Marketing w social mediach – tryb indywidualny
Marketing w social mediach – tryb indywidualny
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Artystyczne
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób, które świadomie planują wykorzystać social media w pracy zawodowej, zarówno pracowników, jak i pracodawców.
Szkolenie jest skierowane do:
- Właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą zwiększyć swoją widoczność w social media i pozyskać nowych klientów.
- Specjalistów ds. marketingu i osób odpowiedzialnych za promocję firmy w social media.
- Przedsiębiorców w branży usługowej, takich jak fryzjerzy, barberzy, kosmetolodzy, trenerzy personalni, którzy chcą skutecznie promować swoje usługi online.
- Osób, które planują rozpocząć działalność online i chcą budować swoją obecność w social mediach
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji16-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do praktycznych umiejętności tworzenia treści reklamowych i promocyjnych z szeroko pojętych mediów społecznościowych. Począwszy od przygotowania treści (grafik, zdjęć, tekstów), poprzez odpowiednie planowanie kampanii, po techniczną obsługę najważniejszych social mediów oraz programów pomocnych w tworzeniu treści. Nabyta wiedza i umiejętności kursant będzie potrafił wykorzystać podczas codziennej pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza – charakteryzuje niezbędne social media oraz właściwe dla nich formy promocji. | Kryteria weryfikacji Definiuje istotne w danym medium narzędzia do tworzenia akcji promocyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności – dobiera właściwe kadry do fotografii i filmowania, dobiera i buduje odpowiedni obraz do promowanej usługi/produktu. | Kryteria weryfikacji Odpowiednio dobiera właściwe zdjęcia, właściwe medium, jak również terminy akcji promocyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne – ustala sobie cele i priorytety działania | Kryteria weryfikacji Każdemu działaniu przypisuje priorytet, aby uzyskać założony cel. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Cz.1
- Wprowadzenie do multimediów w social mediach
- co to są multimedia w kontekście social media?
- jakie są różnice między zdjęciami, grafikami, rolkami, a filmami wideo?
- jakie platformy warto brać pod uwagę w zależności od typu treści?
- Prawa autorskie i ochrona wizerunku
- co oznacza ochrona wizerunku i jak możemy się zabezpieczyć przed niepożądanymi konsekwencjami
- co jest objęte prawami autorskimi, a co nie?
- w jaki sposób zadbać o to, by materiały, które publikujemy, tworzymy, nie naruszały praw autorskich innych osób
- Kompozycja – siła obrazu
- zasady kompozycji
- jak kadrować
- uspokajanie i dynamizowanie obrazu
- przedstawianie ruchu
- Praca z telefonem – przygotowanie treści
- jak wykorzystać dostępne narzędzia (aplikacje) do produkcji zdjęć i wideo?
- omówienie najpopularniejszych aplikacji do edycji zdjęć i filmów na telefonie.
- praktyczne ćwiczenia: robienie zdjęć, kręcenie filmów, tworzenie grafik.
- Edytowanie filmów i zdjęć na potrzeby social media
- podstawy montażu wideo
- aplikacje mobilne vs. desktopowe narzędzia
- techniki edytowania i przycinania filmów, dodawanie efektów
- korekcja kolorów, dodawanie napisów i grafik
Cz.2
- Strategia contentowa w social mediach
- jak budować plan publikacji?
- jakie są najlepsze praktyki tworzenia angażujących treści?
- co to jest storytelling i jak go wykorzystać w marketingu?
- Tworzymy treści bezpośrednio w multimediach
- jak to się robi na Facebooku, Tik-Toku, Instagramie
- wrzucamy przygotowane podczas szkolenia treści ćwicząc różnorodność możliwości jakie dają social media
- planowanie publikacji do przodu – czy tak się da
- łączenie mediów czyli jak zaoszczędzić czas
- Marketing własnej marki
- jak promować siebie i swoją markę w social mediach?
- wykorzystanie algorytmów i narzędzi do promocji postów.
- analiza wyników działań i optymalizacja kampanii
- Najczęstsze błędy w tworzeniu treści.
- Sesja Q&A – rozwiązywanie indywidualnych problemów uczestników.
Usługa realizowana w formule godzin dydaktycznych 45 min. Przerwy i walidacja wliczają się w czas trwania usługi. Uczestnikowi przysługuje przerwa na każde 4 godzin – 15 minut. Przerwa realizowana jest na prośbę uczestnika.
Warunki organizacyjne:
- Zajęcia prowadzone są indywidualnie, co pozwala na indywidualne podejście do uczestnika.
- Uczestnik będzie miał zapewniony dostęp do pakietu Adobe.
- Uczestnik będzie miał dostęp do profesjonalnego sprzętu studyjnego na potrzeby zajęć praktycznych.
Liczba godzin w podziale na zajęcia:
- teoretyczne - 2 godz. lekc.
- praktyczne - 22 godz. lekc.
Sposób organizacji walidacji:
- Walidacja zostanie przeprowadzona za pomocą testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Marketing w social mediach cz.1 | Prowadzący Agata Nadrowska | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Marketing w social mediach cz.2 | Prowadzący Agata Nadrowska | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Marketing w social mediach cz.3 | Prowadzący Agata Nadrowska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Marketing w social mediach cz.4 | Prowadzący Agata Nadrowska | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący Agata Nadrowska | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 2 280,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 2 280,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 142,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 142,50 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Kamil Jurczyński
Technik fotografii
Specjalizacja:
Portret charakterystyczny, fotografia modowa, reportażowa i ślubna. Grafika rastrowa - Photoshop oraz Lightroom
Prowadzi zajęcia:
Kurs ogólny fotografii cyfrowej, warsztaty tematyczne
Agata Nadrowska
Od lutego 2025 roku zajmuje się obsługą kanałów social media marki Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok. Zarządza kontem reklamowym Meta Ads, tworzy grafiki do postów, karuzel i relacji w programie Canva, nagrywa i montuje rolki. Nawiązuje i koordynuje współpracę z influencerami, grafikami i twórcami wideo oraz koordynuje współpracę UGC (user generated content). Tworzy harmonogramu publikacji, strategie rozwoju kanałów social media, raportuje działania social media oraz wdraża zmiany.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
filmy instruktażowe
Wymagane jest uczestnictwo w minimum 80% zajęć. Sposobem potwierdzenia obecności na zajęciach jest podpis na liście obecności.
Usługa może zostać zwolniona z podatku VAT dla uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień).
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość indywidualnego dostosowania terminów zajęć.
filmy instruktażowe przesyłane po każdych zajęciach
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym realizujemy za pośrednictwem platformy Google Meet.
Wymagania sprzętowe:
- przeglądarka internetowa Chrome lub Firefox;
- dobrej jakości mikrofon lub słuchawki, a także posiadanie kamery;
- aby efektywnie uczestniczyć w zajęciach, które obejmują obróbkę zdjęć w programach Adobe, niezbędne jest wcześniejsze zainstalowanie wymaganego oprogramowania na własnym urządzeniu;
- komputer stacjonarny/laptop:Procesor: Intel i7 / AMD Ryzen 7 lub lepszy (minimum i5 / Ryzen 5);
- RAM: Minimum 16 GB, zalecane 32 GB;
- karta graficzna: Minimum 4 GB VRAM, zalecane 8 GB VRAM lub więcej;
- dyski: Koniecznie SSD na system i projekty (najlepiej dwa SSD, w tym jeden NVMe);
- system operacyjny: Aktualny Windows 10/11 lub macOS 12+.
Łącze Internetowe
- Pobieranie (download): Minimum 10 Mb/s.
- Wysyłanie (upload): Minimum 5 Mb/s.
- Stabilność: Zalecane połączenie kablowe (Ethernet).