasady i standardy | Kryteria weryfikacji projektuje proces IAPR wypływający z celów strategicznych organizacji i prowadzący do nazwania kluczowych potrzeb rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje luki kompetencyjne pracowników, w oparciu o wyniki oceny pracowniczej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji nazywa cele rozwojowe na poziomie indywidualnym, zespołu i organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Dobiera adekwatne formy rozwoju do zdefiniowanych potrzeb rozwojowych, w ramach realizacji II Kroku: Projektowania Rozwoju | Kryteria weryfikacji definiuje wymagania i oczekiwania dot. formy oraz dostawcy usługi rozwojowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji identyfikuje potencjalne zagrożenia i ryzyka związane z daną formą rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje dostępne - wewnętrznie i zewnętrznie - formy rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przeprowadza etap wdrożenia skutków działań rozwojowych ze swoim pracownikiem, w ramach III Kroku: Realizacji Rozwoju | Kryteria weryfikacji projektuje rozmowę ewauacyjno-wdrożeniową z pracownikiem w oparciu o model SEDA | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji prowadzi pracownika do zdefnioniwania konkretnych zachowań i kroków prowadzących do wykorzystania efektów szkoleń/ mentoringu/ coachingu w praktyce zawodowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przeprowadza Ewaluację Rozwoju swoich pracowników co najmniej na 7 poziomie modelu LTEM | Kryteria weryfikacji projektuje działania prowadzące do oceny zmian w zachowaniu pracowników, po wdrożeniu wyników działań rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji projektuje działania pozwalające mierzyć zmianę wyników biznesowych, w efekcie działań rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji monitoruje postęp zmian w zrachowaniach pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
WARUNKI PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
Każdy uczestnik powinien posiadać dostęp do komputera oraz Internetu, ponieważ usługa szkoleniowa zostanie zrealizowana w formie online, z wykorzystaniem takich platform, jak: ZOOM oraz Mural.
W trakcie szkolenia, uczestnicy będą dzieleni na mniejsze, 3-5 osobowe grupy, w ramach realizacji wybranych ćwiczeń warsztatowych (funkcja "Pokoi" na platformie ZOOM). Usługa zostanie wykonana z wykorzystaniem takich metod, jak: mini wykład, prezentacja multimedialna, symulacje w grupach, praca z case study, rudna, dyskusja, scenki.
Szkolenie realizowane w godzinach dydaktycznych (45 min), planowane przerwy nie wliczają się do czasu usługi.
Ramowy program szkolenia
DZIEŃ 1
Wprowadzenie i rozpoczęcie szkolenia. Pre-test
Moduł I: Metodyka LEARN – Wprowadzenie
- Fundamenty metodyki LEARN – prezentacja Procesu, Reguł i Ról oraz Form i Metod pracy z rozwojem pracownika
- Kto i w jakim zakresie zajmuje się rozwojem w organizacji – rola Menedżera i HRu w tym procesie
Moduł II: Kontekst dla rozwoju w organizacji – stały i zmienny
- Kontekst stały dla rozwoju – miejsce rozwoju pracownika w ścieżce życia w organizacji (employee experience)
- Kontekst stały dla rozwoju – rozwój pracownika a rozwój organizacji. W jaki sposób wpływa na realizację naszych celów strategicznych i zespołowych?
- Kontekst zmienny dla rozwoju – w jaki sposób trendy gospodarcze, rynku pracownika i rynku usług rozwojowych kształtują nasze działania rozwojowe
- Ewolucja modeli pracowników – od I-skilled worker po M-skilled worker
Moduł III: Menedżer i HR jako twórcy środowiska wspierającego proces rozwoju pracownika
- Czym jest środowisko wspierające proces rozwoju? Charakterystyka 6 kluczowych obszarów.
- Rola Menedżera i HRu w kształtowaniu środowiska wspierającego procesu rozwoju – jak to robić? Po czyjej stronie leży odpowiedzialność?
Moduł IV: Proces projektowania i realizacji rozwoju w organizacji a strategia firmy
- Czym jest proces projektowania i realizacji rozwoju pracownika w organizacji? Charakterystyka etapów i ich celów
- Cele strategiczne (biznesowe, zespołowe) a rozwój naszych pracowników – jak przebiega ścieżka do osiągnięcia efektywności biznesowej?
Moduł V: Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych w organizacji/ zespole a rola Menedżera i HRu
- Skąd się bierze potrzeba rozwojowa w organizacji? Jakich kompetencji potrzebuje w firmie/ zespole by realizować cele strategiczne – IAPS na poziomie organizacji.
- Lista kompetencji a poziom kompetencji pracowników w zespole (matryca) – gdzie mamy luki i jakie potrzeby rozwojowe identyfikujemy (IAPS na poziomie zespołu/ pracownika)
Zakończenie i podsumowanie I dnia
DZIEŃ 2
Wprowadzenie i rozpoczęcie II dnia szkolenia
Moduł VI: Projektowanie rozwoju w organizacji a rola Menedżera i HRu
- Jak zaadresować zidentyfikowane potrzeby rozwojowe – identyfikacja efektywnych form rozwoju kompetencji (wewnętrznych i zewnętrznych)
- Jak podjąć decyzję o tym, która forma rozwoju będzie najbardziej odpowiednia? Ścieżka decyzji dla Menedżera i HRu
- Pole minowe na rynku usług rozwojowych – na co zwracać uwagę, by wybrać odpowiednie rozwiązanie i dostawcę (efektywnie wykorzystując nasze fundusze)
Moduł VII: Realizacja rozwoju w organizacji/ zespole a rola Menedżera i HRu
- Jak budować pracownikowi środowisko wspierające sam proces udziału w wybranej formie rozwojowej? Do’s and dont’s w roli Menedżera
- Co zrobić, by rozwój nie zakończył się na samym uczestnictwie w szkoleniu? Transfer zdobytych kompetencji do pracy – jako warunek efektywności rozwoju.
Moduł VIII: Ewaluacja rozwoju a rola Menedżera i HRu
- Czy ewaluacja podjętych działań rozwojowych kończy się na ankiecie satysfakcji lub teście wiedzy? Learning Transfer Evaluation Model (LTEM) w praktyce działań organizacyjnych i zespołowych
- Ewaluacja transferu kompetencji do środowiska pracy – metody i techniki w skrzynce Menedżera i HRu
Zakończenie, post-test i podsumowanie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 Pre test walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 Wprowadzenie i rozpoczęcie szkolenia | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 Metody LEARN - Wprowadzenie w Proces, Reguły, Role oraz Formy Rozwoju | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 Kontekst dla rozwoju w organizacji - kontekst stały i zmienny. Ewolucja modeli Pracownika | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 Menedżer i HR jako twórcy Środowiska organizacji wspierającego proces rozwoju pracowników | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych w organizacji. Czym jest kompetencja i jak ją nazywać? | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych - Lista kompetencji niezbędnych do realizacji celów strategicznych Firmy | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych - Analiza luk kompetencyjnych pracowników, jako źródła potrzeb rozwojowych | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:50 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 Podsumowanie I dnia szkolenia | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 Wprowadzenie i rozpoczęcie II dnia szkolenia | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 Projektowanie Rozwoju w organizacji - Identyfikacja adektwanych form rozwoju | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:10 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:35 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 Projektowanie Rozwoju w organizacji - Ścieżka podejmowania decyzji o wyborze formy rozwoju - cz. I | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 Projektowanie Rozwoju w organizacji - Ścieżka podejmowania decyzji o wyborze formy rozwoju - cz. II | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 Projektowanie Rozwoju w organizacji - Pole minowe w obszarze zewnętrznych form rozwojowych | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 Przerwa obiadowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 Realizacja Rozwoju - czyli wykorzysatnie modelu SEDA do wdrożenia efektów działań rozwojowych | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 Przerwa kawowa | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 Ewaluacja Rozwoju - model LTEM w procesie mierzenia zmian w zachowaniu i wyników biznesowych | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Katarzyna Gzyl | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 Post test walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 832,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 490,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 101,82 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 82,78 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Gzyl
praktycznym doświadczeniem we wspieraniu wszystkich obszarów biznesowych w realizacji strategii. Posiada doświadczenie w
dostarczaniu strategii i procesów HR, prowadzeniu projektów zarządzania zmianą, realizacji dedykowanych szkoleń, rozwiązań
menedżerskich i doradczych, które mają realny, pozytywny wpływ zarówno na wyniki biznesowe organizacji, jak i rozwój pracowników.
Praca w dynamicznie zmieniającym się, wymagającym środowisku biznesowym dała jej solidne podstawy, by skutecznie wspierać
Zarządy, Menedżerów i Kierowników liniowych w budowaniu i prowadzeniu zespołów.
Nieustannie rozwija swoje kompetencje – jako praktyczka zarządzania zmianą, jedną z jej aktualnych misji jest wspieranie
organizacji we wdrażaniu i rozwijaniu zmian (systemowych, procesowych, strukturalnych, produktowych) w roli Menedżerki Transformacji.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne dla uczestników szkolenia:
- prezentacja multimedialna,
- arkusze z ćwiczeniami.
Materiały zostaną przekazane uczstnikom przed szkoleniem mailowo w postaci aktywnych linków. Materiały udostępniane są za pośrednictwem platformy Calameo. Aby pobrać materiały, niezbędne jest założenie darmowego konta w serwisie Calameo.
Po szkoleniu uczestnicy otrzymują podsumowanie zrealizowanych ćwiczeń, w postaci pliku pdf z platformy Mural (na której realizowane są ćwiczenia).
Informacje dodatkowe
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (45 min.), przerwy nie wliczają się do jej czasu.
Informacja o przerwach zostanie zamieszczona na slajdach (na początku szkolenia) lub ekranie komputera w trakcie jej trwania.
W przypadku finansowania szkolenia w co najmniej 70% ze środków publicznych, o których jest mowa w art. 5 ust. 1 ustawy o finansach publicznych, obowiązuje stawka VAT zw.
Zawarto umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie na świadczenie usług rozwojowych z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu Zachodniopomorskie Bony Szkoleniowe.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
- Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy Zoom. Uczestnicy szkolenia otrzymają mailowo informacje na temat korzystania z platformy przy pomocy przeglądarki internetowej lub aplikacji do pobrania na komputer.
- Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
- Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, bezpłatną aplikację Zoom (do pobrania na komputer lub dostęp bezpośrednio w przeglądarce internetowej).
- Konieczna jest również kamera do interakcji oraz mikrofon.
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
- Uczestnik może skorzystać z dowolnego łącza sieciowego.
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
- Część materiałów szkoleniowych (prace przedkursowe) uczestnicy otrzymują mailowo. Wymagane podstawowe oprogramowanie umożliwiające odczyt plików zapisanych w formatach .doc, .docx i .pdf, czyli np. Microsoft Word. Pozostałe materiały (prezentacja, ćwiczenia, przykładowe egzaminy) są udostępniane przy pomocy platformy Calameo.
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
- Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.