Usługa - AKADEMIA E-MARKETINGU Google Ads_Google Analytics_Social Media_Pozycjonowanie w B2B i B2C *** DOSKAM *** edycja III

Logo DOSKAM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

4.7/5 z 496 ocen

Tytuł AKADEMIA E-MARKETINGU Google Ads_Google Analytics_Social Media_Pozycjonowanie w B2B i B2C *** DOSKAM *** edycja III

Numer usługi 2019/02/05/15157/294467

Dostawca usług DOSKAM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Miejsce usługi Gliwice

Dostępność Usługa otwarta

Status usługi zrealizowana

PLN

4 900,00 zł netto za osobę

4 900,00 zł brutto za osobę

122,50 zł netto za osobogodzinę

122,50 zł brutto za osobogodzinę

Zapisanych 2 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie jest skierowane do:
• osób rozpoczynających działalność gospodarczą i planujących zbudowanie obecności w Internecie, pozyskiwanie klientów i sprzedaż w sieci
• pracowników działów marketingu, PR i sprzedaży,
• dla właścicieli i pracowników sklepów internetowych, chcących zwiększyć sprzedaż i poprawić skuteczność działań marketingowych
• kadry kierowniczej odpowiedzialnej za zwiększanie sprzedaży oraz zdobywanie nowych rynków do skutecznej komunikacji z wewnętrznymi działami marketingu i PR oraz zewnętrznymi firmami realizującymi usługi marketingu internetowego

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 16
Data zakończenia rekrutacji: 15-09-2019
Liczba godzin usługi: 40
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Zakres tematyczny:

Dzień I
1. KLIENT I KONKURENCJA W INTERNECIE W 2019
Jak dziś prowadzić biznes w sieci, aby skutecznie dotrzeć do Klienta i sprzedawać w Internecie?
2. PODEJMUJ DECYZJE NA PODSTAWIE ANALIZY DANYCH
Analytics to podstawa. Zbieraj dane, które pozwolą Ci liczyć efekty inwestycji i aktywności w Internecie. Instalacja i podstawowa optymalizacja GA. (zajęcia z komputerami - warsztaty)
3. PODSTAWY DZIAŁANIA TWOJEJ FIRMY W INTERNECIE
Podstawowe informacje na temat SEO, Reklam w Google Ads, Google Zakupy, sieci reklamowej Google, Gmailu, Remarketingu oraz YouTube.
4. OPTYMALIZACJA I POZYCJONOWANIE, PRZEDE WSZYSTKIM
Jak samodzielnie zoptymalizować stronę lub sklep pod aktualne wytyczne Google. Na co zwrócić uwagę aby wygrać z konkurencją w wyszukiwarce
5. NARZĘDZIOWNIA SEO
Rekomendowane narzędzia SEO do samodzielnej analizy Twojego serwisu oraz działań bezpośredniej konkurencji (zajęcia z komputerami - warsztaty).
6. JAK PISAĆ ŻEBY KLIENT CZYTAŁ I KONWERTOWAŁ?
Jak Klienci czytają treści? Jak przygotować i jak publikować treści w firmowym serwisie internetowym?
7. BUDUJ SWOJĄ POZYCJĘ W INTERNECIE POPRZEZ LINK BUILDING.
Jak pozyskiwać linki zewnętrzne? Jak tworzyć zewnętrzne treści, gdzie je publikować i dlaczego firmowy blog to podstawa Twojego biznesu w sieci (zajęcia z komputerami - warsztaty)?

Dzień II
1. GOOGLE ADWORDS – WSTĘP
Jak można wykorzystać ogromne możliwości Google Ads do rozwoju i dynamicznej sprzedaży przez Internet.
2. GOOGLE ADOWRDS - STRUKTURA KONTA
Dlaczego fundamentem każdej skutecznej i taniej kampanii w Google Ads (AdWords) jest przemyślana struktura konta. Wynik jakości, Ranking Reklamy, Aukcja Reklamowa Google Ads.
3. GOOGLE ADOWRDS - CELE I STRATEGIA KAMPANII
Ustalamy indywidualne dla każdego cele dopasowane do realizowanych przez uczestników projektów online lub offline
4. KAMPANIE GOOGLE ADWORDS W WYSZUKIWARCE
PRZYKŁAD FORMULARZA SZKOLENIA
kalendarz szkoleń otwartych i karta usługi BUR
Samodzielne tworzenie krok po kroku na żywo w interface Google Ads pierwszej kampanii tekstowej w wyszukiwarce Google
5. GOOGLE ADWORDS – SŁOWA KLUCZOWE
Gdzie i jak znaleźć najlepsze słowa kluczowe do kampanii Google Ads. Narzędzia Google oraz narzędzia zewnętrzne do budowania skutecznych grup reklam i tekstów reklamowych.
6. GOOGLE ADWORDS - PODSTAWY OPTYMALIZACJI
Ocena efektywności - co warto badać, analizować i optymalizować w Google Ads aby zwiększać skuteczność i zmniejszać koszty reklam w wyszukiwarce

Dzień III
1. ZALETY I WADY EKOSYSTEMU GOOGLE DLA MARKETINGOU FIRM
Podsumowanie poprzedniego dnia szkolenia + Q&A oraz omówienie wszystkich możliwości Google Ads + Google Analytics + Google Search Console + Google Merchant Center + Google Data Studio.
2. GOOGLE ADWORDS – JAK PRECYZYJNIE KIEROWAĆ REKLAMY
Co Google wie o użytkownikach i jak w kampanii w sieci reklamowej oraz pozostałych narzędziach możemy to wykorzystać. Jak i gdzie targetować w zaplanowanych kampaniach?
3. INTEGRACJA NARZĘDZI GOOGLE W TWOIM MARKETINGU
Jak zintegrować dane w Google Ads, Analytics oraz Google Search Console i Merchant Center dla maksymalizacji efektów
4. KAMPANIE DISPLAY W GOOGLE ADWORDS
Na żywo krok po kroku w interface Google Ads tworzymy pierwsze kampanie Google w sieci reklamowej Google, w YouTube oraz w Gmailu, a także kampanię w Google Zakupy
5. GOOGLE ADWORDS - REMARKETING GDN ORAZ RLSA
Krok po kroku uruchamiamy pierwsze kampanie remarketingowe na podstawie odbiorców Google Analytisc w sieci reklamowej (GDN) oraz w wyszukiwarce Google (RLSA)
6. GOOGLE ADOWRDS - OPTYMALIZACJA KAMPANII DISPLAY`OWYCH
Co, gdzie i dlaczego na bieżąco badać i zmieniać czyli optymalizować w kampaniach display w GDN, YouTube oraz Gmail i Google Zakupy? Krok po kroku dla najlepszych efektów.
7. ANALIZA I RAPORTOWANIE DANYCH W GOOGLE ANALYTICS
Niezbędne w każdej firmie raporty z Google Analytics wspierające Twój biznes w sieci, a także możliwości wykorzystania danych z Ga m.in. do skutecznego remarketingu i prowadzenia innych działań marketingowych + Tworzenie czytelnych raportów w Google Data Studio

Dzień IV
1. JAK KOMUNIKOWAĆ SIĘ NA FACEBOOK, INSTRAGRAM?
Dlaczego Facebook i Instagram? Miejsce Facebook, Instagram w Internecie?
Informacje o podmiocie świadczącym usługę. Z kim się komunikujemy? Poznaj swoich odbiorców. Strategie komunikacji na Facebooku. Menedżer stron, krok po kroku. Co i jak publikować na firmowej stronie Facebook. Facebookowe narzędzia komunikacji: sklep, live, grupy, chatbot, marketplace. Co i jak publikować na Instagramie? Monitoring skuteczności działań na Facebooku i Instagramie.

Dzień V
1. JAK REKLAMOWAĆ SIĘ NA FACEBOOK, INSTAGRAM?
Dlaczego reklama na Facebooku i Instagramie? Tworzenie i zakup reklam. Cele i produkty reklamowe. Menedżer reklam, krok po krok. Power Editor, krok po kroku. Menedżer firmy, krok po kroku.

 

Szkolenie jest adresowane do wszystkich osób, które poszerzając swoją wiedzę i opanowując właściwe umiejętności chcą wykorzystywać e-marketing do rozwoju swojego biznesu lub z racji pełnionej funkcji do wzmocnienia efektywności biznesowej firmy, w której pracuje.

Program szkolenia służy rozwinięciu niezbędnych do tego kompetencji. Podczas szkolenia, poza realizacją precyzyjnie ułożonego programu nauczania, każdy uczestnik będzie mógł otrzymać odpowiedzi na ważne dla siebie pytania z zakresu objętym szkoleniem, oraz będzie mieć możliwość czerpać z doświadczeń innych uczestników. Każdy moduł szkoleniowy daje szansę na zdefiniowanie dalszych obszarów rozwojowych.

Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest obecność firmy w Internecie poprzez posiadanie co najmniej np. wizytówki firmy lub strony internetowej lub profilu w portalach społecznościowych.

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów i wykorzystuje interaktywne formy rozwoju na etapach przed, w trakcie i po szkoleniu. Liczne ćwiczenia, zadania indywidualne i zespołowe pozwalają przećwiczyć właściwe zachowania. Materiały wprowadzające, informacje zwrotne, plan działań wdrożeniowych, wsparcie po szkoleniu ułatwiają utrzymanie rezultatu rozwojowego. Wśród metod aktywizujących są studium przypadków, panel wymiany doświadczeń i opinii, ćwiczenia indywidualne, dyskusje moderowane i inne aktywizujące metody. Aktywny udział w szkoleniu pozwala na osiągnięcie celu głównego usługi.

Nie ma dodatkowych warunków niezbędnych do spełnienia, by udział w usłudze pozwolił na osiągniecie głównego celu.

 

 

 

 

 

 

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
KLIENT I KONKURENCJA W INTERNECIE W 2019. PODEJMUJ DECYZJE NA PODSTAWIE ANALIZY DANYCH.
Data realizacji zajęć
16-09-2019
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
PODSTAWY DZIAŁANIA TWOJEJ FIRMY W INTERNECIE. OPTYMALIZACJA I POZYCJONOWANIE, PRZEDE WSZYSTKIM.
Data realizacji zajęć
16-09-2019
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
NARZĘDZIOWNIA SEO. JAK PISAĆ ŻEBY KLIENT CZYTAŁ I KONWERTOWAŁ?
Data realizacji zajęć
16-09-2019
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
BUDUJ SWOJĄ POZYCJĘ W INTERNECIE POPRZEZ LINK BUILDING. Jak pozyskiwać linki zewnętrzne? Jak tworzyć zewnętrzne treści, gdzie
Data realizacji zajęć
16-09-2019
Godzina rozpoczęcia
15:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
GOOGLE ADWORDS – WSTĘP. GOOGLE ADOWRDS - STRUKTURA KONTA.
Data realizacji zajęć
17-09-2019
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
GOOGLE ADOWRDS - CELE I STRATEGIA KAMPANII. KAMPANIE GOOGLE ADWORDS W WYSZUKIWARCE.
Data realizacji zajęć
17-09-2019
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
13:30
Liczba godzin
02:30
Przedmiot / temat zajęć
GOOGLE ADWORDS – SŁOWA KLUCZOWE
Data realizacji zajęć
17-09-2019
Godzina rozpoczęcia
13:30
Godzina zakończenia
15:30
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
GOOGLE ADWORDS - PODSTAWY OPTYMALIZACJI
Data realizacji zajęć
17-09-2019
Godzina rozpoczęcia
15:30
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
ZALETY I WADY EKOSYSTEMU GOOGLE DLA MARKETINGOU FIRM. GOOGLE ADWORDS – JAK PRECYZYJNIE KIEROWAĆ REKLAMY.
Data realizacji zajęć
18-09-2019
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
INTEGRACJA NARZĘDZI GOOGLE W TWOIM MARKETINGU. KAMPANIE DISPLAY W GOOGLE ADWORDS.
Data realizacji zajęć
18-09-2019
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
GOOGLE ADWORDS - REMARKETING GDN ORAZ RLSA
Data realizacji zajęć
18-09-2019
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
14:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
GOOGLE ADOWRDS - OPTYMALIZACJA KAMPANII DISPLAY`OWYCH. ANALIZA I RAPORTOWANIE DANYCH W GOOGLE ANALYTICS.
Data realizacji zajęć
18-09-2019
Godzina rozpoczęcia
14:30
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
02:30
Przedmiot / temat zajęć
Dlaczego Facebook, Instagram, Instagram? Miejsce Facebooka i Instagram w internecie. Z kim się komunikujemy? Poznaj swoich odbiorców.
Data realizacji zajęć
23-09-2019
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Strategie komunikacji na Facebooku. Menedżer stron, krok po kroku.
Data realizacji zajęć
23-09-2019
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Co i jak publikować na firmowej stronie Facebook? Facebookowe narzędzia komunikacji: sklep, live, grupy, chatbot, marketplace.
Data realizacji zajęć
23-09-2019
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Co i jak publikować na Instagram. Monitoring skuteczności działań na Facebook, Instagram.
Data realizacji zajęć
23-09-2019
Godzina rozpoczęcia
15:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Dlaczego reklama na Facebook, Instagram? Tworzenie i zakup reklam. Cele i produkty reklamowe.
Data realizacji zajęć
24-09-2019
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Menedżer reklam, krok po kroku.
Data realizacji zajęć
24-09-2019
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Power Editor, krok po kroku
Data realizacji zajęć
24-09-2019
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Menedżer firmy, krok po kroku
Data realizacji zajęć
24-09-2019
Godzina rozpoczęcia
15:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
02:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest nauka tworzenia i konfigurowania optymalnych kampanii reklamowych w social media: • poznanie zasady działania reklam w social media • nabycie umiejętności w zakresie tworzenia reklam w social media • nabycie umiejętności taniego i skutecznego pozyskiwania nowych klientów za pomocą reklamy na Facebook i Instagramie • nabycie wiedzy w zakresie poprawnej analizy prowadzonych działań reklamowych i późniejszej optymalizacji kampanii w celu obniżania kosztów reklam, - poznanie zasad poprawnego dobierania słów kluczy, - poznanie zasad pisania atrakcyjnych tekstów reklamowych • poznanie możliwości i potęgi działań remarketingowych • nabycie umiejętności poprawnego określania budżetu kampanii.

Celem szkolenia jest wzrost kompetencji z technik oraz narzędzi służących do skutecznej promocji i sprzedaży produktów lub usług przez Internet
W obszarze wiedzy uczestnik: • dowie się jak przygotować i zoptymalizować stronę internetową lub sklep internetowy do aktualnych zaleceń Google dla Webmasterów oraz aktualnych trendów UX i SEO • zapozna się z narzędziami Google oraz zewnętrznymi narzędziami niezbędnymi do przeprowadzenia samodzielnego audytu SEO serwisu internetowego • dowie się w jaki sposób prowadzić wpływające na wysokie pozycje w wyszukiwarce wewnętrzne i zewnętrzne działania pozycjonowania serwisu internetowego w Google, w tym skuteczne działania content marketingowe • zapozna się w stopniu podstawowym, umożliwiającym samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych, z narzędziem Google Ads (dawniej Google AdWords) • dowie się w jaki sposób kontrolować działania bezpośredniej konkurencji z wykorzystaniem narzędzi SEO • nabędzie wiedzę z zakresu poprawnej instalacji, optymalizacji oraz analizy danych z wykorzystaniem Google Analytics oraz Google Data Studio W obszarze umiejętności uczestnik: • będzie potrafił wykorzystać narzędzia audytowe do sprawdzenia poziomu optymalizacji serwisu internetowego, • będzie potrafił samodzielnie przygotować wartościowe treści wewnętrzne wspierające skuteczny marketing w Internecie.
• nabędzie umiejętności tworzenia kampanii reklamowych w Google Ads (dawniej AdWords) w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, remarketingu i Google Zakupy • uporządkuje umiejętność obsługiwania Google Analytics dla analizy danych ruchu i sprzedaży przez Internet oraz wyciągania podstawowych wniosków • uświadomi sobie jak niezbędna jest poprawna optymalizacja serwisu internetowego dla efektów działań pozycjonowania naturalnego oraz realizacji kampanii Google Ads • będzie potrafił wykorzystać platformy content marketingowe do wsparcia procesu pozycjonowania naturalnego i wzrostu ruchu organicznego do strony • będzie potrafił w podstawowym zakresie zoptymalizować i ulepszyć stronę internetową w systemie WordPress • nabędzie umiejętności utworzenia konta w Google Merchant Center oraz optymalizacji i integracji z Google Ads celem uruchomienia kampanii produktowych w AdWords W obszarze kompetencji społecznych uczestnik: • uświadomi sobie konieczność zaangażowania działań marketingowych w Google w plan marketingowy i sprzedażowy swojego przedsiębiorstwa • wzmocni pewność siebie w realizacji działań reklamowych wewnętrznych oraz w komunikacji z zewnętrznymi podmiotami świadczącymi na rynku ten zakres usług • uświadomi sobie w oparciu o dane analityczne znaczenie podejmowanych działań na wielu płaszczyznach na rozwój przedsiębiorstwa i wzrost sprzedaży.

Efekty uczenia się

Efektem szkoleń jest:
Po ukończeniu szkolenia uczestnik posiada wiedzę z zakresu marketingu internetowego realizowane w oparciu o skuteczne narzędzia i kanały promocyjne i komunikacyjne ekosystemu marketingowego Google i nabywa następujące umiejętności: • realizuje podstawowe audyty serwisów internetowych, • optymalizuje serwisy internetowe poprzez dostosowania treści oraz parametrów technicznych w zakresie możliwym przez system CMS do zaleceń audytowych, • rozbudowuje i optymalizuje serwisy internetowe w systemie Wordpress w podstawowym zakresie bazując na rekomendacjach wtyczek WP , • prowadzi skuteczne kampanie pozycjonowania naturalnego oparte o content marketing wewnętrzny oraz zewnętrzny, a także działania wewnętrzne, • planuje oraz przygotowuje, realizuje oraz optymalizuje kampanie reklamowe w Google Ads (dawniej Google AdWords) w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej, remarketingowe oraz w Google Zakupy • analizuje i przygotowuje raporty ,a dalej optymalizuje działania marketingowe przedsiębiorstwa w Internecie bazując na możliwościach narzędzi Google Analytics oraz Google Data Studio.

Facebook, Instagram: Umiejętność określania realnych celów kampanii reklamowej. Zyskanie świadomości skuteczności oddziaływania poszczególnych narzędzi reklamy w Internecie. Nabycie kompetencji umożliwiających świadomą współpracę z agencją marketingową. 

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 4 900,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 4 900,00 zł
Koszt osobogodziny netto 122,50 zł
Koszt osobogodziny brutto 122,50 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Wincentego Pola 16, 44-117 Gliwice, woj. śląskie

Siedziba Doskam Sp. z o.o.

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Robert Duda

Robert Duda

• Marketing Internetowy
• Reklama internetowa
• Audyt serwisów internetowych
• Optymalizacja serwisów internetowych
• Pozycjonowanie stron i sklepów
• Content Marketing
• Link Building
• Google AdWords (Google Ads)
• Google Analytics
• Google Search Console
• Google Analytics
• Google Data Studio
• Google Merchant Center
• Marketing polityczny i skuteczne kampanie wyborcze
Robert Duda od 16 lat doradza organizacjom, instytucjom, międzynarodowym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Jako certyfikowany specjalista Google zrealizował wiele skutecznych kampanii internetowych na kwotę ponad 16 000 000zł.
Pomaga skutecznie wykorzystywać Internet do budowania rozpoznawalnej marki, w tym marki osobistej, zdobywania Klientów i partnerów, do zwiększania sprzedaży.
Specjalizuje się w wykorzystywaniu narzędzi Google, uczestnicząc w wielu interesujących projektach regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych. Dzieli się także wiedzą i doświadczeniem podczas branżowych spotkań , konferencji i wielu projektów szkoleniowych. Pracuje także jako wykładowca, prowadząc zajęcia z marketingu internetowego dla studentów na uczelniach wyższych.
Jest autorem dwóch książek z zakresu marketingu internetowego i komunikacji:
- Jak wygrać wybory, skutecznie wykorzystując Internet? (2018)
- SUKCES W INTERNECIE - Poradnik na start dla początkujących (2019)
Wykształcenie ekonomiczne. Akademia Ekonomiczna w Katowicach im. Karola Adamieckiego.
Kilkanaście lat doświadczenia w pracy certyfikowanego spec

Zdjęcie Kuba Nagórski

Kuba Nagórski

Specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec i mówca.
Od początku roku 2014 ekspert z zakresu marketingu i nowych mediów w programie „Młody Przedsiębiorca w nowoczesnym mieście” i juror w konkursie „Przedsiębiorca Roku” organizowanym przez Regionalną Izbę Gospodarczą w Katowicach we współpracy z magazynem „Pierwszy Milion” . Od 2015 roku ekspert w ogólnopolskim programie Prawdziwy PR. Posiada certyfikat trenerski zgodny ze standardami Europejskich Norm Kwalifikacji (5 EQF Level) Przeprowadził ponad 3 5 00 godzin szkoleń dla samorządów, organizacji pozarządowych, podmiotów biznesowych czy w ramach projektów unijnych łącznie ponad 1 5 0 podmiotów szkolonych.Współpracuje z uczelniami wyższymi jako wykładowca studiów podyplomowych z zakresu marketingu, nowych mediów, personal brandingu (Górnośląska Wyższa Szkoła Handl owa, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu).Regularnie występuje jako prelegent na eventach i konferencjach związanych z marketingiem i mediami społecznościowym na terenie całej Polski.
Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends), lokalnych i regionalnych. Był członkiem Rady Konsultacyjnej w ramach starań Katowic o tytuł Europejskiej Stolicy Młodzieży 2015, doradzając w obszarze działań marketingowych kierowanych do młodych ludzi. Od 2013 roku koordynator i inicjator katowickich Czwartków Social Media regionalnej odsłony

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Ewa Kostoń

Ewa Kostoń

email: e.koston@doskam.pl

tel: 731 119 171

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Warunki uczestnictwa

  • Wypełnienie i odesłanie formularza Umowy-Zgłoszenia Doskam
  • Wypełnienie formularza Analizy Potrzeb Szkoleniowych przed szkoleniem.
  • Wypełnienie testu wiedzy przed i po szkoleniu.
  • Udzielenie indywidualnej zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  • Posiadanie swojego lub firmowego aktywnego konta w usługach Google, na którym będą Państwo pracować podczas szkolenia.

Informacje dodatkowe

1. Prosimy o przyniesienie na szkolenie własnego laptopa, na którym będą Państwo tworzyć swoją kampanię.

2.  Przed złożeniem wniosku o dofinansowanie tej usługi rozwojowej prosimy o kontakt z biurem Doskam na adres info@doskam.pl lub tel. 32 231 01 13 w celu potwierdzenia dostępności miejsca.

3. Wyjaśnienia dotyczące podstawy zwolnienia z podatku VAT przy realizacji szkoleń dofinansowanych ze środków publicznych przez Doskam Sp. z o.o. Firma Doskam Sp. z o.o. jest niepubliczną placówką kształcenia ustawicznego zarejestrowana w Wydziale Edukacji Urzędu Miejskiego w Gliwicach pod numerem 2/2009. W związku z powyższym jesteśmy zwolnienie od podatku VAT od prowadzonych przez Firmę szkoleń (w tym usług rozwojowych świadczonych w ramach projektów dofinansowanych PSF) na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26 lit a ustawy o VAT z dnia 11.03.2004 r. Powyższy fakt został potwierdzony interpretacją indywidualną Dyrektora Izby Skarbowej w Katowicach z dnia 29.09.2012 r.

Autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznych skyptów PDF oraz skoroszytów z elementami ćwiczeń, notes, długopis.

Ciasteczka>