Kurs języka hiszpańskiego na poziomie A1
Kurs języka hiszpańskiego na poziomie A1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla osób dorosłych rozpoczynających naukę hiszpańskiego od podstaw na poziomie A1, uczestników programu "Akademia inspiracji - subregion ciechanowski".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji18-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do posługiwania się językiem hiszpańskim na poziomie A1 w prostych, codziennych sytuacjach życia prywatnego i zawodowego, w tym do rozumienia i formułowania krótkich wypowiedzi ustnych i pisemnych, zadawania i udzielania odpowiedzi na proste pytania, przedstawiania siebie i innych, a także reagowania w typowych sytuacjach komunikacyjnych z wykorzystaniem podstawowych struktur leksykalno-gramatycznych oraz wszystkich czterech sprawności językowych zgodnie ze skalą CEFR,Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się MówienieUczestnik przedstawia siebie i inne osoby, podając podstawowe informacje (imię, wiek, narodowość, zawód). Uczestnik opisuje wygląd i charakter osób oraz miejsca (dom, miasto, szkoła). Uczestnik opowiada o swoich codziennych czynnościach, zainteresowaniach i planach na przyszłość. Uczestnik formułuje proste pytania i odpowiedzi w codziennych sytuacjach (zakupy, restauracja, transport). Uczestnik wyraża swoje upodobania, preferencje i opinie na temat jedzenia, hobby i kultury. | Kryteria weryfikacji uczestnik:Przedstawia się i opisuje innych poprawnie i płynnie na poziomie podstawowym. Formułuje proste pytania i odpowiedzi (np. o wiek, zawód, zainteresowania). Opisuje wygląd, charakter lub miejsca używając podstawowych przymiotników. Opowiada o codziennych czynnościach i planach z użyciem podstawowych czasowników (np. ser, tener, ir a). Wyraża własne preferencje/opinie (np. Me gusta, Prefiero) w prosty sposób. Posługuje się podstawowymi strukturami gramatycznymi z niewielkimi błędami, które nie zakłócają komunikacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się SłuchanieUczestnik rozpoznaje krótkie i proste wypowiedzi dotyczące życia codziennego, np. przedstawianie się, opisy miejsc, zamawianie jedzenia. Uczestnik wychwytuje główne informacje z prostych rozmów i nagrań (np. o rodzinie, czasie wolnym, zakupach). Uczestnik identyfikuje podstawowe słowa i wyrażenia w nagraniach o znanych tematach (np. pogoda, zdrowie, podróże). Uczestnik reaguje na proste instrukcje i pytania zadawane w wolnym tempie. | Kryteria weryfikacji uczestnik:Rozumie rozpoznaje, krótkie wypowiedzi o życiu codziennym (np. przedstawianie się, zakupy, pogoda). Wydobywa kluczowe informacje z prostych rozmów lub nagrań (np. imię, miejsce spotkania, godzina). Reaguje adekwatnie na usłyszane proste pytania i instrukcje (np. odpowiedź na pytanie, wykonanie prostego polecenia). Rozpoznaje podstawowe wyrażenia i zwroty w znanych kontekstach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się CzytanieUczestnik czyta i interpretuje krótkie teksty informacyjne, np. ogłoszenia, e-maile, zaproszenia. Uczestnik wyszukuje konkretne informacje w prostych tekstach (np. ceny, godziny otwarcia, miejsca spotkań). Uczestnik interpretuje krótkie dialogi i opisy życia codziennego. Uczestnik rozpoznaje podstawowe struktury gramatyczne i słownictwo w prostych tekstach. | Kryteria weryfikacji uczestnik:Interpretuje poprawnie sens krótkich tekstów (e-maile, ogłoszenia, zaproszenia) i wychwytuje główne informacje. Wyszukuje konkretne dane w tekście (np. data wydarzenia, miejsce spotkania). Rozpoznaje podstawowe struktury językowe i znajome słownictwo w prostych tekstach. Interpretuje krótki przekaz, wykazując zrozumienie głównego tematu tekstu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się PisanieUczestnik pisze krótkie wiadomości, np. e-mail do znajomego, kartkę z wakacji. Uczestnik formułuje proste zdania opisujące siebie, rodzinę, dom, plany. Uczestnik wypełnia formularze z podstawowymi danymi osobowymi. Uczestnik tworzy krótkie teksty narracyjne i opisowe dotyczące codziennych sytuacji. | Kryteria weryfikacji uczestnik:Pisze krótkie teksty (wiadomości, kartki) z logicznym układem (wstęp, rozwinięcie, zakończenie). Formułuje proste zdania poprawne gramatycznie (nawet jeśli z drobnymi błędami nieszkodzącymi komunikacji). Używa odpowiedniego słownictwa związanego z podstawowymi tematami kursu (np. rodzina, hobby, dom). Wypełnia formularze poprawnie, stosując wymagane dane osobowe. Tworzy krótkie opisy codziennych sytuacji z użyciem podstawowych czasowników i struktur. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 41 godzin lekcyjnych -45 minutowych realizowanych w formie zdalnej w czasie rzeczywistym i adresowany jest do osób rozpoczynających naukę na poziomie A1.Na każdych zajęciach realizowane będą zarówno ćwiczenia teoretyczne, jak i praktyczne prowadzące do rozwoju 4 sprawności językowych: mówienia, słuchania, pisania i czytania
1. Szkolenie będzie miało charakter warsztatowy, łącząc teorię z praktyką w celu rozwinięcia umiejętności komunikacyjnych
2.Przerwy nie zostały uwzględnione w harmonogramie.
3. SJO KaBa zapewnia uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych przesyłanych online.
4. Maksymalna liczba osób: 1
5. Ćwiczenia teoretyczne i praktyczne są realizowane podczas każdych zajęć naprzemiennie, dzięki czemu uczestnik zdobędzie wiedzę i rozwinie umiejętności niezbędne do komunikacji w języku hiszpańskim na poziomie A1.Ćwiczenia teoretyczne przewidziane są na 10 godzin a ćwiczenia praktyczne na 30 godzin.
6.Walidacja zostanie przeprowadzona na ostatnich zajęciach. Będzie ona sprawdzeniem osiągnięcia przez uczestnika zakładanych efektów uczenia się opartych na rozwoju czterech sprawności językowych:
- umiejętność "mówienia" zostanie sprawdzona w formie wywiadu swobodnego, trwającego ok 10 minut, podczas którego zweryfikowana zostanie płynność mówienia, poprawność gramatyczna i zasób leksykalny .
- Umiejętność słuchania zostanie sprawdzona w formie wywiadu swobodnego. Uczestnik odsłucha nagranie i odpowie na pytania dotyczące treści nagrania (czas ok 10 min)
- umiejętność czytania zostanie sprawdzona w formie testu teoretycznego (czas ok 10 min) i sprawdzi interpretację tekstu, ogólną i szczegółową w oparciu o zestaw pytań do tekstu.
- umiejętność pisania zostanie sprawdzona poprzez analizę dowodów i deklaracji (15 min) . Uczestnik otrzyma za zadanie napisanie krótkiego tekstu użytkowego wg podanych zagadnień. Analizie zostanie poddana poprawność gramatyczna, zakres słownictwa i skuteczność przekazywania informacji w formie pisemnej.
Wszystkie zdania zostaną przygotowane w oparciu o treści zrealizowane podczas szkolenia i zawarte w programie.
Walidator nie bierze udziału w części edukacyjnej, przeprowadza wyłącznie walidację.
Program nauczania języka hiszpańskiego poziom A1
1. Powitania, przedstawianie się, dane osobowe
- Leksykalny: Imię, nazwisko, narodowość, języki
- Gramatyczny: Ser, llamarse, zaimki osobowe
2. Kraje, narodowości i liczby
- Leksykalny: Kraje, języki, liczby 0–100
- Gramatyczny: Rodzajnik określony i nieokreślony (el, la, un, una)
3. Rodzina i opis osób
- Leksykalny: Członkowie rodziny, wygląd i charakter
- Gramatyczny: Przymiotniki + ser, tener
4. Dom, mieszkanie i meble
- Leksykalny: Pokoje, wyposażenie domu
- Gramatyczny: Hay, estar + opis lokalizacji
5. Miasto i środki transportu
- Leksykalny: Miejsca w mieście, transport
- Gramatyczny: Ir a + miejsce
6. Codzienna rutyna i czasowniki zwrotne
- Leksykalny: Czynności codzienne, godziny
- Gramatyczny: Czasowniki zwrotne (levantarse, acostarse)
7. Hobby i czas wolny
- Leksykalny: Hobby, sporty, zainteresowania
- Gramatyczny: Gustar + czasowniki w bezokoliczniku
8. Jedzenie i zakupy
- Leksykalny: Produkty spożywcze, zamawianie w restauracji
- Gramatyczny: Pedir, querer
9. Ubrania i kolory
- Leksykalny: Części garderoby, kolory
- Gramatyczny: Przymiotniki wskazujące: este, esa
10. Pogoda i pory roku
- Leksykalny: Opis pogody, pory roku
- Gramatyczny: Hacer, estar, hay (pogoda)
11. Zdrowie i samopoczucie
- Leksykalny: Części ciała, dolegliwości
- Gramatyczny: Tener + dolegliwość (tengo dolor de...)
12. Plany i przyszłość
- Leksykalny: Wakacje, przyszłe plany
- Gramatyczny: Ir a + bezokolicznik
13. Opisywanie przeszłości (perfekto)
- Leksykalny: Czynności z ostatnich dni
- Gramatyczny: Pretérito perfecto (he comido, hemos viajado)
14. Zwierzęta i natura
- Leksykalny: Zwierzęta domowe, dzikie, środowisko
- Gramatyczny: Gustar, encantar (lubić, zachwycać)
15. Święta i uroczystości
- Leksykalny: Święta, tradycje w krajach hiszpańskojęzycznych
- Gramatyczny: Powtórzenie: czas przeszły i przyszły
16. Technologia i media społecznościowe
- Leksykalny: Internet, aplikacje, komunikacja
- Gramatyczny: Poder (móc)
17. Kino, książki, muzyka
- Leksykalny: Gatunki filmowe, opinie o kulturze
- Gramatyczny: Me gusta, me encanta + bezokolicznik
18. W szkole i pracy
- Leksykalny: Zajęcia szkolne, obowiązki zawodowe
- Gramatyczny: Tener que + bezokolicznik
19. Opis miejsca / zdjęcia
- Leksykalny: Opis krajobrazów, miast, wnętrz
- Gramatyczny: Hay, estar + rzeczowniki
20. Podsumowanie i prezentacje ustne
- Leksykalny: Powtórka tematów: rodzina, hobby, dom, plany
- Gramatyczny: Powtórka głównych struktur: ser, estar, tener, gustar, perfecto, futuro
21.WALIDACJA: wywiad swobodny, test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Powitania, przedstawianie się, dane osobowe Leksykalny: Imię, nazwisko, narodowość, języki Gramatyczny: Ser, llamarse, zaimki osobowe | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 20-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Kraje, narodowości i liczby Leksykalny: Kraje, języki, liczby 0–100 Gramatyczny: Rodzajnik określony i nieokreślony (el, la, un, una) | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 27-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Rodzina i opis osób Leksykalny: Członkowie rodziny, wygląd i charakter Gramatyczny: Przymiotniki + ser, tener | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 04-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Dom, mieszkanie i meble Leksykalny: Pokoje, wyposażenie domu Gramatyczny: Hay, estar + opis lokalizacji | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 11-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Miasto i środki transportu Leksykalny: Miejsca w mieście, transport Gramatyczny: Ir a + miejsce | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 18-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Codzienna rutyna i czasowniki zwrotne Leksykalny: Czynności codzienne, godziny Gramatyczny: Czasowniki zwrotne (levantarse, acostarse) | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Hobby i czas wolny Leksykalny: Hobby, sporty, zainteresowania Gramatyczny: Gustar + czasowniki w bezokoliczniku | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Jedzenie i zakupy Leksykalny: Produkty spożywcze, zamawianie w restauracji Gramatyczny: Pedir, querer | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Ubrania i kolory Leksykalny: Części garderoby, kolory Gramatyczny: Przymiotniki wskazujące: este, esa | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 29-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Pogoda i pory roku Leksykalny: Opis pogody, pory roku Gramatyczny: Hacer, estar, hay (pogoda) | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 05-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Zdrowie i samopoczucie Leksykalny: Części ciała, dolegliwości Gramatyczny: Tener + dolegliwość (tengo dolor de...) | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Plany i przyszłość Leksykalny: Wakacje, przyszłe plany Gramatyczny: Ir a + bezokolicznik | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Opisywanie przeszłości (perfekto) Leksykalny: Czynności z ostatnich dni Gramatyczny: Pretérito perfecto (he comido, hemos viajado) | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 26-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Zwierzęta i natura Leksykalny: Zwierzęta domowe, dzikie, środowisko Gramatyczny: Gustar, encantar (lubić, zachwycać) | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Święta i uroczystości Leksykalny: Święta, tradycje w krajach hiszpańskojęzycznych Gramatyczny: Powtórzenie: czas przeszły i przyszły | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 12-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Technologia i media społecznościowe Leksykalny: Internet, aplikacje, komunikacja Gramatyczny: Poder (móc) | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 19-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Kino, książki, muzyka Leksykalny: Gatunki filmowe, opinie o kulturze Gramatyczny: Me gusta, me encanta + bezokolicznik | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 26-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 W szkole i pracy Leksykalny: Zajęcia szkolne, obowiązki zawodowe Gramatyczny: Tener que + bezokolicznik | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 02-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Opis miejsca / zdjęcia Leksykalny: Opis krajobrazów, miast, wnętrz Gramatyczny: Hay, estar + rzeczowniki | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 09-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Podsumowanie i prezentacje ustne Leksykalny: Powtórka tematów: rodzina, hobby, dom, plany Gramatyczny: Powtórka głównych struktur: ser, estar, tener, gustar, perfecto, futuro | Prowadzący Ricardo Munoz Roufak | Data realizacji zajęć 16-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 WALIDACJA: wywiad swobodny, test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Ricardo Munoz Roufak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1.Uczestnicy otrzymają na każdej lekcji pliki dokumentów z zakresu przerabianych treści, materiały leksykalne i gramatyczne, materiały video i audio wykorzystywane z Internetu bezpośrednio podczas lekcji.
Warunki uczestnictwa
Usługa przeznaczona jest dla osób dorosłych rozpoczynających naukę hiszpańskiego od podstaw na poziomie A1, uczestników programu "Akademia inspiracji - subregion ciechanowski".
Uczestnik nie jest zobowiązany jest do wykonania testu na wejściu, ponieważ rozpoczyna naukę hiszpańskiego od podstaw
Uczestnik musi podpisać umowę z usługodawcą, SJO KaBa.
Informacje dodatkowe
1.Harmonogram szkolenia może ulec zmianie na życzenie klienta.
2.Jedna lekcja trwa 45 minut
3.Usługi związane z nauką języków obcych korzystają ze zwolnienia z podatku na podstawie art.43 ust.1 pkt 28 ustawy o VAT.
4. Wartości usługi wynosi 4920 zł i nie obejmuje kosztów bezpośrednio niezwiązanych z usługą rozwojowątakich jakich, np. kosztów dojazdów, zakwaterowania, itp.
5. Zajęcia odbywają się online. Przeglądarka Internetowa , z której korzysta uczestnik zapewnia odpowiednią konfigurację dla osób niepełnosprawnych jak np zmiana kontrastu, zwiększenie trzcionki itp
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnicy potrzebują:
- komputer, laptop, tablet z czynną kamerą video-procesor dwurdzeniowy @GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- @GB pamięcie RAM lub więcej
- system operacyjny windows 8 lub 11, macOS, iOS, Linux, Chrome OS
- dostęp do Internetu i połączenie o prędkości od 512 Kbps do 2Mbps
- przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari lub Edge oraz platforma CLICKMEETING
Link aktywacyjny ważny jest do 30.05.2026
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu umożliwiającego identyfikację uczestników oraz zastosowanego narzędzia.