Przywództwo SLII® Blancharda - szkolenie
Przywództwo SLII® Blancharda - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Przywództwo SLII Experience™ Blancharda jest przeznaczone dla każdego, kto w swojej pracy zarządza lub będzie zarządzał ludźmi - Kadra Kierownicza, Menedżerowie wszystkich szczebli, Project Menedżerowie, kandydaci na stanowiska menedżerskie, "High potentials" oraz wszyscy, którzy chcą zwiększyć swoją efektywność przywódczą i menedżerską.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji17-06-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych SUS 3.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przywództwo SLII Experience™ Blancharda pozwala wypracować metodę efektywnej współpracy na linii przełożony – podwładny - daje narzędzia i rozwija umiejętności stosowania właściwego stylu przywództwa, które pozwoli przeprowadzić pracownika przez kolejne etapy rozwoju, tak by z początkującego pracownika stał się ekspertem, który samodzielnie będzie mógł sprostać swoim obowiązkom.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Stawia motywujące cele pracownikom | Kryteria weryfikacji Odróżnia cel od zadania | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Jasno i precyzyjnie formułuje angażujące cele - stosuje model SMART | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Stosuje strukturę rozmowy uzgadniającej | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Diagnozuje etap rozwoju i potencjał pracowników | Kryteria weryfikacji Definiuje poziom kompetencji i zaangażowania pracownika w obszarze jego celów, zadań i projektów | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje poziom rozwoju pracownika i wie jakie są jego potrzeby na danym etapie rozwoju | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się W elastyczny sposób dopasowuje odpowiedni styl przywództwa | Kryteria weryfikacji Tworzy atmosferę zaufania i partnerstwa. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje jeden ze stylów przywództwa adekwatnie do potrzeb pracownika i etapu jego rozwoju | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Diagnozuje swój własny profil przywództwa | Kryteria weryfikacji Zna swoją elastyczność i efektywność w obszarze przywódczych zachowań | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Wie w czym jest skuteczny i nad czym musi pracować | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Model Przywództwa SLII Experience™ Blancharda został opracowany przez Kenneth’a Blancharda, niekwestionowany autorytet w dziedzinie zarządzania, m.in. współautora książki „Jednominutowy Menedżer”. Model został jak dotychczas sprawdzony przez ponad milion menedżerów na całym świecie.
Program SLII Experience™ Blancharda składa się z czterech etapów:
- Zacznij – zadania typu prework, które wprowadzają uczestników w podstawy podejścia sytuacyjnego i przygotowują do pracy podczas warsztatu.
- Poznaj – pierwszy dzień warsztatu, mający na celu zapoznanie się uczestników z językiem przywództwa SLII®, trzema kompetencjami przywódcy sytuacyjnego i z sześcioma rodzajami rozmów menedżerskich.
- Działaj – drugi dzień warsztatu koncentrujący się na korzystaniu z nowych umiejętności w praktyce menedżerskiej, w realnych wyzwaniach i sytuacjach zawodowych uczestników.
- Bądź mistrzem – etap pogłębiania i utrwalania umiejętności oraz wdrażania SLII® w praktyce organizacyjnej, z pomocą wielu, przygotowanych specjalnie w tym celu narzędzi wdrożeniowych.
Dzień 1
Wprowadzenie:
- Mój najgorszy i najlepszy lider.
- Model przywództwa SLII®.
- Trzy kompetencje przywódcy sytuacyjnego.
Wyznaczanie celów – pierwsza kompetencja przywódcy sytuacyjnego:
- Przywództwo zaczyna się od celów.
- Stawianie celów zgodnie z modelem SMART Blancharda.
- Rozmowy uzgadniające.
Diagnozowanie – druga kompetencja przywódcy sytuacyjnego:
- Definiowanie etapu rozwoju – poziomu kompetencji i zaangażowania.
- Moja historia sukcesu.
- Cztery etapy rozwoju; czym się charakteryzują, jak je identyfikować.
- Potrzeby pracowników na każdym etapie rozwoju.
- Ćwiczenie umiejętności diagnozowania etapu rozwoju.
Dopasowanie – trzecia umiejętność przywódcy sytuacyjnego:
- Cztery style: jak działa każdy styl przywództwa, jaka jest jego intencja.
- Dopasowanie versus niedopasowanie.
- Konsekwencje zbyt ścisłej kontroli lub zbyt dużej swobody.
Dzień 2.
Cztery style przywództwa:
- Dopasowanie stylu przywództwa do etapu rozwoju i potrzeb pracownika.
- Trening rozmów w stylu S1, S2, S3, S4.
LBAII® – informacje zwrotne:
- Informacje zwrotne dotyczące wyniku kwestionariusza Leader Behavior Analysis – LBAII®.
- Preferowany styl przywództwa i jego elastyczność a skuteczność w roli lidera.
Rozmowa uzgadniająca - praktyka:
- Trening prowadzenia rozmów uzgadniających w oparciu o realne wyzwania menedżerskie uczestników.
Rozmowy jeden na jeden:
- Czemu służy rozmowa jeden na jeden?
- Przygotowanie do rozmowy.
Po warsztacie - co dalej:
- Opis zasobów dostępnych na portalu Blanchard Exchange.
- 12 wyzwań przywódcy sytuacyjnego.
- Aplikacja mobilna SLII®.
- Wspólny język SLII® – podziel się wiedzą ze swoim zespołem.
Zakończenie warsztatu
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Poznaj | Prowadzący Joanna Krejs | Data realizacji zajęć 22-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Działaj | Prowadzący Joanna Krejs | Data realizacji zajęć 23-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-06-2026 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 522,70 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 490,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 324,86 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 264,12 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Krejs
Jako trenerka i coach inspiruje do świadomego przywództwa, skutecznego motywowania i komunikacji opartej na partnerstwie. Promuje ideę uczenia się celowego (intentional learning) jako drogi do satysfakcji zawodowej i osobistej.
Absolwentka socjologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Certyfikowana trenerka Szkoły Biznesu Matrik oraz Erickson Certified Professional Coach (ICF ACTP CCE).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik/uczestniczka procesu otrzymuje roczny dostęp do platformy internetowej, która wspiera go/ją w praktycznym wykorzystywaniu umiejętności i narzędzi liderów sytuacyjnych – skrypty i formularze rozmów, filmy instruktażowe, kod do aktywacji aplikacji mobilnej i wiele innych przydatnych zasobów dla siebie i do podzielenia się ze swoimi współpracownikami
Informacje dodatkowe
Nagrywanie usługi
Szkolenie będzie rejestrowane/nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie wizerunku w wyżej wymienionych celach.
Proces walidacji
Uczestnik korzystający z dofinansowania na usługę jest zobowiązany do wzięcia udziału w procesie walidacji efektów uczenia się.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Darmowy parking dla uczestników.