Kurs języka hiszpańskiego na poziomie A2 – usługa zdalna w czasie rzeczywistym (68 godz. x 45 min)
Kurs języka hiszpańskiego na poziomie A2 – usługa zdalna w czasie rzeczywistym (68 godz. x 45 min)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Grupa docelowa usługi
Adresatami kursu są osoby dorosłe, które:
- ukończyły poziom A1 lub posiadają znajomość języka hiszpańskiego na poziomie podstawowym,
- chcą rozwijać kompetencje językowe w zakresie komunikacji w języku hiszpańskim w życiu codziennym, zawodowym lub w podróży,
- potrzebują potwierdzenia umiejętności językowych w kontekście edukacyjnym lub zawodowym,
- preferują naukę zdalną w czasie rzeczywistym, umożliwiającą kontakt z lektorem i interakcję z grupą.
Kurs przeznaczony jest dla:
- osób pracujących, które chcą podnieść swoje kwalifikacje językowe,
- osób planujących pracę, studia lub podróże w krajach hiszpańskojęzycznych,
- osób zatrudnionych w branżach wymagających kontaktu z klientami zagranicznymi (np. turystyka, obsługa klienta, handel, administracja, edukacja),
- dorosłych uczących się dla rozwoju osobistego i zainteresowanych kulturą krajów hiszpańskojęzycznych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji20-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi68
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwinięcie kompetencji językowych uczestników do poziomu A2 zgodnie z ESOKJ. Uczestnik potrafi komunikować się w typowych sytuacjach życia codziennego i zawodowego, rozumie proste wypowiedzi ustne i pisemne, opisuje swoje doświadczenia, potrzeby i plany, stosuje podstawowe struktury gramatyczne oraz słownictwo poziomu A2, a także rozumie podstawowe różnice kulturowe krajów hiszpańskojęzycznychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie sens wypowiedzi i nagrań dotyczących znanych tematów życia codziennego i zawodowego. | Kryteria weryfikacji potrafi wychwycić główną myśl, rozpoznać znane słowa i zwroty, odpowiedzieć na pytania do nagrania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie krótkie teksty użytkowe, takie jak ogłoszenia, e-maile, wiadomości czy dialogi. | Kryteria weryfikacji wskazuje kluczowe informacje, rozumie kontekst i intencję autora | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi prowadzić prostą rozmowę na znane tematy, zadawać i odpowiadać na pytania, wyrażać opinie i emocje. | Kryteria weryfikacji spontaniczna reakcja w rozmowie, płynność i poprawność wypowiedzi dostosowana do poziomu A2. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi napisać krótkie teksty użytkowe, np. wiadomość, e-mail, opis osoby lub wydarzenia. | Kryteria weryfikacji poprawność językowa i spójność tekstu, adekwatność do tematu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się podstawowym słownictwem i strukturami gramatycznymi poziomu A2. | Kryteria weryfikacji poprawne użycie czasów, przyimków, zaimków i konstrukcji komunikacyjnych w mowie i piśmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi: Kurs języka hiszpańskiego na poziomie A2 – usługa zdalna w czasie rzeczywistym
1. Zakres tematyczny kursu
Program kursu obejmuje rozwijanie czterech sprawności językowych (rozumienie ze słuchu, czytanie, mówienie i pisanie) oraz poszerzanie kompetencji gramatycznych i leksykalnych w kontekście życia codziennego i zawodowego.
2. Treści nauczania
A. Komunikacja i funkcje językowe
- Nawiązywanie i podtrzymywanie rozmowy w typowych sytuacjach życia codziennego.
- Opowiadanie o sobie, rodzinie, zainteresowaniach i planach.
- Opisywanie osób, miejsc, przedmiotów i wydarzeń z przeszłości.
- Wyrażanie opinii, emocji, zgody i sprzeciwu.
- Pytanie o drogę, zakupy, jedzenie, podróże, zdrowie i czas wolny.
- Reagowanie w sytuacjach komunikacyjnych: w hotelu, restauracji, na dworcu, w pracy.
- Prowadzenie prostych rozmów telefonicznych i internetowych.
B. Zakres leksykalny
- Życie codzienne: dom, rodzina, obowiązki, zakupy, jedzenie.
- Czas wolny, hobby, podróże i wakacje.
- Praca i środowisko zawodowe.
- Zdrowie, samopoczucie i usługi medyczne.
- Edukacja i nauka języków.
- Pogoda, miasto, transport.
- Kultura i tradycje krajów hiszpańskojęzycznych.
C. Gramatyka i struktury językowe
- Czasowniki regularne i nieregularne w czasie Presente de Indicativo.
- Czasy przeszłe: Pretérito Perfecto i wprowadzenie do Pretérito Indefinido.
- Czas przyszły ir a + infinitivo (plany i zamiary).
- Zaimki osobowe, dzierżawcze, wskazujące i dopełnieniowe.
- Stopniowanie przymiotników.
- Określniki ilości, przyimki miejsca i czasu.
- Konstrukcje z czasownikiem gustar i podobne (encantar, interesar itp.).
- Tryb rozkazujący w formach podstawowych.
- Wprowadzenie do czasowników zwrotnych.
D. Rozwijanie sprawności językowych
- Rozumienie ze słuchu: słuchanie autentycznych i adaptowanych nagrań; rozumienie ogólnego sensu i wybranych informacji.
- Czytanie: krótkie teksty użytkowe (ogłoszenia, maile, wiadomości, artykuły), rozumienie głównej myśli i szczegółów.
- Mówienie: dialogi, scenki, odgrywanie ról, krótkie prezentacje, rozmowy tematyczne.
- Pisanie: krótkie teksty użytkowe (wiadomości, e-maile, opisy, zaproszenia, notatki).
E. Elementy kulturowe
- Zwyczaje i tradycje krajów hiszpańskojęzycznych.
- Geografia i podstawowe informacje o Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej.
- Formy grzecznościowe i normy komunikacyjne.
- Różnice językowe i kulturowe między Hiszpanią a krajami Ameryki Łacińskiej.
F. Narzędzia i metody pracy
- Nauka w formie zdalnej w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem platformy do wideokonferencji.
- Praca w parach i grupach w wirtualnych pokojach.
- Interaktywne materiały dydaktyczne: prezentacje, ćwiczenia online, materiały audio-wideo.
- Zadania komunikacyjne i projektowe utrwalające nowy materiał.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 21-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 25-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 28-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 02-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Marcin Plewka | Data realizacji zajęć 05-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 09-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 12-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 13-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 16-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 27-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 30-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 03-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 06-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 zajęcia językowe wg programu; współdzielenie ekranu, czat, rozmowy na żywo itp. | Prowadzący Aleksandra Lubocka | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 6 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 100,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 100,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Lubocka
Marcin Plewka
Posiada bogate doświadczenie w pracy z grupami oraz w nauczaniu indywidualnym, zarówno stacjonarnie, jak i online. W swojej pracy wykorzystuje nowoczesne metody dydaktyczne, dopasowując je do celów, stylu uczenia się i potrzeb uczestników.
Zainteresowania zawodowe obejmują kulturę i realia krajów hiszpańskojęzycznych, komunikację międzykulturową oraz rozwój efektywnych strategii uczenia się języków obcych. W pracy lektorskiej stawia na jasną komunikację, praktyczne zastosowanie języka oraz przyjazną, wspierającą atmosferę sprzyjającą nauce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują dostęp do materiałów dydaktycznych przygotowanych przez lektora, obejmujących prezentacje, zestawy słownictwa, ćwiczenia interaktywne, nagrania audio i materiały wideo. Wykorzystywane są także fragmenty podręczników i autentyczne materiały kulturowe (artykuły, dialogi, reklamy). Wszystkie materiały są udostępniane w formie elektronicznej na platformie wykorzystywanej do zajęć. Uczestnicy nie ponoszą dodatkowych kosztów zakupu podręczników.
Warunki uczestnictwa
W kursie mogą wziąć udział osoby dorosłe posiadające znajomość języka hiszpańskiego na poziomie A1 lub zbliżonym. Nie jest wymagane formalne potwierdzenie poziomu – uczestnik może zostać zakwalifikowany na podstawie krótkiej rozmowy z lektorem lub testu diagnostycznego.
Warunkiem uczestnictwa jest:
- dostęp do komputera lub tabletu z kamerą, mikrofonem i głośnikami,
- stabilne łącze internetowe umożliwiające udział w zajęciach online w czasie rzeczywistym,
- podstawowa umiejętność obsługi komputera i platform wideokonferencyjnych (np. Zoom, Teams, Google Meet),
- aktywny udział w zajęciach oraz wykonywanie zadań między spotkaniami.
Informacje dodatkowe
Zajęcia prowadzone są w formule zdalnej w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem platformy do wideokonferencji umożliwiającej interakcję z lektorem i uczestnikami. Kurs prowadzony jest przez doświadczonych lektorów języka hiszpańskiego, posiadających kwalifikacje filologiczne i doświadczenie w nauczaniu online.
Program kursu jest zgodny z poziomem A2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ) i może stanowić przygotowanie do egzaminów międzynarodowych (np. DELE A2).
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują zaświadczenie potwierdzające udział i osiągnięcie zakładanych efektów uczenia się.
Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi.
28.11.: dzisiejsze zajęcia muszą zostać odwołane i zostaną odrobione w innym terminie, o czym poinformujemy asap.
3.12.2025: zmiany w harmonogramie:
-zamiast 09.12 będziemy miały te zajęcia rozłożone: część zrobimy 03.12 15:00-17:00
-a 0,5 godziny odrobimy 12.12 i będziemy miały wtedy zajęcia od 12:30-14:30
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana jest w formie zdalnej, w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem platformy do wideokonferencji (np. Zoom, Microsoft Teams, Google Meet) umożliwiającej pełną interakcję pomiędzy uczestnikiem a trenerem (audio, wideo, chat, współdzielenie ekranu, tablica interaktywna).
Uczestnik powinien spełniać następujące warunki techniczne:
- posiadać komputer, laptop lub tablet z kamerą, mikrofonem i głośnikami lub zestawem słuchawkowym,
- zapewnić stabilne łącze internetowe umożliwiające płynne połączenie audio-wideo (min. 2 Mb/s),
- mieć dostęp do aktualnej wersji przeglądarki internetowej (Chrome, Edge, Firefox lub Safari) lub aplikacji platformy wykorzystywanej podczas kursu,
- posiadać podstawowe umiejętności obsługi komputera i narzędzi internetowych,
- korzystać z urządzenia osobistego, które zapewnia bezpieczeństwo danych i prywatność podczas zajęć.