Projekt: Lepszy/Lepsza Ja – Harmonia w życiu, pracy i relacjach
Projekt: Lepszy/Lepsza Ja – Harmonia w życiu, pracy i relacjach
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową usługi są osoby zainteresowane rozwojem osobistym, które chcą poprawić jakość swojego życia i relacji, niezależnie od doświadczenia zawodowego
- Minimalna liczba uczestników7
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji14-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wyposażenie uczestników w narzędzia do budowania równowagi między życiem osobistym a zawodowym, poprawy relacji interpersonalnych oraz rozwijania zdolności do podejmowania świadomych decyzji w różnych aspektach życia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi zachować balans między życiem prywatnym i zawodowym, ma rozwiniętą świadomość w podejmowaniu decyzji | Kryteria weryfikacji Uczestnik umiejętnie zarządza swoimi emocjami i stresem | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Efektywnie się komunikuje i nawiązuje relacje międzyludzkie | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Jest świadomy swoich potrzeb, wartości oraz celów | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Zdobywa i wprowadza narzędzia do trwałych, pozytywnych zmian | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM:
Dzień 1: Odkrywanie siebie
Temat dnia: "Kim jestem i dokąd zmierzam?"
- Filary tożsamości – jak budujemy obraz siebie?
- Wprowadzenie do typologii osobowości.
- Test osobowości: Jakie są moje naturalne predyspozycje i potencjały?
- Archetypy osobowości w działaniu – jak nas postrzegają inni?
Dzień 2: Budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie
Temat dnia: "Siła w samoakceptacji"
- Poczucie własnej wartości – jak się kształtuje i jak je wzmacniać.
- Przeformułowanie negatywnych przekonań o sobie.
- Jak asertywność buduje pewność siebie? Symulacje trudnych sytuacji.
- obrazu siebie w stanie równowagi.
- Jak inni widzą moje mocne strony?
Dzień 3: Zarządzanie emocjami
Temat dnia: "Rozwijanie inteligencji emocjonalnej"
- Czym jest inteligencja emocjonalna? Znaczenie w życiu i pracy.
- Rozpoznawanie i nazywanie emocji – od teorii do praktyki.
- Techniki radzenia sobie ze stresem i trudnymi emocjami.
- Komunikacja empatyczna – mówienie i uważne słuchanie.
- Symulacje: Jak zarządzać konfliktami w relacjach zawodowych i osobistych?
Dzień 4: Relacje i komunikacja interpersonalna
Temat dnia: "Budowanie zdrowych relacji"
- Style komunikacji i ich wpływ na relacje.
- Analiza własnego stylu komunikacji – mocne strony i wyzwania.
- Techniki negocjacyjne: Jak osiągać porozumienie, zachowując autentyczność?
- Granice w relacjach – jak je stawiać i szanować?
- Jak skutecznie współpracować w zespole?
Dzień 5: Tworzenie planu rozwoju i wprowadzenie zmian
Temat dnia: "Od pomysłu do działania"
- Wprowadzenie zmian – dlaczego to takie trudne?
- Tworzenie mapy marzeń i celów.
- Indywidualna praca: Plan działania na najbliższy rok.
- Feedback od grupy i trenerów: Jak ulepszyć swój plan?
- Motywacja i automotywacja.
- Podsumowanie warsztatów, wnioski i wręczenie certyfikatów.
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestnika, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
- brak.
Liczba godzin usługi obejmuje godziny lekcyjne, natomiast harmonogram uwzględnia godziny zegarowe obejmujące 45 minut (godzina lekcyjna) + 15 minut (przerwa); przerwy między zajęciami są ustalane elastycznie i podlegają sumowaniu
WARUNKI ORGANIZACYJNE:
Maksymalna liczba osób w grupie: 20
Liczba stanowisk przydzielona na jedną grupę: 20
Wyposażenie sali szkoleniowej:
Sala szkoleniowa wyposażona jest w liczbę stanowisk umożliwiających swobodne przyswajanie wiedzy przez uczestników. Sala jest klimatyzowana z dostępem do Wi-Fi. Do dyspozycji kursanta pozostają odpowiednie warunki sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Odkrywanie siebie | Prowadzący Barbara Ogrodniczak | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Budowanie poczucia własnej wartości i pewności siebie | Prowadzący Barbara Ogrodniczak | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Zarządzanie emocjami | Prowadzący Barbara Ogrodniczak | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Relacje i komunikacja interpersonalna | Prowadzący Barbara Ogrodniczak | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Tworzenie planu rozwoju i wprowadzenie zmian | Prowadzący Barbara Ogrodniczak | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto11 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto11 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto275,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto275,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Ogrodniczak
(usprawniające organizację). Wspiera firmy w poszukiwaniu rozwiązań w sytuacjach, kiedy doświadczyły “zastoju” - sposobu organizacji, współpracy ludzi tworzących organizację, procesowego. Pomaga dokonać analizy sytuacji, zaprojektować działania zmierzające w pożądanym kierunku i wyznaczyć lub nawet postawić pierwsze kroki. Jest matketingowcem z doświadczeniem w zakresie rozwoju biznesu z ponad 12letnim doświadczeniem. Wierzy w ludzi, ich potencjał oraz możliwości, dlatego wspiera w rozwoju organizacje i pomaga stawiać kroki w stronę przyszłości, do której dążą.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dostępne są dla uczestników na czas trwania szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi