Kurs Integracji Sensorycznej II stopnia: Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej.Usługa adresowana jest również do uczestników wszystkich projektów, w tym projektów: Kierunek- Rozwój, Akademia HR, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, Małopolski pociąg do kariery.
Kurs Integracji Sensorycznej II stopnia: Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej.Usługa adresowana jest również do uczestników wszystkich projektów, w tym projektów: Kierunek- Rozwój, Akademia HR, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, Małopolski pociąg do kariery.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Fizjoterapeuci, terapeuci zajęciowi, logopedzi , pedagodzy specjalni, psycholodzy.
Usługa adresowana jest również do uczestników projektów: Kierunek- Rozwój, Akademia HR, Regionalny Fundusz Szkoleniowy II, Małopolski pociąg do kariery - sezon 1, Nowy start w Małopolsce z EURESem oraz do wszystkich pozostałych projektów.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji09-01-2026
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi160
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa potwierdza przygotowanie do prowadzenia diagnozy i terapii pacjenta zgodnie z założeniami koncepcji SI, w oparciu o techniki SI, neurobiologię, zasady nauczania motorycznego, kontrolę posturalną.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady prowadzenia diagnozy i terapii SI. | Kryteria weryfikacji Definiuje techniki stosowane w koncepcji SI oraz zasady ich stosowania w zależności od stanu funkcjonalnego, potrzeb i celów pacjenta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie prowadzi diagnozę i terapię dysfunkcji zaburzeń przetwarzania sensorycznego. | Kryteria weryfikacji Wykonuje badania pacjenta z wykorzystaniem testów SI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Planuje i przeprowadza odpowiednią terapię dla pacjentów z zaburzeniami SI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykonuje techniki stosowane w koncepcji SI zależności od stanu funkcjonalnego, potrzeb i celów pacjenta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Propaguje postawę prozdrowotną i zdrowy styl życia. | Kryteria weryfikacji Okazuje zrozumienie dla problemów wynikających z niepełnosprawności. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Propaguje i aktywnie kreuje wszelkie aktywności ruchowe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
Czas trwania kursu: 160 godzin dydaktycznych, 1 godzina dydaktyczna to 45 minut, 120 godzin zegarowych. Zajęcia odbywają się w godzinach: 9.00-17.30 ( 7,5 godziny zegarowej zajęć edukacyjnych plus przerwy: 10.00-10.15, 13.00-13.30 oraz 15.30-15.45). Czas trwania usługi stacjonarnej: 112,5 godzin zegarowych. Czas trwania usługi zdalnej w czasie rzeczywistym: 7,5 godziny zegarowe. Godziny przerw są podane orientacyjnie- w zależności od dynamiki i tempa grupy- mogą ulec zmianie.
HARMONOGRAM OBEJMUJE 120 godzin zegarowych zajęć edukacyjnych oraz 16 godzin przerw.
Przerwy zostały ujęte w harmonogramie ale nie są wliczone do ceny szkolenia.
Warunki niezbędne do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie celu:
Szkolenie adresowane jest do fizjoterapeutów, terapeutów zajęciowych i logopedów, posiadających podstawowe doświadczenie w swoim zawodzie. Uczestnik powinien znać podstawy anatomii, fizjologii i neurologii.
STRUKTURA KURSU: Liczba godzin teoretycznych: 66 godzin dydaktycznych i 30 minut , liczba godzin praktycznych: 93 godzin dydaktycznych i 15 minut.
Kurs obejmuje 10 h dydaktycznych (45 min) = w przeliczeniu 7,5 h zegarowych (60 min) prowadzonych na żywo (on-line), na platformie ZOOM, na żywo z trenerem. Szkolenie online w czasie rzeczywistym jest realizowane w ciągu 1 dnia kursu. Szkolenie stacjonarne jest realizowane w ciągu 15 dni. Czas trwania przerw nie wlicza się do ogólnej liczby godzin trwania usługi szkoleniowej.
Trener ma możliwość przesunięcia przerw, tak aby dostosować harmonogram do potrzeb uczestników. Minimalna ilość uczestników kursu to 15 osób, maksymalna to 35. Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu z przesyłem conajmniej 5MB/s oraz wyposażonego w mikrofon, kamerę i głośnik.
Rodzaj platformy za pośrednictwem, której będzie prowadzona usługa: platforma ZOOM.
Link z dostępem do pokoju online jest aktywny w okresie trwania kursu.
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia usługi: podział na grupy 5 osobowe w trakcie zajęć Problem Solving, podział na grupy 2 osobowe w trakcie zajęć praktycznych, podział na grupy 3 osobowe w trakcie zajęć terapeutycznych. Liczba przydzielonych stanowisk na grupę: 1, elementy wchodzące w skład stanowiska: 2 maty terapeutyczne, wałek terapeutyczny, kształtki terapeutyczne sztuk 3, piłka terapeutyczna, sprzęt do terapii SI.
W trakcie procesu walidacji ocenie podlega wiedza z obszaru neuro-anatomicznego i związanego z diagnozowaniem dysfunkcji przetwarzania sensorycznego.
Walidacja: 0,5. godziny. Walidacja została ujęta w harmonogramie ale nie jest wliczona do ceny szkolenia. Forma sprawdzania stopnia osiągnięcia efektów kształcenia:
- test teoretyczny
- obserwacja: prezentacja wybranych testów diagnostycznych, prezentacja sesji terapeutycznej prowadzone w warunkach symulowanych
-wywiad swobodny.
Ponadto ocenie podlega zaangażowanie uczestnika, aktywność w trakcie zajęć teoretycznych i praktycznych
Dzień 1, 9.00-17.30, zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym
Mózgowe porażenie dziecięce /Mpdz/ – teoria, postacie kliniczne, objawy, zaburzenia współistniejące, karmienie, samoobsługa. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Dzień 2, 9.00-17.30, stacjonarne
Powtórzenie i rozszerzenie wiadomości z neurofizjologii układu nerwowego, budowy i funkcji narządów zmysłu.Rozwój prawidłowy i najczęstsze zaburzenia rozwojowe. ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Test kliniczna Obserwacja omówienie założeń , instrukcja wykonywania poszczególnych prób testu.ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 3, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Podstawy kontroli motorycznej rozwój mechanizmu odruchu postawy /MOP/ i jego zaburzenia, rozwój kontroli napięcia mięśniowego a rozwój integracji sensorycznej prawidłowe i nieprawidłowe wzorce ruchowe /posturalne i motoryczne/ wpływ środowiska, osobowości, odbioru zmysłowego na kształtowanie wzorca postawy :- podstawy funkcjonalnego przebiegu ruchu , - rozwój MOP do 4 roku życia.
ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 4, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Nauka oceny funkcji neurofizjologicznych testem klinicznej obserwacji J. Ayres, badanie i interpretacja wyników. Obserwacja nieustruktualizowana . ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 5, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Diagnoza i charakterystyka zaburzeń przedsionkowo proprioceptywno motorycznych. Wzajemne zależności w układzie przedsionkowo proprioceptywno motorycznym w oparciu o podstawowe deficyty modele rozwoju dysfunkcji przedsionkowo proprioceptywno motorycznych. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 6, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Interwencja segmentarna /ciągi deficytów/, nauka ćwiczeń poprawiających:
-napięcie posturalne,
-wzorzec postawy,
-reakcje równoważne
-stabilizację,
-separację ruchów od dystalnych do proksymalnych,
-schemat ciała,
-czucie linii środkowej ciała i jej przekraczanie,
-proces lateralizacji,
-organizacji przestrzennej,
-koordynację ruchową, pracę gałek ocznych. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 7, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Interwencja przy zaburzeniach przetwarzania dotykowego. Interwencja przy zaburzeniach praksji.
ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 8, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Interwencja całościowa w przypadkach: nadwrażliwość przedsionkowa, lęk grawitacyjny, podwrażliwość przedsionkowa i proprioceptywna , niepewność posturalna. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 9, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Przeprowadzenie wybranych testów z grupy testów południowo-kalifornijskich. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 10, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji, grupy testów Południowo Kalifornijskich.ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Układ słuchowy prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie w zakresie przetwarzania i włączenie w proces terapeutyczny stymulacji słuchowej.ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Wibracja jako układ zmysłowy i technika terapeutyczna .ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Znaczenie zmysłu powonienia i zmysłu smaku dla rozwoju dziecka, ich prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie oraz włączanie ich w proces terapeutyczny. Terapia SI u dzieci z epilepsją .ZAJĘCIA TEORETYCZNE
Dzień 11 , 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Układ wzrokowy, prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie w zakresie przetwarzania zmysłowego i włączanie w proces terapeutyczny stymulacji wzrokowej.ZAJĘCIA TEORETYCZNE.
Techniki hamowania i pobudzania ośrodkowego układu nerwowego. Niebezpieczeństwo i objawy nadmiernej stymulacji .ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dieta sensoryczna jako zindywidualizowany program wsparcia codziennego funkcjonowania /szkoła, dom/, dieta Wilbarger .ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 12, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Nieprawidłowości w rozwoju integracji sensorycznej u dzieci z MPDz. Terapia SI jako terapia wspomagająca.ZAJĘCIA TEORETYCZNE.
Dzień 13, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacj. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Rozwój sprawności manualnej w aspekcie przetwarzania zmysłowego. ZAJĘCIA TEORETYCZNE.
- przygotowanie ręki do sprawności manualnej w tym do grafomotoryki, nauka wybranych technik.
Ocena rozwoju wybranych umiejętności z zakresu samoobsługi i kształtowanie prawidłowych jej wzorców.ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Dzień 14, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE.
Zastosowanie metody si w diagnozie i terapii dzieci z upośledzeniem umysłowym. Zastosowanie metody si w diagnozie i terapii dzieci z autyzmem. ZAJĘCIA TEORETYCZNE.
Dzień 15, 9.00-17.30 zajęcia stacjonarne
Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji. ZAJĘCIA PRAKTYCZNE
Dzień 16, 8.00-16.30 zajęcia stacjonarne
Egzamin praktyczny.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
|---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 111 Mózgowe porażenie dziecięce. | Prowadzący Joanna Kryszczyńska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 111 Mózgowe porażenie dziecięce /Mpdz/ – postacie kliniczne, objawy, zaburzenia współistniejące. | Prowadzący Joanna Kryszczyńska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 111 przerwa | Prowadzący Joanna Kryszczyńska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 111 Mózgowe porażenie dziecięce /Mpdz/ – karmienie, samoobsługa. | Prowadzący Joanna Kryszczyńska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 111 przerwa | Prowadzący Joanna Kryszczyńska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 111 Mózgowe porażenie dziecięce /Mpdz/ – karmienie, samoobsługa, cd. | Prowadzący Joanna Kryszczyńska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 111 Powtórzenie i rozszerzenie wiadomości z neurofizjologii układu nerwowego, budowy i funkcji narządów zmysłu. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 111 Rozwój prawidłowy i najczęstsze zaburzenia rozwojowe. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 111 Test kliniczna Obserwacja omówienie założeń , instrukcja wykonywania poszczególnych prób testu. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 111 Test kliniczna Obserwacja omówienie założeń , instrukcja wykonywania poszczególnych prób testu, cd. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 19-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 111 Podstawy kontroli motorycznej rozwój mechanizmu odruchu postawy. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 111 MOP/ i jego zaburzenia, rozwój kontroli napięcia mięśniowego a rozwój integracji sensorycznej prawidłowe i nieprawidłowe wzorce ruchowe /posturalne i motoryczne/ | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 111 MOPwpływ środowiska, osobowości, odbioru zmysłowego na kształtowanie wzorca postawy :- podstawy funkcjonalnego przebiegu ruchu , - rozwój MOP do 4 roku życia. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 111 PRZERWA | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 111 wpływ środowiska, osobowości, odbioru zmysłowego na kształtowanie wzorca postawy :- podstawy funkcjonalnego przebiegu ruchu , - rozwój MOP do 4 roku życia, CD. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 20-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 111 Nauka oceny funkcji neurofizjologicznych testem klinicznej obserwacji J. Ayres. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 111 PRZERWA | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 111 Nauka oceny funkcji neurofizjologicznych testem klinicznej obserwacji J. Ayres, badanie i interpretacja wyników. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 111 PRZERWA | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 111 Obserwacja nieustruktualizowana. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 111 PRZERWA | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 111 Obserwacja nieustruktualizowana, CD. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 21-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 111 Diagnoza i charakterystyka zaburzeń przedsionkowo proprioceptywno motorycznych. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 111 PRZERWA | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 111 Diagnoza i charakterystyka zaburzeń przedsionkowo proprioceptywno motorycznych, CD. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 111 PRZERWA | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 111 Wzajemne zależności w układzie przedsionkowo proprioceptywno motorycznym w oparciu o podstawowe deficyty modele rozwoju dysfunkcji przedsionkowo proprioceptywno motorycznych. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 111 PRZERWA | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 111 Wzajemne zależności w układzie przedsionkowo proprioceptywno motorycznym w oparciu o podstawowe deficyty modele rozwoju dysfunkcji przedsionkowo proprioceptywno motorycznych, CD. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 22-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 111 Interwencja segmentarna /ciągi deficytów/, nauka ćwiczeń poprawiających: -napięcie posturalne, -wzorzec postawy. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 111 PRZERWA | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 111 Interwencja segmentarna /ciągi deficytów/, nauka ćwiczeń poprawiających: -reakcje równoważne -stabilizację, | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 111 PRZERWA | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 111 Interwencja segmentarna /ciągi deficytów/, nauka ćwiczeń poprawiających: -separację ruchów od dystalnych do proksymalnych, -schemat ciała. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 111 PRZERWA | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 111 Ćwiczenia poprawiające:-czucie linii środkowej ciała i jej przekraczanie, -proces lateralizacji, -organizacji przestrzennej, -koordynację ruchową, pracę gałek ocznych. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 23-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 111 Interwencja przy zaburzeniach przetwarzania dotykowego. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 111 Interwencja przy zaburzeniach przetwarzania dotykowego,cd. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 111 Interwencja przy zaburzeniach praksji. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 111 Interwencja przy zaburzeniach praksji, cd. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 24-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 111 Interwencja całościowa w przypadkach: nadwrażliwość przedsionkowa, część 1. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 111 Interwencja całościowa w przypadkach: lęk grawitacyjny. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 111 Interwencja całościowa w przypadkach: podwrażliwość przedsionkowa i proprioceptywna. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 111 Interwencja całościowa w przypadkach: niepewność posturalna. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 25-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 111 Przeprowadzenie wybranych testów z grupy testów południowo-kalifornijskich. | Prowadzący Magdalena Charbicka | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 111 przerwa | Prowadzący Magdalena Charbicka | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 111 Przeprowadzenie wybranych testów z grupy testów południowo-kalifornijskich, część 2. | Prowadzący Magdalena Charbicka | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 111 przerwa | Prowadzący Magdalena Charbicka | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 111 Przeprowadzenie wybranych testów z grupy testów południowo-kalifornijskich, część 3 | Prowadzący Magdalena Charbicka | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 111 przerwa | Prowadzący Magdalena Charbicka | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 111 Przeprowadzenie wybranych testów z grupy testów południowo-kalifornijskich, część 4. | Prowadzący Magdalena Charbicka | Data realizacji zajęć 26-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 111 Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji, grupy testów Południowo Kalifornijskich. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 111 Układ słuchowy prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie w zakresie przetwarzania i włączenie w proces terapeutyczny stymulacji słuchowej. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 111 Wibracja jako układ zmysłowy i technika terapeutyczna. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 111 Znaczenie zmysłu powonienia i zmysłu smaku dla rozwoju dziecka, ich prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie oraz włączanie ich w proces terapeutyczny. Terapia SI u dzieci z epilepsją. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 02-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 111 Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 111 Układ wzrokowy, prawidłowe i nieprawidłowe funkcjonowanie w zakresie przetwarzania zmysłowego i włączanie w proces terapeutyczny stymulacji wzrokowej. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 111 Techniki hamowania i pobudzania ośrodkowego układu nerwowego. Niebezpieczeństwo i objawy nadmiernej stymulacji | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 111 Dieta sensoryczna jako zindywidualizowany program wsparcia codziennego funkcjonowania /szkoła, dom/, dieta Wilbarger. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 03-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 111 Nieprawidłowości w rozwoju integracji sensorycznej u dzieci z MPDz. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 111 Nieprawidłowości w rozwoju integracji sensorycznej u dzieci z MPDz, cd. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 111 Terapia SI jako terapia wspomagająca. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 111 Terapia SI jako terapia wspomagająca, cd. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 04-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 111 Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 111 Rozwój sprawności manualnej w aspekcie przetwarzania zmysłowego. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 111 Przygotowanie ręki do sprawności manualnej w tym do grafomotoryki, nauka wybranych technik. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 111 Ocena rozwoju wybranych umiejętności z zakresu samoobsługi i kształtowanie prawidłowych jej wzorców. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 05-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 111 Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 111 Zastosowanie metody si w diagnozie i terapii dzieci z upośledzeniem umysłowym. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 111 Zastosowanie metody si w diagnozie i terapii dzieci z autyzmem. | Prowadzący Magdalena Charbicka | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 111 przerwa | Prowadzący Magdalena Charbicka | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 111 Zastosowanie metody si w diagnozie i terapii dzieci z autyzmem, cd. | Prowadzący Magdalena Charbicka | Data realizacji zajęć 06-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 97 z 111 Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji, cz1 | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 98 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 99 z 111 Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji, cz. 2. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 100 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 101 z 111 Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji, cz. 3. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 102 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 103 z 111 Omawianie prac, ocena przeprowadzonych testów Klinicznej Obserwacji, cz. 4. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 104 z 111 Egzamin praktyczny, cz. 1. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 105 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 106 z 111 Egzamin praktyczny, cz. 2. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 107 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 108 z 111 Egzamin praktyczny, cz. 3. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 109 z 111 przerwa | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 110 z 111 Egzamin praktyczny, cz. 4. | Prowadzący Aleksandra Owczarz-Jankowska | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 111 z 111 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 28,13 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 28,13 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Kryszczyńska
Magdalena Charbicka
lat przed datą wprowadzenia danych dotyczących oferowanej usługi do BUR
Aleksandra Owczarz-Jankowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w formie skryptu autorstawa instruktora prowadzącego kurs
Warunki uczestnictwa
Dyplom uznany na poziomie narodowym z fizjoterapii, terapii zajeciowej, logopedii, pedagogik specjalnej, psychologii, regulamin uczestnictwa w kursie.
Przed dokonaniem zapisu na usługę, wymagany jest kontakt z Organizatorem celem potwierdzenia wolnych miejsc.
W tym celu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie www.rehamax.com.pl pod opisem wybranego szkolenia.
W formularzu należy zaznaczyć, że kurs będzie dofinansowany ze środków BUR oraz podać pełne dane do faktury.
Po potwierdzeniu wysłaniu formularza zgłoszeniowego i potwierdzenia dostępności miejsc przez organizatora można dokonać zapisu na usługę poprzez BUR
Uczestniczki – kobiety, będące w ciąży, bądź podejrzewające, że mogą być w ciąży, winny poinformować o swoim stanie Organizatora, o ile fakt ten może mieć wpływ na stan zdrowia Uczestniczki lub sposób jej uczestniczenia w kursie.
Informacje dodatkowe
Po zakończonym szkoleniu absolwenci otrzymują certyfikat uprawniający do prowadzenia diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej.
Link z dostępem do pokoju online jest aktywny w okresie trwania kursu.
Podstawa zwolnienia z VAT: art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawa o podatku od towarów i usług
Obecność na kursie będzie weryfikowana poprzez raport logowania w trakcie zajęć online oraz listę obecności w trakcie zajęć stacjonarnych. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80%- 100% zajęć usługi rozwojowej
Kurs nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności Organizator nie pokrywa oraz nie dokonuje zwrotu kosztów związanych z dojazdem uczestnika na usługę, jego zakwaterowaniem oraz wyżywieniem.
Usługa skierowana jest do Uczestników Projektów MP i/lub NSE.
Metody aktywizujące i interaktywne stosowane w procesie uczenia: burza mózgów, praca w grupach, symulacje, ćwiczenia praktyczne, dyskusje, rozwiązywanie problemów.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
sprzęt do prowadzenia terapii i diagnozy SI.
Rodzaj platformy za pośrednictwem, której będzie prowadzona usługa: platforma ZOOM.
- Wymagania łącza internetowego dla ZOOM:
- W przypadku grupowych połączeń wideo:
- 800 kb/s / 1,0 Mb/s (wysyłania/ pobierania) dla wysokiej jakości wideo
- W przypadku widoku galerii i / lub wideo HD 720p: 1,5 Mb/s / 1,5 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
- Odbieranie wideo 1080p HD wymaga 2,5 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
- Wysyłanie wideo 1080p HD wymaga 3,0 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
OBSŁUGIWANE PRZEGLĄDARKI
- Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Wymagania sprzętowe:
WYMAGANIA DOTYCZĄCE PROCESORA I PAMIĘCI RAM
Minimalne
Procesor Pojedynczy rdzeń
1Ghz lub wyższy
Pamięci
RAM brak danych
- Wymagania łącza internetowego dla ZOOM:
- W przypadku grupowych połączeń wideo:
- 800 kb/s / 1,0 Mb/s (wysyłania/ pobierania) dla wysokiej jakości wideo
- W przypadku widoku galerii i / lub wideo HD 720p: 1,5 Mb/s / 1,5 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
- Odbieranie wideo 1080p HD wymaga 2,5 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
- Wysyłanie wideo 1080p HD wymaga 3,0 Mb / s (wysyłania/ pobierania)
Zalecane
Dual Core 2Ghz lub wyższy
(i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD)
Pamięci
RAM 4 Gb
Do zajęć stacjonarnych: dla wszystkich uczestników sala z wyposażeniem do prowadzenia diagnozy i terapii SI oraz sala wykładowa: krzesła, flipchart i rzutnik.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Rodzaj platformy za pośrednictwem, której będzie prowadzona usługa: platforma ZOOM.