Szkolenie pod nazwą ,,E-commerce - gdzie sprzedawać i jak założyć sklep internetowy".
Szkolenie pod nazwą ,,E-commerce - gdzie sprzedawać i jak założyć sklep internetowy".
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla wszystkich, którzy chcą uzyskać informacje jak sprzedawać przez platformy internetowe i jak utworzyć sklep internetowy. Branża e-commerce prężnie się rozwija a pracodawcy angażują coraz więcej stanowisk do pracy w handlu internetowym, realizacji bloga, vloga czy innych materiałów społecznościowych a czasem nawet do przenoszenia biznesu do sieci. Tak więc usługa skierowana jest również do wszystkich osób funkcjonujących w Internecie lub również takich którzy, dopiero planują się tam znaleźć. Dla osób, które dodają treści na: stronach www, blogach portalach informacyjnych, vlogach, mediach społecznościowych czy sklepach internetowych.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji22-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przegotowuje do samodzielnego funkcjonowania sklepów internetowych i tworzenia stron własnych sklepów. Uczestnicy szkolenia będą mogli zrealizować większość zadań na swojej witrynie czy na stronie pracodawcy, bądź skoordynować pracę zespołu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzy strony sklepów internetowych.Dostarcza rozwiązania w zakresie obsługi platform sprzedażowych i integracji. | Kryteria weryfikacji Samodzielnie tworzy stronę sklepu internetowego.Opisuje trendy, wyzwania i możliwości platform sprzedażowych i ich integracji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje i charakteryzuje nabytą wiedzę w zakresie definicji.Dobiera domeny w Polsce i innych krajach. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje podstawowe zasady optymalizowania strony internetowej.Monitoruje działania marketingowe firmy i wpływa na poprawę jakości tych działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia do optymalizacji. Dobiera słowa kluczowe do pozycjonowania. | Kryteria weryfikacji Usprawnia działanie strony, dopasowuje treści na stronie internetowej w taki sposób, aby skutecznie dotrzeć do klienta. Dodaje treści do stron www i sklepów internetowych w taki sposób aby przynosiły one wartość w postaci wyższych pozycji na dane słowa kluczowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-> W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie tj. 10 minut przerwy na jeden dzień szkoleniowy. Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
> Szkolenie przeprowadzone będzie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w liczbie 32 godzin dydaktycznych. Każdy uczestnik musi posiadać dostęp do komputera z internetem. Uczestnikom zostanie przesłany link do videokonferencji na platformie Click Meeting.
I CZĘŚĆ
I. Wybór motywu, modyfikacja i personalizacja.
- Na przykładzie motywów zainstalowanych razem z Wordpress’em.
- Na przykładzie motywów zawierających wizualny pagebuilder.
II. Pagebuilder – zasady działania.
- Layout strony w edytorze wizualnym – sekcje, kolumny i odstępy.
- Omówienie elementów.
- Konfiguracja elementów.
- Układ, kopiowanie, powielanie, przenoszenie i usuwanie.
III. Wtyczki
- Instalacja.
- Personalizacja.
- Najpopularniejsze wtyczki – niezbędnik webmastera.
IV. Zmiana wyglądu strony.
- Używanie ustawień szablonów.
- Używanie zdjęć w nagłówkach.
- Tworzenie nawigacji.
- Zmiana strony pomiędzy blogiem a stroną statyczną.
- Instalacja szablonów z repozytorium Wordpress’a.
- Instalacja szablonów za pomocą FTP.
- Responsywność strony.
- Tworzenie formularzy kontaktowych.
- Tworzenie map.
- Animacje elementów i warstwy.
- Używanie video na stronie (Youtube, Vimeo i własny hosting).
V. Analiza stron
- Aktualizacja systemu i rozszerzeń.
- Bezpieczeństwo systemu.
- Wdrożenia nowych funkcjonalności i rozszerzeń.
- Proste zmiany w kodzie.
- Struktura i budowa systemu WordPress.
II CZĘŚĆ
I. Wprowadzenie - marketing internetowy
- Marketing internetowy - jak i gdzie szukać miejsc do wypromowania swoje firmy
- Budowa marki - pomysł i grupa docelowa
- Strategia marketingowa celem wypromowania produktu lub usługi w Internecie
II. Kampanie - analiza i audyt
- Analiza dotychczasowych kampanii reklamowych i sprzedażowych
- Analiza działań marketingowych w Internecie
- Analiza konkurencji
- Określenie grupy docelowej
- Określenie celów marketingowych i sprzedażowych
- Przygotowanie raportu
III. Kampania Google Ads
- Przedstawienie możliwości systemu reklamowego (konwersje, słowa kluczowe, remarketing)
- Optymalizacja dotychczasowych rozwiązań i budżetu
- Konfiguracja nowych rozwiązań rozwiązań i budżetu
- Wdrożenie nowej reklamy
IV. Kampania na stronach sprzedażowych
- Przedstawienie możliwości (landing page, squeeze page, sales page, lead magnet, sales funnel, microsite)
- Optymalizacja dotychczasowych rozwiązań i budżetu
- Konfiguracja nowych rozwiązań rozwiązań i budżetu
- Wdrożenie nowej reklamy
V. Przyszłość - czyli kierunek w jakim zmierza marketing internetowy
- Nowinki, ciekawostki, trendy
- Prognozwane zmiany
III CZĘŚĆ
I. Wprowadzenie
- Pojęcie wyszukiwarki internetowej, przykłady, sposób działania, historia
- Dobór słów kluczowych oraz ich znaczenie
- Algorytmy w wyszukiwarkach internetowych
- Różnice pomiędzy pojęciem pozycjonowania a optymalizacji
- Techniki on-site i off-site
II. Podstawy
- Indeksacja
- Błędy i przekierowania
- Wyszukiwarki internetowe - jak korzystać by znaleźć jak najlepiej dopasowany wynik do naszych oczekiwań
III. Słowa kluczowe
- Sposoby na znalezienie najlepszych słów kluczowych
- Budżet i strategia
- Narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych
- Rodzaje słów kluczowych
- Słowa kluczowe w treści i w domenie - czy to jeszcze działa?
- Badanie konkurencji
IV. Domena
- Jak dobierać domeny w zależności od słowa kluczowego i branży
- Dobór domen w Polsce i w innych krajach
- Co jest lepsze? Domena z końcówką krajową czy podstrona krajowa
- Gdzie znaleźć dobre domeny
- Gdzie utrzymywać domeny
V. Optymalizacja
- Optymalizacja i dobór rozwiązań serwerowych
- Optymalizacja treści
- Optymalizacja obrazów
- Optymalizacja kodu
- Optymalizacja bazy danych
- Optymalizacja zapytań
- Optymalizacja pod treść, mapy, wiadomości, grafikę, wideo od Google
- Cache
- UX oraz urządzenia mobilne
- Narzędzia wykorzystywane do optymalizacji
VI. Pozycjonowanie
- Meta tagi
- Przydatne znaczniki
- Hiperłącza
- Adresy URL
- Adresy kanoniczne
- W3C
- Linkowanie wewnętrzne
- Linkowanie zewnętrzne
- Wyszukiwanie głosowe
- Mapa witryny
- Fasety, sidebary, breadcrumbs, nawigacje, strony kategorii
VII. Badanie zachowania użytkowników
- Wpływ zachowania użytkownika na wyniki w wyszukiwarce internetowej
- Narzędzia do badania i monitorowania zachowania
VIII. Ogólnodostępne skrypty, przydatne moduły i czy warto je wybierać?
- WordPress
- Drupal
- Prestashop
- Magento
IX. Niebezpieczeństwa
- Bany i filtry od Google
- Nieuczciwe firmy
- Sprzedaż linków
- Hostingi pod SEO - czy bezpieczne?
- Duplikacja treści
- SWL
X. Automatyzacja zadań
- Synonimizacja
- Automatyzacja procesów linkowania
XI. Własne zaplecze, pressel pages, katalogi, fora, komentarze - czy warto inwestować w to swój czas i pieniądze?
- Zaplecze
- Pressel Pages
- Katalogi stron
- Księgi gości
- Fora
- Komentarze
- Inne skrypty
XII. Social media jak źródło użytkowników i linkowania - implementacja, linkowanie, budowa społeczności
- Inne
Test podsumowujący.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Flak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma tematyczne materiały dydaktyczne w postaci skryptów oraz prezentacji w formie pdf, przesłanych na adrese-mail, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania certyfikatu potwierdzającego zdobyte kompetencje jest przystąpienie do testu sprawdzającego. Na test uczestnik nie musi dokonywać osobnego zapisu.
Nazwa podmiotu prowadzącego walidację: ERNABO Adrian Flak.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne: Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
- pakiet Microsoft Office, Libre Office, Open Office
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik -minimalna prędkość łącza: 512KB/sek
Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie to Click Meeting.
Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.
Szkolenia online będą nagrywane tylko i wyłącznie na potrzeb udokumentowania prawidłowego przebiegu szkolenia i jego archiwizacji. Nie udostępniamy nagrań ze szkolenia ze względu na ochronę danych osobowych oraz widocznego na nagraniach wizerunku osób trzecich (osoby prowadzącej oraz innych uczestników szkolenia).