Kurs trener personalny + instruktor siłowni
Kurs trener personalny + instruktor siłowni
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Trener personalny, trener przygotowania motorycznego, fizjoterapeuta, trener fitness, instruktor siłowni, trener boksu, sportów walki, instruktor jogi, pilates, trener lekkoatletyczny, kulturystyki, crossfit, masażysta, dietetyk sportowy, trener rehabilitacji ruchowej, kinezyterapeuta, chiropraktyk, trener rehabilitacji ruchowej, sportowcy. Usługa kierowana jest również do Uczestników Projektu Kierunek-Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników30
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem jest rozwinięcie umiejętności kursantów w postępowaniu treningowym, o metody prewencji występowania kontuzji oraz wzbogacenie umiejętności o najskuteczniejsze techniki rehabilitacji ruchowej, które można wykorzystać na Sali treningowej czy siłowni.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: charakteryzuje najczęściej wystepujące urazy oraz środki ochrony zdrowia w sporcie dla wszystkich a także przeciwskazania do aktywności fizycznej | Kryteria weryfikacji definiuje czynniki które wskazują na przeciwskazania do wykonywania określonych ćwiczeń | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: organizuje i nadzoruje jednostkę treningową | Kryteria weryfikacji przygotowuje miejsce i sprzęt i dostosowuje intensywność ćwiczeń do możliwości i predyspozycji klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Komunikuje wskazania i przeciwskazania do wykonywania konkretnych czynności ruchowych | Kryteria weryfikacji Przeprowadza wywiad przed zabiegiem w celu wyeliminowania działań niepożądanych, korzystając z zasad prowadzenia efektywnej komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia biologiczne podstawy planowania procesu treningowego | Kryteria weryfikacji opisuje zmiany zachodzące w narządach i układach człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem aparatu ruchu, w odniesieniu do procesu treningowegonazywa ruchy w stawach, identyfikuje zaangażowane mięśnie oraz siły działające w trakcie ćwiczeń wykonywanych z oporem własnego ciała lub ze sprzętem stosowanym w treningu personalnym opisuje dysfunkcje aparatu ruchu, np. wady postawy i ograniczenia ortopedyczne do wykonywania popularnych ćwiczeń opisuje podstawowe pojęcia i procesy z zakresu fizjologii i biochemii wysiłku fizycznego człowieka w odniesieniu do procesu treningowego wyjaśnia zasady planowania i korygowania planu treningowego na podstawie parametrów charakteryzujących poszczególne układy człowieka oraz zmian w nich zachodzących w procesie treningowym opisuje budowę i funkcjonowanie organizmu człowieka w ontogenezie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia Kwestie formalno-organizacyjne działalności zawodowej trenera personalnego | Kryteria weryfikacji opisuje zakres odpowiedzialności prawnej trenera personalnegoopisuje prawne, finansowe i organizacyjne kwestie prowadzenia działalności gospodarczej związanej z usługami w sporcie dla wszystkich opisuje przepisy prawa pracy, przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych oraz przepisy prawa podatkowego i prawa autorskiego w zakresie realizacji procesu treningowego w sporcie dla wszystkich opisuje narzędzia marketingowe niezbędne w pracy trenera personalnego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia Obszar zawodowy trenera personalnego | Kryteria weryfikacji opisuje specyfikę treningu personalnego i kierunki jego rozwoju w Polsce i na świecieopisuje zadania zawodowe trenera personalnego opisuje zasady etycznego postępowania w realizacji procesu treningowego w sporcie dla wszystkich wymienia sytuacje wymagające konsultacji ze specjalistami z innych dziedzin, m.in. z lekarzem, dietetykiem, fizjoterapeutą, fizjologiem sportu wymienia dostępne zasoby wiedzy branżowej i wydarzenia cykliczne ważne z punktu widzenia rozwoju zawodowego, m.in. konferencje, seminaria, targi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia podstawy teorii i metodyki sportu w planowanym proces treningowego | Kryteria weryfikacji klasyfikuje i omawia środki stosowane w procesie treningowym, m.in. ćwiczenia, środki metodyczne, środki dydaktyczne, nowości technologiczne wspierające uczestnictwo w sporciecharakteryzuje makrocykle, mezocykle i mikrocykle w procesie treningu sportowego opisuje zasady formułowania celów treningowych opisuje plan procesu treningowego w relacji do celów treningu opisuje metody stosowane w procesie treningowym, np. metody nauczania ruchu, prowadzenia zajęć sportowych, kształtowania zdolności motorycznych wskazuje i omawia komponenty jednostek treningowych w odniesieniu do planu treningowego, np. treść, intensywność, objętość, częstotliwość opisuje cele i zadania poszczególnych części jednostki treningowej opisuje założenia i znaczenie treningu kompensacyjnego w procesie treningowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia podstawy żywienia i odnowy biologicznej w procesie treningowym | Kryteria weryfikacji definiuje podstawowe pojęcia fizjologii żywienia i trawienia oraz terminy dietetyczneopisuje zasady żywienia w procesie treningowym, w tym zbilansowanej diety i jej znaczenie dla zdrowia opisuje zasady i sposoby zachowywania zrównoważonej gospodarki wodno-elektrolitowej człowieka rozróżnia rodzaje suplementów według składu chemicznego i sugerowanego momentu zastosowania, w tym: przedtreningowe, potreningowe i regeneracyjne opisuje pozytywne i negatywne skutki stosowania suplementów opisuje środki odnowy biologicznej i ich znaczenie w procesie treningowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia zagadnienia psychospołeczne dotyczące procesu treningowego | Kryteria weryfikacji opisuje uwarunkowania, motywy i bariery uczestnictwa w treningu personalnymopisuje zasady budowania pozytywnych relacji z klientem oraz ich znaczenie dla sukcesu w treningu personalnym definiuje pojęcie celu SMART w odniesieniu do treningu personalnego opisuje zasady wywiadu motywacyjnego oraz techniki motywacji w treningu personalnym, np. utrzymanie kontaktu, przypomnienia, pochwały opisuje style komunikacji z uczestnikiem i typy zarządzania treningiem uzasadnia zastosowanie coachingu w treningu personalnym opisuje techniki radzenia sobie ze stresem związanym z procesem treningowym, m.in. w nawiązaniu do uczestnictwa w aktywności fizycznej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia zasady bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w sporcie dla wszystkich | Kryteria weryfikacji opisuje najczęściej występujące urazy i zagrożenia, specyficzne dla uczestnictwa w różnych formach sportu dla wszystkichopisuje środki ochrony zdrowia w popularnych formach sportu dla wszystkich opisuje znaczenie aktywności fizycznej w profilaktyce zdrowia omawia problematykę stosowania używek i środków dopingujących w sporcie oraz prowadzenia zdrowego stylu życia wymienia przeciwwskazania do ukierunkowanej aktywności fizycznej opisuje informacje dotyczące zalecanego stroju, obuwia i sprzętu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Omawia zasady diagnozowania i oceny w procesie treningowym | Kryteria weryfikacji opisuje metody oceny postawy ciała człowieka i sprawności motorycznej oraz ich znaczenie w procesie treningowymopisuje niezbędne elementy wywiadu z uczestnikiem, z uwzględnieniem potrzeb i celów, stylu życia, nawyków żywieniowych oraz stosowanych suplementów diety wymienia rodzaje informacji, które należy uzyskiwać od uczestnika w trakcie realizacji procesu treningowego, w tym: samopoczucie w trakcie realizacji procesu treningowego, opinia o procesie treningowym opisuje znaczenie rejestrowania postępów uczestnika i wskazuje okoliczności, w których należy dokonać modyfikacji procesu treningowego, w tym w odniesieniu do zmiany środków lub zmiany celu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje plan treningowy | Kryteria weryfikacji ustala z uczestnikiem cele treningoweperiodyzuje proces treningowy dobiera formy, metody i środki treningowe do ustalonych celów w oparciu o możliwości psychofizyczne uczestnika dobiera i planuje jednostki treningowe do ustalonych celów, przygotowując do nich konspekt zajęć planuje okresową kontrolę i ocenę postępów w treningu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje potrzeby i możliwości uczestnika treningu | Kryteria weryfikacji analizuje informacje uzyskane na podstawie wywiadu przeprowadzonego z uczestnikiemanalizuje stan zdrowia i sprawność motoryczną uczestnika w oparciu o przeprowadzone testy identyfikuje sytuacje wymagające konsultacji ze specjalistami z innych dziedzin, w tym z lekarzem, dietetykiem, fizjoterapeutą, fizjologiem sportu identyfikuje zagrożenia dla zdrowia i życia uczestnika procesu treningowego, w tym wynikające z: doboru metod, intensywności i trudności ćwiczeń, techniki ćwiczeń | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje i nadzoruje proces treningowy | Kryteria weryfikacji wskazuje środki treningowe niezbędne do realizacji ustalonych celów treningowych, m.in. miejsce do ćwiczeń, sprzętstosuje narzędzia do analizowania postępów treningowych w oparciu o informacje uzyskiwane z bieżącej i okresowej oceny klienta, w tym dziennik treningowy opisuje dostępne narzędzia teleinformatyczne wspierające komunikację z uczestnikiem oraz jego motywację do regularnego uczestnictwa w procesie treningowym (np. aplikacje komputerowe, mobilne) proponuje uczestnikowi możliwość poprawy wyników poprzez podjęcie współpracy z innymi specjalistami, np. dietetykiem, fizjoterapeutą współpracuje z innymi specjalistami w realizacji procesu treningowego, m.in. wykorzystując uzyskiwane od nich informacje o uczestniku w przygotowaniu lub modyfikowaniu planu treningowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Prowadzi jednostkę treningową w kontekście przyjętych celów procesu treningowego | Kryteria weryfikacji sprawdza przygotowanie uczestnika do realizacji jednostki treningowejprzygotowuje miejsce i sprzęt do przeprowadzenia jednostki treningowej dobiera intensywność, objętość i formę ruchu do możliwości uczestnika oraz przyjętych celów procesu treningowego demonstruje i omawia ćwiczenia specyficzne dla poszczególnych części jednostki treningowej nadzoruje wykonywanie ćwiczeń przez uczestnika, w tym asekuruje i koryguje mobilizuje do wysiłku fizycznego, w tym stosuje zachęty słowne, pochwały, zmiany intonacji głosu oraz podkreśla korzyści wynikające z ćwiczeń monitoruje i w razie potrzeby modyfikuje intensywność wysiłku podsumowuje jednostkę treningową w odniesieniu do przyjętych celów treningowych dba o komfort uczestnika w czasie jednostki treningowej oraz jego pozytywne nastawienie do wysiłku fizycznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Realizuje działania edukacyjno-informacyjne w procesie treningowym | Kryteria weryfikacji przekazuje uczestnikowi informacje dotyczące planu treningowego i zdrowego stylu życia, które mogą zwiększyć świadomość realizacji celów treningowychedukuje uczestnika w zakresie samodzielnego stosowania narzędzi wspomagających prowadzenie zdrowego i aktywnego stylu życia zachęca uczestnika do prozdrowotnego spędzania czasu wolnego również poza planem treningowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wspiera uczestnika we wdrażaniu aktywnego stylu życia | Kryteria weryfikacji prezentuje poziom przygotowania motorycznego umożliwiający realizację procesu treningowego i mobilizujący uczestnika do wysiłku fizycznegoopisuje podstawy teorii zmiany zachowania w kontekście wdrażania uczestnika do zdrowego stylu życia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nasz program kursu opiera się na :
najlepszych praktykach organizacji o ugruntowanych w dowodach
naukowych programach. (Evidence Based)
doświadczeniu naszej organizacji (ponad 17 000 wyszkolonych
trenerów) i naszych trenerów z różnych specjalizacji ( w
tym:naukowców ) dostosowujący kurs do realiów i potrzeb naszych
kursantów.
Nasz kurs został ustrukturyzowany w najlepszą
USYSTEMATYZOWANĄ WIEDZĘ oraz skuteczny system pracy
STRUKTURA KURSU WG CHRONOLOGII ZADAŃ TRENERA:
➢ Konsultacja wstępna
➢ Ocena sprawności fizycznej i behawioralnej
➢ Planowanie i programowanie treningu
➢ Prowadzenie treningu
➢ Długofalowe prowadzenie klienta oraz pomoc w osiągnięciu trwałej
behawioralnej zmiany
Jednocześnie chronologiczny układ pracy z klientem pogłębiliśmy o
komponenty treningowe, którymi sterując, trener personalny będzie wpływać
na rozwiązywanie celów klienta.
STRUKTURA KURSU PRZEBIEGAJĄCA WG CHRONOLOGII
KOMPONENTÓW TRENINGOWYCH:
Komponent biomechaniczny: równowaga napięć mięśniowych,
mobilność/ stabilność, wzorce ruchowe, balans( najbardziej typowe
dla treningu medycznego i korekcyjnego)\
Komponent mięśniowy: wytrzymałość tlenowa i mięśniowa,,
hipertrofia, siła (najbardziej typowe dla treningu personalnego)
Komponent wydajnościowy: szybkość, wytrzymałość, moc,
markery biochemiczne w treningu (Najbardziej typowe dla treningu| motorycznego))
Usługa podlega Walidacji efektów uczenia się.
Program Usługi:
DZIEŃ 1
Zakres praktyki i rola trenera personalnego Model pracy trenera personalnego Fit- Academy Długofalowe prowadzenie klienta oraz pomoc w osiągnięciu trwałej behawioralnej zmiany.
ĆW 1 - “Wywiad z klientem” (nagranie video 5 min)
ĆW 2.- Wspieranie uczestnika we wdrażaniu aktywnego stylu życia (praca pisemna)
DZIEŃ 2
Oceny zdrowia, sprawności fizycznej i behawioralne w ramach komponentów i faz modelu pracy trenera personalnego Fit-Academy-
ĆW 1 - udzielanie wskazówek żywieniowych (nagranie video 5 min)
Oceny zdrowia i sprawności fizycznej oraz planowanie i programowanie treningu
ĆW 2 - Rozpoznanie potrzeb i możliwości uczestnika treningu (nagranie video 5 min)
DZIEŃ 3
Planowanie i programowanie treningu oraz progresja poprzez komponenty i fazy modelu pracy trenera personalnego Fit-Academy-
ĆW 1 - Plan treningowy (w formie elektronicznej: dokumentu tekstowego, arkusza kalkulacyjnego lub witryny www)
ĆW 2 - zapisywanie planów treningowych
DZIEŃ 4
Prowadzenie treningu, techniki nauczania i komunikacji-
ĆW 1 - Organizowanie i nadzorowanie procesu treningowego (dowolne metody: tekst, nagranie, plan treningowy)
ĆW 2 - Działania edukacyjno-informacyjne w procesie treningowym (nagranie video 5 min)
ĆW 3 - Poprowadź jednostkę treningową w kontekście wszystkich przyjętych celów. (nagranie video max 10 min)
DZIEŃ 5
Model pracy trenera personalnego Fit- Academy w praktyce
Wykład i studia przypadków: model pracy trenera personalnego w praktyce
Wykład i studia przypadków: sprzedaż trenigów personalnych
DZIEŃ 6
Walidacja
Sprawdzanie osiągnięcia wszystkich efektów kształcenia. Przesłanie nagrania jednostki treningowej oraz planu treningowego do indywidualnego folderu na dysku online.
Przerwy są realizowane na prośbę uczestników. maksymalnie 15 min,
Walidacja i przerwy są wliczone w liczbę godzin szkolenia
usługa realizowana w formule godzin zegarowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Zakres praktyki i rola trenera personalnego Model pracy trenera personalnego Fit- Academy Długofalowe prowadzenie klienta oraz pomoc w osiągnięciu trwałej behawioralnej zmiany. - test wstępny | Prowadzący Grzegorz Tomczak | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Zakres praktyki i rola trenera personalnego Model pracy trenera personalnego Fit- Academy Długofalowe prowadzenie klienta oraz pomoc w osiągnięciu trwałej behawioralnej zmiany. - wykład | Prowadzący Grzegorz Tomczak | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Zakres praktyki i rola trenera personalnego Model pracy trenera personalnego Fit- Academy Długofalowe prowadzenie klienta oraz pomoc w osiągnięciu trwałej behawioralnej zmiany. - ćwiczenie 1 | Prowadzący Grzegorz Tomczak | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Tomczak | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Zakres praktyki i rola trenera personalnego Model pracy trenera personalnego Fit- Academy Długofalowe prowadzenie klienta oraz pomoc w osiągnięciu trwałej behawioralnej zmiany. - ćwiczenie 2 | Prowadzący Grzegorz Tomczak | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Oceny zdrowia, sprawności fizycznej i behawioralne w ramach komponentów i faz modelu pracy trenera personalnego Fit-Academy- wykład | Prowadzący Grzegorz Tomczak | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Oceny zdrowia, sprawności fizycznej i behawioralne w ramach komponentów i faz modelu pracy trenera personalnego Fit-Academy- ćwiczenie 1 | Prowadzący Grzegorz Tomczak | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Tomczak | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Oceny zdrowia, sprawności fizycznej i behawioralne w ramach komponentów i faz modelu pracy trenera personalnego Fit-Academy- ćwiczenie 2 | Prowadzący Grzegorz Tomczak | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Planowanie i programowanie treningu oraz progresja poprzez komponenty i fazy modelu pracy trenera personalnego Fit-Academy- wykład | Prowadzący Tomasz Szostek | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Przerwa | Prowadzący Tomasz Szostek | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Planowanie i programowanie treningu oraz progresja poprzez komponenty i fazy modelu pracy trenera personalnego Fit-Academy- ćwiczenie 1 | Prowadzący Tomasz Szostek | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Planowanie i programowanie treningu oraz progresja poprzez komponenty i fazy modelu pracy trenera personalnego Fit-Academy- ćwiczenie 2 | Prowadzący Tomasz Szostek | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Prowadzenie treningu, techniki nauczania i komunikacji- wykład | Prowadzący Tomasz Szostek | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Prowadzenie treningu, techniki nauczania i komunikacji- ćwiczenie 1 | Prowadzący Tomasz Szostek | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Prowadzenie treningu, techniki nauczania i komunikacji- ćwiczenie 2 | Prowadzący Tomasz Szostek | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Prowadzenie treningu, techniki nauczania i komunikacji- ćwiczenie 3 | Prowadzący Tomasz Szostek | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Model pracy trenera personalnego Fit- Academy w praktyce - wykład i studia przypadków model pracy trenera | Prowadzący Przemysław Bubiński | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Model pracy trenera personalnego Fit- Academy w praktyce - wykład i studia przypadków sprzedaż treningów | Prowadzący Przemysław Bubiński | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Sprawdzanie osiągnięcia wszystkich efektów kształcenia. Przesłanie nagrania jednostki treningowej oraz planu treningowego do indywidualnego folderu na dysku online. | Prowadzący Przemysław Bubiński | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 899,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 899,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto55,85 PLN
- Koszt osobogodziny netto55,85 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Szostek
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Grzegorz Tomczak
Przemysław Bubiński
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy kursant otrzymuje:
● certyfikat ukończenia MEN
● schematy szkoleniowe
Warunki uczestnictwa
-Uczestnicy muszą mieć ukończone 18 lat,
-
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek-Rozwój