Indywidualny kurs języka hiszpańskiego, online na poziomie B1 - 40 godzin(40x45min.) - forma zdalna w czasie rzeczywistym * Akademia Rozwoju Umiejętności"
Indywidualny kurs języka hiszpańskiego, online na poziomie B1 - 40 godzin(40x45min.) - forma zdalna w czasie rzeczywistym * Akademia Rozwoju Umiejętności"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób dorosłych, które w zakresie swojego rozwoju zawodowego potrzebują podnieść kompetencje znajomości języka obcego zgodnie z CEFR.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji11-11-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu językowego jest wykształcenie kompetencji językowych uczestników, umożliwiających wykorzystanie języka w zakresie czytania, słuchania oraz im porozumiewanie się w języku docelowym, w kontekstach zawodowych i społecznych na poziomie B1 według CEFR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Porozumiewa się w większości sytuacji komunikacyjnych. Tworzy proste, spójne wypowiedzi na tematy, które są jej znane lub które ją interesują. | Kryteria weryfikacji Używa czasów teraźniejszych, przeszłych i przyszłych aby mówić o swojej pracy, rodzinie, szkole, czasie wolnym, oraz wydarzeniach z przeszłości oraz przyszłości | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Poprawnie interpretuje główne wątki przekazu zawartego w jasnych, standardowych wypowiedziach, które dotyczą znanych jej spraw | Kryteria weryfikacji Odpowiada na i poprawnie formuje pytania na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Opisuje doświadczenia i aspiracje, krótko uzasadniając bądź wyjaśniając swoje opinie i plany. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia swoje opinie i plany wykorzystując leksykę i struktury z poziomu B1 | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Poprawnie interpretuje teksty na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Kryteria weryfikacji Czyta zaprezentowany tekst i odpowiada na pytania go dotyczące | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Stosuje leksykę i struktury z poziomu B1 | Kryteria weryfikacji Rozróżnia struktury gramatyczne przewidziane programem kursu na poziomie B1 zaznaczając poprawną odpowiedź w teście wyboru | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do posługiwania się językiem hiszpańskim w różnorodnych sytuacjach życiowych i zawodowych, poprzez rozwijanie umiejętności językowych ze szczególnym naciskiem na komunikację ustną.
W zajęciach nie ma przewidzianych przerw.
Zajęcia są podzielone na zajęcia praktyczne (40%) i teoretyczne (60%)
Program kursu języka HISZPAŃSKIEGO na poziomie B1
Kurs kładzie nacisk na rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych uczestnika/czki , umożliwiających porozumiewanie się mu/jej w języku hiszpańskim w codziennych sytuacjach oraz w kontekstach zawodowych i społecznych.
GRAMATYKA:
CZAS/ TRYB:
- Pretérito perfecto
- Pretérito indefinido
- Pretérito imperfecto
- Futuro simple
- Condicional simple
- Subjuntivo (presente)
Konstrukcje gramatyczne:
- "Ir a + infinitivo" → przyszłość bliska
- Voy a estudiar más esta semana.
- "Hace + cantidad de tiempo + que + presente/perfecto"
- Hace dos años que vivo en España.
- "Desde hace / desde que"
- Estudio español desde hace seis meses.
- "Se" impersonal / pasiva refleja
- Se vende casa.
- Estar + gerundio (czas ciągły)
- Estoy estudiando ahora.
- Por vs. para
- Este regalo es para ti. / Gracias por tu ayuda.
- Perífrasis werbalne
- Tener que + infinitivo
- Dejar de / volver a / acabar de / seguir + gerundio
Łączniki i spójniki:
- przyczyna: porque, ya que, dado que
- skutek: por eso, así que, entonces
- kontrast: aunque, sin embargo, a pesar de que
- cel: para que, con el fin de que
- czas: cuando, mientras, antes de que, después de que
SŁOWNICTWO:
Życie codzienne
- czynności domowe: fregar, planchar, barrer
- zakupy: supermercado, rebajas, hacer la compra, pagar en efectivo
- ubrania i materiały: algodón, lana, cuero, probarse, quedar bien
Komunikacja i relacje
- emocje: enfadado, ilusionado, preocupado, contento
- relacje: pareja, amistad, vecino, compañero de trabajo
- wyrażenia:
- me cae bien / mal
- llevarse bien / mal con alguien
- tener ganas de
Podróże i transport
- transport: tren, avión, facturar, billete, equipaje
- kierunki: girar, cruzar, seguir recto, al fondo
- w hotelu: reservar, habitación doble, con desayuno, recepción
Praca i edukacja
- zawody: abogado, médico, ingeniero, camarero
- rozmowa kwalifikacyjna: experiencia laboral, sueldo, horario
- szkoła: asignatura, examen, nota, suspender, aprobar
Zdrowie i ciało
- części ciała: espalda, rodilla, codo, tobillo
- lekarz: consulta, receta, pastilla, jarabe
- objawy: tos, fiebre, dolor de cabeza, estar resfriado
pogoda: nublado, soleado, lluvioso, tormenta
- środowisko: reciclar, contaminación, ahorrar energía
- geografia: montaña, desierto, bosque, costa
Kultura i społeczeństwo
- święta: Navidad, Semana Santa, Nochevieja, feria
- sztuka: película, obra de teatro, cuadro, exposición
- technologia: redes sociales, correo electrónico, portátil, descargar
Zwroty funkcjonalne
- proszenie o informacje:
- ¿Podría decirme…? / ¿Dónde está…?
- wyrażanie opinii:
- Creo que…, Pienso que…, Me parece que…
- preferencje i porównania:
- Prefiero X a Y / Más que / Menos que / Tan... como
Metody nauczania:
- Interaktywne konwersacje i dyskusje z lektorem
- Scenki sytuacyjne
- Słuchanie i rozumienie ze słuchu
- Czytanie krótkich tekstów i dyskusje
- Krótkie prezentacje
- Interaktywne aplikacje m.in. quizlet/kahoot/wordwall do ćwiczenia i utrwalania leksyki i gramatyki
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 12-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 19-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 26-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 03-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 10-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 17-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 22-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 29-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 31-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 05-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 07-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 12-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 14-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Hiszpański indywidualny A2+ , zdalne w czasie rzeczywistym | Prowadzący Oliwia Dymińska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 800,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Oliwia Dymińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci:
-prezentacji
-skanów podręczników/ćwiczeń
-samodzielnie przygotowywanych zestawów ćwiczeń
-testów w formie elektronicznej
zapewniane są w formie zdalnej przez lektora prowadzącego przez cały okres trwania szkolenia.
Usługa odbywa się zdalnie w czasie rzeczywistym. Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych (jedna godzina dydaktyczna to 45 min.)
Warunki uczestnictwa
- Wykonanie testu weryfikującego poziom znajomości języka obcego
- Dokonanie zapisu na usługę oraz podpisanie umowy ze szkołą, a w przypadku zajęć online wyrażenie pisemnej zgody na nagrywanie spotkań celem rozliczenia z Operatorem usługi
Informacje dodatkowe
- Przed rozpoczęciem kursu uczestnik rozwiązuje test poziomujący z wyjątkiem poziomu początkującego.
- Zapewniamy podstawowe materiały szkoleniowe.
- Za godzinę zajęć przyjmuje się 45 minut.
- Każdy Uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie.
- Na zakończenie kursu uczestnik przystępuje do walidacji (egzaminu wewnętrznego przeprowadzanego przez niezależnego egzaminatora).
Na prośbę słuchaczki zajecia 24.11.25 odbędą się w godzinach 19:30-21:00
Warunki techniczne
Warunki techniczne
„Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożlwiającego identyfikację wszystkich uczestników, oraz zastosowanego narzędzia.”
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
Udostępniony w korespondencji mailowej link dostępowy do zajęć ważny jest do dnia zakończenia realizacji usługi zgodnie z obecną kartą.
określone warunki techniczne do udziału w usłudze:
- rodzaj platformy – TEAMS
- oprogramowanie – Windows / Mac OS X
- wymagania sprzętowe – PC lub laptop z dostępem do Internetu, kamerką i mikrofonem
- prędkość Internetu:
- minimalna szybkość dla połączeń video 128 kb/s
- zalecana: 300 kb/s