Język angielski dla dorosłych - zajęcia grupowe (3-6 osób), stacjonarne na poziomie B1/B2
Możliwość dofinansowania
Akademia Nauki Ewelina Zalewska
Brak ocen dla tego dostawcy
Język angielski dla dorosłych - zajęcia grupowe (3-6 osób), stacjonarne na poziomie B1/B2
Numer usługi 2024/11/22/163474/2427023
6 400,00 PLN
brutto
6 400,00 PLNnetto
100,00 PLNbrutto/h
100,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Projekt dla osób dorosłych z dofinansowaniem unijnym (90%) skierowany do osób dorosłych zamieszkałych, uczących się, pracujących na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
- Warunkiem udziału w projekcie jest spełnienie kryteriów kwalifikacyjnych określonych na stronie www.zainwestujwsiebie.pl
- Dostęp do usług mają Uczestnicy Projektu realizowanego przez WUP w Toruniu;
- Każdy uczestnik jest objęty usługą doradztwa edukacyjno-zawodowego, podczas którego określane są kierunki rozwoju i sporządzany Indywidualny Plan Rozwoju;
- Każdy uczestnik sam dokonuje wyboru usługi (zgodnie z kierunkami określonymi w IPR) spośród ofert dedykowanych z Bazy Usług Rozwojowych.
- Usługa adresowana również do uczestników projektu "Kierunek-Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji03-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy kursu zdobędą kompetencje komunikacyjne w zakresie posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie B2 (ponad średniozaawansowanym) wg Skali Rady Europy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Podniesienie kompetencji językowych, rozwój słownictwa i umiejętności komunikacyjnych. Opanowanie założonych zagadnień gramatycznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi precyzyjnie wyrażać swoje pomysły i opinie, przekonująco przedstawiać i odpowiadać na złożone argumenty.Potrafi podawać jasne, szczegółowe opisy i prezentacje na szeroki zakres tematów związanych z jego dziedziną zainteresowań. Potrafi szczegółowo opisać osobiste znaczenie wydarzeń i doświadczeń, podać jasny, szczegółowy opis, jak przeprowadzić daną procedurę. Potrafi niezawodnie przekazywać szczegółowe informacje, wyjaśnić punkt widzenia na aktualny temat, podając zalety i wady różnych opcji. Potrafi wygłosić jasną, systematycznie rozwiniętą prezentację, prowadzić długie rozmowy na większość ogólnych tematów w sposób aktywny, nawet w głośnym otoczeniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Zaświadczenie o odbyciu kursu zawiera opis efektów.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, test walidacyjny opiera się o kryteria weryfikacji efektów uczenia zgodne z założeniami znajomości języka wg Sali Rady Europy
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Podpisy trenera/lektora oraz walidatora/egzaminatora
Program
Program
64 godzin lekcji realizowanych w małych grupach 3-6 osób.
1 godzina lekcyjna trwa 45 minut, każde zajęcia to 2 godziny lekcyjne, wtorek i piątek w godzinach 17:30-19:00.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 32
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 32 Review of tenses | Powtórka czasów | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 32 Find it | Wyrażanie opinii przy użyciu czasownika to find | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 32 Gerund & infinitive in other expressions | Gerund i infinitive w innych wyrażeniach | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 32 Bare infinitive and other forms | Nagi bezokolicznik i inne formy | So do I / Neither do I | Ja też / Ja też nie | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 32 Modal verbs & conditionals – review | Czasowniki modalne i tryby warunkowe – powtórka | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 32 Wish & If only | Żałuję… / Szkoda że… i Gdyby tylko | As if/though…, It’s time…, Would rather… | Tak jakby…, Już czas…, Wolałbym… | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 32 Result & condition clauses | Wyrażanie rezultatu i warunku | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 32 Linking words: despite, due to, etc. | Spójniki: pomimo, z powodu itd. | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 32 Passive voice & personal pronouns | Strona bierna i zaimki osobowe | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 32 Have something done | Użycie konstrukcji have something done | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 32 Reported speech – relating verbs | Mowa zależna – czasowniki relacjonujące | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 32 Like & as | Użycie like i as | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 32 Question tags | Pytania rozłączne | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 32 Adjectives & adverbs | Przymiotniki i przysłówki | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 32 To be supposed to do sth | Mieć coś zrobić | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 32 Used to / to be used to / to get used to, would & will | Użycie used to / to be used to / to get used to, would i will | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 32 Emphasis: do, does, did & adverbs | Wzmocnienie za pomocą do, does, did i przysłówków | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 32 Whatever, whichever, wherever, etc. | Cokolwiek, którykolwiek, gdziekolwiek itd. | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 32 Cleft sentences: it was me who… | Zdania typu to byłem ja… | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 32 The more…, the more… | Im…, tym…. | No matter what/who/when/how… | Nieważne, co/kto/kiedy/jak…. | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 32 All/whole, each/every, some/any | Użycie all/whole, each/every, some/any | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 32 Indefinite & relative pronouns | Zaimki nieokreślone i względne | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 32 There | Użycie there | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 32 Using & omitting articles | Używanie i pomijanie przedimków | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 32 Using & omitting articles | Używanie i pomijanie przedimków | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 32 Reported speech – relating verbs | Mowa zależna – czasowniki relacjonujące | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 32 Whatever, whichever, wherever, etc. | Cokolwiek, którykolwiek, gdziekolwiek itd. | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 32 Cleft sentences: it was me who… | Zdania typu to byłem ja… | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 32 All/whole, each/every, some/any | Użycie all/whole, each/every, some/any | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 32 Linking words: despite, due to, etc. | Spójniki: pomimo, z powodu itd. | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 32 Review & test | Powtórzenie i test | Prowadzący Adam Kasela | Data realizacji zajęć 22-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 32 Common mistakes | Często popełniane błędy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Adam Kasela
Nauczyciel języka angielskiego z doświadczeniem ponad 20 lat pracy w zawodzie w szkołach średnich, podstawowych, przedszkolach oraz szkołach językowych. Od 2019 roku współpracujący z Akademią Nauki jako lektor grup i osób indywidualnych, dzieci i dorosłych, online i stacjonarnie. Stosuje urozmaicone metody pracy, ma elastyczne i indywidualne podejście do potrzeb ucznia. Pracował w projektach unijnych m.in. "Mówisz Masz" i "Eugeniusz".
2 z 2
Kinga Puszyńska
Kinga Puszyńska – filolog angielski ze specjalizacją nauczania języka angielskiego z 15-letnim doświadczeniem w nauczaniu grup i klientów indywidualnych w różnym wieku i z różnymi potrzebami, stacjonarnie i online. Ma własną firmę świadczącą usługi z zakresu szkoleń językowych i tłumaczeń. Z Akademią współpracuje od 2019 roku, ucząc pracowników firm, młodzież szkolną, kurantów indywidualnych i grupy, także w projektach unijnych. Łączy profesjonalizm i wysoki poziom wiedzy z otwartością i serdecznością, które pozwalają kursantom przekraczać własne ograniczenia w konwersacji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zapewniamy materiały dostosowane do poziomu i potrzeb grupy.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu "Kierunek-Rozwój''.
Adres
Adres
ul. św. Katarzyny 4
87-100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie
Akademia Nauki
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Ewelina Zalewska
E-mail
ewelina@torunakn.pl
Telefon
(+48) 726 775 767