Zasady współpracy w biznesie - szkolenie.
Zasady współpracy w biznesie - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla przedsiębiorców, właścicieli oraz pracowników firm, którzy chcieliby lepiej współpracować w przedsiębiorstwie oraz biznesie.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji09-01-2026
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego budowania, zarządzania i utrzymywania trwałych relacji biznesowych z kontrahentami i klientami, z uwzględnieniem etyki i kultury organizacyjnej. Uczestnik opanowuje techniki nawiązywania relacji i zarządzania zaufaniem, skutecznie rozpoznaje i rozwiązuje konflikty oraz prowadzi negocjacje. Ponadto, opracowuje strategie lojalnościowe, planuje komunikację oraz stosuje zasady networkingu i partnerstwa biznesowego w kontekście zarządzania projektem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia wartość relacji i stosuje zasady transparentności przy ich nawiązywaniu. | Kryteria weryfikacji Opisuje korzyści z dobrych relacji i tworzy komunikat otwierający relację, zawierający zasady wzajemnej współpracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Prezentuje formy nawiązywania relacji. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje opis mechanizmów i sposobów skutecznego nawiązywania relacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Buduje zaufanie i trwałe relacje z klientem. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuję rolę zaufania i komunikacji w długofalowej współpracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozwiązuje konflikty. | Kryteria weryfikacji Podaje praktyczne techniki mediacji i kompromisu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Utrzymuję relacje z kontrahentami. | Kryteria weryfikacji Wykazuję sposoby regularnej komunikacji z klientem. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Zarządza projektem. | Kryteria weryfikacji Opisuje etapy budowy mapy projektu (role, zasoby, terminy) i wskazuje narzędzia do zarządzania projektami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Współpracuje z klientami i partnerami zewnętrznymi. | Kryteria weryfikacji Podaje zasady współpracy z kontrahentami i klientami. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady networkingu i analizuje etyczne decyzje biznesowe w kontekście kultury organizacyjnej. | Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe elementy partnerstwa biznesowego i wyjaśnia znaczenie ochrony własności intelektualnej oraz standardów moralnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Część teoretyczna (10h) :
Moduł 1: Początkowa faza budowania relacji z kontrahentami
- Wartość relacji w przedsiębiorstwie
- Wprowadzenie zasad współpracy i zaufania
- Korzyści dla firmy z dobrych relacji z klientem
Moduł 2: Formy nawiązywania relacji
- Określenie potencjalnych kontrahentów
- Mechanizmy i sposoby rozpoczynania relacji
- Znaczenie transparentności i otwartości w relacjach biznesowych
Moduł 3: Budowanie zaufania i trwałych relacji
- Najważniejsze elementy budowania zaufania
- Rola zaufania i komunikacji w długofalowej współpracy
Moduł 4: Rozwiązywanie konfliktów
- Rozpoznawanie potencjalnych konfliktów
- Zarządzanie konfliktami w relacjach biznesowych
Moduł 5: Utrzymywanie relacji z kontrahentami
- Teoretyczne zasady utrzymania kontaktu
- Programy lojalnościowe i budowanie wartości klienta
Moduł 6: Zarządzanie projektem w ramach współpracy
- Planowanie współpracy biznesowej
- Delegowanie zadań i odpowiedzialności
Moduł 7: Współpraca z klientami i partnerami zewnętrznymi
- Zasady networkingu i współpracy po zakończeniu transakcji
- Kluczowe elementy partnerstwa biznesowego
Moduł 8: Kultura organizacyjna i etyka w biznesie (teoria)
- Rola kultury organizacyjnej
- Ochrona własności intelektualnej i zarządzanie danymi
- Standardy moralne w biznesie
Część praktyczna (12h) :
Moduł 1 : Formy nawiązywania relacji
- Ćwiczenia z przygotowania pierwszego kontaktu z kontrahentem (symulacja rozmowy)
- Tworzenie komunikatu otwierającego relację (email, telefon, spotkanie)
Moduł 2: Budowanie zaufania i trwałych relacji
- Przykłady dobrych praktyk – analiza przypadków firm
- Opracowanie modelu relacji z partnerem biznesowym
- Tworzenie planu podtrzymania relacji
Moduł 3: Rozwiązywanie konfliktów
- Symulacje mediacji i negocjacji
- Scenki konfliktowe z klientem i partnerem biznesowym
- Ćwiczenie: kompromis, ugoda, negocjacje
Moduł 4 :Utrzymywanie relacji z kontrahentami
- Tworzenie planu kontaktu i komunikacji z klientem
- Projektowanie działań lojalnościowych (mini program lojalnościowy)
Moduł 5: Zarządzanie projektem we współpracy biznesowej
- Ćwiczenie: budowa mapy projektu (role, zasoby, terminy)
- Praca z narzędziami do zarządzania projektami (np. Trello, Asana)
Moduł 6: Współpraca z klientami i partnerami zewnętrznymi
- Tworzenie modelu partnerstwa biznesowego (canvas relacji)
- Ćwiczenie: networking – jak mówić o swojej firmie (elevator pitch)
Moduł 7: Kultura organizacyjna i etyka w biznesie
- Analiza case study firm, które skutecznie współpracują z innymi organizacjami
- Ćwiczenia: etyczne decyzje biznesowe – symulacja sytuacji kryzysowych
Walidacja szkolenia.
Warunki organizacyjne:
- szkolenie realizowane jest w formie zdalnej w czasie rzeczywistym (online) z wykorzystaniem platformy do komunikacji wideo (Clickmeeting)) oraz narzędzi cyfrowych do testów i zadań praktycznych.
- łączny czas trwania usługi: 22 godziny dydaktyczne (16h 30 minut zegarowych).
- zajęcia teoretyczne: około 10 godzin dydaktycznych; zajęcia praktyczne: około 12 godzin dydaktycznych (warsztaty, analiza przypadków, zadania, prezentacje).
- każdego dnia szkoleniowego przewidziane są przerwy zgodnie z harmonogramem, przerwy są wliczone w czas realizacji szkolenia.
- szkolenie realizowane jest w jednej grupie — maksymalnie do 15 uczestników. Nie przewiduje się podziału na podgrupy.
- uczestnicy otrzymają materiały: prezentacja, skrypt, karty pracy, test walidacyjny, formularz samooceny.
- walidacja przeprowadzana jest na zakończenie szkolenia i jest wliczona w czas szkolenia. Metody walidacji: test teoretyczny oraz wywiad swobodny. Walidacja trwa łącznie 15 minut (10 min test/dla wszystkich uczestników + 5 min wywiad swobodny/ na 1 osobę). Test rozwiązywany jest jednocześnie przez wszystkich uczestników, a wywiad swobodny dla każdej osoby moderowany pozwalający na weryfikację zastosowania wiedzy w realnych sytuacjach zawodowych. Pozostałe osoby będą walidowane po szkoleniu (5 min x 14 uczestników = 70 minut).
- walidację przeprowadza osoba nieprowadząca szkolenia — niezależny walidator zgodnie z zasadą rozdzielenia funkcji.
- pozytywna walidacja skutkuje wydaniem certyfikatu kompetencji z opisem efektów uczenia się zgodnym ze standardami BUR.
- osoba walidująca to Michał Gumowski, walidator nie uczestniczy w części edukacyjnej, nie prowadzi szkolenia oraz nie ma wpływu na przebieg procesu dydaktycznego. Walidator pojawia się dopiero po zakończeniu części szkoleniowej, aby przeprowadzić proces weryfikacji nabytych kompetencji przy użyciu testu i wywiadu swobodnego.
Środowisko szkoleniowe (stanowisko szkoleniowe):
- Każdy uczestnik korzysta ze stanowiska komputerowego wyposażonego w:
- komputer/laptop z dostępem do Internetu (min. 10 Mb/s),
- kamerę i mikrofon umożliwiające udział w dyskusjach i warsztatach,
- słuchawki/głośniki,
- dostęp do przeglądarki oraz narzędzi cyfrowych wykorzystywanych podczas szkolenia (formularze Google, Mentimeter, Padlet, testinteraktywny).
Stanowisko szkoleniowe umożliwia pełną interakcję między uczestnikami oraz udział w ćwiczeniach, symulacjach i dyskusjach moderowanych.
Organizacja zajęć praktycznych (warsztaty):
Zajęcia praktyczne realizowane są w formie:
- analizy rzeczywistych przypadków (case study firm) bez podziału na podgrupy w formie wspólnej analizy,
- zadań (tworzenie checklist i planów działań ekologicznych),
- pracy w parach/problem solving,
- krótkich prezentacji uczestników (mini projekty wdrożeniowe).
Ćwiczenia prowadzone są z wykorzystaniem narzędzi interaktywnych (Miro, Padlet, Jamboard, Formularze Google) oraz w trybie warsztatowym, z aktywnym udziałem uczestników. Uczestnicy rozwiązują zadania praktyczne odnoszące się bezpośrednio do ich miejsca pracy, branży lub stanowiska.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Początkowa faza budowania relacji z kontrahentami - teoria i praktyka./Współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Formy nawiązywania relacji - teoria i praktyka./Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Przerwa kawowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Budowanie zaufania i trwałych relacji - teoria i praktyka./Współdzie lenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Rozwiązywanie konfliktów - teoria i praktyka./Współdzielenie konfliktów. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Rozpoznawanie potencjalnych konfliktów - teoria i praktyka./Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Przerwa obiadowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Praktyczne techniki mediacji i kompromisu - teoria i praktyka./Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Zarządzanie konfliktami w zespole i w relacjach z klientami oraz partnerami - teoria i praktyka./Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Utrzymywanie relacji z kontrahentami - teoria i praktyka./Współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Zarządzanie projektem w ramach współpracy - teoria i praktyka./Współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Przerwa kawowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Współpraca z klientami i partnerami zewnętrznymi - teoria i praktyka./Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Rola networkingu i utrzymywania relacji po zakończeniu transakcji - teoria i praktyka./Współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Kultura organizacyjna i etyka w biznesie - teoria i praktyka./Współdzielenie ekranu | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Przerwa obiadowa | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Znaczenie etyki i standardów moralnych w budowaniu relacji biznesowych - teoria i praktyka./Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Przykłady dobrych praktyk (studium przypadków firm, które skutecznie współpracują z innymi organizacjami) - teoria i praktyka./ Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Bartosz Kroplewski | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 3 640,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 3 640,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 165,45 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 165,45 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Bartosz Kroplewski
Aktualnie jest na studiach doktoranckich na UWM w Olsztynie.
Autor wielu felietonów oraz publikacji naukowych.
Na co dzień prowadzi własny biznes i promuje własne marki. Jest właścicielem marki " Akademia Zdrowia, którą stworzył w 2013 roku oraz marki PlusNutrition, która założył w 2022 roku.
Jest trenerem personalnym, funkcjonalnym trenerem medycznym, specjalistą do spraw żywienia i masażystą.
Prowadzi szkolenia, kursy i warsztaty z zakresu odżywiania, treningu i wpływu czynników środowiskowych oraz zasad współpracy w biznesie.
Posiada doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu, sprzedaży usług, wprowadzaniu i sprzedaży produktów, budowania własnego wizerunku, zarządzaniu profilami biznesowymi w social media czym chętnie się dzieli podczas prowadzenia szkoleń z kursantami.
Szkolenia prowadzi nieprzerwanie od 2017. W ostatnich 5 latach przeprowadził 40 szkoleń dla około 200 kursantów, co przełożyło się na blisko 350 godzin szkoleń.
Specjalizuję się w szkoleniach :
- budowania własnego wizerunku
- sprzedażowych
- motywacyjnych
- zarządzania firmą
- marketingowych
- treningów personalnych
- ekologia
- AI w biznesie
- zasad współpracy w biznesie
Certyfikaty :
Trenera Szkoleniowca
Instruktora sportowego
Sprzedażowa pewność siebie
Marketing w social media
Specjalista d.s. ekologii
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy, ankieta, test, prezentacja.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie skierowane jest dla przedsiębiorców, właścicieli oraz pracowników firm, którzy chcieliby lepiej współpracować w przedsiębiorstwie oraz biznesie.
Szkolenie jest dostępne dla osób z niepełnosprawnościami.
Uczestnicy mogą zgłosić indywidualne potrzeby w zakresie dostępności (np. wsparcie techniczne, dostosowanie materiałów, możliwość udziału bez kamery, napisy do nagrań, dostosowanie platformy dla osób słabosłyszących lub niedowidzących).
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu każdy uczestnik otrzyma certyfikat.
Warunkiem uzyskania certyfikatu jest uzyskanie 100% frekwencji usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu i ćwiczeń.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Uczestnikom/-czkom projektu, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z VAT ze zgodnie z podstawą prawną :
Stosownie do treści § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień zwolnione od podatku od towarów i usług są usługi kształcenia zawodowego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie odbywać się na platformie : https://clickmeeting.com/pl/
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge(Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej ofi cjalnej wersji wybranej przeglądarki.
Aby mieć pewność, że możesz zorganizować swoje wydarzenie bez jakichkolwiek problemów, sprawdź wymagania za pomocą naszego Testu konfiguracji systemu.
Po prawej stronie testu możesz posłuchać przykładowego utworu muzycznego, aby sprawdzić, czy Twojegłośniki lub podłączone słuchawki działają prawidłowo. Możesz również sprawdzić poziom dźwięku, przemawiając do mikrofonui obserwując poziom ruchomego paska, a także zobaczyć strumień ze swojej kamery.
Po lewej stronie Testu konfi guracji systemu możesz sprawdzić, czy połączenie z naszymi serwerami konferencyjnymi jest w porządkuoraz czy system operacyjny i przeglądarka internetowa są aktualne. Należy pamiętać, że platforma ClickMeeting domyślnie wybieradostępne wyjście audio, mikrofonu i kamery.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziejzaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania lub sprzętu i musi zostaćskonsultowana z naszym Działem sprzedaży aby sprawdzić kompatybilność kamery, zachęcamy do stworzenia darmowego kontatestowego.
.
Aby móc korzystać z usługi (włączając w to udział w konferencjach) na niektórych urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranieodpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczaskonferencji, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych dourządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfi kację wszystkich uczestników orazzastosowanego narzędzia.