ANGIELSKI KONWERSACJE/General English na poziomie A1. Moduł 1
ANGIELSKI KONWERSACJE/General English na poziomie A1. Moduł 1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana dla uczestników projektu Małopolski Pociąg do Kariery
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji28-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi46
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest utrwalenie podstawowych umiejętności użycia języka (speaking, listening)w różnych sytuacjach w pracy, podróży, czasie wolnymEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Osoba posługująca się językiem na tym poziomie rozumie wypowiedzi i często używane wyrażenia związane z życiem codziennym (np. podstawowe informacje dotyczące osoby rozmówcy i jego rodziny, zakupów, otoczenia, pracy). Potrafi porozumiewać się w prostych, rutynowych sytuacjach komunikacyjnych, wymagających jedynie prostej, bezpośredniej wymiany informacji na tematy znane i typowe. Potrafi w prosty sposób opisywać swoje pochodzenie, otoczenie, a także poruszać sprawy związane z najważniejszymi potrzebami życia codziennego. | Kryteria weryfikacji weryfikacja w praktycznym zastosowaniu umiejętności językowych w języku mówionym, rozumianym, czytanym i pisanym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Present simple be: I, you, introducing yourself
Present simple be: he, she, it
talking about people and their jobs
How to ask and answer simple questions, job related vocabulary
Singular and plural nouns; a, an, have, has
Prsesent simple be: we, you, they
numbers 11-100, common adjectives
Possesive adjectives, family related vocabulary
How to have short conversations, describing feelings
Wh-questions + be
Possessive’s, naming things and colours
Present simple have + yes/no questions (I, you, we, they), desk objects
How to shop for clothes, clothing related vocabulary
Likes, dislikes and opinions, different shops
Adverbs of frequency, food and beverage related vocabulary
Present simple: regular verbs (he, she, it)
everyday activities, telling the time
How to order in a café, café words
Present simple: yes/no questions (he,she,it)
talking about someone’s routine
Object pronouns, common verbs
Can for ability, verbs of ability
walidacja
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 Present simple be: he, she, it | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 talking about people and their jobs | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 How to ask and answer simple questions, job related vocabulary | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 Singular and plural nouns; a, an, have, has | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 Present simple be: we, you, they | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 numbers 11-100, common adjectives | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 Possesive adjectives, family related vocabulary | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 02-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 How to have short conversations, describing feelings | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 Wh-questions + be | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 09-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 Possessive’s, naming things and colours | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 Present simple have + yes/no questions (I, you, we, they), desk objects | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 How to shop for clothes, clothing related vocabulary | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 Likes, dislikes and opinions, different shops | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 Adverbs of frequency, food and beverage related vocabulary | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 28-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 Present simple: regular verbs (he, she, it) | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 everyday activities, telling the time | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 04-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 How to order in a café, café words | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 Present simple: yes/no questions (he,she,it) | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 11-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 talking about someone’s routine | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 Object pronouns | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 18-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 common verbs | Prowadzący Michele Jennings | Data realizacji zajęć 20-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 Can for ability, verbs of ability | Prowadzący Elena Derkach | Data realizacji zajęć 25-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 140,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 140,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 90,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 90,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Michele Jennings
Elena Derkach
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręczniki nie są zawarte w cenie kursu, pozostałe materiały gratis.
Warunki uczestnictwa
Udział w kursie poprzedzony jest:
obowiązkowym testem kwalifikacyjnym na stronie Yorku
https://york.edu.pl/bezplatne-testy-jezykowe/
rozmową kwalifikacyjną z metodykiem
Obowiązkowe przystąpienie do walidacji
Obecność na przynajmniej 80% zajęć, potwierdzane dziennikiem lekcyjnym z obowiązkowym podpisem słuchacza (zajęcia stacjonarne) lub nagraniami z zajęć (usługa zdalna w czasie rzeczywistym)
Każdy słuchacz ma obowiązek posiadania podręcznika z dostępem do materiałów cyfrowych oraz umiejętności posługiwania się platformą zoom w przypadku zajęć zdalnych w czasie rzeczywistym
Informacje dodatkowe
INFORMACJE DODATKOWE
W cenie kursu jest biblioteka, audioteka. Materiały dobierane są odpowiednio do poziomu zaawansowania słuchacza po przeprowadzeniu poziomujących testów diagnostycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WYMAGANIA TECHNICZNE/SPRZĘTOWE w wypadku gdy zajęcia zdalne odbywają się na platformie zoom
- każdy słuchacz otrzymuje indywidualnie na adres mailowy link do zalogowania się na platformie. Link będzie aktywny do zakończenia kursu
Wymagania:
Komputer, laptop lub telefon
Słuchawki, mikrofon
Stabilne połączenie z Internetem
Link będzie aktywny do zakończenia kursu
Konieczna jest zgoda słuchacza na nagrywanie zajęć.
Spełnienie wymogu zarówno przez beneficjenta jak i usługodawcę: minimalne parametry dot. łącza sieciowego: szybkość pobierania i wysyłania co najmniej 5Mb/s