Indywidualny kurs języka angielskiego poziom B2. Forma zdalna w czasie rzeczywistym. Kierunek - Rozwój.
Indywidualny kurs języka angielskiego poziom B2. Forma zdalna w czasie rzeczywistym. Kierunek - Rozwój.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Osoba chcąca podnieść swoje kwalifikacje językowe i zdobyć nową wiedzę i umiejętności z jezyka obcego.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji26-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do nabycia / zwiększenia kompetencji językowych na poziomie B2. Na szkoleniu uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu języka angielskiego na poziomie B2 zarówno w sferze gramatycznej jak i leksykalnej. Uczestnik rozwinie swoją wiedzę o nowe zagadnienia gramatyczne, rozszerzy zasób słownictwa oraz za pośrednictwem ćwiczeń komunikacyjnych nabierze płynności w prowadzeniu rozmów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Interpretuje stosunkowo długie wypowiedzi i wykłady , a nawet potrafi śledzić złożony wywód jeśli dotyczy tematu, który nie jest mu obcy. Rozumie program informacyjny oraz większość pozostałych programów telewizyjnych dot. aktualnych tematów. Potrafi zrozumieć większość filmów jeśli ich język jest standardowy. Interpretuje artykuły i teksty opisujące problematykę współczesną, których autorzy przyjmuję konkretną postawę lub szczególny punkt widzenia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje słownictwo i struktury gramatyczne, zaznacza właściwą odpowiedź w tekście słuchanym lub czytanym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pisze teksty jasne i szczegółowe na wiele tematów związanych ze swoimi zainteresowaniami. Potrafi napisać esej lub sprawozdanie przekazując informację lub przedstawiając swój pogląd za lub przeciw wyrażonej opinii. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje odpowiednie zasady gramatyczne i słownictwo pisząc dłuższy tekst na zadany temat. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wypowiada się jasno i szczegółowo na wiele tematów dotyczących swoich zainteresowań, przedstawia swój pogląd na aktualny temat oraz wyjaśnia korzyści i niedogodności różnych rozwiązań. Porozumiewa się na tyle płynnie i spontanicznie, by prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem danego języka, nie powodując przy tym napięcia u którejkolwiek ze stron. Formułuje przejrzyste wypowiedzi ustne w szerokim zakresie tematów, a także wyjaśnia swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, rozważając wady i zalety różnych rozwiązań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje odpowiednie zasady gramatyczne i słownictwo wypowiadając się na zadany temat. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
poziomach językowych są zgodne z zasadami obowiązującymi w ramach europejskiego systemu kształcenia językowego (Common European Framework).
Program
Program
Usługa jest skierowana do uczestnika, który chce rozwinąć kompetencje w zakresie posługiwania się językiem angielskim na poziomie B2. Szkolenie obejmuje 64 jednostki 45 min ( 32 jednostki teoretyczne i 32 jednostki praktyczne ).Spotkania na ZOOM. Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji językowych na poziomie B2 w zakresie używania języka angielskiego. Usługa prowadzi do rozwinięcia kompetencji językowych na poziomie B2. Na szkoleniu uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu języka angielskiego na poziomie B2 zarówno w sferze gramatycznej jak i leksykalnej. Uczestnik rozwinie swoją wiedzę o nowe zagadnienia gramatyczne, rozszerzy zasób słownictwa oraz za pośrednictwem ćwiczeń komunikacyjnych nabierze płynności w prowadzeniu rozmów.
W zakresie gramatyki i funkcji językowych Słuchacz zrealizuje następujące obszary:
- tworzenie pytań: szczegółowych, o podmiot, o dopełnienie, pośrednich
- czasy przeszłe: Past Simple, Past Continuous, konstrukcje: used to, would, keep + -ing
- tworzenie kolokacji: czasownik + rzeczownik
- czasy: Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous
- the passive - strona bierna
- przymiotniki zakończone na -ing i –ed
- czasy: Past Perfect Simple, Past Perfect Continuous
- stopień wyższy i najwyższy przymiotników i przysłówków
- tworzenie przymiotników – przyrostki
- relative clauses - zdania względne.
- czasowniki modalne – wyrażenie obowiązku i zakazu
- konstrukcje: wish, if only, should/shouldn’t/ought to/could have + past participle
- określniki ilościowe
- składnia czasowników: czasowniki + -ing, czasownik + bezokolicznik
- mowa zależna
- zdania warunkowe typu 0 i I
- konstrukcje czasu przyszłego – wyrażenie prawdopodobieństwa, czas Present Continuous
- drugi i trzeci tryb warunkowy
- czasowniki modalne w przeszłości: must/can’t/may/might have + past participle
- składnia czasowników
- celebryci, sława
- czasowniki frazowe
W zakresie słownictwa Słuchacz zrealizuje następujące obszary:
- formy spędzania czasu wolnego
- emocje, cechy charakteru
- zdrowy styl życia
- zażalenia, problemy
- wyrażenia z get
- pamięć, wspomnienia
- opis przedmiotów, jedzenia
- kłótnie
- w restauracji, jedzenie i napoje,
- zawody, związane z nimi czynności i umiejętności
- słownictwo XXI wieku
- przestępczość
- pieniądze,
- wyrażenia z czasownikiem leave
- negocjowanie
- kwestie społeczne
- biznes
- kolokacje z czasownikami make, take, do, give
- relacje prywatne i zawodowe,
- wyrażenia zaczynające się od it,
- spotkania i dyskusje
- film
- poszukiwanie, ukrywanie się
- dziedziny sztuki, twórcy i ich dzieła
- spójniki wprowadzające kontrast do zdania: in spite of/despite the fact that, despite + -ing, although, even though
- zagadki, tajemnice
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 37 j. angielski. Słownictwo: formy spędzania czasu wolnego. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 37 j. angielski. Gramatyka: tworzenie pytań: szczegółowych, o podmiot, o dopełnienie, pośrednich. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 37 j. angielski. Słownictwo: emocje, cechy charakteru. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 37 j. angielski. Gramatyka: czasy przeszłe: Past Simple, Past Continuous. Ćwiczenia komunikayjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 37 j. angielski. Gramatyka: konstrukcje: used to, would, keep + -ing. SĆwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 37 j. angielski. Słownictwo: zdrowy styl życia. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 37 j. angielski. Gramatyka: tworzenie kolokacji: czasownik + rzeczownik. Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 37 j. angielski. Słownictwo: wyrażenia z get. Gramatyka: strona bierna. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 37 j. angielski. Słownictwo: zażalenia. Gramatyka: przymiotniki zakończone na -ing i –ed. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 29-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 37 j. angielski. Gramatyka: czasy: Past Perfect Simple, Past Perfect Continuous. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 05-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 37 j. angielski. Słownictwo: pamięć, wspomnienia. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 37 j. angielski. Gramatyka: stopień wyższy i najwyższy przymiotników i przysłówków. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 37 j. angielski. Słownictwo: kłótnie. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 37 j. angielski. Gramatyka: tworzenie przymiotników – przyrostki. Słownictwo: przymiotniki opisujące jedzene, przedmioty.Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 37 j. angielski. Gramatyka: relative clauses - zdania względne. Słownictwo: zawody, związane z nimi czynności i umiejętności. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 37 j. angielski. Gramatyka: czasowniki modalne – wyrażenie obowiązku i zakazu. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 37 j. angielski. Słownictwo: słownictwo XXI wieku, wyrażenia z czasownikiem leave. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 37 j. angielski. Gramatyka: konstrukcje: wish, if only. Słownictwo: przestępczość. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 37 j. angielski. Gramatyka: konstrukcje: should/shouldn’t/ought to/could have + past participle. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 37 j.angielski. Gramatyka: Określniki ilościowe. Słownictwo: pieniądze. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 37 j.angielski. Gramatyka: składnia czasowników: czasowniki + -ing, czasownik + bezokolicznik. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 37 j.angielski. Słownictwo: negocjowanie. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 37 j.angielski. Gramatyka: mowa zależna. Słownictwo: kwestie społeczne. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 37 j.angielski. Gramatyka: zdania warunkowe typu 0 i I. Słownictwo: biznes. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 37 j.angielski. Gramatyka: konstrukcje czasu przyszłego – wyrażenie prawdopodobieństwa. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 37 j.angielski. Słownictwo: kolokacje z czasownikami make, take, do, give. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 37 j.angielski. Słownictwo: relacje prywatne i zawodowe. Wyrażenia zaczynające się od it. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 37 j. angielski. Słownictwo: film, spotkania i dyskusje. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 37 j. angielski. Gramatyka: drugi tryb warunkowy. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 37 j. angielski. Słownictwo: poszukiwanie, ukrywanie się. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 37 j. angielski. Gramatyka: trzeci tryb warunkowy. Słownictwo: dziedziny sztuki, twórcy i ich dzieła. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 37 j. angielski. Słowictwo: spójniki wprowadzające kontrast do zdania: in spite of/despite the fact that, despite + -ing, although, even though. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 37 j. angielski. Słownictwo: zagadki, tajemnice. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 37 j. angielski. Gramatyka: czasowniki modalne w przeszłości: must/can’t/may/might have + past participle. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 37 j. angielski. Gramatyka: składnia czasowników. Słownictwo: celebryci, sława, czasowniki frazowe. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 37 j. angielski. Podsumowanie materiału gramatycznego i leksykalnego zrealizowanego w kursie. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Joanna Talaśka | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 37 j. angielski. Walidacja: test końcowy. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Talaśka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały, w tym audio i video, udostępniane są na bieżąco podczas zajęć poprzez współdzielenie ekranu.
Istnieje możliwość zakupienia książki w formie papierowej.
Warunki uczestnictwa
- Wykonanie testu poziomującego przed zapisaniem się na usługę na stronie internetowej Szkoły. Link do testu: http://englishschool.zgora.pl/index.php/kurs-online/
- Podpisanie umowy na realizację usługi szkoleniowej.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Zajęcia prowadzone są zdalnie w czasie rzeczywistym w formie indywidualnych i regularnych spotkań lektora z kursantem na platformie dostosowanej do potrzeb edukacyjnych ZOOM. Platforma wyposażona jest m.in w wideochat, dostęp do materiałów edukacyjnych audio i video, współdzielenie ekranu i narzędzie do tworzenia notatek z zajęć.
Uczestnik będzie mógł logować się do platformy po zainstalowaniu aplikacji na urządzeniu.
Minimalne wymagania sprzętowe (komputer osobisty, tablet, smartfon):
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Android
- Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji przeglądarek internetowych Google Chrome, Mozilla Firefox.
Konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia.
- Wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 5 Mbps.
Uczestnik dostaje swój indywidualny login i hasło, za pomocą których loguje się do platformy ZOOM.