Biznes na start, a z nim PR
Biznes na start, a z nim PR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Grupa docelowa usługi
- osoby zakładające działalność gospodarczą,
- startupowcy,
- freelancerzy,
- właściciele mikroprzedsiębiorstw,
- osoby chcące zbudować silny wizerunek marki i umiejętnie komunikować się z rynkiem.
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji25-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego planowania i realizacji działań PR wspierających rozwój nowo powstałej firmy. Uczestnicy uczą się budować wizerunek marki, dobierać narzędzia i kanały komunikacji, tworzyć materiały promocyjne oraz reagować na sytuacje kryzysowe, wykorzystując PR do zwiększenia rozpoznawalności i przewagi konkurencyjnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Formułuje strategię komunikacji marki w początkowej fazie działalności | Kryteria weryfikacji Dobiera kanały i narzędzia PR adekwatne do etapu rozwoju firmy.Tworzy plan działań PR na pierwszy kwartał. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opracowuje materiały promocyjne i treści do mediów i social media | Kryteria weryfikacji Pisze notkę prasową zgodną z zasadami PR.Tworzy post w social media dopasowany do odbiorcy i celu komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Planuje i realizuje działania z wykorzystaniem narzędzi PR | Kryteria weryfikacji Wskazuje funkcje narzędzi takich jak Canva, Brand24, ChatGPT.Dobiera narzędzia do wybranych kanałów komunikacji. Tworzy prosty plan kampanii PR. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje i analizuje sytuacje kryzysowe w mikrofirmie. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje zagrożenia wizerunkowe.Proponuje działania ograniczające skutki kryzysu. Formułuje komunikat kryzysowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje kreatywne rozwiązania w działaniach PR. | Kryteria weryfikacji Prezentuje pomysł kampanii wyróżniającej markę.Uzasadnia dobór narzędzi i kanałów komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Grupa docelowa
Szkolenie skierowane jest dla osób zakładających działalność gospodarczą, startupowców, freelancerów i mikroprzedsiębiorców, którzy chcą zbudować silny wizerunek i umiejętnie komunikować się z rynkiem.
Forma realizacji
Szkolenie realizowane jest w formie stacjonarnej, w jednej grupie szkoleniowej liczącej od 7 do 10 osób. Każdy uczestnik ma zapewnione miejsce do pracy oraz dostęp do materiałów szkoleniowych.
Organizacja zajęć
Zajęcia realizowane są w trybie godzin zegarowych. Program obejmuje przerwę na kawę/lunch - 45min. połączoną z sesją networkingową.
Metody pracy:
Zajęcia prowadzone są w formule warsztatowej, łączącej część teoretyczną z intensywnymi ćwiczeniami praktycznymi. Uczestnicy biorą udział w prezentacjach, analizie studiów przypadków, pracy indywidualnej, miniwarsztatach oraz sesjach Q&A. Program obejmuje tworzenie własnych materiałów PR, planów komunikacji i analizę przykładów z mediów, z bieżącym feedbackiem trenera.
Walidacja efektów uczenia się
Walidacja efektów uczenia się jest wliczona w czas trwania szkolenia i przeprowadzana w formie testu na zakończenie szkolenia. Warunek rozdzielności funkcji zostaje zachowany.
Program:
- Powitanie i networking
- Wprowadzenie do szkolenia
- Krótkie prezentacje uczestników i ich pomysłów biznesowych
- Po co nam PR w fazie „na start”?
- PR na starcie – konieczność, nie luksus
- Czym jest PR w praktyce, a czym nie jest?
- Dlaczego obecność w mediach tradycyjnych i społecznościowych może zaważyć na sukcesie firmy?
- Pierwsze 3 miesiące – jak się pokazać, by nie zginąć w tłumie
- Ćwiczenie
- Media chcą historii – daj im powód, by o Tobie mówiły
- Co interesuje dziennikarzy i redakcje?
- Jak opowiadać o swojej działalności, by budzić zainteresowanie?
- Jak pisać notki prasowe, informacje, posty w social mediach?
- Case study
- Przerwa kawowa lub lunch i sesja networkingowa
- Świat nowoczesnych mediów i narzędzi PR
- Jak działa dziś świat informacji – media, social media, influencerzy, podcasty
- Narzędzia PR dostępne dla każdego: Canva, Brand24, Chat GPT, Newslettery
- Jak zbudować własny newsroom.
- Mini warsztat: Tworzenie prostego planu PR – kanały, narzędzia, budżet
- Kryzys nie pyta, czy jesteś gotowy
- Komunikacja kryzysowa w mikrofirmie – od hejtu w sieci po awarię usługi
- Reagować czy milczeć? Co, kiedy i jak mówić?
- Jak nie zniszczyć marki jednym postem lub nieprzemyślanym cytatem
- Autentyczność, kreatywność, przewaga konkurencyjna
- Jak wyróżnić się w tłumie?
- Pomysły na kreatywne kampanie bez wielkich budżetów
- Storytelling – Twoja historia jako klucz do sukcesu
- Praca indywidualna
- Zakończenie i Q&A
- Omówienie prac i feedback od trenera
- Najczęstsze błędy początkujących i jak ich uniknąć
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 200,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 975,61 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 150,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 121,95 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Adam Kasprzyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzymuje pakiet materiałów szkoleniowych (torba, notes, długopis) oraz pendrive z materiałami szkoleniowymi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami