Warsztat "Wizja - nakreśl ambitną wizję i wytycz drogę jej realizacji w e-biznesie".
Warsztat "Wizja - nakreśl ambitną wizję i wytycz drogę jej realizacji w e-biznesie".
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Grupa docelowa usługi
Warsztat mentoringowy "Wizja - nakreśl ambitną wizję i wytycz drogę jej realizacji w e-biznesie" jest skierowany do osób, które pragną rozpocząć swoją przygodę z e-biznesem, jak również tych, którzy już prowadzą działalność online, ale chcą udoskonalić swoje umiejętności i podnieść efektywność działań. Uczestnicy mogą liczyć na praktyczne ćwiczenia oraz wsparcie dwóch trenerek i mentorek, co pozwala na zdobycie wiedzy w inspirujących warunkach.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji29-08-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem warsztatu jest wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności potrzebne do stworzenia wizji i misji swojego przedsiębiorstwa na 10 lat do przodu, autodiagnoza i zmapowanie swojego potencjału, przekucie wizji na cele i harmonogramy działań służące rozwijaniu własnego biznesu online.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi określić swoje zasoby i ograniczenia w kontekście uruchomienia lub rozwoju działalności online. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dokonuje analizy własnych kompetencji, zasobów materialnych i niematerialnych oraz określa swoje motywacje i wartości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje potencjalne bariery lub ograniczenia i wskazuje możliwe sposoby ich neutralizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje potencjalne kierunki rozwoju e-biznesu dopasowane do własnych kompetencji i wartości. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje przynajmniej jeden możliwy kierunek rozwoju e-biznesu, który jest spójny z jego zasobami i preferencjami. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi uzasadnić wybór kierunku rozwoju swojego biznesu jako najbardziej adekwatnego do swojej sytuacji. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Zna podstawowe zasady zarządzania projektami i elementy budowania harmonogramów rocznych i kwartalnych | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia podstawowe zasady zarządzania projektami | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi stworzyć harmonogram działań rocznych oraz kwartalnych | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warsztat oparty jest na podejściu rozwojowym i procesowym, z dużym naciskiem na samoświadomość, zasoby wewnętrzne oraz twórcze eksplorowanie pomysłu na e-biznes.
W pierwszym dniu uczestnicy przyglądają się swoim wartościom, motywacjom i ograniczeniom. Pracują z mapą zasobów oraz określają, co tworzą dalekosiężną wizję swojej działalności.
Drugi dzień to inspiracja i eksploracja – uczestnicy identyfikują potencjalne kierunki działania, pracują z metodami wizualnymi i narracyjnymi, konstruują „mapę pomysłu” oraz rozpoznają wewnętrzne blokady i zasoby wsparcia.
Trzeci dzień służy domykaniu procesu – uczestnicy tworzą roczny plan działania, prezentują robocze koncepcje swoich pomysłów w bezpiecznej atmosferze grupy. Zajęcia kończą się sesją podsumowującą z elementami rytuału zamknięcia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Powitanie, integracja, omówienie celów warsztatu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Twoje „dlaczego” – ćwiczenia refleksyjne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Autoanaliza zasobów i ograniczeń – ćwiczenia indywidualne i w parach | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Kim jestem jako twórczyni/twórca online – praca z tożsamością i misją | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:15 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Dzielenie się w grupie wnioskami, feedback | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Mapa pomysłu – ćwiczenia twórcze i narracyjne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Mapa strategiczna – delikatne planowanie działań | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Co mnie wspiera, co mnie blokuje – praca z wewnętrznym krytykiem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Co mogę dać światu? – budowanie spójnej oferty i wartości | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Prezentacja koncepcji uczestników i sesja feedbackowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Podstawy zarządzania projektami - główne zasady tworzenia planów działań | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Tworzenie harmonogramu działań na 12 miesięcy w rozbiciu na kwartały | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przedstawienie swoich planów działań, dyskusja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Domknięcie procesu – podsumowanie, wymiana doświadczeń | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 000,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 065,04 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 250,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 203,25 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Wójtowicz
Pedagożka z wykształceniem zdobytym na Uniwersytecie Jagiellońskim, specjalizująca się w pracy w ujęciu systemowym. Ukończyła m.in. 3-letnią szkołę Hellinger Sciencia w Niemczech, 2-letnie Holistyczne Studia Transpersonalne oraz liczne programy rozwoju duchowego i psychologicznego. Pracuje na styku relacji, świadomości i ciała – wspiera kobiety w powrocie do siebie i budowaniu autentycznych relacji ze sobą oraz innymi.
Twórczyni autorskiego nurtu „Trening Kompetencji Relacyjnych dla Wymagających”, skierowanego szczególnie do kobiet doświadczających kryzysów osobistych lub zawodowych. W swojej pracy łączy uważność, pracę z ciałem, głęboki kontakt z emocjami oraz systemowe spojrzenie na rozwój i relacje. Towarzyszy w procesach odzyskiwania sprawczości, wewnętrznego porządku i poczucia autentycznego wpływu na własne życie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dodatkowych dla uczestników (wersja cyfrowa):
Uczestnicy otrzymają dostęp do pakietu materiałów online, w tym:
- Lista rekomendowanych narzędzi cyfrowych (linki do platform, aplikacji użytecznych w tworzeniu planów i zarządzania projektami),
- Dostęp do zamkniętej grupy online lub kanału kontaktowego dla uczestników na WhatsApp– do wymiany wiedzy i pytań po zakończeniu warsztatu.
Dostęp do materiałów zapewniony będzie przez link (Google Drive lub inna platforma), aktywny minimum 30 dni po zakończeniu usługi.
Adres
Adres
Miejsce jest bardzo klimatyczne.
Sala warsztatowa pomieści maksymalnie 12 osób (w przypadku krótszych warsztatów i spotkań), a na dłuższe warsztaty wraz z noclegami miejsce jest idealne dla grup liczących maksymalnie 8 osób.
Na dole znajduje się sala warsztatowa, kuchnia i łazienka. Na górze – cztery 2-osobowe pokoje i łazienka. Do dyspozycji gości jest też duży ogród z przestronną altaną, w której również można organizować zajęcia. W pobliżu jest las.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Kameralna przestrzeń warsztatowa w otoczeniu natury, sprzyjająca skupieniu i integracji.