Instagram marketing dla marki i biznesu. Szkolenie poziom podstawowy.
Instagram marketing dla marki i biznesu. Szkolenie poziom podstawowy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane dla:
- właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych prowadzących lub chcących rozpocząć budowanie swojej marki osobistej oraz sprzedaż swoich produktów i usług przez Instagram,
- pracowników zajmujących się promocją i sprzedażą produktów/usług
- osób planujących rozpoczęcie własnego biznesu i promowanie go za pomocą Instagrama,
- osób chcących poznać najnowsze trendy oraz sposoby pozyskiwania klientów w sieci z wykorzystaniem Instagrama
- osób powracających na rynek pracy, które chcą zdobyć nową wiedzę i umiejętności przydatne na stanowiskach pracy związanych z obsługą social mediów,
- wszystkich osób, które chcą zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu budowania marki i rozpoznawalności biznesu na Instagramie
- uczestników projektu Kierunek-Rozwój realizowanego przez WUP Toruń,
- uczestników projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” oraz „Nowy start w Małopolsce z EURESem” realizowanych przez WUP Kraków.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji28-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego budowania marki i rozpoznawalności biznesu z wykorzystaniem Instagrama.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą jak działa konto na Instagramie | Kryteria weryfikacji charakteryzuje rodzaje kont dostępnych na Instagramie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje rodzaje formatów treści dostępnych na Instagramie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się prowadzi działania ukierunkowane na zwiększenie zasięgów swojego konta na Instagramie | Kryteria weryfikacji opisuje czym charakteryzuje się algorytm Instagrama w 2024 r. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje jaka jest rola słów kluczowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się ma świadomość roli Instastory i reels w promocji marki i sprzedaży na Instagramie | Kryteria weryfikacji definiuje z jakiego powodu cele publikacji są istotne dla skuteczności tworzonych treści | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa narzędzia biznesowe, które wpływają na zasięgi instastory i reels | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1.Szkolenie dedykowane dla: właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych prowadzących lub chcących rozpocząć budowanie swojej marki osobistej oraz sprzedaż swoich produktów i usług przez Instagram, pracowników zajmujących się promocją i sprzedażą produktów/usług, osób planujących rozpoczęcie własnego biznesu i promowanie go za pomocą Instagrama, osób chcących poznać najnowsze trendy oraz sposoby pozyskiwania klientów w sieci z wykorzystaniem Instagrama, osób powracających na rynek pracy, które chcą zdobyć nową wiedzę i umiejętności przydatne na stanowiskach pracy związanych z obsługą social mediów, wszystkich osób, które chcą zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu budowania marki i rozpoznawalności biznesu na Instagramie, uczestników projektu Kierunek-Rozwój realizowanego przez WUP Toruń, uczestników projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” oraz „Nowy start w Małopolsce z EURESem” realizowanych przez WUP Kraków.
2. Warunki realizacji szkolenia: szkolenie realizowane zdalnie w czasie rzecziwistym na platformie zoom, samodzielne stanowiska komputerowe.
3. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania. Jeśli uczestnicy posiadają konto na platformie Instagram i chcą wykonywać na nim ćwiczenia, proszeni są o posiadanie w trakcie szkolenia hasła dostępowego do swojego konta.
4. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na 8 godzin zegarowych zajęć przewidziano 30 minut przerwy.Przerwa nie jest wliczona w czas trwania zajęć. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
5.Test walidujący jest opracowywany i sprawdzany przez trenera walidującego. Zachowana jest rozdzielność funkcji pomiędzy trenerem prowadzącym, a trenerem walidującym.
Ramowy program usługi:
Moduł 1 – PODSTAWY INSTAGRAM MARKETINGU
Rodzaje konta na IG i wybór odpowiedniego dla prowadzonej działalności.
Czym jest biogram i jego optymalizacja.
Moduł 2 – ZASIĘGI I FORMATY TREŚCI NA INSTAGRAMIE
Rodzaje zasięgów na Instagramie i ich charakterystyka
Formaty treści na Instagramie: posty, karuzele, relacje, rolki.
Moduł 3 – SPOSOBY NA ZWIĘKSZANIE ZASIĘGÓW
Algorytm Instagrama w 2024 roku
Geolokalizacja na Instagramie.
Hasztagi
Słowa kluczowe na Instagramie.
Moduł 4 - INSTASTORY I REELS W PROMOCJI MARKI I SPRZEDAŻY.
Cele publikacji.
Narzędzia biznesowe w instastory i reels.
Nagrywanie i dodawanie napisów.
Pomysły na instastories i reels dla marki biznesu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 PODSTAWY INSTAGRAM MARKETINGU. Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Joanna Bogielczyk | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 ZASIĘGI I FORMATY TREŚCI NA INSTAGRAMIE. Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Joanna Bogielczyk | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 SPOSOBY NA ZWIĘKSZANIE ZASIĘGÓW. Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Joanna Bogielczyk | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 INSTASTORY I REELS W PROMOCJI MARKI I SPRZEDAŻY. Rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu, ćwiczenia. | Prowadzący Joanna Bogielczyk | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Test walidujący. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Bogielczyk
Autorka kilkunastu szkoleń, e-booków i kursów online "1000 followersów w 30 dni", „Strategiasprzedaży na Instagramie”. W pracy z klientami dowodzi, że każda zmiana zaczyna się w głowie izależy tylko i wyłącznie od nas! Doradza jak skutecznie rozwijać siebie i własną fi rmę. Inspiruje imobilizuje do działania! Ciepła i serdeczna. Uwielbia swoją pracę! Swoją wiedzą i doświadczeniemdzieli się na:
Facebooku https://www.facebook.com/joannabogielczykcom,
Instagramie https://www.instagram.com/joannabogielczyk/
TikToku https://www.tiktok.com/@joannabogielczyk
i blogu www.joannabogielczyk.pl/blog
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały multimedialne, skrypty szkoleniowe.
Warunki uczestnictwa
Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
Informacje dodatkowe
- Firma szkoleniowo-doradcza posiada podpisaną umowę z WUP Kraków na realizację projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i „Nowy start w Małopolsce z EURESem”, a także z WUP Toruń na realizację projektu: ,,Kierunek-Rozwój".
- W przypadku chęci realizacji usługi w innej formie (szkolnie stacjonarne, szkolnie zdalne w czasie rzeczywistym, szkolenie zamknięte) lub innym terminie – zapraszamy do kontaktu w celu omówienia możliwych opcji realizacji szkolenia.
- Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.