Trener mentalny - poziom zaawansowany\ Szkolenie
Trener mentalny - poziom zaawansowany\ Szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do:
- trenerów, coachów, psychologów, doradców zawodowych,
- liderów, menedżerów, HR Business Partnerów,
- osób posiadających doświadczenie w pracy rozwojowej, chcących poszerzyć warsztat o zaawansowane techniki treningu mentalnego.
Wymagane: ukończenie szkolenia podstawowego z zakresu coachingu/treningu mentalnego lub doświadczenie w pracy indywidualnej z klientem (min. 1 rok).
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji12-12-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie zaawansowanych kompetencji trenera mentalnego w zakresie pracy z przekonaniami, emocjami, dynamiką grupową oraz strategią rozwoju potencjału mentalnego jednostek i zespołów. Uczestnik po szkoleniu potrafi samodzielnie prowadzić procesy treningu mentalnego, tworzyć programy rozwojowe dla grup i klientów indywidualnych, a także stosować narzędzia wspierające trwałą zmianę wzorców poznawczych i emocjonalnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi zdiagnozować własną i klienta tożsamość oraz filtry percepcyjne. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi Prawidło wypełnić mapy filtrów; przeprowadzić ćwiczenia i przedstawić analizy. Teoria plus praktyka. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje ograniczające przekonania i opracowuje plan budowy nowych wzorców neuronalnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zidentyfikować blokujące przekonania, opracować plan budowy nowych wzorców. Teoria plus praktyka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje techniki reframingu i rozpoznaje mechanizmy autosabotażu u siebie i klienta. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przeprowadzić sesje reframingu, oddechowe oraz relaksacyjne. Teoria plus praktyka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik świadomie pracuje ze stanem obecności i analizuje motywacje wewnętrzne i zewnętrzne. | Kryteria weryfikacji potrafi poprowadzić sesje oraz ćwiczenia stan obecności, regulację układu nerwowego, inteligencji somatycznej. Teoria plus praktyka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik zna i stosuje strategie interwencji kryzysowej oraz tworzy i aplikuje kotwice emocjonalne. | Kryteria weryfikacji Potrafi opracować scenariusze interwencji kryzysowej; stworzenie kotwic. Teoria plus praktyka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie i moderuje procesy grupowe, zna etapy rozwoju grupy i role trenera. | Kryteria weryfikacji Potrafi prowadzić warsztaty grupowe; identyfikacja roli grupowej i fazy rozwoju. Teoria plus praktyka. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi projektować trening zespołowy: cele, struktura, narzędzia i prowadzi warsztat grupowy. | Kryteria weryfikacji Opracuje oraz przedstawi plan treningu zespołowego + przeprowadzenie symulacji warsztatu. Teoria plus praktyka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi samodzielnie poprowadzić sesję treningu mentalnego z klientem lub grupą, stosując poznane narzędzia. | Kryteria weryfikacji Symulacja sesji przeprowadzona pełna sesja z klientem/grupą; zastosowanie różnych technik. Teoria plus praktyka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi ocenić efekty własnej pracy trenerskiej, dokonać samooceny i zaplanować dalszy rozwój. | Kryteria weryfikacji Przeprowadzenie sesji treningu mentalnego oraz WALIDACJA | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1 – Mapa tożsamości i rozpoznanie filtrów percepcyjnych
- Analiza tożsamości uczestnika i klienta\ teoria
- Rozpoznawanie filtrów percepcyjnych i metaprogramów\ teoria
- Ćwiczenia diagnostyczne i samoocena\ praktyka
Moduł 2 – Dekonstrukcja przekonań i planowanie nowych wzorców neuronalnych
- Identyfikacja ograniczających przekonań\teoria
- Tworzenie planu budowy nowych wzorców poznawczych\praktyka
- Praktyka neurotreningu\ praktyka
Moduł 3 – Reframing, transformacja i praca z autosabotażem
- Techniki reframingu poznawczego i emocjonalnego\praktyka
- Rozpoznawanie i neutralizacja mechanizmów autosabotażu\teoria
- Ćwiczenia praktyczne\praktyka
Moduł 4 – Trening obecności i analiza źródeł motywacji
- Trening uważności i obecności w pracy trenerskiej\praktyka
- Analiza motywacji wewnętrznej i zewnętrznej\teoria
- Ćwiczenia praktyczne i refleksja grupowa\praktyka
Moduł 5 – Strategie pracy z kryzysem i kotwice emocjonalne
- Interwencja w sytuacjach kryzysowych\teoria
- Tworzenie i stosowanie kotwic emocjonalnych\teoria
- Symulacje sytuacji kryzysowych\praktyka
Moduł 6 – Dynamika grupowa i moderowanie grupy
- Psychologia grupy i fazy rozwoju zespołu\teoria
- Role trenera i uczestników w procesie grupowym\teoria
- Moderowanie procesów grupowych i treningowych\praktyka
Moduł 7 – Plan treningu zespołowego i praca warsztatowa
- Projektowanie programu treningu zespołowego\teoria
- Struktura, cele, ćwiczenia, narzędzia warsztatowe\praktyka
- Realizacja mini-warsztatów w grupach\praktyka
Moduł 8 – Symulacja sesji treningu mentalnego
- Prowadzenie pełnej sesji treningu mentalnego\praktyka
- Zastosowanie poznanych narzędzi i technik\praktyka
- Analiza i feedback od prowadzącego oraz grupy\teoria
Moduł 9 – Walidacja
- Przeprowadzenie sesji treningu mentalnego\praktyka
- Ocena efektów szkolenia i sesji przez prowadzącego
- Plan dalszego rozwoju uczestnika
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Mapa tożsamości i rozpoznanie filtrów percepcyjnych | Prowadzący Małgorzata Duda | Data realizacji zajęć 16-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Dekonstrukcja przekonań i planowanie nowych wzorców neuronalnych | Prowadzący Małgorzata Duda | Data realizacji zajęć 23-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Reframing, transformacja i praca z autosabotażem | Prowadzący Małgorzata Duda | Data realizacji zajęć 30-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Trening obecności i analiza źródeł motywacji | Prowadzący Małgorzata Duda | Data realizacji zajęć 06-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Strategie pracy z kryzysem i kotwice emocjonalne | Prowadzący Małgorzata Duda | Data realizacji zajęć 08-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Dynamika grupowa i moderowanie grupy | Prowadzący Małgorzata Duda | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Plan treningu zespołowego i praca warsztatowa | Prowadzący Małgorzata Duda | Data realizacji zajęć 15-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Symulacja sesji treningu mentalnego | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 200,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Duda
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizacja szkolenia:
Każdy uczestnik otrzymuje kod dostępu oraz wszystkie materiały szkoleniowe drogą elektroniczną na podany adres e-mail. W przypadku pytań technicznych, organizacyjnych lub merytorycznych uczestnik może kontaktować się bezpośrednio z prowadzącą szkolenie - Małgorzatą Duda
Informacje dodatkowe
Podczas każdego dnia szkolenia przewidziane są krótkie przerwy kawowe: 2 przerwy po 5 minut każda, w celu regeneracji uwagi i utrzymania efektywności uczestników. Każda godzina szkolenia odpowiada pełnej godzinie dydaktycznej – 60 minut. Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym, rozmowa na żywo. Link do spotkania zostanie wysłany każdorazowo najpózniej dzień przed zajęciami.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne dla uczestnika:
Aby w pełni uczestniczyć w szkoleniu, uczestnik powinien dysponować:
- stabilnym dostępem do internetu,
- komputerem lub innym urządzeniem z kamerą i mikrofonem,
- zainstalowanym komunikatorem MS Teams, na który zostanie wysłany kod dostępu na podany adres e-mail.
Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym, rozmowa na żywo.